Şimdi Ara

Gerçek AWD Sistemleri Savaşı(Subarular dökülmüş,30 civarında araç var)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
1
Favori
2.819
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ruslar yarışma olarak düzenleyip yapmışlar.Youtube daki viral reklam videolarının aksine Subarular dökülmüş.Videonun ilk 10dk sını izleyebildim şu ana kadar diferansiyel kilidini çalıştırmadan testi geçen tek araç volvo XC-90 9.25dk.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rotary eXperimental-7 -- 15 Haziran 2015; 14:28:16 >







  • Rotary eXperimental-7 R kullanıcısına yanıt
    Bizde izleyeydik iyiydi hani.
  • cenktun34 kullanıcısına yanıt
  • viral miral anlamam, bildiğim tek viral yaşadığımdır.

    buyrun viralin kralı

    http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=105077303

    gerçi orada yazıyor ama hatırlatmada fayda var...yolda gördüğünüz izler benim çıkarken açtığım izlerdir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alikum -- 15 Haziran 2015; 15:08:09 >
  • Litvanya gibi görünüyor...

    AWD'nin iddiası bu değil ki. Bu basit bir ASR, veya "soft" diferansiyel kilidyle bile çözülebilecek şey. Lastikleri büyük olanlar geçmiş, arkadaşlar da eğlenmişer.

    Fiat Panda (sanıyorum en ucuz araba) + GoodYear
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karbon 12

    Litvanya gibi görünüyor...

    AWD'nin iddiası bu değil ki. Bu basit bir ASR, veya "soft" diferansiyel kilidyle bile çözülebilecek şey. Lastikleri büyük olanlar geçmiş, arkadaşlar da eğlenmişer.

    Fiat Panda (sanıyorum en ucuz araba) + GoodYear





    X5 niye geçememiş? "soft" diferansiyel kilidi mi yok?asr mi yok? lastikler mi küçük?




  • Bir otomobil dergisinde yoğun kış koşullarında test yapıyorlardı quattro,4matic,xdrive,4Motion,symmetrical awd vb sistemler arasından volvo 1.çıkmıştı
  • en sonda forester gecmis. hatta 3 tekeri askiya almislar, o kalan tekerlege gucu iletmis zor da olsa ilerlemis sonunda.


    Yalniz zaten AWD`nin olayi saga ve sola guc iletmekten ziyada arkaya ve one guc iletmektir. Adamlar genelde on -arka denemek yerine sag sol seklinde denemisler i AWD ile hic bir alakasi yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hemican


    Yalniz zaten AWD`nin olayi saga ve sola guc iletmekten ziyada arkaya ve one guc iletmektir. Adamlar genelde on -arka denemek yerine sag sol seklinde denemisler i AWD ile hic bir alakasi yok.

    Kafandan element uydurma arkadaşım,öyle bir şey yok.All wheel drive ne demekse awd o demektir.
  • Diff Lock olan araç bu tür engeli çok rahat aşar.

    Ancak diff lock'u manuel olan araçlar kilitli unutulursa çok tehlikeli.
    Askerde bir unimog bu yüzden kaza yapmıştı. Asker direksiyonu çevirmesine rağmen araç dümdüz gidip yoldan çıkmış ve yan yatmıştı.
  • 49.59 forester

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rotary eXperimental-7

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hemican


    Yalniz zaten AWD`nin olayi saga ve sola guc iletmekten ziyada arkaya ve one guc iletmektir. Adamlar genelde on -arka denemek yerine sag sol seklinde denemisler i AWD ile hic bir alakasi yok.

    Kafandan element uydurma arkadaşım,öyle bir şey yok.All wheel drive ne demekse awd o demektir.

    AWD aracin FWD den farki arka tekere de guc iletmesidir. Genelde ekstra baska bir donanim koyulmaz. Bu durumda saga sola iletilen gucte FWD ve AWD arasinda hic bir fark olmaz.
    Saga sola ileilen gucu degistirmek icin diff kilit gerekir. BU da bazi araclarda vardir.
    Onemli olan anlami degil size verilen donanim arabanin uzerinde.




  • videonun awd sistemleriyle alakası bile yok :) zaten forester geçmiş testi de herneyse ona viral reklam buna viral reklam :)

    Bahsettiğin marka da subaru yanlız 50 yıldır dünyanın en büyük 4 çeker üreticisi, Bu da mı viral reklam ? :)

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Feint-TR

    videonun awd sistemleriyle alakası bile yok :) zaten forester geçmiş testi de herneyse ona viral reklam buna viral reklam :)

    Bahsettiğin marka da subaru yanlız 50 yıldır dünyanın en büyük 4 çeker üreticisi, Bu da mı viral reklam ? :)




    Az ben size bu kış bi viral çekim de görün



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alikum -- 29 Haziran 2015; 16:22:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hemican

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rotary eXperimental-7

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hemican


    Yalniz zaten AWD`nin olayi saga ve sola guc iletmekten ziyada arkaya ve one guc iletmektir. Adamlar genelde on -arka denemek yerine sag sol seklinde denemisler i AWD ile hic bir alakasi yok.

    Kafandan element uydurma arkadaşım,öyle bir şey yok.All wheel drive ne demekse awd o demektir.

    AWD aracin FWD den farki arka tekere de guc iletmesidir. Genelde ekstra baska bir donanim koyulmaz. Bu durumda saga sola iletilen gucte FWD ve AWD arasinda hic bir fark olmaz.
    Saga sola ileilen gucu degistirmek icin diff kilit gerekir. BU da bazi araclarda vardir.
    Onemli olan anlami degil size verilen donanim arabanin uzerinde.

    Tamam işte bir awd sistemi sadece öne arkaya güç aktarmayla uğraşıyorsa sağ ve sola duruma göre güç aktarımı yapamıyorsa başarısızdır.dif lock devreye sokan her araç bu testi geçebilir önemli olan aracın bu durumu elektronik olarak algılayıp gücü sağa veya sola aktarmasıdır.Volvo örneğinde olduğu gibi.




  • Feint-TR kullanıcısına yanıt
    Bu da mı viral reklam dediğin vidyonun başlığı subaru zaten farkındamısın?subaru sevdiğim bir markadır başarılı bulurum amacım subaruyu yermek değil durum tespiti yapıyorum sadece.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rotary eXperimental-7

    Bu da mı viral reklam dediğin vidyonun başlığı subaru zaten farkındamısın?subaru sevdiğim bir markadır başarılı bulurum amacım subaruyu yermek değil durum tespiti yapıyorum sadece.

    Certified by USAC (United States Auto Club), testi bağımsız amerikan otomotiv kulubu yapıyor, videodun başında veya sonunda subaru yazması bir anlam ifade etmiyor. O testin birincisi ford veya honda çıksaydı onlar da kendi reklamlarını yapacaklardı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rotary eXperimental-7

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hemican

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rotary eXperimental-7

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hemican


    Yalniz zaten AWD`nin olayi saga ve sola guc iletmekten ziyada arkaya ve one guc iletmektir. Adamlar genelde on -arka denemek yerine sag sol seklinde denemisler i AWD ile hic bir alakasi yok.

    Kafandan element uydurma arkadaşım,öyle bir şey yok.All wheel drive ne demekse awd o demektir.

    AWD aracin FWD den farki arka tekere de guc iletmesidir. Genelde ekstra baska bir donanim koyulmaz. Bu durumda saga sola iletilen gucte FWD ve AWD arasinda hic bir fark olmaz.
    Saga sola ileilen gucu degistirmek icin diff kilit gerekir. BU da bazi araclarda vardir.
    Onemli olan anlami degil size verilen donanim arabanin uzerinde.

    Tamam işte bir awd sistemi sadece öne arkaya güç aktarmayla uğraşıyorsa sağ ve sola duruma göre güç aktarımı yapamıyorsa başarısızdır.dif lock devreye sokan her araç bu testi geçebilir önemli olan aracın bu durumu elektronik olarak algılayıp gücü sağa veya sola aktarmasıdır.Volvo örneğinde olduğu gibi.

    Ben zaten basarili basarisiz demedim.
    Biraz da ihtiyac meselesi sonucta 4 cekeri cogu insan en fazla karda kullanmak icin aliyor ve karda one arkaya yollayabiliyorsa gucu cogu zaman sorunsuz gider. Ama offroada cikaracaksaniz o zaman is degisir. Ki Subarularin amaci hic bir zaman off road olmamistir, ayni sekilde quattro. Iddialari yolda iyi olmaktir.




  • Hemican kullanıcısına yanıt
    Volvo AWD de gerçek hardcore AWD değil zaten.
  • Bu forumda abartılan iki marka: Subaru ve Mazda
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.