Şimdi Ara

Gençlerin %54'ü Evlenmeden Olmaz Diyor (15. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
291
Cevap
1
Favori
14.925
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Masturbasyonun günah olduğunu felan düşünmüyorum. Ayrıca bir arkadaş yazmış 4-5 kere aşık olunabilirmi diye...

    Evet olunur...Doğru kişi bulunamadıysa olunur. Neden garibine gitti? Ciddi ilişki arayan biri zaten kaşar olmaz sizin korktuğunuz gibi.

    Ne evlilikler var, sevginin s'si yok.

    Aşk ve sevgi bana göre herşeyin üzerindedir.

    Kuranda zinanın yasaklanmasının sebebi, büyük ihtimalle bizim gibi toplumlarda sorun çıkmasını engellemek için.

    Bakın namaz hareketleri veya domuz etinin yasak olmasının sebeplerinden biri insanın kilo almasını engellemektir.

    Alkolün yasak olmasının sebebi çok içince insanların sapıtmasıdır

    Sigaranın öyle olmasının sebebi çok içince zarar vermesidir.

    Ama siz bunları farklı şekilde halledebilirseniz ORTADA HİÇ BİR SORUN kalmaz

    Ben içkide içtim, ancak dozunda. Sigara hiç içmedim. Ama mesela babam 3-4 ayda bir atar, gerisini yapmaz. Bu zararlı felan değildir.

    Domuz eti hiç yemedim, ama yiyen arkadaşlarım var . Çünkü domuz eti Türkiye'de yıllarca kötülendi yok b.... yiyormuş hayvanda bilmemneyde.

    Yiyorsa yiyor? Ona bakacak olursakda Tavuğun yumurtası tavuğun kıçından çıkıyor? Yada tarlaları genelde gübrelerler daha verimli çıksın diye, bazı yerlerde ise lağım suyunu kullanırlar bunun için. Bunlara ne diyorsunuz?

    Kendinizi böyle kandırıp sınırlamayın.

    Mastürbasyona günah denmesinin sebebi şu

    Eğer kafayı yeyip 4-5 kere yaparsanız günde evet. Kendi bünyenize aşırı yüklenirsiniz. Ayrıca peniside tahriş edebilir bu kadar yük.

    Kendinizi bildikten sonra sorun yok...

    Ayrıca yukardaki arkadaşada katılıyorum.

    Herşey tamam, zina ile masturbasyon kaldı bir tek. Onun için ülkece bu kadar gerideyiz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fleetwood1991 -- 18 Temmuz 2009; 0:15:14 >
    _____________________________
  • Tartışmaya açık bir konu..
    _____________________________
  • evlilik aski olduruyormus diyorlar bilemiyorum yani..
    _____________________________
  • olaya bak kendimi DH de degilde GÜLEN TARİKATI FORUMUNDAyım sandım bi an.
    _____________________________
    ANTIFACEBOOK'UN NERESI KURAL DIŞI || YA DELİRCEM ONLARCA UYEDE ANTIFACEBOOK SEMBOL VAR NEDEN BANA TAKTINIZ[/url]
  • %47 si olmasın
    _____________________________
  • İlginç :))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iCb4uC

    Namus 2 bacak arasında deildir.Sevdiğin kişiyle ilişkiye girmek için evlenmek gerekmez bence bunu biraz gerilik olarak görüyorum.Hani bi kıza cok aşık olucam ve evlenceğim zaman bakire olmadığını duyunca ayrılıcam gercekten komik.Ayrıca Türk erkeklerinn cogu kızlarla iliskiye girmek için 10 takla atıp evlenmeye gelince bakire ararlar.Bune perhiz bune lahana tursusu.

    Şöyle kenarda dursun. Siz bir daha okuyun. Acaba hala aynı görüşte misiniz merak ediyorum

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Sanma şâhım herkesi sen sâdıkâne yâr olur
    Herkesi sen dost mu sandın belki ol ağyâr olur
    Sâdıkâne belki ol bu âlemde dildâr olur
    Yâr olur ağyâr olur dildâr olur serdâr olur
  • Evlenmeden olmaz diyenler yallah Arabistan'a.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Terrible Certainty

    Evlenmeden olmaz diyenler yallah Arabistan'a.

    Evlenmeden olmaz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Eminim o 54 lük kesimin yarısı gizli kapakı ilişki yaşadığı halde evlenmeden olmaz diyenlerdendir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hakkını Arayan Serçe


    quote:

    Orijinalden alıntı: Terrible Certainty

    Evlenmeden olmaz diyenler yallah Arabistan'a.

    Evlenmeden olmaz.

    Yallah arabistana

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    &#8224;
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.