Şimdi Ara

Frame time (ms) ile ilgili gtx660ti-hd7950 techreport (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
72
Cevap
3
Favori
4.627
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Benim için çok faydalı bir başlık oldu bu yaaa. Süpersinizzz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rezes -- 26 Şubat 2013; 18:53:29 >
  • Arkadaşlar, akıcılık konusunda size bir örnek video paylaşmak istiyorum.

    http://www.battlefield.com/battlefield3/videos/battlefield-3-premium-edition-announcement-trailer

    videonun spesifikasyonu:

     Frame time (ms) ile ilgili gtx660ti-hd7950 techreport

    Bu her ne kadar video olsada, akıcılık olarak hissetiğim duyguyu, BF3 te ben 120FPS yi sağlasam bile videodaki akıcılık duygusunu hissedemiyorum/bulamıyorum. Bırakın 120hz bir monitörü, 60hz te de aynı akıcılığı algılayabiliyorum bu videoda.

    Buradaki büyü, sır, olay ne?? Büyük soru bu!




  • takip..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VEGETTO

    takip..

    amacın gerçekten takip mi yoksa konuyu up lamamı 10 gün önce de aynı mesajı yazmıştın gerçi herkes fikrini yazdı, amd'de 13.1'den sonra durumu düzeltti. sanırım pek takip edilecek birşey kalmadı. artık yeni çıkan oyunlar ve kartlarda durumu gözleyeceğiz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fire.Sword

    quote:

    Orijinalden alıntı: VEGETTO

    takip..

    amacın gerçekten takip mi yoksa konuyu up lamamı 10 gün önce de aynı mesajı yazmıştın gerçi herkes fikrini yazdı, amd'de 13.1'den sonra durumu düzeltti. sanırım pek takip edilecek birşey kalmadı. artık yeni çıkan oyunlar ve kartlarda durumu gözleyeceğiz.

    evet yeni farketmişim.. sildim eski mesajı.. zotac 4 gb gtx 680 ekran kartım var.. 1 tane daha alıp sli kurmak istiyorum o yüzden bu tarz konuları araştırıyordum sli sistemde ms gecikmesi olurmu, oyunlarda scaling problemleri gerçekten söylendiği kadar yüksekmi gibisinden .. rezes nickli arkadaşında konularını inceledim, düşük gpu kullanım problemini çözmüş bf3 multide mesela o konu çok faydalıydı.. sli sistemde oyunlarda akıcılık sorunu gerçekten varmı işte bunu sanırım kendim deneyerek öğrenmem gerekecek..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VEGETTO -- 20 Mart 2013; 16:25:57 >




  • Eski usul takip.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VEGETTO

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fire.Sword

    quote:

    Orijinalden alıntı: VEGETTO

    takip..

    amacın gerçekten takip mi yoksa konuyu up lamamı 10 gün önce de aynı mesajı yazmıştın gerçi herkes fikrini yazdı, amd'de 13.1'den sonra durumu düzeltti. sanırım pek takip edilecek birşey kalmadı. artık yeni çıkan oyunlar ve kartlarda durumu gözleyeceğiz.

    evet yeni farketmişim.. sildim eski mesajı.. zotac 4 gb gtx 680 ekran kartım var.. 1 tane daha alıp sli kurmak istiyorum o yüzden bu tarz konuları araştırıyordum sli sistemde ms gecikmesi olurmu, oyunlarda scaling problemleri gerçekten söylendiği kadar yüksekmi gibisinden .. rezes nickli arkadaşında konularını inceledim, düşük gpu kullanım problemini çözmüş bf3 multide mesela o konu çok faydalıydı.. sli sistemde oyunlarda akıcılık sorunu gerçekten varmı işte bunu sanırım kendim deneyerek öğrenmem gerekecek..

    o zaman seni alttaki konuya alalım, son yazılan yorumlara bak

    http://forum.donanimhaber.com/m_72111532/mpage_1/f_/key_//tm.htm#73046369




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fire.Sword

    quote:

    Orijinalden alıntı: VEGETTO

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fire.Sword

    quote:

    Orijinalden alıntı: VEGETTO

    takip..

    amacın gerçekten takip mi yoksa konuyu up lamamı 10 gün önce de aynı mesajı yazmıştın gerçi herkes fikrini yazdı, amd'de 13.1'den sonra durumu düzeltti. sanırım pek takip edilecek birşey kalmadı. artık yeni çıkan oyunlar ve kartlarda durumu gözleyeceğiz.

    evet yeni farketmişim.. sildim eski mesajı.. zotac 4 gb gtx 680 ekran kartım var.. 1 tane daha alıp sli kurmak istiyorum o yüzden bu tarz konuları araştırıyordum sli sistemde ms gecikmesi olurmu, oyunlarda scaling problemleri gerçekten söylendiği kadar yüksekmi gibisinden .. rezes nickli arkadaşında konularını inceledim, düşük gpu kullanım problemini çözmüş bf3 multide mesela o konu çok faydalıydı.. sli sistemde oyunlarda akıcılık sorunu gerçekten varmı işte bunu sanırım kendim deneyerek öğrenmem gerekecek..

    o zaman seni alttaki konuya alalım, son yazılan yorumlara bak

    http://forum.donanimhaber.com/m_72111532/mpage_1/f_/key_//tm.htm#73046369

    şimdi normal vsycn ayarını açınca oyunun fps si monitörün 1080p modda desteklediği mesela 60 hz e sabitleniyor.. peki nvidia kontrol panelindeki adaptive, adaptive half refresh time ne işe yarıyor tam olarak onları pek anlamadım ..birde on smotth özeliği varmış vsync kısmında o ayar sli sistemde aktif edilebiliyormuş sadece öyle yazmışsınız.. sli kurunca 120 hz bir monitörde almak şart olucak gibi, akıcılık vsync ayarı için..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VEGETTO -- 20 Mart 2013; 16:35:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VEGETTO

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fire.Sword

    quote:

    Orijinalden alıntı: VEGETTO

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fire.Sword

    quote:

    Orijinalden alıntı: VEGETTO

    takip..

    amacın gerçekten takip mi yoksa konuyu up lamamı 10 gün önce de aynı mesajı yazmıştın gerçi herkes fikrini yazdı, amd'de 13.1'den sonra durumu düzeltti. sanırım pek takip edilecek birşey kalmadı. artık yeni çıkan oyunlar ve kartlarda durumu gözleyeceğiz.

    evet yeni farketmişim.. sildim eski mesajı.. zotac 4 gb gtx 680 ekran kartım var.. 1 tane daha alıp sli kurmak istiyorum o yüzden bu tarz konuları araştırıyordum sli sistemde ms gecikmesi olurmu, oyunlarda scaling problemleri gerçekten söylendiği kadar yüksekmi gibisinden .. rezes nickli arkadaşında konularını inceledim, düşük gpu kullanım problemini çözmüş bf3 multide mesela o konu çok faydalıydı.. sli sistemde oyunlarda akıcılık sorunu gerçekten varmı işte bunu sanırım kendim deneyerek öğrenmem gerekecek..

    o zaman seni alttaki konuya alalım, son yazılan yorumlara bak

    http://forum.donanimhaber.com/m_72111532/mpage_1/f_/key_//tm.htm#73046369

    şimdi normal vsycn ayarını açınca oyunun fps si monitörün 1080p modda desteklediği mesela 60 hz e sabitleniyor.. peki nvidia kontrol panelindeki adaptive, adaptive half refresh time ne işe yarıyor tam olarak onları pek anlamadım ..birde on smotth özeliği varmış vsync kısmında o ayar sli sistemde aktif edilebiliyormuş sadece öyle yazmışsınız..

    şimdi bir oyun düşünün normalde 70-80 arası gidiyor yırtılma olmaması için normal vsync açınca fps 60'a sabitleniyor ama ağır bir sahnede örneğin patlamalarda kart 50 fps gösterecektir ama vsync açık olduğu için fps'yi 60'ın yarısına 30'a kadar fps'yi düşürecektir. 60'tan 30'a düşüşte takılma olur ve oyun zevkini baltalar. adaptive vsync ile ise kart 50'ye düştüğünde 50'de kalır 30'a inmez ve daha iyi bir oyun deneyimi sunar bunula birlikte kendim adaptive vsync'de mouse'ın daha rahat kontrol edilebildiğini gördüm. adaptive half refresh time denemedim ama sanırım o 30'a sabitliyor fps'yi emin değilim. smooth özelliği ise sli sistemler için özel geliştirdi. sli'daki mikroshutteringi, input lag'ı önleyip akıcı bir oyun deneyimi sunuyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fire.Sword

    quote:

    Orijinalden alıntı: VEGETTO

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fire.Sword

    quote:

    Orijinalden alıntı: VEGETTO

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fire.Sword

    quote:

    Orijinalden alıntı: VEGETTO

    takip..

    amacın gerçekten takip mi yoksa konuyu up lamamı 10 gün önce de aynı mesajı yazmıştın gerçi herkes fikrini yazdı, amd'de 13.1'den sonra durumu düzeltti. sanırım pek takip edilecek birşey kalmadı. artık yeni çıkan oyunlar ve kartlarda durumu gözleyeceğiz.

    evet yeni farketmişim.. sildim eski mesajı.. zotac 4 gb gtx 680 ekran kartım var.. 1 tane daha alıp sli kurmak istiyorum o yüzden bu tarz konuları araştırıyordum sli sistemde ms gecikmesi olurmu, oyunlarda scaling problemleri gerçekten söylendiği kadar yüksekmi gibisinden .. rezes nickli arkadaşında konularını inceledim, düşük gpu kullanım problemini çözmüş bf3 multide mesela o konu çok faydalıydı.. sli sistemde oyunlarda akıcılık sorunu gerçekten varmı işte bunu sanırım kendim deneyerek öğrenmem gerekecek..

    o zaman seni alttaki konuya alalım, son yazılan yorumlara bak

    http://forum.donanimhaber.com/m_72111532/mpage_1/f_/key_//tm.htm#73046369

    şimdi normal vsycn ayarını açınca oyunun fps si monitörün 1080p modda desteklediği mesela 60 hz e sabitleniyor.. peki nvidia kontrol panelindeki adaptive, adaptive half refresh time ne işe yarıyor tam olarak onları pek anlamadım ..birde on smotth özeliği varmış vsync kısmında o ayar sli sistemde aktif edilebiliyormuş sadece öyle yazmışsınız..

    şimdi bir oyun düşünün normalde 70-80 arası gidiyor yırtılma olmaması için normal vsync açınca fps 60'a sabitleniyor ama ağır bir sahnede örneğin patlamalarda kart 50 fps gösterecektir ama vsync açık olduğu için fps'yi 60'ın yarısına 30'a kadar fps'yi düşürecektir. 60'tan 30'a düşüşte takılma olur ve oyun zevkini baltalar. adaptive vsync ile ise kart 50'ye düştüğünde 50'de kalır 30'a inmez ve daha iyi bir oyun deneyimi sunar bunula birlikte kendim adaptive vsync'de mouse'ın daha rahat kontrol edilebildiğini gördüm. adaptive half refresh time denemedim ama sanırım o 30'a sabitliyor fps'yi emin değilim. smooth özelliği ise sli sistemler için özel geliştirdi. sli'daki mikroshutteringi, input lag'ı önleyip akıcı bir oyun deneyimi sunuyor

    anladım ben genelde vsync kapalı oynuyorum tüm oyunları... akıcılık problemi yaşamadım oyunlarda.. battlefield 3 multiplayer oynarım genelde.. ilerde 120 hz bir monitör ve sli kurunca bu ayarı ozaman açmak mantıklı gibi geliyor..




  • Mining kart aldım almaz olaydım gtx 1080 oyunlarda frame time si sürekli dalgalanıyor ani kasmalar oluyor sistemde r9 380 le denediğimde düzgündü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.