Şimdi Ara

FSR 2.0 DLSS'i Neredeyse Yakalamış

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
711
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 hafta
  • Cevaplayan Üyeler 9
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 3 saat 26 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • vjdrsjejv (5 mesaj) Reception47 (4 mesaj) cebo01 (1 mesaj) aterikasedi (1 mesaj) defaulticus (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (11 mesaj) (5 mesaj)
  • @
4 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Video'da da dendiği üzere bu henüz FSR 2.0 destekleyen ilk oyun ama durum gayet iyi. Kalite olarak DLSS'e göre bazı artıları da eksileri de var ama genel kalite olarak çok çok yakın. Tüm kartlarda çalışabilmesi büyük artıydı zaten ama FSR 1.0'da kalite çok gerideydi. Şimdi onu da çözmüş durumdalar, ve kalite daha da iyileşecektir sonraki versiyonlarda.


    Impressive! AMD FSR 2.0 vs Nvidia DLSS, Deathloop Image Quality and Benchmarks - YouTube




    |
    |
  • Techpowerup'taki görsellere kendi gözünüzle bakmak en doğrusu olacaktır. Tarafsız şekilde yorumlarsam ben fsr'ın tüm seçeneklerde sunduğu görüntüyü daha çok beğendim. 1.0 ile alakası yok bambaşka olmuş.

  • TP de gözümüzle baktığımızda resimlerde sorun var, yani sol tarafı fsr den dlss e, sağ tarafı da dlss te bırakıp yada fsr 2.0 a çevirsek bile, resim yenilense bile, her zaman soldakini iyi gösteriyor, yani sol tarafta dlss seçersek dlss iyi görünüyo, sol tarafta fsr seçersek fsr iyi gösteriyor, kısaca sola ne seçersen o iyi olan, sağ taraf kötü olan oluyorsa, hangisi fsr hangisi dlss nasıl emin olabilecesss? FSR 2.0 DLSS'i Neredeyse Yakalamış 


    FSR 2.0 DLSS'i Neredeyse Yakalamış
    FSR 2.0 DLSS'i Neredeyse Yakalamıştechpowerup
    AMD FSR 2.0 Quality & Performance Review - The DLSS Killer
    https://www.techpowerup.com/review/amd-fidelity-fx-fsr-20/2.html
    FSR 2.0 DLSS'i Neredeyse Yakalamış





  • Kendim kontrol edeyim bakalım.

  • Bende öyle değil, fsr'ı sola alıyorum beğeniyorum; iki tarafa da dlss'i açıp bakıyorum dlss görüntüsü kusursuz aynı. Sonra iki tarafa fsr'ı açıyorum yine görüntü tamamen aynı, sağa fsr'ı sola dlss'i koyuyorum yine sağdaki fsr'ı daha çok beğeniyorum.
    Aslında hangisi hangisinden iyi önemli değil, dlss tercih avantajı olmaktan çıkmış gibi duruyor en azından bu oyuna bakarak öyle diyebilirim.

  • Ben tekrar tekrar sayfayı tazeliyorum ancak değişen birşey olmuyor, silahın şarjörüne bakılınca (fareyi gezdirdiğim kısım) hep aynı çizgiler, sol taraf ne seçersem seçeyim aynı, sağ taraf aynı.FSR 2.0 DLSS'i Neredeyse Yakalamış 





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Reception47 -- 12 Mayıs 2022; 18:23:30 >

  • Ben edge tarayıcı kullanıyorum.

  • Benim edge daha komik birşey yapıyor, resme fare ile gittiğimde çizgi kayboluyor ve kontrol sağlamıyor. FSR 2.0 DLSS'i Neredeyse Yakalamış 




  • Enteresan, bende aşırı stabil çalışıyor.
    |
    |
    Reception47 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • İnanılmaz bir iş başarmış AMD. Ben ilk aşamada böyle bir kalite beklemiyordum.


    Oyunda FSR olsa da olmasa da AMD Software'den RSR açabiliyoruz. Ne zaman FSR 2.0'ı kullanacak şekilde güncelleme alır acaba?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VYC Majoris -- 12 Mayıs 2022; 19:1:4 >
  • iyi güzel de, sürücü stabilitesinde gelişme var mı?


    ferrariyi veriyor ama içine su katılmış benzin koyuyor.

  • Çok şaşırtıcı, yani bence kafa kafaya olmuş. Hatta FSR biraz görüntü keskinleştirme kullanıyor, daha iyi görünmekte bana göre. Mesela aynı sahnede nvidia için keskinlik açsak belki o da güzel görünür ama onun de fps düşecek :)

  • Gayet başarılı olmuş.8K'ya adım adım gidiliyor.


  • fpsyi pek etkilemez (god of war'da açıp kapatabiliyorsun, fps'ye bir etkisi yok) nvidianın keskinleştirme için kullandığı filtre çok kötü. bu kötü filtreyi NIS, DLSS, Nvidia Shield, DLDSR, ne var ne yok her teknolojilerine koyuyorlar ve gerçekten çok kötü. reshade'den Fidelityfx CAS, luma sharpen gibi kaliteli sharpenerlarla yan yana kıyas yapıldığında ne kadar kötü olduğu beli oluyor


    daha iyisini yapamazlar mı, elbette yaparlar da, inatla yapmıyor olmaları ilginç. bu dakikadan sonra mecbur yenileyip iyileştirmeleri gerekecek keskinleştirme filtrelerini. filtrelerine güvenmedikleri için zaten çoğu oyunda yapımcılar bile kapalı olarak paketliyor. rdr 2'ye %35 default açık paketlemişler ve oyun berbat gözüküyor, dlss'nin getirisini bile götürüyor çünkü gerçekten kötü bir filtre


    amd'nin keskinleştirme konusundaki başarısı radeon image sharpening'e (ris) dayanıyor. orada kullanıcıların memnuniyetini görünce önce fsr 1.0'ı bununla denediler, ki 4k'da güzel sonuçlar verdi. şimdi dlss benzeri temporal upscaler'ın yanında paketliyorlar ve bunda da güzel sonuçlar elde ettiler


    amd'yi tebrik ediyorum, gerçekten güzel bir alternatif sundular. sonuçlar çok yakın. ghosting olarak hatta bir tık daha iyi (nvidia'nın dev dlss'si ile de ghosting biraz iyileştirilebiliyor olsa da).


    aslında fsr 2.0 da dlss 2.0 da şaşalı birer temporal upscaler'dan ibaret. tek sorun konsolda hemen hemen her oyuna bu teknolojiyi sunan firmaların PC'ye oyunları port ederken bunu es geçmesiydi. rekabet o şu bu derken her oyun böylece amd/nvidia destekli olsa da bir temporal upscaler'a sahip olabilecek.


    sharpen konusuna ek düşeyim, nvidia'nın kullandığı sharpen filtresi o kadar kötü ki insanlar kapatmak için özel patch kuruyorlardı,



    sonra yapımcı da şikayetlere dayanamayıp ayar koydu neyse ki




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yamaci1771 -- 13 Mayıs 2022; 20:26:30 >
    |
    |
    Aerospace kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Aradaki fark hangisinin kullanıldığının önemi kalmaması seviyesine düşmüş gözüküyor. Bu durumda fsr 2.0 daha geniş bir ekran kartı kesimine hitap ettiği için daha avantajlı durumda denebilir.

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.