Şimdi Ara

General Mobile 4G Android One 'DOKUNMATİK PROBLEMİ YAŞAYANLAR BURAYA !' (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
270
Cevap
1
Favori
34.511
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PunkBunny

    Şu anda aynı uygulamayı indirdim test yaptım benim telefonda sıkıntı yok. 8 parmak falan kullandım bir sıkıntı göremedim. Tabi bu kimsede bu sorun yoktur anlamına gelmiyor. Bu sorunun kronik olup olmadığı tartışılır ama benim gibi bazılarında böyle bir sorun yok. 10 kişi de bu soru varmış peki bu nasıl çözüme kavuşturulur ?

    Herkes bu testi yapmalı bence sorunu olan arkadaşlar telefonu değişim için göndermeli. Şikayet var sitesine de bu sorunla ilgili yazılar yazılmalı böylece telpa telefonları değiştirecektir. Sorunu olan kişiler aynı zamanda telefonlarını yollamalı bence. Ben de bu sıkıntı yok ama şikayet maili yazılacaksa bende destek verebilirim. Sorunun kronik olup olmadığını tartışmak yerine bu telefonlar nasıl değiştirilir ona bakılmalı. Burada bu testi yapmamış bin tane adam vardır yani bu sorunu yaşayan daha çok kişi olduğuna eminim bence tartışmak yerine nasıl bu arkadaşların telefonunu değiştirmelerini sağlarız onu düşünelim bizde destek verelim telpa sıkıntı çıkartmasın.

    Yani yıkıcı değil yapıcı olalım. Başlığı açan arkadaşa yardımcı olmak güzel bir şey fakat başlıkta kronik sıkıntı deniliyor bu da tartışmalara sebep oluyor. Bana katılıyorsanız forumda herkese bu testi yaptıralım sorunu olanlar hemen iletişime geçsin ve telpaya göndersin telefonlarını. Sorunu olmayan bizlerde bu sorun varmış gibi telpaya ya mail ya da şikayet var gibi sitelerde sesimizi duyuralım bak o zaman nasıl değiştiriyorlar telefonlarını.

    Ne kadar güzel yazmışım be

    Saolsun arkadaş bu mesajımdan sonra hemen başlığı düzeltti herkes sorununu çözdü iyi ki yazmışım bunu




  • Koca lg nin g3 serisinde kasa catlagi sorunu vardi kronik olarak, g2 de ekran sararmasi vardi, note 3 de ekran acikligi, m7 de pembe kamera, iphone 4s de wifi sorunu vardi. Daha aklima gelmeyen onca kronik sorun yasandi. Burda sorun yasayanlarin telefonu sifiri ile degistiriliyor ya da para iadesi yapiliyor. Hala sorun ne anlamiyorum. Turk dusmanligi yapmakta ustumuze yok. Asagilik kompleksi yasiyoruz milletce. Kizarsiniz anlarim da general mobile almayin aldirtmayin demek ne demek garip. Fanboylar cekemiyor bu markayi. Parali elemanlarda var tabi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mu5tafa -- 16 Haziran 2015; 17:35:19 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PunkBunny

    Evet arkadaşlar tertemiz telefonum 1 buçuk hafta sonra dokunmatik olarak gitti aynı testi 2. kez yaptım 20 yerden dokunma geliyor

    Ucuz telefon alınca böyle sorunların olma ihtimalide fazla tabi ki. Şimdi ne yapmak gerekiyor telefonun sıfırını mı veriyorlar ? Durum nedir ?

    Bu başlığı açan arkadaşa yapıcı ol bu sorunun yaşayanları topla sıkıntınızı çözün, ben de sorunum olmadığı halde yardımcı olurum demiştim bakın şimdi sorunum da oldu aranızdayım. Çok sinirlendim ama tahmin etmiştim bir şey olacağını içime doğmuş. Şimdi ne gibi işlemler yapmalıyım beyler Ankaradayım telpaya götüreyim mi ?

    Öncelikle üzüldüm keşke temiz temiz kullanmaya devam edebilseydiniz. Çözüm olarak ise nacizhane önerim; Cihazı almanızın üzerinden 14 günden fazla zaman geçmedi ise koşulsuz iade edebiliyorsunuz, geçti ise iade yada değişim yapılabilmesi için cihazın teknik servisten değişim/iade belgesi alması gerekiyor. Bu belgeyi aldıysanız firma size ayıplı mal satmış olarak kabul edilir ve ister iade ister değişim yaptırabilirsiniz. Bunun için cihazı telpa'ya kutu içeriği eksiksiz olarak (Fatura dahil) yollayın. Yollamadan önce telpa'nın VIP formu diye birşey var onu doldurun mümkünse problemi video olarak sanal ortama yükleyin bu foruma video linkinide ekleyerek cihaz üzerinde tamir işlemi yapılmasını istemediğinizi, sadece iade/değişim belgesi talep ettiğinizi belirterek yollayın. Cihaz ellerine ulaştığında size SMS bilgilendirmesi gelecek emin olmak adına sms bilgilendirmesini alınca müşteri hizmetlerini arayarak cihaz üzerinde tamir işlemi yapılmasını istemediğini ısrarla belirtin. Bu adımdan sonra problemi tespit edip cihaz değişim iade kabulü yapmalarını ümid ediyorum.

    Benim cihazın durumuna gelince; 1 haziran'da teknik servise gönderdim 5 haziran günü bana dönerek cihaz değişimi yapabileceklerini söylediler ben iade istediğimi ilettim kabul ettiler en geç 9 hazirana kadar iade gerçekleşir dediler bugün itibari ile 16 haziran mesai saati dolmuş bulunmakta hala para iadesi alamadım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mu5tafa

    Koca lg nin g3 serisinde kasa catlagi sorunu vardi kronik olarak, g2 de ekran sararmasi vardi, note 3 de ekran acikligi, m7 de pembe kamera, iphone 4s de wifi sorunu vardi. Daha aklima gelmeyen onca kronik sorun yasandi. Burda sorun yasayanlarin telefonu sifiri ile degistiriliyor ya da para iadesi yapiliyor. Hala sorun ne anlamiyorum. Turk dusmanligi yapmakta ustumuze yok. Asagilik kompleksi yasiyoruz milletce. Kizarsiniz anlarim da general mobile almayin aldirtmayin demek ne demek garip. Fanboylar cekemiyor bu markayi. Parali elemanlarda var tabi.

    Süreçle ilgili bilginiz olmadan bu şekilde yazmanızı doğru bulmuyorum. TELPA insanları süründürmeden işlerini halletmiyor. 9 hazirana kadar para iademi yapacaklarını söylediler 16 gün geçti hala para iadesi bekliyorum. İnsanları sinirlendiren şey bu olabilir mi sizce?




  • Katip785 kullanıcısına yanıt
    Benim cihaz da 10unda servis kaydına girdi hâlâ ses yok...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Katip785

    quote:

    Orijinalden alıntı: PunkBunny

    Evet arkadaşlar tertemiz telefonum 1 buçuk hafta sonra dokunmatik olarak gitti aynı testi 2. kez yaptım 20 yerden dokunma geliyor

    Ucuz telefon alınca böyle sorunların olma ihtimalide fazla tabi ki. Şimdi ne yapmak gerekiyor telefonun sıfırını mı veriyorlar ? Durum nedir ?

    Bu başlığı açan arkadaşa yapıcı ol bu sorunun yaşayanları topla sıkıntınızı çözün, ben de sorunum olmadığı halde yardımcı olurum demiştim bakın şimdi sorunum da oldu aranızdayım. Çok sinirlendim ama tahmin etmiştim bir şey olacağını içime doğmuş. Şimdi ne gibi işlemler yapmalıyım beyler Ankaradayım telpaya götüreyim mi ?

    Öncelikle üzüldüm keşke temiz temiz kullanmaya devam edebilseydiniz. Çözüm olarak ise nacizhane önerim; Cihazı almanızın üzerinden 14 günden fazla zaman geçmedi ise koşulsuz iade edebiliyorsunuz, geçti ise iade yada değişim yapılabilmesi için cihazın teknik servisten değişim/iade belgesi alması gerekiyor. Bu belgeyi aldıysanız firma size ayıplı mal satmış olarak kabul edilir ve ister iade ister değişim yaptırabilirsiniz. Bunun için cihazı telpa'ya kutu içeriği eksiksiz olarak (Fatura dahil) yollayın. Yollamadan önce telpa'nın VIP formu diye birşey var onu doldurun mümkünse problemi video olarak sanal ortama yükleyin bu foruma video linkinide ekleyerek cihaz üzerinde tamir işlemi yapılmasını istemediğinizi, sadece iade/değişim belgesi talep ettiğinizi belirterek yollayın. Cihaz ellerine ulaştığında size SMS bilgilendirmesi gelecek emin olmak adına sms bilgilendirmesini alınca müşteri hizmetlerini arayarak cihaz üzerinde tamir işlemi yapılmasını istemediğini ısrarla belirtin. Bu adımdan sonra problemi tespit edip cihaz değişim iade kabulü yapmalarını ümid ediyorum.

    Benim cihazın durumuna gelince; 1 haziran'da teknik servise gönderdim 5 haziran günü bana dönerek cihaz değişimi yapabileceklerini söylediler ben iade istediğimi ilettim kabul ettiler en geç 9 hazirana kadar iade gerçekleşir dediler bugün itibari ile 16 haziran mesai saati dolmuş bulunmakta hala para iadesi alamadım.

    Ayın 2'sinde sipariş vermişim. Bugün tam 2 hafta oldu. Ben ürünü değiştirmek istiyorum yeni cihazım geldiğinde sıkıntısı olursa yine gönderirim. Baktım sıkıntı yok biraz daha kullanıp birine hediye etmeyi düşünüyorum bu cihazla uzun zaman geçiremem ben belli oldu.

    Ben ürünü N11 üzerinden aldım. Değişim için belge verirlerse ne yapmam gerekiyor. Gerçi ben Ankaradayım satın aldığım firmada Ankara da. Ankaradaki telpaya elden götürsem olmaz mı ? İllaki kargoyla İstanbul'a mı yollamam gerekiyor ?

    Ayrıca sim kartı kestirdiğim için diğer telefonuma hattımı takma şansım yok ne yazık ki. Kalan zamanlar telefonsuz kalacağım öteki cihazlarımı da anneme-babama verdim. Aldık başımıza belaya vallahi ya. Sıfır cihazı satın aldığım yerden mi alacağım yoksa telpa bana kendisi mi verecek ? Değişim istersem kaç gün de değişim gerçekleşecek acaba ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PunkBunny

    quote:

    Orijinalden alıntı: Katip785

    quote:

    Orijinalden alıntı: PunkBunny

    Evet arkadaşlar tertemiz telefonum 1 buçuk hafta sonra dokunmatik olarak gitti aynı testi 2. kez yaptım 20 yerden dokunma geliyor

    Ucuz telefon alınca böyle sorunların olma ihtimalide fazla tabi ki. Şimdi ne yapmak gerekiyor telefonun sıfırını mı veriyorlar ? Durum nedir ?

    Bu başlığı açan arkadaşa yapıcı ol bu sorunun yaşayanları topla sıkıntınızı çözün, ben de sorunum olmadığı halde yardımcı olurum demiştim bakın şimdi sorunum da oldu aranızdayım. Çok sinirlendim ama tahmin etmiştim bir şey olacağını içime doğmuş. Şimdi ne gibi işlemler yapmalıyım beyler Ankaradayım telpaya götüreyim mi ?

    Öncelikle üzüldüm keşke temiz temiz kullanmaya devam edebilseydiniz. Çözüm olarak ise nacizhane önerim; Cihazı almanızın üzerinden 14 günden fazla zaman geçmedi ise koşulsuz iade edebiliyorsunuz, geçti ise iade yada değişim yapılabilmesi için cihazın teknik servisten değişim/iade belgesi alması gerekiyor. Bu belgeyi aldıysanız firma size ayıplı mal satmış olarak kabul edilir ve ister iade ister değişim yaptırabilirsiniz. Bunun için cihazı telpa'ya kutu içeriği eksiksiz olarak (Fatura dahil) yollayın. Yollamadan önce telpa'nın VIP formu diye birşey var onu doldurun mümkünse problemi video olarak sanal ortama yükleyin bu foruma video linkinide ekleyerek cihaz üzerinde tamir işlemi yapılmasını istemediğinizi, sadece iade/değişim belgesi talep ettiğinizi belirterek yollayın. Cihaz ellerine ulaştığında size SMS bilgilendirmesi gelecek emin olmak adına sms bilgilendirmesini alınca müşteri hizmetlerini arayarak cihaz üzerinde tamir işlemi yapılmasını istemediğini ısrarla belirtin. Bu adımdan sonra problemi tespit edip cihaz değişim iade kabulü yapmalarını ümid ediyorum.

    Benim cihazın durumuna gelince; 1 haziran'da teknik servise gönderdim 5 haziran günü bana dönerek cihaz değişimi yapabileceklerini söylediler ben iade istediğimi ilettim kabul ettiler en geç 9 hazirana kadar iade gerçekleşir dediler bugün itibari ile 16 haziran mesai saati dolmuş bulunmakta hala para iadesi alamadım.

    Ayın 2'sinde sipariş vermişim. Bugün tam 2 hafta oldu. Ben ürünü değiştirmek istiyorum yeni cihazım geldiğinde sıkıntısı olursa yine gönderirim. Baktım sıkıntı yok biraz daha kullanıp birine hediye etmeyi düşünüyorum bu cihazla uzun zaman geçiremem ben belli oldu.

    Ben ürünü N11 üzerinden aldım. Değişim için belge verirlerse ne yapmam gerekiyor. Gerçi ben Ankaradayım satın aldığım firmada Ankara da. Ankaradaki telpaya elden götürsem olmaz mı ? İllaki kargoyla İstanbul'a mı yollamam gerekiyor ?

    Ayrıca sim kartı kestirdiğim için diğer telefonuma hattımı takma şansım yok ne yazık ki. Kalan zamanlar telefonsuz kalacağım öteki cihazlarımı da anneme-babama verdim. Aldık başımıza belaya vallahi ya. Sıfır cihazı satın aldığım yerden mi alacağım yoksa telpa bana kendisi mi verecek ? Değişim istersem kaç gün de değişim gerçekleşecek acaba ?

    Hocam iade belgesi falan alırsa cihaz sizi arayıp değişim yapabiliriz diyorlar zaten ilk etapta iade hakkının olduğunu söylemiyorlar, kurnazlık işte siz cihazı telpaya götürün yada gönderin sizin bileceğiniz iş teknik servis cihaza bakıp iade/değişime uygun görürse arıyor ve değişim yapabiliriz diyorlar zaten. Benim cihazın sisteme kaydı 5 gün sürdü kendiniz gidip teslim ederseniz çok daha kısa sürer




  • Katip785 kullanıcısına yanıt
    Eyvallah hocam.Saticiyada yazdim simdi. Bu hafta goturuyorum telefonu bela aldim basima biraz kullanirim sonra da ver birine gitsin daha da bilindik markalar disinda baska bir
    Telefona asla bulasmam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PunkBunny

    Eyvallah hocam.Saticiyada yazdim simdi. Bu hafta goturuyorum telefonu bela aldim basima biraz kullanirim sonra da ver birine gitsin daha da bilindik markalar disinda baska bir
    Telefona asla bulasmam

    Bende asla bulasmam artık dilim yandı birkere. Türk firması dedik o kadar olumsuz şeyler söylenmesine rağmen bir şans verelim dedik ama adamları haklı çıkardı GM yapıcak birşey yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yolcuturk

    Benim cihaz da 10unda servis kaydına girdi hâlâ ses yok...

    Bir aramakta fayda olabilir bence.
  • Katip785 kullanıcısına yanıt
    N11 üzerinden iade talebi verdim. Hemen aradılar iade talebini geri çekin biz size yarın sıfır telefon verelim dediler. Sonra, yeni gelecek telefonun başkalarının bozuk telefonları olup olmayacağını sordum kesinlikle öyle bir durum olamaz telefonlar 3 gün önce Türkiyeye girdi tek sıkıntısı imei kaydından dolayı telefonun kapanması olabilir dedi.

    Markayı yanlış seçmişim allahtan satın aldığım firma sağlam çıktı. Gelen telefonlarda Turkcell uygulamaları daha yüklenmemiş böylece saf telefon alabileceğim. Her şeye rağmen uzun süreli bu telefonu kullanmam imkansız gelen telefon sağlam çıksa da 2 yıl içinde illaki sıkıntısı olacak telefonu kullanırken bile hissedebiliyorum. Durumu olmayan bir sevdiğime telefonu hediye ederim onu da mutlu ederiz. Yardımlarınız için çok teşekkürler.
  • Değiştirmişler cihazı, yeni baktım...
    Karşı kampanya başlatacağız dememin faydası oldu mu bilmiyorum
     General Mobile 4G Android One 'DOKUNMATİK PROBLEMİ YAŞAYANLAR BURAYA !'



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yolcuturk -- 16 Haziran 2015; 20:17:47 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • yolcuturk Y kullanıcısına yanıt
    Memnun musunuz hocam değişimden, yoksa para iadesi mi istiyordunuz?
  • Amplificator kullanıcısına yanıt
    Benim para iadesi kısmı biraz karışık başka şehirdeki turkcell'den aldığım için..bu yüzden değişim talep ettim,bir şans vercem artık..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yolcuturk -- 17 Haziran 2015; 12:33:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yolcuturk Y kullanıcısına yanıt
    Şansınız varsa sıkıntısız cihaz çıkar artık. Çünkü son zamanlarda çok sorun yaşayan kullanıcı kalmadı. Hatasız cihaz çıkma oranı yükseliyor...

  • 8inde gönderdiğim cihaz 18inde değişim yapılarak elime ulaştı...Değişim yapılan cihazımın ikinci günündeyim, şimdilik YouTube girişi haricinde problem yok. Turkcell uygulamaları yok. Şarj süresi gayet iyi sabah 9 da şarjdan dolu olarak aldım, gece 12 oldu ve %32deyim.

    Bir kumar oynadık, iade ettirmedik, inşallah üzülmem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yolcuturk

    8inde gönderdiğim cihaz 18inde değişim yapılarak elime ulaştı...Değişim yapılan cihazımın ikinci günündeyim, şimdilik YouTube girişi haricinde problem yok. Turkcell uygulamaları yok. Şarj süresi gayet iyi sabah 9 da şarjdan dolu olarak aldım, gece 12 oldu ve %32deyim.

    Bir kumar oynadık, iade ettirmedik, inşallah üzülmem.



    Benim para iadesi hala gerçekleşmedi :D En son yasal yollara başvuracağım galiba :D
  • Hocam benide ekleyin aynı sorun bendede var yarın para iadesi için gidicez kendi kendine dokunuyor lanet makine yazı yazamaz duruma geldim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fextex

    Hocam benide ekleyin aynı sorun bendede var yarın para iadesi için gidicez kendi kendine dokunuyor lanet makine yazı yazamaz duruma geldim

    Ekledim hocam. Durumdan haberdar ederseniz sevinirim. Bende 5 hazirandan beri para iadesi bekliyorum
  • banada yeni cihazla değişim kararı vermişler bugün.
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.