Şimdi Ara

garanti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
1
Favori
448
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • nokia e 52 telefonumu titreşim problemi olduğu için geçen ay satın aldığım gold mağazasına götürdüm garantiye bıraktım.telefonu almak için geçen hafta tekrar gittim.görünürde bi şey yoktu.ama eve geldim hafıza kartını takayım dedim kartı okumadı.kendi orjinal kartını yani.sonra başka kartı denedım yıne olmadı.cok sinirlendim aradan bi kaçgün geçti baktım telefon kapanmaya başladı kendi kendine bi türlü açılmıyor şarjında falan da bi problem yok.yarın tekrar götürcem ama benim sizlere sormak istediğim kendi hataları yüzünden 1 ay daha telefonsuz kalmak istemiyorum.benim telefonum garantideken bana yedek tel verirler mi acaba arkadaşlar. bilgisi olan var mı ???teşekkürler



    _____________________________




  • yok mu yardım edecek kimse yaaa :(((
    _____________________________
  • selam kardeşim.. aslında onların hatası.. çalışan aksamlar çalışmamaya başlamış diyosun, oraya gidip bunu belirtsen ne kadar anlayışla karşılarlar veya ne derece 'hata bizde tamam, telafi edelim' dicekler bilemiyorum ama yedek tel vericeklerini sanmıyorum.. hakkını arıcak derecede bi konuşma yaparsan bi derece belki ordan birisi insafa gelir ama yinede sanmıyorum..adamların çok başı yanmıştır eskiden bile olsa tel verdilerse..şansını dene derim..
    _____________________________
  • teşekürler hüseyin bey bi şansımı deneyeyim bakalım ne olacak
    _____________________________
  • Garanti ve Tamir Süresi


    Garanti süresi; malın tüketiciye teslim tarihinden itibaren başlar ve en az iki yıl ve/veya ilişik listedeki ölçü birimi ile tespit edilen değer kadardır.

    Garanti süresinin başka bir ölçü birimi ile belirlenmiş olması halinde, malın üzerinde bu ölçü biriminin tespitine yönelik bir düzeneğin bulunması veya yapısının bu değerin tespitine uygun olması gerekir. Aksi halde garanti süresinin 2 yıl olduğu kabul edilir.

    Malın arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir.

    Malın tamir süresi en fazla 30 iş günüdür. Bu süre mala ilişkin arızanın servis istasyonuna, servis istasyonunun olmaması durumunda, malın satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısı- üreticisinden birine bildirim tarihinden itibaren başlar.

    Malın arızasının 15 iş günü içerisinde giderilememesi halinde, imalatçı, üretici veya ithalatçı; malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır
    _____________________________




  • Malın arızasının 15 iş günü içerisinde giderilememesi halinde, imalatçı, üretici veya ithalatçı; malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır

    oooo bu iyiymiş söke söke alırım hakkımı ben artık c.tesi ya da pazar kesin giderim zaten telefonda hepten kapandı artık :(
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    İşbank vs Garanti
    2 yıl önce açıldı
    Klimanın garanti belgesi kayboldu
    17 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.