Şimdi Ara

FORD S-MAX 2.0 TDCi

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
1
Favori
12.641
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,
    Forumda C-Max gördüm ancak S-max hakkında konuyu bulamadım.
    FORD S-MAX 80bin kmde, kazasız boyasız servis bakımlı 2.el olarak almayı düşünüyorum. Fiyatı 40.000 TL . Aslında Toyota Corolla Verso almayı düşünüyodum. Ancak gelcek olcak arabalar bile satılmış. 2.el olanlarda 0ına çok yakın. Ayrıca yeni versoda Dizel ve Cam Tavan opsiyonu bulunmamasıda beni düşünmeye sevk ediyordu. Ford S-Max ı alsam, dizel oldugu içi bana büyük masraflar açar mı? Dezavantajları ne olur ? Yardımcı olursanız sevinirim. Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ozbi -- 17 Mayıs 2009; 14:00:14 >



  • dizel bir araba için 80.000 az değil motorunun ne durumda olduğunu nasıl yakıt kullanıldığını bilemezsiniz daha az kmlisini bulsanız iyi olur..
    araç kaç model 2008-2009 fln ise fiyat normal sayılır.. birde donanımı nedir acaba titanyumdur sanıyorum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alp2828

    dizel bir araba için 80.000 az değil motorunun ne durumda olduğunu nasıl yakıt kullanıldığını bilemezsiniz daha az kmlisini bulsanız iyi olur..
    araç kaç model 2008-2009 fln ise fiyat normal sayılır.. birde donanımı nedir acaba titanyumdur sanıyorum..
    80 bin az değil demişsin de neye göre az değil merak ettim.
    milyon km çeviren hemde kırsal motorin le dizel motorlar var.
    80bin km deki dizel motor gönül rahatlığıyla alınır tabi bakımları düzgün yapılmışsa.
    quote:

    Orjinalden alıntı: alp2828

    dizel bir araba için 80.000 az değil motorunun ne durumda olduğunu nasıl yakıt kullanıldığını bilemezsiniz daha az kmlisini bulsanız iyi olur..
    araç kaç model 2008-2009 fln ise fiyat normal sayılır.. birde donanımı nedir acaba titanyumdur sanıyorum..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alp2828

    dizel bir araba için 80.000 az değil motorunun ne durumda olduğunu nasıl yakıt kullanıldığını bilemezsiniz daha az kmlisini bulsanız iyi olur..
    araç kaç model 2008-2009 fln ise fiyat normal sayılır.. birde donanımı nedir acaba titanyumdur sanıyorum..
    2006 model Titanium, kmsi düşük olanlardada cam tavan yok :( Birdebu cam tavan açılıyormu. S-maxde açılmıyor diye biliyorum. Ama C-Maxlerde Elektrikli Açılır Tavan opsiyonu var?
    Düşük Km'li C-Max'lar var onlarında dış tasarımı çok kötü ve sıfırından 7-8 milyar düşük. Ahh toyota bi cam tavan opsiyonu koyamadın
    Servis bakımları yapılmış.
    Motorun ne durumda oldugu testle felandamı anlaşılmaz mı?
    Kötü yakıt kullanıldıysa negibi sorun açabilir?
    Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ozbi -- 17 Mayıs 2009; 14:54:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    80 bin az değil demişsin de neye göre az değil merak ettim.
    milyon km çeviren hemde kırsal motorin le dizel motorlar var.
    80bin km deki dizel motor gönül rahatlığıyla alınır tabi bakımları düzgün yapılmışsa.
    quote:

    Orjinalden alıntı: alp2828

    dizel bir araba için 80.000 az değil motorunun ne durumda olduğunu nasıl yakıt kullanıldığını bilemezsiniz daha az kmlisini bulsanız iyi olur..
    araç kaç model 2008-2009 fln ise fiyat normal sayılır.. birde donanımı nedir acaba titanyumdur sanıyorum..


    Alıntıları Göster
    dizel bir araca göre 80.000 az değil bakımlarını bilemezsiniz diyorum şimdi triger kayışı fln değişmişdir ya da değişmesi gerekiyordur...
    bilindiği gibi türkiye çok güvenilir dizel yakıt yok bazı yerler dışında bunlarda motorun ömrünü azaltıyor alınmaz demedim alınabilir ama ilerde biraz masfar çıkartır daha az km li daha mantıklı geliyor 2.0 dizel araç için...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ozbi

    2006 model Titanium, kmsi düşük olanlardada cam tavan yok :( Birdebu cam tavan açılıyormu. S-maxde açılmıyor diye biliyorum. Ama C-Maxlerde Elektrikli Açılır Tavan opsiyonu var?
    Düşük Km'li C-Max'lar var onlarında dış tasarımı çok kötü ve sıfırından 7-8 milyar düşük. Ahh toyota bi cam tavan opsiyonu koyamadın
    Servis bakımları yapılmış.
    Motorun ne durumda oldugu testle felandamı anlaşılmaz mı?
    Kötü yakıt kullanıldıysa negibi sorun açabilir?
    Teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: drunkard

    2006 model Titanium, kmsi düşük olanlardada cam tavan yok :( Birdebu cam tavan açılıyormu. S-maxde açılmıyor diye biliyorum. Ama C-Maxlerde Elektrikli Açılır Tavan opsiyonu var?
    Düşük Km'li C-Max'lar var onlarında dış tasarımı çok kötü ve sıfırından 7-8 milyar düşük. Ahh toyota bi cam tavan opsiyonu koyamadın
    Motorun ne durumda oldugu testle felandamı anlaşılmaz mı?
    Kötü yakıt kullanıldıysa negibi sorun açabilir?
    Teşekkürler.


    kötü mazot motor yemeye kadar götürür motoru..örnek vereyim küzenin 2006 1.4 fiestasına van dan kaçak mazot doldurarak ankaraya geldi ve ankara girişimde motorun sesi değişmiş 15 20 bin km sonra motor yaptırmak zorunda kaldı servis neden olarak kötü yakıt kullanımını belirtmişdi yağlama sorunu fln yokdu...

    birde 2006 model diyorsun büyük ihtimalle garanti süreti uzatılmamışdır özellikle bunu öğrenmeni tavsiye ederim..
    birde maden 40.000 tl gibi bir aracı alabileceğini düşünüyosun sıfır c maxlara yönelmeni tavsiye ederim 2006 model araçdan ne olursa olsun daha mantıklı olur ama 2.0 motor istiyorum diyorsan bilemeyeceğim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alp2828 -- 17 Mayıs 2009; 15:02:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alp2828

    dizel bir araca göre 80.000 az değil bakımlarını bilemezsiniz diyorum şimdi triger kayışı fln değişmişdir ya da değişmesi gerekiyordur...
    bilindiği gibi türkiye çok güvenilir dizel yakıt yok bazı yerler dışında bunlarda motorun ömrünü azaltıyor alınmaz demedim alınabilir ama ilerde biraz masfar çıkartır daha az km li daha mantıklı geliyor 2.0 dizel araç için...

    Alıntıları Göster
    bakımları adam gibi yapılmış ise al abi.....sorun olmaz büyük ihtimal...tereddütün varsa garanti al...tabi alabilyorsan (şartları tam bilmiyrm)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alp2828

    quote:

    Orjinalden alıntı: drunkard

    2006 model Titanium, kmsi düşük olanlardada cam tavan yok :( Birdebu cam tavan açılıyormu. S-maxde açılmıyor diye biliyorum. Ama C-Maxlerde Elektrikli Açılır Tavan opsiyonu var?
    Düşük Km'li C-Max'lar var onlarında dış tasarımı çok kötü ve sıfırından 7-8 milyar düşük. Ahh toyota bi cam tavan opsiyonu koyamadın
    Motorun ne durumda oldugu testle felandamı anlaşılmaz mı?
    Kötü yakıt kullanıldıysa negibi sorun açabilir?
    Teşekkürler.


    kötü mazot motor yemeye kadar götürür motoru..örnek vereyim küzenin 2006 1.4 fiestasına van dan kaçak mazot doldurarak ankaraya geldi ve ankara girişimde motorun sesi değişmiş 15 20 bin km sonra motor yaptırmak zorunda kaldı servis neden olarak kötü yakıt kullanımını belirtmişdi yağlama sorunu fln yokdu...

    birde 2006 model diyorsun büyük ihtimalle garanti süreti uzatılmamışdır özellikle bunu öğrenmeni tavsiye ederim..
    birde maden 40.000 tl gibi bir aracı alabileceğini düşünüyosun sıfır c maxlara yönelmeni tavsiye ederim 2006 model araçdan ne olursa olsun daha mantıklı olur ama 2.0 motor istiyorum diyorsan bilemeyeceğim...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: alp2828


    kötü mazot motor yemeye kadar götürür motoru..örnek vereyim küzenin 2006 1.4 fiestasına van dan kaçak mazot doldurarak ankaraya geldi ve ankara girişimde motorun sesi değişmiş 15 20 bin km sonra motor yaptırmak zorunda kaldı servis neden olarak kötü yakıt kullanımını belirtmişdi yağlama sorunu fln yokdu...

    birde 2006 model diyorsun büyük ihtimalle garanti süreti uzatılmamışdır özellikle bunu öğrenmeni tavsiye ederim..
    birde maden 40.000 tl gibi bir aracı alabileceğini düşünüyosun sıfır c maxlara yönelmeni tavsiye ederim 2006 model araçdan ne olursa olsun daha mantıklı olur ama 2.0 motor istiyorum diyorsan bilemeyeceğim...


    Garanti süresinin uzatılıp, uzatılmaması olayını biraz açarmısınız. Uzatılınca noluyo, uzatılmazsa nolur. Uzatılması için neler gerekli gibi. Yani elinde garanti uzatma şansı varsa neden uzatmazsın? Teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ozbi

    quote:

    Orjinalden alıntı: alp2828


    kötü mazot motor yemeye kadar götürür motoru..örnek vereyim küzenin 2006 1.4 fiestasına van dan kaçak mazot doldurarak ankaraya geldi ve ankara girişimde motorun sesi değişmiş 15 20 bin km sonra motor yaptırmak zorunda kaldı servis neden olarak kötü yakıt kullanımını belirtmişdi yağlama sorunu fln yokdu...

    birde 2006 model diyorsun büyük ihtimalle garanti süreti uzatılmamışdır özellikle bunu öğrenmeni tavsiye ederim..
    birde maden 40.000 tl gibi bir aracı alabileceğini düşünüyosun sıfır c maxlara yönelmeni tavsiye ederim 2006 model araçdan ne olursa olsun daha mantıklı olur ama 2.0 motor istiyorum diyorsan bilemeyeceğim...


    Garanti süresinin uzatılıp, uzatılmaması olayını biraz açarmısınız. Uzatılınca noluyo, uzatılmazsa nolur. Uzatılması için neler gerekli gibi. Yani elinde garanti uzatma şansı varsa neden uzatmazsın? Teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    benim bildiğim aracı 0 alırken ek ücret ödeyerek 4 yıl a kadar çıkartılıyor garanti süresi daha sonradan uzatılıyor mu bilmiyorum eğer sıfır alırken uzatılmışsa almak mantıklı olur en azından bir güvenceniz olur oda 2010 a kadar geçerli olur sanıyorum..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alp2828

    benim bildiğim aracı 0 alırken ek ücret ödeyerek 4 yıl a kadar çıkartılıyor garanti süresi daha sonradan uzatılıyor mu bilmiyorum eğer sıfır alırken uzatılmışsa almak mantıklı olur en azından bir güvenceniz olur oda 2010 a kadar geçerli olur sanıyorum..

    Alıntıları Göster
    Peki, Cam tavan açılabiliyor mu ? S-max'da ya da C-max'da ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ozbi

    Peki, Cam tavan açılabiliyor mu ? S-max'da ya da C-max'da ?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: drunkard

    Peki, Cam tavan açılabiliyor mu ? S-max'da ya da C-max'da ?

    S max da sadece panoramik cam tavan opsiyonu var..
    C max da panoramik cam tavan ve elektrikli sunroof opsiyonu var..
    bunlar donanım listesinde yazanlar titanyum x paketinde bulunuyor...


    sanırım c max da ikiside alındığında hem cam oluyor hemde açılır tavan ama kesin bir bilgi yok yerinde görmek lazım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alp2828 -- 17 Mayıs 2009; 19:35:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alp2828

    quote:

    Orjinalden alıntı: drunkard

    Peki, Cam tavan açılabiliyor mu ? S-max'da ya da C-max'da ?

    S max da sadece panoramik cam tavan opsiyonu var..
    C max da panoramik cam tavan ve elektrikli sunroof opsiyonu var..
    bunlar donanım listesinde yazanlar titanyum x paketinde bulunuyor...


    sanırım c max da ikiside alındığında hem cam oluyor hemde açılır tavan ama kesin bir bilgi yok yerinde görmek lazım

    Alıntıları Göster
    Çok teşekkürler üstad .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ozbi

    Çok teşekkürler üstad .

    Alıntıları Göster
    Arkadaşım,

    Sen 80.000 km çoktur hikayesine inanma.
    Bilip bilmeden yazıp insanları yanlış yönlendiriyorlar.

    Dizel aracı sıfır alan insan zaten çoğunlukla yüksek km yapacağı için alır ve hemen satmaz.
    Hele hele senin baktığın segmentin S- Max modelinde zaten fazla satış olmadığı için, düşük km'lisini bulman imkansızdır veya şansa bağlıdır.
    Kötü yakıttan arıza çıkaracak araç 1000 km'de de çıkarır.
    Mesele düşük km değil güvenilir bir araç sahibi bulmaktır.

    Şu 100.000 km deki herhangi bir araca şüpheyle bakma işi de artık 1980'lerin halen geçerliliği olmayan bir ön yargısıdır.
    Periyodik bakımları (sadece yağ-su) yapılan bir 2.0 dizel araç yüksek hacminden ötürü devir yorgunu da olmayacağı için sorunsuz 500.000 km yapar.
    Ülkemiz koşullarında (kötü yakıt vs.) bu menzil biraz daha düşük olabilir. Az da olsa masraf çıkarabilir, ama motor bitmez.

    Bir de enjektör arızası efsanesi vardır.
    Dizel araba çok masraf çıkarır efsanesi.
    Pislik yüzünden sağlıklı çalışmayan enjektör ve pompayı servise götürürsen 4 enjektör direkt değişir 2000 T.L / 2400 TL 2.0 Tdci için, artı yakıt pompasını da değiştirirler.
    Kötü kullanılan bir benzinli aracın da aynı zararları çıkarma ihtimali yüksektir. Kimse bundan bahsetmez, dizeli karalar.

    Bosch / Delphi Dizel yetkili istasyonlarına gidersen çok daha cüzi meblağlarla temizliğini yapıp kurtarırlar veya gerekmeyeni değiştirmezler.
    Misal İzmir OTOKOÇ bile dizel arızasını "Koparan Pompa" adlı sanayi sitesinde faaliyet gösteren bir şirkete yaptırır.

    S-Max'la aynı motoru (2.0 Tdci) ben Mondeo'da 2004'den bu yana kullanıyorum.
    Beni hiç üzmedi.

    Korkman gereken tek şey turbo şarj ünitesi arızasıdır.
    O da sıfır araçta bile olabilir, şans işidir.

    Dikkat etmen gereken şey:

    Yüksek hararet altında çalışan bu motorlarda yağ değişimi çok önemlidir. Periyodik bakım yapılmış mı? yağ-su filtreler 15.000 de bir değişmiş mi?

    Servis kayıtları varsa gönül rahatlığıyla al.

    Seni temin ederim pişman olmazsın. Üst sınıf bir araba alıyorsun c-max / focus yanına yaklaşamaz S-Max'ın
    2007'de boşuna yılın aracı seçilmedi.

    Sevgiler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi robespierre -- 21 Mayıs 2009; 14:59:54 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: robespierre

    Arkadaşım,

    Sen 80.000 km çoktur hikayesine inanma.
    Bilip bilmeden yazıp insanları yanlış yönlendiriyorlar.

    Dizel aracı sıfır alan insan zaten çoğunlukla yüksek km yapacağı için alır ve hemen satmaz.
    Hele hele senin baktığın segmentin S- Max modelinde zaten fazla satış olmadığı için, düşük km'lisini bulman imkansızdır veya şansa bağlıdır.
    Kötü yakıttan arıza çıkaracak araç 1000 km'de de çıkarır.
    Mesele düşük km değil güvenilir bir araç sahibi bulmaktır.

    Şu 100.000 km deki herhangi bir araca şüpheyle bakma işi de artık 1980'lerin halen geçerliliği olmayan bir ön yargısıdır.
    Periyodik bakımları (sadece yağ-su) yapılan bir 2.0 dizel araç yüksek hacminden ötürü devir yorgunu da olmayacağı için sorunsuz 500.000 km yapar.
    Ülkemiz koşullarında (kötü yakıt vs.) bu menzil biraz daha düşük olabilir. Az da olsa masraf çıkarabilir, ama motor bitmez.

    Bir de enjektör arızası efsanesi vardır.
    Dizel araba çok masraf çıkarır efsanesi.
    Pislik yüzünden sağlıklı çalışmayan enjektör ve pompayı servise götürürsen 4 enjektör direkt değişir 2000 T.L / 2400 TL 2.0 Tdci için, artı yakıt pompasını da değiştirirler.
    Kötü kullanılan bir benzinli aracın da aynı zararları çıkarma ihtimali yüksektir. Kimse bundan bahsetmez, dizeli karalar.

    Bosch / Delphi Dizel yetkili istasyonlarına gidersen çok daha cüzi meblağlarla temizliğini yapıp kurtarırlar veya gerekmeyeni değiştirmezler.
    Misal İzmir OTOKOÇ bile dizel arızasını "Koparan Pompa" adlı sanayi sitesinde faaliyet gösteren bir şirkete yaptırır.

    S-Max'la aynı motoru (2.0 Tdci) ben Mondeo'da 2004'den bu yana kullanıyorum.
    Beni hiç üzmedi.

    Korkman gereken tek şey turbo şarj ünitesi arızasıdır.
    O da sıfır araçta bile olabilir, şans işidir.

    Dikkat etmen gereken şey:

    Yüksek hararet altında çalışan bu motorlarda yağ değişimi çok önemlidir. Periyodik bakım yapılmış mı? yağ-su filtreler 15.000 de bir değişmiş mi?

    Servis kayıtları varsa gönül rahatlığıyla al.

    Seni temin ederim pişman olmazsın. Üst sınıf bir araba alıyorsun c-max / focus yanına yaklaşamaz S-Max'ın
    2007'de boşuna yılın aracı seçilmedi.

    Sevgiler

    Alıntıları Göster
    Çok teşekkürler robespierre, gerçekten bahsettiğin hurafeleri çok duyuyorum. Daha önce arabam olmadı ve arabalar hakkında çok az bilgim var. Verso, S-Max tarzı birşey almak istiyorum. Verso Cam tavanlı ya da sunrooflu olsaydı direk ''0'' alıcaktım. Verso'nun 2007-2008 modellerinde sunroof var ama 2.el fiyatları şuanki 2009 modelinin fiyatına çok yakın yada aynı. Ayrıyeten Verso'nun benzili olmasıda beni düşündürüyor. Motorunun yeni teknoloji oldugu soyleniyor ama Dizele göre nekadar çok yakacağı hakkında bir fikrim yok. Bu nedenle S-Max'a daha sıcak bakıyorum.

    İlgilendiğim S-Max'ın ön cam çatlakmış ve 4 tekerliğininde değişmesi gerkeiyomuş o yüzden biraz soğumuştum ama kasko yaptırınca her yıl ücretsiz bir cam değiştirebiliyomuşuz. Senin yorumundan sonrada tekrar düşünmeye başladım.

    Turbo şarz ünitesinin arızalı olup olmadıgı servis kayıtlarında gözükür mü? Bu ünite bozuksa ne gibi dezavantajı olur?

    Dikkat etmem gerekenleri söylemişsin, onları sorucam. Bunların dışında dikkat etmem gereken var mı ? Çok Teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ozbi

    Çok teşekkürler robespierre, gerçekten bahsettiğin hurafeleri çok duyuyorum. Daha önce arabam olmadı ve arabalar hakkında çok az bilgim var. Verso, S-Max tarzı birşey almak istiyorum. Verso Cam tavanlı ya da sunrooflu olsaydı direk ''0'' alıcaktım. Verso'nun 2007-2008 modellerinde sunroof var ama 2.el fiyatları şuanki 2009 modelinin fiyatına çok yakın yada aynı. Ayrıyeten Verso'nun benzili olmasıda beni düşündürüyor. Motorunun yeni teknoloji oldugu soyleniyor ama Dizele göre nekadar çok yakacağı hakkında bir fikrim yok. Bu nedenle S-Max'a daha sıcak bakıyorum.

    İlgilendiğim S-Max'ın ön cam çatlakmış ve 4 tekerliğininde değişmesi gerkeiyomuş o yüzden biraz soğumuştum ama kasko yaptırınca her yıl ücretsiz bir cam değiştirebiliyomuşuz. Senin yorumundan sonrada tekrar düşünmeye başladım.

    Turbo şarz ünitesinin arızalı olup olmadıgı servis kayıtlarında gözükür mü? Bu ünite bozuksa ne gibi dezavantajı olur?

    Dikkat etmem gerekenleri söylemişsin, onları sorucam. Bunların dışında dikkat etmem gereken var mı ? Çok Teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: drunkard

    Çok teşekkürler robespierre, gerçekten bahsettiğin hurafeleri çok duyuyorum. Daha önce arabam olmadı ve arabalar hakkında çok az bilgim var. Verso, S-Max tarzı birşey almak istiyorum. Verso Cam tavanlı ya da sunrooflu olsaydı direk ''0'' alıcaktım. Verso'nun 2007-2008 modellerinde sunroof var ama 2.el fiyatları şuanki 2009 modelinin fiyatına çok yakın yada aynı. Ayrıyeten Verso'nun benzili olmasıda beni düşündürüyor. Motorunun yeni teknoloji oldugu soyleniyor ama Dizele göre nekadar çok yakacağı hakkında bir fikrim yok. Bu nedenle S-Max'a daha sıcak bakıyorum.

    İlgilendiğim S-Max'ın ön cam çatlakmış ve 4 tekerliğininde değişmesi gerkeiyomuş o yüzden biraz soğumuştum ama kasko yaptırınca her yıl ücretsiz bir cam değiştirebiliyomuşuz. Senin yorumundan sonrada tekrar düşünmeye başladım.

    Turbo şarz ünitesinin arızalı olup olmadıgı servis kayıtlarında gözükür mü? Bu ünite bozuksa ne gibi dezavantajı olur?

    Dikkat etmem gerekenleri söylemişsin, onları sorucam. Bunların dışında dikkat etmem gereken var mı ? Çok Teşekkürler.


    Değerli arkadaşım,

    Turbo şarj ünitesinin daha önceden arıza yapıp yapmadığı servis kayıtlarında göünür.
    Yapmış ve tamir olmuşsa (araç garantide olduğu için değiştirmişlerdir) sorun yok.
    Halen bir problem olup olmadığını test sürüşü yapmadan anlayamazsınız.

    Gaza bastıkça torpidonun hemen arkasından klima üfleme kanalı civarından bir üfleme sesi + gaza bastığında devirlenmeme hızlanmama + yokuşlarda aracın bayılması gibi işaretler veren bir arızadır.

    Bunların dışında kaporta genel kontrolü yaptırın.
    Olacağını sanmam ama korozyon kontrolü yapılsın.
    Aracn mümkünse daimi gittiği servisin dışında bir yetkili servise de götürün.

    Lastik değişimi 40.000 km idealdir. Dolayısıyla değişim isteyebilir 80.000 de.
    Sakın "ön arka yaparız 100.000 ü görür bu lastikler abi" şeklindeki telkinlere kanmayın değiştirin.

    Triger kayışı diye yazmış bir arkadaş, alakası yok.
    Bu araçlarda triger zinciri bulunur, ses ve aşırı titreme yapmadıkça değişim gerektirmez.

    Yanlız çatlak ön cam ve lastikler beni biraz kıllandırdı.
    Alt takım-kaporta detaylıca baktırın, bir yere çıkmış-vurmuş taklalı olmasın...

    Sevgiler saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: robespierre

    quote:

    Orjinalden alıntı: drunkard

    Çok teşekkürler robespierre, gerçekten bahsettiğin hurafeleri çok duyuyorum. Daha önce arabam olmadı ve arabalar hakkında çok az bilgim var. Verso, S-Max tarzı birşey almak istiyorum. Verso Cam tavanlı ya da sunrooflu olsaydı direk ''0'' alıcaktım. Verso'nun 2007-2008 modellerinde sunroof var ama 2.el fiyatları şuanki 2009 modelinin fiyatına çok yakın yada aynı. Ayrıyeten Verso'nun benzili olmasıda beni düşündürüyor. Motorunun yeni teknoloji oldugu soyleniyor ama Dizele göre nekadar çok yakacağı hakkında bir fikrim yok. Bu nedenle S-Max'a daha sıcak bakıyorum.

    İlgilendiğim S-Max'ın ön cam çatlakmış ve 4 tekerliğininde değişmesi gerkeiyomuş o yüzden biraz soğumuştum ama kasko yaptırınca her yıl ücretsiz bir cam değiştirebiliyomuşuz. Senin yorumundan sonrada tekrar düşünmeye başladım.

    Turbo şarz ünitesinin arızalı olup olmadıgı servis kayıtlarında gözükür mü? Bu ünite bozuksa ne gibi dezavantajı olur?

    Dikkat etmem gerekenleri söylemişsin, onları sorucam. Bunların dışında dikkat etmem gereken var mı ? Çok Teşekkürler.


    Değerli arkadaşım,

    Turbo şarj ünitesinin daha önceden arıza yapıp yapmadığı servis kayıtlarında göünür.
    Yapmış ve tamir olmuşsa (araç garantide olduğu için değiştirmişlerdir) sorun yok.
    Halen bir problem olup olmadığını test sürüşü yapmadan anlayamazsınız.

    Gaza bastıkça torpidonun hemen arkasından klima üfleme kanalı civarından bir üfleme sesi + gaza bastığında devirlenmeme hızlanmama + yokuşlarda aracın bayılması gibi işaretler veren bir arızadır.

    Bunların dışında kaporta genel kontrolü yaptırın.
    Olacağını sanmam ama korozyon kontrolü yapılsın.
    Aracn mümkünse daimi gittiği servisin dışında bir yetkili servise de götürün.

    Lastik değişimi 40.000 km idealdir. Dolayısıyla değişim isteyebilir 80.000 de.
    Sakın "ön arka yaparız 100.000 ü görür bu lastikler abi" şeklindeki telkinlere kanmayın değiştirin.

    Triger kayışı diye yazmış bir arkadaş, alakası yok.
    Bu araçlarda triger zinciri bulunur, ses ve aşırı titreme yapmadıkça değişim gerektirmez.

    Yanlız çatlak ön cam ve lastikler beni biraz kıllandırdı.
    Alt takım-kaporta detaylıca baktırın, bir yere çıkmış-vurmuş taklalı olmasın...

    Sevgiler saygılar

    Alıntıları Göster
    İlginiz için çok teşekkürler Robespierre.
    Bende kıllanmıştım ama takla atacağı felan aklıma gelmedi. İlanındada belirtmemişti, telefon açınca söyledi camda çatlak oldugunu ve lastiklerin değişmesi gerketiğini. ilanda yazsaydı gene o kadar kıllanmicaktım. Ama ilanda kazasız boyasız yazıyor. http://www.sahibinden.com/2006_s-max_titanium_2_0_tdci-stil_paketli-panoromik_cam_tavanli-57WQQaXQQ14269607WQQpXQQdisplayitem

    Versonun tüketimi : şehiriçi 8.6 lt/km, şehirdışı 5.6 lt/km, ortalama 6.7 lt/km
    Auris'e göre 100km'de nekadar fiyat fark eder ?

    Versohttp://www.sahibinden.com/orrjinal_24bin_km_de_verso_elegance_siyah_sifirdan_farksiz_si-63WQQaXQQ13697841WQQpXQQdisplayitem
    Aurishttp://www.sahibinden.com/2008_1_4_dizel_toyota_auris_elegant_xenon_farli-44WQQaXQQ13684804WQQpXQQdisplayitem

    Bunların dışında siz ne tavsiye edersiniz.
    Teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ozbi -- 22 Mayıs 2009; 0:37:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ozbi

    İlginiz için çok teşekkürler Robespierre.
    Bende kıllanmıştım ama takla atacağı felan aklıma gelmedi. İlanındada belirtmemişti, telefon açınca söyledi camda çatlak oldugunu ve lastiklerin değişmesi gerketiğini. ilanda yazsaydı gene o kadar kıllanmicaktım. Ama ilanda kazasız boyasız yazıyor. http://www.sahibinden.com/2006_s-max_titanium_2_0_tdci-stil_paketli-panoromik_cam_tavanli-57WQQaXQQ14269607WQQpXQQdisplayitem

    Versonun tüketimi : şehiriçi 8.6 lt/km, şehirdışı 5.6 lt/km, ortalama 6.7 lt/km
    Auris'e göre 100km'de nekadar fiyat fark eder ?

    Versohttp://www.sahibinden.com/orrjinal_24bin_km_de_verso_elegance_siyah_sifirdan_farksiz_si-63WQQaXQQ13697841WQQpXQQdisplayitem
    Aurishttp://www.sahibinden.com/2008_1_4_dizel_toyota_auris_elegant_xenon_farli-44WQQaXQQ13684804WQQpXQQdisplayitem

    Bunların dışında siz ne tavsiye edersiniz.
    Teşekkürler

    Alıntıları Göster
    Toyotalara nedense kanım bir türlü ısınmadı ya.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: @NTARES

    Toyotalara nedense kanım bir türlü ısınmadı ya.

    Alıntıları Göster
    Merhaba,

    Hangi aracı alacağınızı sizin ihtiyaçlarınız belirler, aynı zamanda dışsal koşullar da etkili olur.

    1- Senede kaç km yol yapıyorsunuz?
    Genelde 25.000 km'nin altındaysa dizel araca çok ihtiyacınız yok demektir.

    2- Aile olarak mı kullanacaksınız?
    Öyleyse MPV tarzı veya sedan geniş bagaj ve iç hacme sahip araçlar işinizi görür.

    3- Ailede 0-6 yaş arası çocuk var mı?
    Puset-Araç koltuğu ve büyük valizler anlamına gelir, büyük bagaj şarttır.

    4- Ağırlıklı olarak şehir dışı mı şehiriçi mi yol yapıyorsunuz?

    Şehir dışı (çevre yolu + otoban) için 1.6 ve üzeri araçlar önerilir. Hem sabit hızlarda aşırı yakıt tüketimi olmaz, sollamalarda güvenlidir, rampalarda bayılmaz, hem de yüksek hızlarda küçük emsallerine göre daha az devir çevirir ve motorları yorulmaz.

    Sürekli şehir içi dur-kalk trafikler için 1.4 hacmi geçmemek idealdir. Rölantideki tüketim ve anlık yüklenmelerde geniş hacimlilere göre daha az yakarlar. Manevraları ve parkları kolaydır.

    5- Araçtan performans beklentiniz var mı?
    Varsa yüksek hacimli motorlara veya küçük hacimli ancak beslemeli motorlara bakacaksınız.

    5- Yaşadığınız yere yakın yetkili servis var mı?

    Yoksa aracı çok sevseniz dahi uzak durun. Kırşehir'den Ankara'ya servise gelmek zorunda kalmayın.
    Misal: Anadolu'da neden Volvo yok denecek kadar az?

    6- BÜTÇE + BÜTÇE

    Mesele aracı almak değil onu yürütebilmektir.
    40.000 T.L ya aracı alırsınız kasko + vergi + bakım masrafları+ olası arızalar + olası cezalar + YAKIT derken aylık bütçenizi aşırı zorlayabilirsiniz ve sıkılabilirsiniz.

    O yüzden alabileceğiniz değil bakabileceğiniz araçlara yönelin.

    Sevgiler Saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: robespierre

    Merhaba,

    Hangi aracı alacağınızı sizin ihtiyaçlarınız belirler, aynı zamanda dışsal koşullar da etkili olur.

    1- Senede kaç km yol yapıyorsunuz?
    Genelde 25.000 km'nin altındaysa dizel araca çok ihtiyacınız yok demektir.

    2- Aile olarak mı kullanacaksınız?
    Öyleyse MPV tarzı veya sedan geniş bagaj ve iç hacme sahip araçlar işinizi görür.

    3- Ailede 0-6 yaş arası çocuk var mı?
    Puset-Araç koltuğu ve büyük valizler anlamına gelir, büyük bagaj şarttır.

    4- Ağırlıklı olarak şehir dışı mı şehiriçi mi yol yapıyorsunuz?

    Şehir dışı (çevre yolu + otoban) için 1.6 ve üzeri araçlar önerilir. Hem sabit hızlarda aşırı yakıt tüketimi olmaz, sollamalarda güvenlidir, rampalarda bayılmaz, hem de yüksek hızlarda küçük emsallerine göre daha az devir çevirir ve motorları yorulmaz.

    Sürekli şehir içi dur-kalk trafikler için 1.4 hacmi geçmemek idealdir. Rölantideki tüketim ve anlık yüklenmelerde geniş hacimlilere göre daha az yakarlar. Manevraları ve parkları kolaydır.

    5- Araçtan performans beklentiniz var mı?
    Varsa yüksek hacimli motorlara veya küçük hacimli ancak beslemeli motorlara bakacaksınız.

    5- Yaşadığınız yere yakın yetkili servis var mı?

    Yoksa aracı çok sevseniz dahi uzak durun. Kırşehir'den Ankara'ya servise gelmek zorunda kalmayın.
    Misal: Anadolu'da neden Volvo yok denecek kadar az?

    6- BÜTÇE + BÜTÇE

    Mesele aracı almak değil onu yürütebilmektir.
    40.000 T.L ya aracı alırsınız kasko + vergi + bakım masrafları+ olası arızalar + olası cezalar + YAKIT derken aylık bütçenizi aşırı zorlayabilirsiniz ve sıkılabilirsiniz.

    O yüzden alabileceğiniz değil bakabileceğiniz araçlara yönelin.

    Sevgiler Saygılar

    Alıntıları Göster
    Robespierre hocam inanılmaz birisin, hiç bir otomobil firmasının müşteri hizmetlerinden senden aldığımın 10da1 kadar bilgi alamadım.

    Bu arabayı almaya karar verdim. Kaporasını yolladım. Bugün yarın almaya gidicem.
    http://www.sahibinden.com/yildirim_oto_emlaktan_satilik_2008_toyota_verso_1_6_elegant_-17WQQaXQQ14314413WQQpXQQdisplayitem

    Herşey için çok teşekkürler. Sağlıklı günler dilerim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ozbi

    Robespierre hocam inanılmaz birisin, hiç bir otomobil firmasının müşteri hizmetlerinden senden aldığımın 10da1 kadar bilgi alamadım.

    Bu arabayı almaya karar verdim. Kaporasını yolladım. Bugün yarın almaya gidicem.
    http://www.sahibinden.com/yildirim_oto_emlaktan_satilik_2008_toyota_verso_1_6_elegant_-17WQQaXQQ14314413WQQpXQQdisplayitem

    Herşey için çok teşekkürler. Sağlıklı günler dilerim...

    Alıntıları Göster
    benzinli almışsınız ne diyelim hayırlı olsun güle güle binin...




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.