Şimdi Ara

GENERAL MOBİLE DİSCOVERY ŞARJ SOKETİ VE TELPA MAĞDURLARI[ANA KONU] (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
354
Cevap
8
Favori
18.848
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • aynen sans isi ama cidden dediğiniz gibi bu telefon için soket sorun. Tabii ilgilenmiyorlarda o ayri mesele



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pallo -- 19 Mart 2014; 23:06:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yaklaşık 7 ay önce telefon ilk çıktığı zamanlarda aldım etrafımda çoğu arkadaşımda benden görüp beğenip aldılar

    telefonu 4-5 kere baya yüksekten düşürdüm
    motorla giderken motordan düşürdüm
    ancak telefonu alır almaz kılıf aldım kılıfsız düşseydi paramparça olurdu
    elimden bırakmadan sabah akşam oyun oynuyorum genelde, günde en az 2 kere şarz ederim ve şarzdayken oynamaya devam ederim
    ancak telefonda neredeyse hiçbir hatayla karşılaşmadım
    elektronik işi şans işidir marka vs pek farketmez misal 2 tane işlemci alım aynı marka aynı model olsun birisi 2.2 ghz dieri 2.4 ghz performans verir birisi 10 sene bişey olmaz ötekisi 3 ay sonra kendini yakar

    anlattığın olaylar sadece cep telefonu değil her türlü elektronik eşyada servislerin yaptığı standart prosedürdür
    sizlere tavsiyem deneyimlerim sonucu, telefonu açtıklarında yardımcı olmazlarsa direk küfür edin yanlış anlamadınız bu tarz olaylarda direk küfür edin her seferinde benim işime yaradı benden kaynaklanan sorunlarda bile garanti kapsamına alıp değiştirdiler
    sebebi ise hergün arayıp küfür eden insanlarla uğraşmak istemiyorlar işlemleri hızlandırıyorlar
    size görüşmenin kaydedildiğini polise şikayette bulunacaklarını söyleselerde aldırmayın bunun için firma dava açıp uğraşmaz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aleyko

    yaklaşık 7 ay önce telefon ilk çıktığı zamanlarda aldım etrafımda çoğu arkadaşımda benden görüp beğenip aldılar

    telefonu 4-5 kere baya yüksekten düşürdüm
    motorla giderken motordan düşürdüm
    ancak telefonu alır almaz kılıf aldım kılıfsız düşseydi paramparça olurdu
    elimden bırakmadan sabah akşam oyun oynuyorum genelde, günde en az 2 kere şarz ederim ve şarzdayken oynamaya devam ederim
    ancak telefonda neredeyse hiçbir hatayla karşılaşmadım
    elektronik işi şans işidir marka vs pek farketmez misal 2 tane işlemci alım aynı marka aynı model olsun birisi 2.2 ghz dieri 2.4 ghz performans verir birisi 10 sene bişey olmaz ötekisi 3 ay sonra kendini yakar

    anlattığın olaylar sadece cep telefonu değil her türlü elektronik eşyada servislerin yaptığı standart prosedürdür
    sizlere tavsiyem deneyimlerim sonucu, telefonu açtıklarında yardımcı olmazlarsa direk küfür edin yanlış anlamadınız bu tarz olaylarda direk küfür edin her seferinde benim işime yaradı benden kaynaklanan sorunlarda bile garanti kapsamına alıp değiştirdiler
    sebebi ise hergün arayıp küfür eden insanlarla uğraşmak istemiyorlar işlemleri hızlandırıyorlar
    size görüşmenin kaydedildiğini polise şikayette bulunacaklarını söyleselerde aldırmayın bunun için firma dava açıp uğraşmaz


    doğru diyorsunuz haklısınız ama bu model telefonlar sıkıntı var. hatta gm müdür muzaffer gölcü bile böyle bir hata olduğunu açıkça ifade ediyor. aradım ulaşamadım kaç saat aradım tık yok anca hatta bekletsinler. neyse gidiyim dedim telpaya anlattım girişteki bayana en az 10 dakika boyunca konuştum ama kadın sadece bana "ücret onayı veriyor musunuz ?" dedi başka bir şey demedi cevap veremedi. servis berbat kimse gelip de aman şöyle güzel aman böyle güzel demesin arkadaş.




  • Ben başvurumu yaptım THH'ye online olarak cihazı geri gönderin dedim. Eninde sonunda yapacaklar. Ama ben kendime yeni ve başka ve hatta mümkünse paralel ithalat falan telefon alacağım. Telefon yapılınca da elden çıkaracağım veya yedek telefon olarak kullanacağım. Bari ucuz olur bozulursa yaptırırım. Bundan sonra da GM bitmiştir ve Telpa da. Hatta garantili telefon da. Telefonu da açmıyorlar bayağı basit ve gereksiz bir servis. söyleyince de telefonu kötülüyor oluyoruz. İlla milletin başına gelecek bu olay. Bir musibet bin nasihattan daha hayırlıdır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Conqueror26

    Ben başvurumu yaptım THH'ye online olarak cihazı geri gönderin dedim. Eninde sonunda yapacaklar. Ama ben kendime yeni ve başka ve hatta mümkünse paralel ithalat falan telefon alacağım. Telefon yapılınca da elden çıkaracağım veya yedek telefon olarak kullanacağım. Bari ucuz olur bozulursa yaptırırım. Bundan sonra da GM bitmiştir ve Telpa da. Hatta garantili telefon da. Telefonu da açmıyorlar bayağı basit ve gereksiz bir servis. söyleyince de telefonu kötülüyor oluyoruz. İlla milletin başına gelecek bu olay. Bir musibet bin nasihattan daha hayırlıdır.

    Aynen katiliyorum sana. Milletin başına gelmeden kimse anlamaz ancak boşuna fanboyculuk yaparlar. Bir daha almam zaten GM. Mail atiyorum takan yok. Yazik yani yazik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konu yukarıda kalsın

    Telpa
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BraveHeart

    Konu yukarıda kalsın

    Telpa

    Desteğin için çok tesekkur ederim :) milletin başına gelmeden bu konuya ugrayipda mesaj atasi gelmiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende yollatacagim ve üst versiyonunu ücretsiz talep edeceğim sonuçta bu bir kronik hata binlerce insan her gecen gün madur oluyor Sony boyle bir durumda ücretsiz yenisi ile değiştiriyor. Bende üstversiyonunu istiyorum ssonuçta tamir görsün diye almadim telefonu kullanmak için aldim bugün o soketi yaparlar sörf acildi insan elindegdi diye yarin mikrofonu oburgun hoparlör u diğer günde ekrani nda problem olacaktır ben tamir göreceğini bilseydim almazdim bi tane iki tane değil bu telefonun kronik bir hatasi ve gerekirse adli ve idari makamlara basvurup yasal hakkini ariyacagim tüketici her zaman haklidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pallo

    İlk önce kolay gelsin. Hatırlarsanız eğer bir konu daha açmıştım ne yapmam gerekiyor diye. Telefonu ilk aldığımda diyordum " Nasıl bu kadar kolay bozuluyor ? " diye sonra dan dedim inşallah başıma gelmez diye ama korktuğum maalesef ki başıma geldi. Şikayet maili attım ilgilenmediler aradım devamlı operatöre bağlıyoruz dediler bekledim yani anlayacağınız servis tamamiyle sıfır. ben telpa güvencesi var diye sevindım önce ki telefonumda sorun çıkartmadılar samsung s3353 modelinin ses açıp kısma tuşunu değiştirmişlerdi garanti kapsamında. ama gel gelelim ki ondan daha pahalı discoveryi değiştirmediler üstüne üstlük bir laf eden bile cıkmadı. herkes geçiştiriyor. neyse telefonu aldığım reale gittim sagolsunlar çok ilgilendiler mail attılar telpaya, telpa o gün aradı beni telesekreter çıktı ücret onayı vermek için 1 e cihazım geri gönderilsin diyorsanız 2 ye operatöre bağlanmak için 3 e basın dediler 3 e bastım bekledim 5 saniye falan birden kapattılar telefonu. sonra aradım yine aynı terane operatör başka müşteri ile ilgileniyor diyor. bende sinirlendim bugün gideyim konuşayım dedim. taa beylikdüzünden levente gittim bir de ayakta gidince üstüne daha da sinirleniyor insan neyse bir tane bayan vardı girdim içeri anlattım böyle böyle ilgilenmiyor maile cevap vermiyorlar arıyorum ilgilenen yok tek ben bu konudan muzdarip değilim dedim orada iki tane abi vardı onlarda farklı bir şey için gelmiş galiba onlarda bana destek oldu sağolsunlar. neyse dedim tüketici heyetine giderim yapmazsanız eğer zaten muzaffer gölcü bile kabul ediyor dedim hala ne bu inat falan dedim kadın hiç bir şey demedi sadece ücret onayı veriyor musunuz falan dedi bende vermiyorum yapın dedim yok dedi iyi verin telefonu tüketici hakem heyetine gideyim dedim veremeyiz realden verdiğiniz için oradan talep gelmesi gerekiyor dedi neyse bende oradan eve gittim. olay bu, devamlı müşteri memnuniyetinden bahsediyorlar ama hiç ilgi yok. şimdi bazıları çıkıp da başka telefonlarda da oluyor aynı sorun demesin, her markanın kusurları hataları elbet oluyor önemli olan buna sahip çıkabilmek oda telpa da yok. 2 gün sonra cihaz gelecekmiş bende tüketici hakem heyetine gidicem başvurucam, eğer ben hatalıysam cihazı alan 4 kişiden biri aynı şeyden şikayetçi onlarda mı hor kullandı ? eğer siz hatalıysanız sahip çıkın. bir de hatalı değilseniz neden bazı insanlarınkini ücretsiz yaptınız haklıysanız arkasında duracaksınız o zaman. bazılarına 50 tl ye bazılarına 25 tl bazılarınada ücretsiz onarım yapmışlar. herkes güncelleme gelecek mi diye beklerken biz bu sorunun ne zaman çözüme kavuşacağını bekliyoruz. elit ve g2 almak isteyen arkadaşlardan rica ediyorum bu olaylar çözülmeden tepkinizi koyun, yarın bir gün sizinde farklı bir sebebden dolayı başınız ağrırsa dayanışma olur en azından saygılarımla... Buradan mesut çevik ve diğer yöneticilerden yardım bekliyorum. Ve bu da General Mobile genel müdürü Muzaffer Gölcü'nün konuşması 10. dakika ile 12. dakika arası itiraf ediyor. izleyebilirsiniz
    http://www.youtube.com/watch?v=c759k2AQiII

    27.02.2014 tarihinde THH'ye başvurmuş bulunmaktayım. Dilekciyi hazirladim belgeleri ve emsal karari verdim muzaffer beyin söylediği soketle ilgili sözünü de video olarak CD ye koydum. Karar ne zaman aciklanir bilinmez ama şimdiye kadar 15 TL hic yoktan masraf yaptim. Umarim adalet yerini bulur ve tüketiciler olarak verdiğimiz paranin hakkini aliriz. Vesselam
    NOT: Dava açıp kazanan veya tüketici hakem heyetine başvurup da haklı bulunan arkadaşları belgeleri bana yollarsanız eğer işimiz daha kolay olur. Yazım yanlış
    EDİT: Guncelleme

    HOCAM BENİM ŞARJ SOKETİ 3.DEFA BOZULDU. BU HAFTA TELPAYA BIRAKICAM TELİ DEĞİŞİM İSTİYCEM TABİKİ REDDEDECEKLER. BENDE THH NE GİDİP ÜCRET İADESİ İSTİYCEM. HOCAM BEN 3-4 AY ONCE TELESERVİCE İ ŞİKAYET ETTİM PARAMI ALDIM. ŞİKAYET EDERKEN TARİH VERMİŞLERDİ 2,5 AY DA KARAR AÇIKLANMIŞTI. BENİM ŞUAN SOKET BOZUK N11 DENhttp://www.n11.com/general-mobile-discovery-1800-mah-batarya-P17302767 BUNU ALDIM. PUAN VARDI BELEŞE GELDİ. 2




  • quote:

    Orijinalden alıntı: terminator282
    HOCAM BENİM ŞARJ SOKETİ 3.DEFA BOZULDU. BU HAFTA TELPAYA BIRAKICAM TELİ DEĞİŞİM İSTİYCEM TABİKİ REDDEDECEKLER. BENDE THH NE GİDİP ÜCRET İADESİ İSTİYCEM. HOCAM BEN 3-4 AY ONCE TELESERVİCE İ ŞİKAYET ETTİM PARAMI ALDIM. ŞİKAYET EDERKEN TARİH VERMİŞLERDİ 2,5 AY DA KARAR AÇIKLANMIŞTI. BENİM ŞUAN SOKET BOZUK N11 DENhttp://www.n11.com/general-mobile-discovery-1800-mah-batarya-P17302767 BUNU ALDIM. PUAN VARDI BELEŞE GELDİ. 2

    Ben de geçen sene eşim için almıştım GM Discovery'i. Buradaki bir çok insan gibi biz de şarj soketi sorunu ve Telpa mağduriyeti yaşadık. Ben de vermiyorum 50 TL diyip, sizin gönderdiğiniz linktekine benzer bir universal şarj cihazı aldım, uzunca bir süredir bu şekilde idare ediyoruz. Akşamdan sabaha şarj ediyor ama bunla da sürekli kapağı tak çıkar, kapak yalama olacak diye korkuyorum. Cep telefonu tamircileri bu soketi, bir daha bozulmamak üzere yapamaz mı acaba? Hiç bu konuda çözüm arayan, bulan oldu mu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: terminator282

    quote:

    Orijinalden alıntı: pallo

    İlk önce kolay gelsin. Hatırlarsanız eğer bir konu daha açmıştım ne yapmam gerekiyor diye. Telefonu ilk aldığımda diyordum " Nasıl bu kadar kolay bozuluyor ? " diye sonra dan dedim inşallah başıma gelmez diye ama korktuğum maalesef ki başıma geldi. Şikayet maili attım ilgilenmediler aradım devamlı operatöre bağlıyoruz dediler bekledim yani anlayacağınız servis tamamiyle sıfır. ben telpa güvencesi var diye sevindım önce ki telefonumda sorun çıkartmadılar samsung s3353 modelinin ses açıp kısma tuşunu değiştirmişlerdi garanti kapsamında. ama gel gelelim ki ondan daha pahalı discoveryi değiştirmediler üstüne üstlük bir laf eden bile cıkmadı. herkes geçiştiriyor. neyse telefonu aldığım reale gittim sagolsunlar çok ilgilendiler mail attılar telpaya, telpa o gün aradı beni telesekreter çıktı ücret onayı vermek için 1 e cihazım geri gönderilsin diyorsanız 2 ye operatöre bağlanmak için 3 e basın dediler 3 e bastım bekledim 5 saniye falan birden kapattılar telefonu. sonra aradım yine aynı terane operatör başka müşteri ile ilgileniyor diyor. bende sinirlendim bugün gideyim konuşayım dedim. taa beylikdüzünden levente gittim bir de ayakta gidince üstüne daha da sinirleniyor insan neyse bir tane bayan vardı girdim içeri anlattım böyle böyle ilgilenmiyor maile cevap vermiyorlar arıyorum ilgilenen yok tek ben bu konudan muzdarip değilim dedim orada iki tane abi vardı onlarda farklı bir şey için gelmiş galiba onlarda bana destek oldu sağolsunlar. neyse dedim tüketici heyetine giderim yapmazsanız eğer zaten muzaffer gölcü bile kabul ediyor dedim hala ne bu inat falan dedim kadın hiç bir şey demedi sadece ücret onayı veriyor musunuz falan dedi bende vermiyorum yapın dedim yok dedi iyi verin telefonu tüketici hakem heyetine gideyim dedim veremeyiz realden verdiğiniz için oradan talep gelmesi gerekiyor dedi neyse bende oradan eve gittim. olay bu, devamlı müşteri memnuniyetinden bahsediyorlar ama hiç ilgi yok. şimdi bazıları çıkıp da başka telefonlarda da oluyor aynı sorun demesin, her markanın kusurları hataları elbet oluyor önemli olan buna sahip çıkabilmek oda telpa da yok. 2 gün sonra cihaz gelecekmiş bende tüketici hakem heyetine gidicem başvurucam, eğer ben hatalıysam cihazı alan 4 kişiden biri aynı şeyden şikayetçi onlarda mı hor kullandı ? eğer siz hatalıysanız sahip çıkın. bir de hatalı değilseniz neden bazı insanlarınkini ücretsiz yaptınız haklıysanız arkasında duracaksınız o zaman. bazılarına 50 tl ye bazılarına 25 tl bazılarınada ücretsiz onarım yapmışlar. herkes güncelleme gelecek mi diye beklerken biz bu sorunun ne zaman çözüme kavuşacağını bekliyoruz. elit ve g2 almak isteyen arkadaşlardan rica ediyorum bu olaylar çözülmeden tepkinizi koyun, yarın bir gün sizinde farklı bir sebebden dolayı başınız ağrırsa dayanışma olur en azından saygılarımla... Buradan mesut çevik ve diğer yöneticilerden yardım bekliyorum. Ve bu da General Mobile genel müdürü Muzaffer Gölcü'nün konuşması 10. dakika ile 12. dakika arası itiraf ediyor. izleyebilirsiniz
    http://www.youtube.com/watch?v=c759k2AQiII

    27.02.2014 tarihinde THH'ye başvurmuş bulunmaktayım. Dilekciyi hazirladim belgeleri ve emsal karari verdim muzaffer beyin söylediği soketle ilgili sözünü de video olarak CD ye koydum. Karar ne zaman aciklanir bilinmez ama şimdiye kadar 15 TL hic yoktan masraf yaptim. Umarim adalet yerini bulur ve tüketiciler olarak verdiğimiz paranin hakkini aliriz. Vesselam
    NOT: Dava açıp kazanan veya tüketici hakem heyetine başvurup da haklı bulunan arkadaşları belgeleri bana yollarsanız eğer işimiz daha kolay olur. Yazım yanlış
    EDİT: Guncelleme

    HOCAM BENİM ŞARJ SOKETİ 3.DEFA BOZULDU. BU HAFTA TELPAYA BIRAKICAM TELİ DEĞİŞİM İSTİYCEM TABİKİ REDDEDECEKLER. BENDE THH NE GİDİP ÜCRET İADESİ İSTİYCEM. HOCAM BEN 3-4 AY ONCE TELESERVİCE İ ŞİKAYET ETTİM PARAMI ALDIM. ŞİKAYET EDERKEN TARİH VERMİŞLERDİ 2,5 AY DA KARAR AÇIKLANMIŞTI. BENİM ŞUAN SOKET BOZUK N11 DENhttp://www.n11.com/general-mobile-discovery-1800-mah-batarya-P17302767 BUNU ALDIM. PUAN VARDI BELEŞE GELDİ. 2

    Hocam çok geçmiş olsun. Herkes hakkini aramali bu konuda, boyle meselelere taviz vermemek lazim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Forever1907

    quote:

    Orijinalden alıntı: terminator282
    HOCAM BENİM ŞARJ SOKETİ 3.DEFA BOZULDU. BU HAFTA TELPAYA BIRAKICAM TELİ DEĞİŞİM İSTİYCEM TABİKİ REDDEDECEKLER. BENDE THH NE GİDİP ÜCRET İADESİ İSTİYCEM. HOCAM BEN 3-4 AY ONCE TELESERVİCE İ ŞİKAYET ETTİM PARAMI ALDIM. ŞİKAYET EDERKEN TARİH VERMİŞLERDİ 2,5 AY DA KARAR AÇIKLANMIŞTI. BENİM ŞUAN SOKET BOZUK N11 DENhttp://www.n11.com/general-mobile-discovery-1800-mah-batarya-P17302767 BUNU ALDIM. PUAN VARDI BELEŞE GELDİ. 2

    Ben de geçen sene eşim için almıştım GM Discovery'i. Buradaki bir çok insan gibi biz de şarj soketi sorunu ve Telpa mağduriyeti yaşadık. Ben de vermiyorum 50 TL diyip, sizin gönderdiğiniz linktekine benzer bir universal şarj cihazı aldım, uzunca bir süredir bu şekilde idare ediyoruz. Akşamdan sabaha şarj ediyor ama bunla da sürekli kapağı tak çıkar, kapak yalama olacak diye korkuyorum. Cep telefonu tamircileri bu soketi, bir daha bozulmamak üzere yapamaz mı acaba? Hiç bu konuda çözüm arayan, bulan oldu mu?

    Desteğiniz için çok tesekkur ederim :) geçmiş olsun:) ve disaridan yaptirmayin garanti dişi kalmasin cihaz. Tabi garantili grantisiz bir şey fark etmiyor ama belki ileride adam yerine koyarlar bizi de başka ssorunları çözerler. 50 TL verip yaptirmayin THH ye başvurun bekleyin gerekirse 3 ay. Ben bekliyorum 1 ay oldu şarj cihazi var batarya için onu kullaniykrjm akşam tak sabah kullan zor oluyor ama ne yapalim ilgilenen yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bozuk olan soket değil verilen kablo.Kendini mağdur ilan eden dh dekilerin çoğu önceden uyarıları okudular ama nolcak ki deyip o kabloyla kullanmaya devam ettiler... (Ben uyarıları görür görmez kendime yeni bi kablo aldım ve 6 aydır sorunsuz kullanıyorum.)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LakersNation

    Bozuk olan soket değil verilen kablo.Kendini mağdur ilan eden dh dekilerin çoğu önceden uyarıları okudular ama nolcak ki deyip o kabloyla kullanmaya devam ettiler... (Ben uyarıları görür görmez kendime yeni bi kablo aldım ve 6 aydır sorunsuz kullanıyorum.)

    http://www.youtube.com/watch?v=c759k2AQiII bu videonun 10. Dakikasindan itibaren izlemeye basla. Muzaffer golcü ne diyor dinle ondan sonra yorum yap hocam ayrıca eğer kablo bozuksa bozuk kablo vermeyecekler. Eğer cidden kullanici hatasi var ise 1 gunluk telefondan cikmaz eğer kullanici hatasi ise bazi kişilere bedavaya yapmasinlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pallo


    quote:

    Orijinalden alıntı: LakersNation

    Bozuk olan soket değil verilen kablo.Kendini mağdur ilan eden dh dekilerin çoğu önceden uyarıları okudular ama nolcak ki deyip o kabloyla kullanmaya devam ettiler... (Ben uyarıları görür görmez kendime yeni bi kablo aldım ve 6 aydır sorunsuz kullanıyorum.)

    http://www.youtube.com/watch?v=c759k2AQiII bu videonun 10. Dakikasindan itibaren izlemeye basla. Muzaffer golcü ne diyor dinle ondan sonra yorum yap hocam ayrıca eğer kablo bozuksa bozuk kablo vermeyecekler. Eğer cidden kullanici hatasi var ise 1 gunluk telefondan cikmaz eğer kullanici hatasi ise bazi kişilere bedavaya yapmasinlar.

    Hocam tabiki GM nin suçu ona bişey demiyorum. Ama bu sorun telefonun ilk partisinde tespit edildi ve çoğu kişi bilgilendirildi. Bizim forumda böyle bi avantajımız varken ve kullanmıyoken sokaktaki vatandaş ne yapsın ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LakersNation


    quote:

    Orijinalden alıntı: pallo


    quote:

    Orijinalden alıntı: LakersNation

    Bozuk olan soket değil verilen kablo.Kendini mağdur ilan eden dh dekilerin çoğu önceden uyarıları okudular ama nolcak ki deyip o kabloyla kullanmaya devam ettiler... (Ben uyarıları görür görmez kendime yeni bi kablo aldım ve 6 aydır sorunsuz kullanıyorum.)

    http://www.youtube.com/watch?v=c759k2AQiII bu videonun 10. Dakikasindan itibaren izlemeye basla. Muzaffer golcü ne diyor dinle ondan sonra yorum yap hocam ayrıca eğer kablo bozuksa bozuk kablo vermeyecekler. Eğer cidden kullanici hatasi var ise 1 gunluk telefondan cikmaz eğer kullanici hatasi ise bazi kişilere bedavaya yapmasinlar.

    Hocam tabiki GM nin suçu ona bişey demiyorum. Ama bu sorun telefonun ilk partisinde tespit edildi ve çoğu kişi bilgilendirildi. Bizim forumda böyle bi avantajımız varken ve kullanmıyoken sokaktaki vatandaş ne yapsın ?

    Bende forumlarda gördüm ama dedim ki alacak gücüm yok her yer 50 TL diyor bende dedim eski Samsung var onunkiyle birde simdikiyle şarj ediyim diye. Hayir adiyse koymayin yani ayip cidden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • pallo kullanıcısına yanıt
    Haklısınız hocam hem hatalı mal verip hem tamir ücreti istemek akıl karı değil.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • bugün aynı sorun için ben de uzun uğraşlar sonucunda telpa servisi ile telefonda görüştüm. normalde bu gibi durumlarda telefondaki kişi çözüm bulma odaklı konuşur ve ben de sakin tonda, daha sorunu açıklayıcı konuşmaya özen gösteririm ki uzlaşmacı ortam olsun sorun hızlı çözülsün. ancak bugün geçen konuşmayı size aktarayım servisteki sıkıntıyı biraz olsun anlayın...

    - telefonun şarj soketinde sıkıntı olduğunu bildirdim. doğal olarak işte kargo ile yollayın dediler. (ki ilk eksikliktir. benim yollamamı değil anında servis kaydı açıp tamir süresi başlamalı. kargoyu onlar göndermeli. ancak kargoyu sizden istiyorlar ki kargoda geçen 2-3 günlük süre tamir süresine yansımasın. yoksa 20 iş günü içerisinden 3 gün düşecek. örneğin bu çok kötülenen acer servisi doğru yöntemle yapıp hemen aynı gün kurye yollamıştı.)

    - neyse, ben internette bu durumda 50 TL ücret kesildiğini okuduğumu söyledim. işte kırık varsa para alınır dedi. iyi de ben kırmadım ki durduk yere sıkıntı çıktı. hem bi ben olsam kabul ederim ama internette yığınla aynı şikayet var. bu sorunun benden değil cihazdan, kötü malzemeden olduğunu gösterir dedim. işte kıvırma lafları. bizim standart servis prosedürümüz böyle vs vs...

    - onun benim sorunum olmadığını. kırılsa bile malzemenin kalitesizliğinden olduğunu. hatta bunu telpa müdürü mü ne işte vidyoda kendisinin belirttiğini söyledim. o işte öyle değil de falan demeye başladı.

    - gittikçe sinirlendim tabi. sizin garanti içindeki üründen para istemeye hakkınız olmadığını. bariz ürünün kalitesiz olduğunu, malzeme kalitesizliğinden kaynaklandığını söyledim. ne dese beğenirsin. ürünün fiyatı ortada. bu fiyata anca bu kadar. gibisinden birşeyler dedi. aramızda bikaç cümle daha geçti o anın sinirinden tam hatırlamıyorum ama samsung'a bağlandı konu biyerden. samgung'un yarı parasını veriyorsunuz malzeme kalitesi de ona göre olur dedi.

    - isterseniz bedava vermiş olun bu cihazda garanti var ise sizin bunu karşılamak göreviniz. hem kalitesiz mal satacaksınız hem de arkasında durmayacaksınız olmaz öyle dedim. daha önce de servislerle muhattap olduğumu ve bu gibi sorunlarda para alınmadığını söyledim. işte servise, markaya göre değişebilir dedi. iyice tepem attı. samsung olsa ücretsiz discovery olunca mı paralı dedim.

    sonuç olarak bikaç ufak atışma ve baştan ücreti ödemeyeceğimi istenirse de hakem heyetine başvuracağımı söyledim. pişkin pişkin verin dedi. daha fazla sinir olmadan kapattım telefonu.

    daha önce bir çok servis ile konuştum ettim. eğer bilmeyen varsa inanın ilk andan belli bu gördüğüm en kötü yetkili (daha doğrusu yetkisiz) servis. buraya kadar okuyan ve en azından aklında şüphesi olan varsa kendi bileceği iş ama. benim söyleyeceğim daha şimdiden eğer biri size telpa garantili diyorsa oradan uzaklaşın. altın kaplama deseler bile kaçın. bu saatten sonra da ne discovery, ne de başka bir ürünlerini almayın aldırmayın. hayatımda hiçbir servisi ve ürünü bu derece kötülemedim ama cidden bu durum kötünün kötüsü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ciddiyetsiz -- 24 Mart 2014; 23:15:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ciddiyetsiz

    bugün aynı sorun için ben de uzun uğraşlar sonucunda telpa servisi ile telefonda görüştüm. normalde bu gibi durumlarda telefondaki kişi çözüm bulma odaklı konuşur ve ben de sakin tonda, daha sorunu açıklayıcı konuşmaya özen gösteririm ki uzlaşmacı ortam olsun sorun hızlı çözülsün. ancak bugün geçen konuşmayı size aktarayım servisteki sıkıntıyı biraz olsun anlayın...

    - telefonun şarj soketinde sıkıntı olduğunu bildirdim. doğal olarak işte kargo ile yollayın dediler. (ki ilk eksikliktir. benim yollamamı değil anında servis kaydı açıp tamir süresi başlamalı. kargoyu onlar göndermeli. ancak kargoyu sizden istiyorlar ki kargoda geçen 2-3 günlük süre tamir süresine yansımasın. yoksa 20 iş günü içerisinden 3 gün düşecek. örneğin bu çok kötülenen acer servisi doğru yöntemle yapıp hemen aynı gün kurye yollamıştı.)

    - neyse, ben internette bu durumda 50 TL ücret kesildiğini okuduğumu söyledim. işte kırık varsa para alınır dedi. iyi de ben kırmadım ki durduk yere sıkıntı çıktı. hem bi ben olsam kabul ederim ama internette yığınla aynı şikayet var. bu sorunun benden değil cihazdan, kötü malzemeden olduğunu gösterir dedim. işte kıvırma lafları. bizim standart servis prosedürümüz böyle vs vs...

    - onun benim sorunum olmadığını. kırılsa bile malzemenin kalitesizliğinden olduğunu. hatta bunu telpa müdürü mü ne işte vidyoda kendisinin belirttiğini söyledim. o işte öyle değil de falan demeye başladı.

    - gittikçe sinirlendim tabi. sizin garanti içindeki üründen para istemeye hakkınız olmadığını. bariz ürünün kalitesiz olduğunu, malzeme kalitesizliğinden kaynaklandığını söyledim. ne dese beğenirsin. ürünün fiyatı ortada. bu fiyata anca bu kadar. gibisinden birşeyler dedi. aramızda bikaç cümle daha geçti o anın sinirinden tam hatırlamıyorum ama samsung'a bağlandı konu biyerden. samgung'un yarı parasını veriyorsunuz malzeme kalitesi de ona göre olur dedi.

    - isterseniz bedava vermiş olun bu cihazda garanti var ise sizin bunu karşılamak göreviniz. hem kalitesiz mal satacaksınız hem de arkasında durmayacaksınız olmaz öyle dedim. daha önce de servislerle muhattap olduğumu ve bu gibi sorunlarda para alınmadığını söyledim. işte servise, markaya göre değişebilir dedi. iyice tepem attı. samsung olsa ücretsiz discovery olunca mı paralı dedim.

    sonuç olarak bikaç ufak atışma ve baştan ücreti ödemeyeceğimi istenirse de hakem heyetine başvuracağımı söyledim. pişkin pişkin verin dedi. daha fazla sinir olmadan kapattım telefonu.

    daha önce bir çok servis ile konuştum ettim. eğer bilmeyen varsa inanın ilk andan belli bu gördüğüm en kötü yetkili (daha doğrusu yetkisiz) servis. buraya kadar okuyan ve en azından aklında şüphesi olan varsa kendi bileceği iş ama. benim söyleyeceğim daha şimdiden eğer biri size telpa garantili diyorsa oradan uzaklaşın. altın kaplama deseler bile kaçın. bu saatten sonra da ne discovery, ne de başka bir ürünlerini almayın aldırmayın. hayatımda hiçbir servisi ve ürünü bu derece kötülemedim ama cidden bu durum kötünün kötüsü.

    Hocam geçmiş olsun. Telpaya kendim gittim konuşmak için ne telefona ne maile bakan var ya diye. Derdimi daha iyi anlatirim dedim. Sonra anlattim kadina en az 10 dakika ama kadim cevap bile veremedi sadece ücret onayi veriyor musun dedi. Başka bir kelime dahi agzindan cikmadi. Bende vermiyorum dedim. Şuan THH ye basvurdum 1 ay kadar oldu bekliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • up
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.