Şimdi Ara

General Mobile servis deneyimim(alacak olanlar dikkat)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
1.052
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamlar arkadaşlar,

    general mobile discovery elite 32 gb olan telefonunu kullanıyorum. 1 senedir filan sayılmayacak kadar yazılım problemleri ile büyük bir sabır içersinde kullanıyordum, geçen ay camı kırıldı cihazın, neyse uzatmadan devam edeyim cihazın belli başlı büyük yazılım sorunları nedeniyle custom stok rom kullanmaya karar verdim ve romu atarken telefonu brick ettim, dedim neyse garantisi var daha 1 sene gideyim yaptırayım son zamanlar da teknik servis düzeltildi diye haberler duymam da beni heveslendirdi. neyse istanbul mecdiye köy profilo general mobile telpa teknik servisine gittim arkadaşlar ben bankada böyle kalabalık görmedim, zaten banka usulü makinelerden sıra kağadı alıp sıraya giriyorsun öyle bir yer yani cehennem gibi insanlar hep birbirine şikayet yanıyor filan. neyse uzun bir bekleyişin ardından sıra bana geldii verdim cihazı dedim ki brick oldu telefon yazılım atılacak, orda oturan arkadaş bana "bu telefonun ekranı kırılmış yazılım attırmak istiyorsan ekranda değişmesi lazım" dedi. ben tabi şaşkın altı üstü bir yazılım atılcak, neyse dedim kaçpara olur filan baktılar 30 dk sonra bana 570 TL fiyat çıkardılar. zaten telefonun 2.elleri o fiyata.

    bir diğer husus benim kuzenimin telefonuda aynı benimkinden onunda camı kırılmıştı kuzen bir telefoncuda camını yaptırmıştı 150 TL ye bir süre sonra telefona virüs bulaşıyor ve telefon kendi kendine tuşlara filan basıyordu yazılım değişse sorun ortadan kalkacak yani, onu verdim onu da dedilerki bunun camı yapılmış hiç bir şekilde bakamayız buna. diyorum ki kardeşim parası neyse vericem bi yazılım atcaksınız altı üstü yok atmadılar.

    teknik servis adı altında milleti tokatlıyorlar nasıl daha çok para kopartırız derdindeler orada ki insanlarda hep bu gibi sorunlardan dert yanıyordu ufak bir şey olsada uzun yoldan daha pahalı olanı sunuyorlar insanlara. garantisi var diye alıyoruz ama garanti adı altında gerçirme oluyor o 2 sene.

    biraz uzun oldu ama yazma gereği duydum yeni telefon alack arkadaşlar uzak dursun benim fikrim saygılar.







  • Pendikteki servise goturdum ekran degisimi icin, bir gun sonra tamir edip mesaj attilar gittim aldim. Metal cerveveyide degistirmisler, ekrana dahil mi degil mi bilmiyorum. Sahsen ben cok memnun kaldim. Gm5 plus. 290 tl.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • General mobile alacak olan arkadaşlar bu yazıyı okumadan almasın diyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Okumadan aldım ne yapcez?
  • Benim de bir servis deneyimim oldu Telpa'dan. Önceki telefonum olan Gm 2 miniyi şarj soketindeki arızadan dolayı gönderdim. Kısa sürede yapılmış halde gönderdiler. Buraya kadar sorun yok. Fakat gelen ürünün ses tuşları olan kısımda açıklık kalmıştı. Ve de güç tuşuna basmak için çok sert basmak gerekiyor. Göndermeden önce böyle sorunları yokken servisten sonra bu telefon niye böyle oldu.?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KDRORC -- 29 Ekim 2016; 5:21:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhanc64

    Okumadan aldım ne yapcez?

    Garantiden başın yanar hadi hayırlı sabahlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyler ben sehrimdeki servise versem cihazi yapiyorlar mi illa istanbula mi kargolamam lazim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kardesim güzel yazmışsında öncelikle şunu belirteyim ben general mobile fan ı falan degilim genel bir yorum yapmak istiyorum.Bugüne kadar general mobile yetkili servisine ne zaman gitsem hep sorunumu bir şekilde çözerek geri döndüm.Senin yaşadıgın olaya gelirsek ekran kırılmış bu kullanıcı hatasıdır apple,samsung kime gidersen git ekran degişmeden kimse işlem yapmaz cihazına.Sonuç itibariyle cihazın garanti dışıdır bununla beraber biraz empati yapmanı istiyorum senden general mobile diyip geçme adamlar milyon dolarlarla oynuyorlar şimdi orda 1300 tl asgari ücretle çalışan adamın senin cihazı yapmaması ona hiçbir gelir saglamaz ...Hepsi orda çalışan günde 1500 kayıt almasıda aynı maaşı kazandırıyor o kişiye 1 kayıt almasıda.Böyle düşünelim lütfen...Sonuçta her firmanın standar kuralları vardır kullanıcı hatası ne olursa olsun cihaz garanti dışı kalır orjinal parça taktırırsan tekrar garanti kapsamına girer bu Türkiyedeki bütün teknolojik aletlerde böyledir.
    Birazcık karşımızdaki insanı anlamaya çalışalım sen olsan sende onlar gibi davranmak zorundasın eger çalışmaya ihtiyacın varsa ... Herkese iyi forumlar dilerim.




  • Telpa bence en iyi garanti hizmetini veriyor,
    yeni aldığım telefonu bozuk olduğunu düşünerek götürdüm bana direk yenisini verdiler.
    Herhangi bir sıkıntısı olursa max 1 saat içinde çözüyolar.
    Sırf telpa garantisi var diye general mobile alıyorum.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.