Şimdi Ara

Forumlardaki genel OPEL düşmanlığı ve yanılgılar! (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
104
Cevap
0
Favori
2.998
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
35 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: newtonmeter


    quote:

    Orijinalden alıntı: angel_f!re

    quote:

    Orijinalden alıntı: newtonmeter

    70k km Astra G kullandım

    Evlerden ırak

    astra g ile 130.000 km halen de araç bizde. Araç toplamda 150.000 km'de.

    Memnunuz. Hatta memnuniyetimizden dolayı tekrar astra aldık. O da 660 kmde daha :)

    Siz nasıl sıkıntılar yaşadınız?

    Ecu bozuldu, radyoteyp sağ çıkış yandı, ABS çok erken devreye girer aracı hiç yavaşlatmazdı, frenler çabuk ısınır ve şişerdi pedal taş gibi olurdu, motor soğukken rolanti devri dalgalanırdı 500d/dk ya kadar düşer araç titrerdim, çok sert bir direksiyonu vardı park esnasında bile hafiflemezdi, performans ve yakıt tüketimi emsallerine göre kötüydü.

    Ecu bizim de bozuldu - 150 TL
    ABS sıkıntısı bizde yok
    Fren çok zorlandığında şişiyor doğru.
    Rölanti sıkıntısı yok
    Direksiyon güncel araçlara göre sert ama zamanına göre orta sertlikte.
    Biz lpg'de biniyoruz kuruş hesabı bayağıdır yapmadım. Ama çok yaksa hesaplatırdı diye düşünüyorum.

    Siz aracı sıfır mı almıştınız? 2. else aldığınız ve sattığınız km'ler nedir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi angel_f!re -- 8 Şubat 2015; 15:49:56 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Automobilista

    Burada kimse DSG alma kaç demiyor.

    Alacaksanız böyle böyle bir durum var diyorlar.

    Alana da 2+2 garanti öneriliyordu artık 2+3 garanti önerilir.

    Alanda riski kendi alır.

    Japon araçlarına laf atmışsınız.O zaman size sorayım ABD gibi bir ülkede Japon araçları nasıl oluyorda Alman araçlarını geçiyor?

    Ki ABDliler donanım manyağıdırlar.

    Üstelik donanım olayına girersek burada Alman araç sahipleri de KİA'ya teneke diyorlar ama Kia'da donanım fiyatları ile bir çok

    Alman otomotivini solluyor.

    Aynı şekilde Fransızlarda konforlu araç üretmelerine rağmen araçları yol tutmuyor diye foruma gezinen Alman araç sahipleri var.

    Bunlar ne diyeceksiniz?


    Abd'de satilan japon araclarina bi bak istersen cogu corolla,civic, camry,accord tarzi araclar. Oralarda bu araclar hem alim gücünden hem de fiyatindan dolayi cok ucuz. Ama bmw mercedes tarzi araclar daha pahali yani lüks sinifa giriyor. Amerikanlar cok milliyetci adamlar para varsa adamda ve lüks arac istiyosa gidiyo kendi mali olan chrysler,Mustang,camaro,corvette tarzi lüks araclar aliyolar adamlar hem ülke malini kullaniyoz diyolar hem de lüks araca biniyoz diyolar. Abd'de en cok satilanlar bu araclardir. Diger japon arabalari sonra gelir. Genelde durumu olmayan işçiler ya da öğrenciler biner Japonlara.
    En basit ornek abd'de corolla 18k$ A6 50k$ A6 alcak parasi olan camaro,mustang aliyo. Ama corolla bedava gibi. Orda corollanin alternatifi accord,civic...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi obmann -- 8 Şubat 2015; 15:49:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • obmann O kullanıcısına yanıt
    Hocam o zaman sorarım.Orada neden Jetta,Golf,Passat değilde Corolla,Camry vs. alıyorlar?

    Jetta'nın fiyatı 17.500 dolar o zaman bu neden satamıyor orada?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Automobilista

    Hocam o zaman sorarım.Orada neden Jetta,Golf,Passat değilde Corolla,Camry vs. alıyorlar?

    Jetta'nın fiyatı 17.500 dolar o zaman bu neden satamıyor orada?



    Sorunsuzluk... ama vw grubu direkt almanlara mâl etme..
    Dedigim gibi işçi kesim aliyo bunlari adamlar için Sorunsuzluk önemli..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • obmann O kullanıcısına yanıt
    Türkiye'de de Japon araçlarını alanlar genelde ya memur oluyor.Konu da Japon aracına sorunsuz diyorlar başka numaraları yok diyor konu sahibi ondan yazdım.

    Amerikalılar gibi donanım düşkünü insanlarda japon alıyor çünkü JAPON araçlarında adamalr bozulacak donanım koymuyor.

    Koydukları donanımın arkasındalar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: juke sero

    İst. Cevizlibağda odak opel vardı kısa zaman önce hyundai bayisi oldu. Ocak 2015 satış rakamlarını ocak 2014 ile kıyaslarsanız neden forumda insanların araçların genel olarak pahalı olduğuna dair görüşlerini anlayabilrisiniz. Adamlar da satış düştü. Hayır işin kötü tarafıda chevrolet geldi satışlar düştü bahaneleri vardır. Şimdi oda yok önceki yılları aratır oldu. Ama en yakın rakibi ve vatandaşı sayılabilecek vw grubu doğuş grubu + dsg problemine rağmen çatır çatır araba satıyor.

    Yani problem ne distribütör, ne servis, ne dsg veya cvt. Sorun onlar açısından daha büyük. GM çatısına geçtikten sonra bir haller oldu anlaşılan ve git gide büyüyor problem. Eski şaşası kalmadı. Belki şirketin yönetim yapısında ve ya aldığı kararlarda bir başarısızlık var. İnsanlar önceden opeli tercih etmelerin sebebi fiyatı ile orantılıydı ama bakın liste fiyatlarına muadil araçlar diğer rakiplerine yanaşmış durumda ve bu da satışları etkiliyor. Sorunun yöneticilerde olduğu chevroletin çekilmesi vs problemler insanlarda algı problemi oluşturabilir. Bence bekleyip görmek lazım. Zira önümüzdeki bir kaç sebe içerisinde satış rakamları önceki seneleri aratır olursa anlaşıldığı gibi ortada koskoca yapısal problem vardır...

    Nasıl hyundai oldu bu gün test sürüşüne çıktım ben bildiğin Opeldi?
    Gm çatısına geçtikten sonra ne olduğunu da söyle de bilgilenelim. Yaşımız yetmiyor da. Yaklaşık 80 yıldır opel, gm bünyesinde çünkü.




  • Forumda opel dusmanligi olsun sizene? Opel killanicisi olabilirsiniz, araciniZdan cok memnunsunuzdur, eyvallah ama neden markayi korumaya girisiyorsunuz anlamiyorim. Bundan bi cikariniz, kariniz yok. Birakin isteyen istedigi arabaya binsin, iyilesin kotulesin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yurtik kullanıcısına yanıt
    Amacım bilgi kirliliğini biraz olsun azaltmaktı ancak opele bildiğin fiat diyen bile çıkmış gel de bu adama laf anlat

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Automobilista

    Türkiye'de de Japon araçlarını alanlar genelde ya memur oluyor.Konu da Japon aracına sorunsuz diyorlar başka numaraları yok diyor konu sahibi ondan yazdım.

    Amerikalılar gibi donanım düşkünü insanlarda japon alıyor çünkü JAPON araçlarında adamalr bozulacak donanım koymuyor.

    Koydukları donanımın arkasındalar.

    Benim lafim japonlara degil ama ilk mesajinda almanlara serzenisin var. Alman diyince sadece vw anlama ben bmw,mercedes, audi'yi kastediyorum. Sanki bunlar kötü arac oldugundan amerikanlar tercih etmiyomus gibi konusuyosun..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yalan söylecek halim mi var. Dostum illa git diyorsun odak hyundai yazısını fotsunu çek gönder diyorsun. Çünkü 2 adet odak var. 2.el bayisi duruyordur eminim ama diğer binası kısa zama önce hyundai oldu hatta bende şaşırmıştım. Sizin gibi marka sevdalıları insana bir şey anlatmak zor. Var olan durumu anlatmak daha da zor.
  • newtonmeter kullanıcısına yanıt
    Kardeşim sen astra g'nin yakıt ve performansına(1.6 100hp) kötü diyorsun ama ben o dönemlerde çıkan birçok arabaya bindim. Gayet atik ve az yakan bir araçtır. Aynı zamanda 10 yıl/153 bin km kullandım. Tık demedi. Yani ben kesin sorunsuzdur demiyorum ama sen de astra g gibi ki bence doneminin sınıfındaki an iyi araçlarındandır direkt kestirip atarsan bu sadece önyargı olur bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • obmann O kullanıcısına yanıt
    Ben öyle bir şey demedim.Ben öyle demedim.Konu sahibine yazdım. Zaten BMW,Mercedes ya da Audi'yi ben genel Alman çerçevesinde değil PREMİUM sınıfta değerlendiriyorum.

    Ama Japonların Premium sınıfta bizim ülkemizde temsilcisi yokken Amerika'da Lexus gibi bir marka ile varlar ve satıyorlar da.

    İlk mesajda bahsedilen Almanlar , kompakt dediğimiz sınıfta araç üreten VW,Opel gibi markalar.

    Konu sahibi de Opel'e olan tepkiyi eleştiriyor ben ona dayanarak yazdım.

    Ona bakarsak Türkiye'de zaten Premium sınıfta Alman olmayan kaç tane marka var ? Yok denecek kadar az.Bir tek Amerikalılar

    var.
  • cLk kullanıcısına yanıt
    Sayamazsın. Spor görüntü deyip beni de güldürdün sağol . H kasa mükemmel değildir ama 2004 yılında çıkmasına rağmen hala rağbet gören ve sınıfının isteklerini karşılayan bir araçtır. Opelin tutmasının sebebi ise son 10 yılda kimse beğenmese de 1.3 cdtidir(astra için). Düşük vergi yeterli+performans+düşük yakıt. Opeller ağırdır ama gerçekten sağlamdır. Ben mesela 4 hava yastıklı astramda 10 hava yastıklı corolladan daha güvende hissediyorum. Diyeceğim şu ki şu anda opel berbat bir tasarım da getirse yine satar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Astra 1.6 dizel manuele 80 isterken golf indirim dönemi 85 e satıldı dizel otomatik higline. Yazmışsın 95-100?

    Ayrıca opel kötü değil ama önce trim seslerinden ve ağırlıktan kurtulsun insignia şehir içinde 10 litrenin altına inmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vetenes kullanıcısına yanıt
    Kaç tane İnsignia kullandınız 1.4t ve 1.6t olmak üzere? Bu arada bir bakın derim 2.ellerine golflerin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkolds

    Kardeşim sen astra g'nin yakıt ve performansına(1.6 100hp) kötü diyorsun ama ben o dönemlerde çıkan birçok arabaya bindim. Gayet atik ve az yakan bir araçtır. Aynı zamanda 10 yıl/153 bin km kullandım. Tık demedi. Yani ben kesin sorunsuzdur demiyorum ama sen de astra g gibi ki bence doneminin sınıfındaki an iyi araçlarındandır direkt kestirip atarsan bu sadece önyargı olur bence

    Bak kardeşim sen o dönemin bir Megane 1 veya corollasından bir fark göremediysen ben gördüm. Ayrıca yıllarca kullanıp binlerce km yaptığım araç hakkında yaptığım yorumlar müsade et ön yargı olmasın kardeşim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkolds

    Kaç tane İnsignia kullandınız 1.4t ve 1.6t olmak üzere? Bu arada bir bakın derim 2.ellerine golflerin

    Çok fazla 1.6 turbo 170 hp hani şu az yakan dedikleri insogniadan kullandım. Eğer resim isterseniz tüketimleri de koyarım buraya.

    Golfün 2. Eli beni ilgilendirmez şu an bayiye gelin 1.6 tdi dsg highline 90 bin liste fiyatı olduğu halde 85 e alınır.

    Gidip manuel astra dizel 80 verene kadar golf alırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: madmax50

    Bizim insanımız kulaktan duyma bilgilere göre araç alır, araştırmaz, test etmez en önemlisi kim ne alırsa onu alma arayışındadır. 47.000 liraya astra j 1.6 0 km satıldı işi bilen gitti aldı lpg takıp 48.500'e nefis bir aracın sıfırını aldı üstelik 15.000 TL 15 ay 0 faizle.

    İşi bilmeyen, çevresine kulak veren, araştırmayan tüketicide gitti dizel diye b sınıfı clioya 50.000 verdi, poloya 55 verdi, efsane kasa diye 2004 model corollaya 35.000 bayıldı, eski kasası güzel diye 2007-2008 civice 45.000 verdi vs.

    Opeli bilen bilir bilmeyen sallar. Bu durumdan hoşnutum zira vw gibi opel fahiş fiyatlar çekemiyor. 60.000 TL'ye sport 1.4t astra j satılıyor. İnsignia gibi aracın fabrika çıkışlı lpg seçeneği var 140bg araç dizel gibi tüketimi var ve golften ucuz. Bırakın opele sallasınlar.

    şahsen 60bine 1.4t sport astra alacağıma 58bine 1.2 tsi comfortline golf alırım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carvajal

    şahsen 60bine 1.4t sport astra alacağıma 58bine 1.2 tsi comfortline golf alırım

    Tercih meselesi 1.4t cosmo ve golf 1.2 comfort sahibiyim her iki aracı da yakın tanıyorum. Hanım golfü kullanıyor, sakin bir sürüşle 7.5 ortalaması var. Sessiz süspansiyonları, kaliteli işçiliği ile güzel araç. Astra j, iç-dış tasarımı, yol tutuşu, 140bg performansı, donanımı ile çok daha iyi bir araç. Lpg ile birlikte dizel kadar az yakıp 140bg turbo benzinli bir aracın tadını çıkarıyorum. Ben her türlü astra j diyorum.
  • 1.4t'nin yakıt tüketimi nasıl?
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.