Şimdi Ara

FORD RANGER Mİ SSANGYONG ACTYON SPORTS mu (resimli)L200 de EKLENDİ (26. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
541
Cevap
5
Favori
201.781
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • pick up da şekil tipde çok önemli ssyonglar çok güzelde olsa çok itici bir tasarımı var insan arabaya binesi gelmiyor.. yani sanki tasarım bir ilkokul çocuğunun kaleminden çıkmış o kadar tipsi ve şekilsiz bir araç.

    pick up larda tasarım bence mühim çünkü bir pick upa bakdığında ilk dikkatini çeken o cüsseli iri kaslı yapısıdır.. seni ya o çeker yada çekmez navara mesela idda ediyorum o çok yakan motoruna rağmen satma nedeni şeklidir.. birazda artık pick upların içlerini binek araba tarzında ve lüksünde yapmaları lazım.. çünkü tercihler çok değişdi devir bir aracı üç beş amaçla kullanma devri.. yani bir pick upın yeri geldimi arazi aracı yeri geldimi yük taşıma aracı yeri geldimide gayet konforlu güzel bir binek araç gibi yol alması gerekir.. tabi bunu yaparken üstünde güzel ekonomik az yakan bir motoru olması gerekir..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkmoon34

    pick up da şekil tipde çok önemli ssyonglar çok güzelde olsa çok itici bir tasarımı var insan arabaya binesi gelmiyor.. yani sanki tasarım bir ilkokul çocuğunun kaleminden çıkmış o kadar tipsi ve şekilsiz bir araç.

    pick up larda tasarım bence mühim çünkü bir pick upa bakdığında ilk dikkatini çeken o cüsseli iri kaslı yapısıdır.. seni ya o çeker yada çekmez navara mesela idda ediyorum o çok yakan motoruna rağmen satma nedeni şeklidir.. birazda artık pick upların içlerini binek araba tarzında ve lüksünde yapmaları lazım.. çünkü tercihler çok değişdi devir bir aracı üç beş amaçla kullanma devri.. yani bir pick upın yeri geldimi arazi aracı yeri geldimi yük taşıma aracı yeri geldimide gayet konforlu güzel bir binek araç gibi yol alması gerekir.. tabi bunu yaparken üstünde güzel ekonomik az yakan bir motoru olması gerekir..

    Şeklini beğenmediğiniz aracı ben kullanıyorum göreceli bir kavram bu çirkinlik araca binmeme duygusu olayı

    Aracımı herkes çok beğeniyor her türlü araziye müsait bir araç karadenizde,akdenizde doğu anadoluda 3 bin rakım civarına 11 kişi çıktık bu araba ile

    Binek konforunda sınıfının açık ara en iyisidir alma aşamasında test etme şansım oldu bahsini ettiğiniz Navara'yı test ettim özellik ile arkadaki yolcuların içi dışına çıktı şehir içi testte bildiğiniz arazi aracı o araç süspansiyonları sert olmalı

    Burada bahsettiğimiz Ssangyong Sut sınıfı bir araçtır binek olarak tasarlanmıştır diğer pickuplar gibi yük amaçlı tasarlanmamıştır özellikle konfor konusunda hepsine tur attıracak araçtır

    Bence öncelikle ön yargılarımızı yıkalım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi f-a-t-i-h -- 29 Kasım 2011; 19:13:22 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: f-a-t-i-h

    quote:

    Orijinalden alıntı: darkmoon34

    pick up da şekil tipde çok önemli ssyonglar çok güzelde olsa çok itici bir tasarımı var insan arabaya binesi gelmiyor.. yani sanki tasarım bir ilkokul çocuğunun kaleminden çıkmış o kadar tipsi ve şekilsiz bir araç.

    pick up larda tasarım bence mühim çünkü bir pick upa bakdığında ilk dikkatini çeken o cüsseli iri kaslı yapısıdır.. seni ya o çeker yada çekmez navara mesela idda ediyorum o çok yakan motoruna rağmen satma nedeni şeklidir.. birazda artık pick upların içlerini binek araba tarzında ve lüksünde yapmaları lazım.. çünkü tercihler çok değişdi devir bir aracı üç beş amaçla kullanma devri.. yani bir pick upın yeri geldimi arazi aracı yeri geldimi yük taşıma aracı yeri geldimide gayet konforlu güzel bir binek araç gibi yol alması gerekir.. tabi bunu yaparken üstünde güzel ekonomik az yakan bir motoru olması gerekir..

    Şeklini beğenmediğiniz aracı ben kullanıyorum göreceli bir kavram bu çirkinlik araca binmeme duygusu olayı

    Aracımı herkes çok beğeniyor her türlü araziye müsait bir araç karadenizde,akdenizde doğu anadoluda 3 bin rakım civarına 11 kişi çıktık bu araba ile

    Binek konforunda sınıfının açık ara en iyisidir alma aşamasında test etme şansım oldu bahsini ettiğiniz Navara'yı test ettim özellik ile arkadaki yolcuların içi dışına çıktı şehir içi testte bildiğiniz arazi aracı o araç süspansiyonları sert olmalı

    Burada bahsettiğimiz Ssangyong Sut sınıfı bir araçtır binek olarak tasarlanmıştır diğer pickuplar gibi yük amaçlı tasarlanmamıştır özellikle konfor konusunda hepsine tur attıracak araçtır

    Bence öncelikle ön yargılarımızı yıkalım...

    siz benim yazımı çok iyi okumamışsınız

    ben dedimki ssayonglar çok güzelde olsa tasarımı itici bu tabiki göreceli bir şey..

    ben ssayonga kötü bir araç demedim tam aksine çok güzel dedim..

    bencede piyasadaki hem binek konforu rahatlığı lüksü donanımı olup hemde ticariye hemde araziye gelicek iki tane pick up vardır biri ssyong biride navara.. diğer marka ve modellerin ne yazık ki hepsinde bir eksik var..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkmoon34

    quote:

    Orijinalden alıntı: f-a-t-i-h

    quote:

    Orijinalden alıntı: darkmoon34

    pick up da şekil tipde çok önemli ssyonglar çok güzelde olsa çok itici bir tasarımı var insan arabaya binesi gelmiyor.. yani sanki tasarım bir ilkokul çocuğunun kaleminden çıkmış o kadar tipsi ve şekilsiz bir araç.

    pick up larda tasarım bence mühim çünkü bir pick upa bakdığında ilk dikkatini çeken o cüsseli iri kaslı yapısıdır.. seni ya o çeker yada çekmez navara mesela idda ediyorum o çok yakan motoruna rağmen satma nedeni şeklidir.. birazda artık pick upların içlerini binek araba tarzında ve lüksünde yapmaları lazım.. çünkü tercihler çok değişdi devir bir aracı üç beş amaçla kullanma devri.. yani bir pick upın yeri geldimi arazi aracı yeri geldimi yük taşıma aracı yeri geldimide gayet konforlu güzel bir binek araç gibi yol alması gerekir.. tabi bunu yaparken üstünde güzel ekonomik az yakan bir motoru olması gerekir..

    Şeklini beğenmediğiniz aracı ben kullanıyorum göreceli bir kavram bu çirkinlik araca binmeme duygusu olayı

    Aracımı herkes çok beğeniyor her türlü araziye müsait bir araç karadenizde,akdenizde doğu anadoluda 3 bin rakım civarına 11 kişi çıktık bu araba ile

    Binek konforunda sınıfının açık ara en iyisidir alma aşamasında test etme şansım oldu bahsini ettiğiniz Navara'yı test ettim özellik ile arkadaki yolcuların içi dışına çıktı şehir içi testte bildiğiniz arazi aracı o araç süspansiyonları sert olmalı

    Burada bahsettiğimiz Ssangyong Sut sınıfı bir araçtır binek olarak tasarlanmıştır diğer pickuplar gibi yük amaçlı tasarlanmamıştır özellikle konfor konusunda hepsine tur attıracak araçtır

    Bence öncelikle ön yargılarımızı yıkalım...

    siz benim yazımı çok iyi okumamışsınız

    ben dedimki ssayonglar çok güzelde olsa tasarımı itici bu tabiki göreceli bir şey..

    ben ssayonga kötü bir araç demedim tam aksine çok güzel dedim..

    bencede piyasadaki hem binek konforu rahatlığı lüksü donanımı olup hemde ticariye hemde araziye gelicek iki tane pick up vardır biri ssyong biride navara.. diğer marka ve modellerin ne yazık ki hepsinde bir eksik var..







  • 2009 model ve sonrası HALFTOP olan actyon sports arıyorum. 30-40 bin civarı kilometresi olan. 4X2 veya 4X4 farketmez. 30.000 TL civarı alabilirim.
  • Yeni ranger piyasaya cok saglam bir giris yapacak, euro ncap'dan 5 yildiz alan ilk pick up.
  • HALFTOP nekadara mal olmakta. 2 el alıp kendim taktırmak istesem. İlgili yerlerin adresini vb. verebilecek varmıdır.
  • Yaklaşık üç aydır ssanyong action sportla ilgileniyorum. Ssanyongla test sürüşü yaptım. Daha iyi karar verebilmek için; Navara ve L200le de test sürüşü yaptım. Navara ve L200 gerçekten ikisi de çok kaliteli ve piyasanın kabul ettiği araçlar ancak; bu araçlar çok sert araçlar ve motor sesini de içeriye çok alıyorlar. Benim tercihim ssanyong, araçta müthiş bir konfor ve rahatlık var. Konfor arıyorsanız ssanyong action sportla test sürüşü yapmadan karar vermeyin derim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cem1999

    Arkadaşlar boş verin onu bunu ,ssanyong u merak ediyorsanız bana dönüş yapın anlatayım size. Almayın demiyorum ama servis ve o meşhur genel merkezle sık sık görüşürsünüz sonrada telefonlarınıza çıkmazlar.

    Şunu unutmamalı kurumsal bir firma malının arkasında daima durur,
    3 kere akis vidası gevşemesinden ötürü 4*4 e geçmiyor,firma aracınız hazır gelin alın diyor aracı alıyorum 4*4 arızalı :-)
    şanzuman titremesi var diye şanzuman söküldü oldu dediler ,şanzuman 2-3-4 viteslerde arıza kodu veriyor ve araç kalkışta gaz yemiyor.
    şanzuman söküldü takıldı difransiyelden ses geliyor servis söküp istanbul a göndericez diyor ve şuan 80-90 km de şanzuman taktak vuruyor,
    egr valfi arızalı araç kalkışlarda zorlanıyor.
    sonuç : Mahkemeliğiz yarın duruşma var ,tüketici mahkemesine gittiğinizde bu kıymetli firma avukatları araç ticari bir araçtır dava ticaret mahkemesinde görülmeli diye itirazdalar ,siz aracın en full olanını alsanızda ,çocuklarınızı bu araçla okula götürüp getirsenizde aks vidası gevşesede can güvenliğiniz hiçe sayılacak ve aracınız ticari diye adlandırılacak ,
    bu aracı almayın diyemem ,ancak alacak benim gibi keriz varsa benim aracım ortada....

    Kalörifer üfleme delikleri çok şıkmış.Arkadaşlar bu bu havalandırma delikleri ford fiestaya olurmu
    acaba şok şıkmış.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknosasa

    ssangyong ilk defa 4 yıldız alabilen pickuptı.Ve kapıyı kapatırken bile kaliteyi e dayanıklılığı hissedebilirsiniz.


    buda yeni sut-1 in seri üretim versiyonu






    Kalörifer üfleme delikleri çok şıkmış.Arkadaşlar bu bu havalandırma delikleri ford fiestaya olurmu
    acaba şok şıkmış.




  • Bende SUV 1'i merakla bekleyenlerdenim...

    Bildiğim kadarıyla bu araç henüz ne Avrupa'da nede ABD'de piyasaya çıkmadı...

    Dolayısı ile ortalıkta herhangi bir profesyonel test / değerlendirme mevcut değil...

    Bütün yazılıp çizilenler Cenevre fuarındaki görüntü ve bilgilerle sınırlı...

    Tabii bir de aracın Kore'de Korando Sports adıyla piyasaya çıkan versiyonu...

    Üstelik paylaşmakta olduğumuz fotoğrafların aracın son halini yansıtmıyor olması da olasılık dahilinde...

    Bu nedenle gerçekten ciddi bir merakla bekliyorum bu aracı...

    Eğer bütün test ve değerlendirmeler olumlu çıkar (Muhakkak kendimde bir test sürüşü yaparım)...

    Ve Türkiye satış fiyatı mevcut Actyon Sports'un fiyatı gibi uygun olursa bir tanede ben alır ve Ssangyong kullanıcıları arasına katılırım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dammak -- 24 Şubat 2012; 12:41:40 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gt-40

    hee birde bulunduğunuz şehirde servisi varmı buda önemli...

    yaa arkadasım ben nıgdede yasıyorum SSANGYONG kullanıyorum.FIAT ne zamandır TURKIYE yollarında onun bıle servısı yok nıgde de ben aracı kayserıden aldım ve sorun olursa buraya getırın hıc olmadı bır MERCEDES servısıne goturun oda olur dedıler... yanı buyuk markaların bıle kac sehırde kac servısı var ??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit


    quote:

    Orjinalden alıntı: alkolikcihan

    boşver kardeşim arabanın hası forddur kraldır ssangyoung muş arabanın güvenlik test denemelerine bakın arabanın arkası önüne geliyor önü arkasına geliyor bilmem artık siz içinde olsanız nere nereye gelir

    fordun güvenlik testleri yapıldımı?
    f150 ye baktığımda pek iç açıcı değildi. rangerin nasıl olduğunu henüz bilmiyoruz.
    ssangyoung un crash testini ben bulamadım. link verirmisin?

    youtube yaz once ford ancap onu ızle sonra ssangyong ancap yaz ızle ıkısınıde fordun ne kadar dandık oldugunu gor bı arabanın sasısının yere dustugunu ben ılk defa ford da gordum helal olsun bu arabaya saglam dıyenlere... sımdıye kadar saglam dıye bındıklerımızın hepsı tenekeymıs haberımız yokmus...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sports051

    quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit


    quote:

    Orjinalden alıntı: alkolikcihan

    boşver kardeşim arabanın hası forddur kraldır ssangyoung muş arabanın güvenlik test denemelerine bakın arabanın arkası önüne geliyor önü arkasına geliyor bilmem artık siz içinde olsanız nere nereye gelir

    fordun güvenlik testleri yapıldımı?
    f150 ye baktığımda pek iç açıcı değildi. rangerin nasıl olduğunu henüz bilmiyoruz.
    ssangyoung un crash testini ben bulamadım. link verirmisin?

    youtube yaz once ford ancap onu ızle sonra ssangyong ancap yaz ızle ıkısınıde fordun ne kadar dandık oldugunu gor bı arabanın sasısının yere dustugunu ben ılk defa ford da gordum helal olsun bu arabaya saglam dıyenlere... sımdıye kadar saglam dıye bındıklerımızın hepsı tenekeymıs haberımız yokmus...

    Fordun en güncel versiyonu ncao ten 5 yıldız almış
    http://www.euroncap.com/pickup.aspx




  • quote:

    Orijinalden alıntı: connectgücü

    SSANGYONG ACTYON SPORTS A200 SXDI 2.0 4X2 5/MT (QJ) 35.102 YTL (plaka masrafı hariç)

    Ranger 4x2 Çift Kabin XLT 4x2 Hi-rider 36.536,00 YTL (zannedersem dahil)


    L200 de eklendi arkadaşlar // bu arada piyasada RANGER yok karar vermiştik büyük ihtimal oysaki şimdi kafa karıştı
    Ranger: 2.5 L TDCİ 143 PS // 330 NM Tork
    ACTYON SPORTS: 2.0 141 PS // 310 NM Tork
    L200: 2.5 136 bg // 313 NM Tork




    ,



    Ford bence "Çapulcu" Ranger yerine en azında F150 aracı getirmeli.

    Yıllardır boşuna dandik Ranger'ı getiriyorlar. Alan da yok gibi zaten.

    Ülkemize F150 daha uygun.










  • İçi de daha güzel.










    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senersongur -- 26 Şubat 2012; 20:40:04 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit

    quote:

    Orijinalden alıntı: sports051

    quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit


    quote:

    Orjinalden alıntı: alkolikcihan

    boşver kardeşim arabanın hası forddur kraldır ssangyoung muş arabanın güvenlik test denemelerine bakın arabanın arkası önüne geliyor önü arkasına geliyor bilmem artık siz içinde olsanız nere nereye gelir

    fordun güvenlik testleri yapıldımı?
    f150 ye baktığımda pek iç açıcı değildi. rangerin nasıl olduğunu henüz bilmiyoruz.
    ssangyoung un crash testini ben bulamadım. link verirmisin?

    youtube yaz once ford ancap onu ızle sonra ssangyong ancap yaz ızle ıkısınıde fordun ne kadar dandık oldugunu gor bı arabanın sasısının yere dustugunu ben ılk defa ford da gordum helal olsun bu arabaya saglam dıyenlere... sımdıye kadar saglam dıye bındıklerımızın hepsı tenekeymıs haberımız yokmus...

    Fordun en güncel versiyonu ncao ten 5 yıldız almış
    http://www.euroncap.com/pickup.aspx

    en guncel versıyonu 5 yıldız alıcak tabı essek degıl ya o en guncel arac ın pıyasa cıkınca gerce cıktımı bılmıyorum ama cıkınca en az 70 mılyardan baslar fıyatları o parayı verdıkten sora tabı kı olsun ben burda sayfada kı mavı ranger varya o kasadan bahsedıyorum yazın you tube a zaten bunlar mazdayla aynı kasa asagı yukarı ve ızleyın...




  • Bu durumda Amarok kesin eşşek oluyor:))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit

    Bu durumda Amarok kesin eşşek oluyor:))

    o da onun sorunu
  • Senin favorin ne bu pickupların içinde? Neden?
  • 
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.