Şimdi Ara

| Gearbest Türkiye | (2277. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
52.782
Cevap
803
Favori
4.101.308
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
158 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 22752276227722782279
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Pc.programcı kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    200 stokla sınırlıdır, hızlı olan kazanır
  • mi band satışta şimdi ama 25 dolar diyor blackfriday kısmında. 10 dolar olayı bitti mi? yoksa 1 de mi olucak
  • xxSpecter kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Mi Band 3 için SingPost ücretsiz ve seçili geliyor, onunla sipariş verebilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TobyCo

    indirimli ürünü ekle diyorum, eklemiyor seçimi kaldırıyor. nasıl yapıcam bunu?

    bu konuya bakmanızı rica edebilir miyim ^^




  • JustCrew J kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Stoklar için inanın söyleyebilecek tek kelimem yok.

    Yoğun talep sebebiyle -hele bu ay- ne biz ne de üretici/tedarikçi stok yetiştirebiliyor.

    Elimizden geleni yapıyoruz, o konuda içiniz rahat olsun.

    Gecikme için bir kez daha özür diliyoruz.
  • Merhaba,

    Ürün linklerini alabilir miyim?
  • Merhaba,

    Kargoya göre değişiklik göstermektedir.

    Uygun fiyatlı ve takipli kargolar genellikle 10-25 günde teslim edilir.




  • Şimdiden sepete ekleyip mi beklemeliyiz?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kredi kartını önceden kaydedebilir muyuz?

    Kaydediyorsak nasıl?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • birde mi band 3 ü hangi depodan seçmeliyiz diye sormuştu arkadaş. bende sorayım
  • KadirKk35 K kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Öncelikle durumu açıklayayım:

    1-) Sorunlu teslim edilen veya sonradan sorun yaşanılan ürün için bir bilet oluşturursunuz.
    2-) Bu bilet bizim sistemlerimize düşer, biz sizden bilgi ve kanıt talep ederiz.
    3-) Kanıtlar ve bilgiler ile birlikte sistemde bir arıza kaydı oluşturup, durumu teknik ekibe aktarırız.
    4-) İki iş gününde teknik ekip durumu inceleyip, bir veya birkaç maddeden oluşan çözüm önerileri sunar.
    5-) Çince çözümler İngilizceye çevrilir.. sonra size dönüş yapılır.
    6-) Siz gerekli çözümleri uygularsınız, duruma göre tekrardan arıza kaydı açılır veya sonuç verilir.

    Yani bizler, -teknik konularda- teknik servisin yönlendirmesi doğrultusunda hareket ederiz ve ona göre cevap veririz.

    Bu arada "robotik" cevaplar vermek adetim değildir, müşteri hizmetlerinde hafta sonu mesaim bulunmamaktadır.. biletiniz ve talebiniz benim üzerimde olduğu için, hafta sonu başka Türk veya diğer milletten olan arkadaşlar İngilizce -çeviri yardımıyla Türkçe'de olabilir- benim adımı(Berkan) kullanarak cevap verirler, bu da genel bir bilgi/açıklama olsun




  • GearBest.com kullanıcısına yanıt
    teşekkürler

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Konu sahibini tenzih ederek belirtmek gereği duyuyorum ki, GearBest yine bindirim yapa yapa indirim yaparak bizi salak yerine koyuyor.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kaç kişiyiz mi band 3 bekleyen.

    Alabilenler lütfen yazsın aldıktan sonra.



    7 dk kaldı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Xiaomi mi band 3 international değil mi alınca sorun yaşamayalım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi forgottenh -- 25 Kasım 2018; 12:57:49 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 11.37 sing post ücreti çıkıyor?
  • Konu başındaki linkten sepete ekleyin ve 13.00'ı bekleyin lütfen.

    Flaş indirimli olacak - Türkiye saatiyle 13.00

    Tam saat attığında, ödeme sayfasına geçebilirsiniz.
  • rebelpirate R kullanıcısına yanıt
    Rica ederim,

    Sağlıklı ve mutlu günler dilerim.
  • Merhaba,

    Lütfen konunun başında linkten sepete ekleyiniz.
  • 
Sayfa: önceki 22752276227722782279
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.