Şimdi Ara

General ASHA09LGCZ / General ASHA07LGCZ ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
0
Favori
2.694
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • bu modeller genelde ısıtma için mükemmeldir ben bizzat denedim ve gördüm, osmaniyede pek sorun çıkarıcanı sanmıyorum güle güle kullanın hayırlı olsun...
  • saol rotasiz bakalım inşallah hayırlı olur.
  • General alan tüm arkadaşların cihazları hayırlı olsun öncelikle,bu cihazdan korkmanıza gerek yok.En azından yolda bırakmaz.Asıl sıkıntı cihaz değilde servis aslında.İklimsa da 2 tip servis yapılanması var;

    1. Satış ve Servis bir arada bayiler,bunların Müşteri diyaloğu daha iyi oluyor,sonuçta bayinin kendi maaşlı elemanları zaman ve öncelik kavramlarını bayi belirliyor,müşteriye satıştan,montaja ve ilerideki servis ve arızaları hepsinde kendi takibinde,genelde daha iyi elemanları oluyor,bayi sahibi de genelde mesleği klima teknisyenliğinden gelir.

    2.tip sadece servis,bu tip servisler başında bulunan iş sahibinin kalite anlayışına göre hizmet kalitesi de farklılık gösterir.Montaj bedellerini ithalatçıların düşük tutmasından dolayı,tek geliri de montaj ve servise bağlı kaldığından işçilik kaliteleri düşük olma ihtimalleri yüksektir.Tabi hepsi için geçerli değil.Servis olarak geçmişi uzun yıllara dayanan çok kaliteli servislerde var.Onlarda kalitelerini ayakta tutmak için inanın çok çaba harcıyorlar,eski müşteri kitlelerine verdikleri servis hizmetinden aldıkları bedellerle ancak devamlılık sağlıyorlar.Yeni yapılanmış 3-5 senelik müşteri porföyü dar olan servisler montajdan gelecek rakamlarla ise malesef düşük standartta eleman kullanıyor ve bu durumdan da en çok etkilenen müşteri oluyor tabiki.

    İşte iklimsa vs. gibi marketing tarzı çalışan markalardaki en büyük sıkıntı bu.Rekabetin kötü yanı buda malesef.Örneğin hiçbir Satıcı bayi 1 metre boru için müşterisinde ayrıca bedel talep etmez bence.Ama servis dışarıdan olunca adam zaten 5 metreyi kullandımı tam neredeyse para bile kazanamaz hale geliyor,birde 1-2 metre ilave olursa içeri bile girer.Mesela çok servis elektrik bağlantısını yapmaz,yaparsa da kablo parası ister,drenaj hortumu 2-3 metreyi geçerse çekmek istemez yada parasını ister vede haklıdır.

    İnşallah ileride servis ihtiyacı doğarsa iyi ustaya denk gelmeniz dileğiyle,tekrar hayırlısı olsun




  • Aldığım yerde satıcı servis aynı şirkete bağlı, montajdada tüm istediklerimize ince bir şekilde yaklaşıp yapmaya çalıştılar, ben daha kötü beklerken işlerini daha iyi yaptılar bence. Bakalım ilerde bekleyip göreceğiz.
  • ben arkadaşlar kesinlikle mbirol üstada katılıyorum, mesala ben bu konuda biraz hüsrana uğradım, general12 plazmayı izmir çankayadaki yılmazer mağasasından aldım ve onların kendi montaj elemanları olmadığı için alsancaktan bir servis gönderdiler,montaja gelen çocuklar inanın daha18-19 diyorum size ve ne yazık ki montaj pek hoş olmadı ve ben düzeltmeleri için tekrar çağıracagım. diğer takdırdığım mhi hyper klima için montaja gelenlerin montajı çok güzeldi ve içeride kanalete kadar çok güzel montaj yaptılar,mhi montajı yapan ustada bana mutlaka fotoğraflarını cek iklimsaya şikayet olarak gönder dedi.bunu da bizzat yapacağım iklimsaya şikayet edeceğim.....
  • sayın mbirol üstad ben araştırdım ve general ile fujitsu klimanın aynı olduğu sonucuna vardım, merak etdiğim siz bir klima fenomeni olarak, fujitsu ile general bir klimamıdır yoksa aralarında kalite farkı varmıdır? lütfen cevap yazar ve bizleri bilgilendirirseniniz çok sevinirim... şimdiden çok teşekkürler......
  • Cihazları çok yakından incelemedim.yani kurup çalıştırıp görmedim.Ama kalite farkından ne aldığınıza bağlı ,biri kaliteli biri kalitesiz demek doğru olmaz,verimleri,kapak modeli vs. farklı olabilir.Fujitsu,General ve Fuji elec. kalitesi bence standarttır.Model farklılığı olabilir.Ben açıkçası General den korkmam iklimsa dan korkarım.Sermaye gücü tehlikeli oluyor bazen.Örn. MHI için Airfel MHI ile İklimsa MHI karşılaştırın anlarsınız.Ama bu demek değildir iklimsa MHI kalitesiz.

    Bence çok fark olamaz.
  • sağol mbirol üstad bizleri rahatlattın, mbirol üstad birde sana bir şey söylemek istiyorum ,ben iş olarak gsm core teknisyeniyim, ve bu güne kadar 10 senedir turkcell klima olarak, carrier ve general marka kullanıyordu yıllardır baz istasyonlarında, ve inanın mbirol üstad turkcell mühendisleri yaş tahtaya hayatta basmas,ben general marka klimaya burdan güveniyorum, yani turkcell gibi büyük bir firma tercih ettiği için, çünkü turkcell mal alırken fiayatını değil kalitesine önem verir malın. ama artık turkcell ege bölgesindeki tüm baz istasyonlarının eski klimalarını zibro 2035 ile değiştirmeye başladı ve turkcell baz istasyonlarına her gittğimde carier ve general yerine zibro2035 super inverter görüyorum, haberiniz olsun dedim çünkü sizin her kese zibro 2035 tavsiye ettiğinizi hatırlıyorum...........




  • Turkcell in klimalarını ZİBRO ile değiştirmesinin nedeni kendi yaptığı testlerden sonra aldığı karardır ve inanın bir çok markadanda daha pahalıya aldıkları halde,şuanda Zibro da Turkcelin çektiği büyük adette mallar yüzünden bazı modellerde stok problemi yaşıyoruz.Bu tür bir bilgiyide birebir yaşayıp gören sizlerden yazılmasıda ayrıca daha inandırıcı ve reklam dışı olduğu gördüğüm için Zibro adına ayrıca memnun oldum.

    İlgi ve alakanıza teşekürler.
  • mbirol üstad asıl ben teşekkür ederim forumdaki herkese tam ve doğru bilgilerinizi aktarmaya çalıştığınız için
  • zibro adına çok güzel paylaşımlar bunlar teşkkrler...
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.