Şimdi Ara

GARANTEX Genişletilmiş Cep Telefonu Garantisi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
406
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • GARANTEX NEDİR?

    Garantex Türkiye'de ilk defa gerçekleştirilen ve birden çok marka ve ürünü bir arada barındıran bir genişletilmiş garanti şemsiyesidir.

    Üretici garantisi kapsamına giren arızalara ek olarak GSM telefon kullanımında sıkça karşılaşılan kullanıcı hatalarından kaynaklanan tüm mekanik ve elektronik arızalara karşı da teknik servis, yedek parça ve değiştirme garantisi sağlar. Bu yüzden genişletilmiş garanti olarak adlandırılmıştır.

    Garantex sistemi sigortadalardaki gibi tazminat prosedürü izlemez. Garantex sahipleri hiçbir hasar veya tahsilat prosedürüyle uğraşmazlar: Garantex’li telefonlar Türkiye’nin en iyi servis merkezlerinde, siz hiçbir ödeme yapmadan, satın almış olduğunuz kartın limiti dahilinde onarılır veya değiştirilir. Hem de tek bir telefonla.

    Tek bir bilgi işlem merkezinden on-line olarak yönetilen Garantex sistemi, müşteri danışma, satış, kart kayıt, arıza takip, kurye, cihaz kiralama gibi tüm müşteri hizmetlerini son teknolojiyi kullanarak takip eder. Bu sayede tüm ihtiyaçlarınız siz hiç yorulmadan kusursuz olarak karşılanır.

    Garantex kapsamındaki cihazlar ikinci el satışla başka bir kullanıcıya devredildiklerinde Garantex'le beraber devredilirler. Bu sayede Garantex kapsamındaki cihazların değeri artar ve satışı kolaylaşır. Yeni kullanıcılar hem cihazın varsa geçmişteki arızalarını sistemden öğrenebilir, hem de Garantex süresi boyunca tüm hizmetlerden yararlanabilirler.

    GARANTEX NASIL KULLANILIR?

    GSM telefonunuzu Garantex kapsamına almak için hiçbir evrak veya kağıt doldurmak zorunda kalmazsınız. Size en yakın Garantex Bayisinden alacağınız Garantex Kartı'nı tek bir telefonla sisteme kaydettirdiğinizde garantiniz 1 yıl süreyle geçerlilik kazanır.

    Kayıt için Garantex Kartı'nı satın aldıktan sonra 48 saat içinde Garantex Hizmet Hattı'nı aramanız ve müşteri yetkililerimizin sizden istediği cihazınızla ilgili basit güvenlik bilgilerini yanıtlamanız yeterlidir.

    Garantex Kart sahipleri cihazlarında arıza olması durumunda servise gitmek zorunda kalmazlar, servis onların ayağına gelir.

    Telefonunuzda arıza olması durumunda kurye ile o sırada bulunduğunuz yerden aynı gün içerisinde alınan cihazınız, anlaşmalı teknik servisler sayesinde Türkiye çapında sayısı 80'i aşan yetkili servis noktasında güvenle ve hızla tamir edilir ve tekrar bulunduğunuz yere teslim edilir.







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.