Şimdi Ara

FORD RANGER Mİ SSANGYONG ACTYON SPORTS mu (resimli)L200 de EKLENDİ (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
541
Cevap
5
Favori
202.171
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: suyika

    Kamyonet piyasasına rağbeti artıran tek bir firma var o da nissan o kadar tutuldu ki fiyatı 80.000 ytl bu saatten sonra da okadar para verilmez ona ben l 200 ün bu pazarı canlandırdığına inanmıyorum bu işin lideri nissan ama şu an en iyi ve en ucuzu ssangyong babamın malı değil ama her şey ortada gittik gördük test ettik ve aldık hiç de pişman değiliz tek şikayetimiz ilgi fazla herkese laf anlatmaktan bıktık önüne gelen soruyor 100.000 ytl ye aldık desek yine inanıyorlar d0dge kamyoneti andırıyor

    nissan çabuk solan bir gül gibi köyümde epeyce vardı şimdilerde 1-2 tane kaldı navara da çok çabuk tısssss diyecek dayanıklılıkta l200 ün üstüne yok 99 l200 kullanıyorum 5.5 senedir 125000 km de araba hala saat gibi çalışıyor 3 araba bir yaylaya gitmiştik 2005 cady 2008 fabia ve 99 l200 arabaların üçünün de segmenti farklı l200 den çıkan motor sesi o kadar güzeldi ki herkesin beğenisini kazandı yeni l200ler de çok güzel satacaklarından emin oldukları için donanımda actyon sporttan çok eksik kalmış 2009 ssangyonglarda navigasyon sistemi standart olarak veriliyor istedikleri satış rakamına ulaşamadıkları için 2008 modellerde çok cazip fiyatlar var




  • Arazı vıdeosu dıye verdıgınız lınklerden ılkı stablıze yol cıktı..Sanırım bahsettıgınız arazı sartları herhangı bır bınek aracın bıle rahatlıkla asabılecegı sartlar..umarım daha zor sartlarda aracınızı test etme sansınız olabılmıstır..


    quote:

    Orjinalden alıntı: suyika

    http://www.blinkx.com/video/ssangyong-rexton/sfvD-3_Z6V9Jl9jPlJF8iw
    http://www.blinkx.com/video/ssangyong-actyong-sports-video-promozionale/UDxUR0WAm-dSUmajFjWm_Q
    bu vidolara bakın dağda taşta nasıl gidiyor




  • l200 pick up ta lider
  • ben de SsangYong Actyon 4x2 modelını dun test etme sansı buldum.oncelıkle sunu soylemelıyım kı test etmeden once aracın kalıtesı hakkında suphelerım vardı.daha cok onyargılıydım!ama araca bıner bınmez onyargılarım degısmeye basladı.kokpıttekı malzeme ıscılıgı ve kalıtesı cok ıyıaracın en begendıgım ozellıgı ıse cok sessız olusu.benım benzınlı fıestadan cok daha sessız.hatta aracta duydugunuz tek ses klıma sesı dıyebılırım.aracı pıck up olarak tanımlamak ta haksızlık olur.daha cok suv dıyebılırız.
    e 5 ten basın ekspres yoluna cıkarken tam gaz verdım.cekıs cıdden cok ıyıydı!donus yolunda devasa bır kasıs vardı.satıs yetkılısı hızımı artırmamı soyledı.ben yavas yavas hızlanırken yanımda''daha hızlı daha hızlı''deyıp duruyordu.o kasısten 80 km ıle gectım ve kontrollu bır ucus yasadımne bır savrulma ne bır dıreksıyon hakımıyetınde azalma yasadım!ciddi anlamda etkılenmıstım.
    benım kısısel gorusumdur,ne alırsam alayım elektronık,gıysı vs vs. fıyat performans kalıte kıstasına bakarım.bu kıstasta SsangYong Actyon cok basarılı dıyebılırım.tabıı kı bu aractan cok daha ıyı suvlar olabılır ama fıyatları malum
    tek cekıncem ıse servıs olayı.ama bunu da kısa surede yaygınlastıracaklarına ınanıyorum.ben bayıdeyken sureklı bırılerı gelıp araclara bakıyordu.kısa zaman ıcınde bu aracları daha cok gorucez yollarda dıye dusunuyorum.sunu da belırteyım evımın taksıtlerı olmasa aracı dun takasa vermıstım bıle:)bır de vıdeo koyayım da tam olsun barıı!

    http://www.ktunnel.com/index.php/1010110A/4e53c22d1fe4b7e2bec2cc13f6e2ab2f80d264371249822b05de7e3ed7af1c22cc56ff17141e5ca715880




  • quote:

    Orjinalden alıntı: kiyali

    suyika ya katılıyorum ssangyong bence bir sut değil o artık bir suv kesinlikle kamyonet hiç değil arkalarda makas yerine beş yerden bağlı helozonik yay kullanılmıştır bu da diğer pik up cuların yaptığı gibi kasada iki çuval 150 kg lik kum torbası taşımaktan yurdum insanını kurtarmıştır eminim bu çuvalları taşıyan arkadaşlara : görenler bunlar ne.. diye sıkça sormuşlardır.



    Burada bir kavram karmaşası var galiba. Sözü geçen ssanyong'un arkada açık bir kasası varmı ? var...O zaman bu bir pick-up'tır. Ha eğer arkaya açık kasa yapıldığı halde makas yerine sadece yay koymuşlarsa bu kullanışsız ve eksik bir pick-up'tır. Arkaya 600 kg yük koymaya kalkınca kıçı yere yapışacaksa o zaman pick-up kullanmanın mantığı nedir ?

    L200 gerçek bir pick-up'tır. Arkası makaslıdır çünkü 900 kg'ın üstünde yük koyabilirsiniz. Amacı budur.




  • bence l200
  • Alırsın ford, olursun lord.
  • pick-up modası artık değişiyor bugün amerika'da satılan her aracın yarısı pick-up bazı eyaletlerde ise %60-70 gibi bir oran peki bu araçlarda 1 ton tükmü taşınıyor. hayır sırf zevk için hobi malzemelerini,surf tahtasını vs. taşımak için alınıyor.mesela lincoln ve cadillac'ın pick-upları var. adam bakmaya bile kıyamazken bu araçlara yük taşıma kriteri koymak abesle iştigal olur.

    bugün istanbul'da adım başı ssangyong görüyorum. hem koreli yetkililer hem de şahsuvaroğlu satıştan ve ilgiden memnun.hatta geçenlerde kore'den ceo geldi ve bizzat yoldaki araçları durdurup müşterilere araçlardan memnun olup olmadıklarını sordu.hepsi de memnun olduğunu söyledi.adamların dikkatini çekmiş türkiye'deki ilgi.demekki satıyor.

    mesela 4*2 l200 mü 4*2 actyon mu daha ilk bakışta actyon derim.4*4 olarak l200 daha kıvrak bir araç ama otomatik fullü neredeyse 60 milyar.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Jackal78


    quote:

    Orjinalden alıntı: kiyali

    suyika ya katılıyorum ssangyong bence bir sut değil o artık bir suv kesinlikle kamyonet hiç değil arkalarda makas yerine beş yerden bağlı helozonik yay kullanılmıştır bu da diğer pik up cuların yaptığı gibi kasada iki çuval 150 kg lik kum torbası taşımaktan yurdum insanını kurtarmıştır eminim bu çuvalları taşıyan arkadaşlara : görenler bunlar ne.. diye sıkça sormuşlardır.



    Burada bir kavram karmaşası var galiba. Sözü geçen ssanyong'un arkada açık bir kasası varmı ? var...O zaman bu bir pick-up'tır. Ha eğer arkaya açık kasa yapıldığı halde makas yerine sadece yay koymuşlarsa bu kullanışsız ve eksik bir pick-up'tır. Arkaya 600 kg yük koymaya kalkınca kıçı yere yapışacaksa o zaman pick-up kullanmanın mantığı nedir ?

    L200 gerçek bir pick-up'tır. Arkası makaslıdır çünkü 900 kg'ın üstünde yük koyabilirsiniz. Amacı budur.
    actyon sports 710 kg istiab haddi sunuyor l200 950 civarı galiba evet açık bir kasası var 2 metrekare yükleme alanı var bu l200 de daha küçük 710 kg yi atınca yere yapışmasını biz değil mühendisler düşünsün



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kiyali -- 12 Ağustos 2008; 15:08:21 >




  • 2009 actyon sports navigasyon sistemi http://www.smotor.com/kr/lib_data/screensaver/smotor_2009actyons.htm
    ekranı beş işlev için kullanabiliyorsunuz (4.3 ınch lcd tft monitör) cd usb radio aux ve tabiki navigasyonhttp://www.smotor.com/krayrıca aracı bu sayfadan ayrıntılı olarak inceleye bilirsiniz kore lisanı ve ingilizce karışık



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kiyali -- 13 Ağustos 2008; 10:40:23 >




  • http://www.smotor.com/kr/event/200806_uturn/pop1.htmlburadada video film öyküsü var müzik ve görüntüler harika
  • Selam Arkadaslar forumu takip ediyordum fakat uye değildim.1 haftadan bu yana Ssangyong Actyon sports kullanıcısıyım ford ranger almak üzereyken fikir değiştirip bu araçı seçtim ve doğru bir karar vermiş olduğumu aracı kullandığım hergün daha iyi anlıyorum.Sebepleri:

    1)Ssangyong un Hollanda satış fiyatını gordukten sonra 30.000 euro
    2)Hollandalı komsum Terence'ın engin bilgisi ve önerileri(kendisi DAF Volvo vs.. büyük araç üreticilerinin bilgisayarlarını fabrikalarında kalibre etmeyi beceremedikleri için onların araçlarını fabrikada kalibre eden firmanın sahibidir.fuel consumption olayı engin araç bilgisine sahip çok deneyimli bir teknik insan teknik okulda da öğretmenlik yapmakta )
    3)Ssangyong un Avrupa pazarında pahalı(lüks) üst segment araçı olduğunu anlamam.
    4)Avukat bir insan olduğum için araçla dağa taşa çıkmayacağım için arkasının makassız olması ve tamamen SUV konforunu verdiği için
    5)Parçalarının onda sekizinin avrupa malı olduğunu bir fiil araçın altına yatarak gördüğüm için Difransiyel kutusu avusturya malı aynı difransiyel mercedes tarafından kullanılıyor
    6)Mercedesin motor planlarınının hepsini bu firmaya verdiği için.motoru fiestadan sessiz çekiş özellikle 2 ile 3 vites aralığında muazzamlaşarak tabiri caizze ver gazı dedirtiyor.
    7)En güzel dizayna bu araçın sahip olması iç dış (park halindeyken birçok insanın dikkatini çekiyor cama yapışarak içine bakan arkadaşların sayısı az değil)
    8)Test sürüşünde üstün uğraşlarıma rağmen araçın arkasının kontrolünü kaybettirememem ve arkada oturan kişinin kafasını tavana çarptıramam diğer tüm pick uplarda bunu başardım.
    9)otomatik klima antalyada oturuyorum
    10)mükemmel fren 4 teker disk arkası sağa sola kaçmıyor.
    11)mükemmel omortisör
    12)bu fiyata daha ne bekliyebileceğimi bilmediğim için sonuçta ticari araç kdv sini de muhasebeden düşecek olmam Allah nazardan saklasın aklımı seviyim diyorum.10 üzerinden şimdilik yakıt tüketimi belli olmadığı için 8 veriyorum yakıt biraz kendine gelsin 9.5 a terfi edebilir.




  • ilk uzun yol deneyimimi yaptım Antalya'dan Korkuteli üzerinden Marmarise gittim öncelikle şunu belirtmek isterim tam depo ile 910 km yol yaptım bunun 200 km si sehir içi gündüz klima durmadan çalıştı gece Antalya'ya dönerken yarı yol çalıştı. araçta 3 kişiydik km de 240 kuruş yaktı ve araç göstergesi 1600 km yi gösteriyor umarız motor kendine geldikçe daha az yakacak fakat şehir içine gelince dur kalklarda şehirler arasına göre çok yakıyor.

    Arkadaşlardan bilmeyen vardır Antalya Marmaris arası yolun çok kısa bir bolümü düz yoldur gerisi korkuteli ve fethiye marmaris çevreleri çok dik yokuşlar virajlar vs...

    Arkadaşlar hemen şunu belirtmek isterim hiçbir pick up ssangyong un viraj performansı ile başa çıkamaz çok açık sözlülükle söylüyorum araç virajlarda en ufak savrulma ya da arkadan kendini kaybetme göstermiyor ve araçın lastikleri 225 bu fordta 245 navarada 255 yani bide o kalın lastikleri araca taksanız bilmiyorum daha nasıl olur ölüdeniz rampalarında bmw 3.16 arkadaş dahi çok uğraştı ve rampalarda bmw deki arkadaşın yüz halini görmenizi isterdim adam cidden bozuldu.

    viraj performansı ve uzun yol yakıt tüketimi benden pekiyi not aldı

    frenler sanki bastan biraz salıyor gibi fakat insanın ayağı alıştıktan sonra sorun yok araçı rahat kontrol altında tutabiliyor.

    benzinlikteki pompacı arkadaş yolda gözleme yemeye durduğumuz yerde konaklayanlar ve adliyede 1 kişi araçın ne marka olduğunu sordu bu da en güzel pick up olduğunu gösteriyor marmariste de çok kızdan kesik aldım ve kız arkadaşımın taaruzuna maruz kaldım araçın arkasının symas deck semi top ile kapattırdım araç çok farklı gözüküyor..

    kötü taraf araçta bacakları konumları rahat fakat sağ baçağı konsolda yana dayadığımız yerde diz kapağımın yanı pantolonun dikiş yerinden ağrı yaptı nedenide dizin dayandığı yüzeyin düz olmaması teybin klimanın oraları kapatan plastiğin 3 cm daha uzatılmaması bilmiyorum boy olarakda çok uzun adam değilim 1.83 fakat dizimi ovuşturmak zorunda kaldım tek geçmez notu bu aldı

    ssangyondan artık hiçbir çekincem yok fakat bu şahsuvaroğlulları vs ve yerli servisleri bayiileri aklımı kurcalıyor niye park sensoru takdırdım adamlar stepne lastiğini yanına uzatma kablolarını elektrik bandı ile sarıp tutturmuslar arka bağajı kapattırdım bide kore malı hazır actyon sport için üretilmiş mamul ile fakat ne oldu içeriye su aldı neden ? ya kapak hatalı ya da daha büyük ihtimal bizim serviteki arkadaşlar karakucak monte ettiler..ssangyong dan şikayetim yok servis şahsuvaroğlu soru işareti

    not: şahsuvaroğlu şöyle büyük ford satıcısı vs demeyin fabrika kullanım kulavuzu roman gibi adamların çevirtmekten üşendikleri kılavuz somali eşşeğine dönmüş yarısı yok bari orijinalini araçta bırakmayın arkadaş!! bunu koreye dahi yazmayı düşünüyorum. Her yaptığımız işte amatörlük olmak zorunda mı acaba?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: orgasmatron-

    ilk uzun yol deneyimimi yaptım Antalya'dan Korkuteli üzerinden Marmarise gittim öncelikle şunu belirtmek isterim tam depo ile 910 km yol yaptım bunun 200 km si sehir içi gündüz klima durmadan çalıştı gece Antalya'ya dönerken yarı yol çalıştı. araçta 3 kişiydik km de 240 kuruş yaktı ve araç göstergesi 1600 km yi gösteriyor umarız motor kendine geldikçe daha az yakacak fakat şehir içine gelince dur kalklarda şehirler arasına göre çok yakıyor.

    Arkadaşlardan bilmeyen vardır Antalya Marmaris arası yolun çok kısa bir bolümü düz yoldur gerisi korkuteli ve fethiye marmaris çevreleri çok dik yokuşlar virajlar vs...

    Arkadaşlar hemen şunu belirtmek isterim hiçbir pick up ssangyong un viraj performansı ile başa çıkamaz çok açık sözlülükle söylüyorum araç virajlarda en ufak savrulma ya da arkadan kendini kaybetme göstermiyor ve araçın lastikleri 225 bu fordta 245 navarada 255 yani bide o kalın lastikleri araca taksanız bilmiyorum daha nasıl olur ölüdeniz rampalarında bmw 3.16 arkadaş dahi çok uğraştı ve rampalarda bmw deki arkadaşın yüz halini görmenizi isterdim adam cidden bozuldu.

    viraj performansı ve uzun yol yakıt tüketimi benden pekiyi not aldı

    frenler sanki bastan biraz salıyor gibi fakat insanın ayağı alıştıktan sonra sorun yok araçı rahat kontrol altında tutabiliyor.

    benzinlikteki pompacı arkadaş yolda gözleme yemeye durduğumuz yerde konaklayanlar ve adliyede 1 kişi araçın ne marka olduğunu sordu bu da en güzel pick up olduğunu gösteriyor marmariste de çok kızdan kesik aldım ve kız arkadaşımın taaruzuna maruz kaldım araçın arkasının symas deck semi top ile kapattırdım araç çok farklı gözüküyor..

    kötü taraf araçta bacakları konumları rahat fakat sağ baçağı konsolda yana dayadığımız yerde diz kapağımın yanı pantolonun dikiş yerinden ağrı yaptı nedenide dizin dayandığı yüzeyin düz olmaması teybin klimanın oraları kapatan plastiğin 3 cm daha uzatılmaması bilmiyorum boy olarakda çok uzun adam değilim 1.83 fakat dizimi ovuşturmak zorunda kaldım tek geçmez notu bu aldı

    ssangyondan artık hiçbir çekincem yok fakat bu şahsuvaroğlulları vs ve yerli servisleri bayiileri aklımı kurcalıyor niye park sensoru takdırdım adamlar stepne lastiğini yanına uzatma kablolarını elektrik bandı ile sarıp tutturmuslar arka bağajı kapattırdım bide kore malı hazır actyon sport için üretilmiş mamul ile fakat ne oldu içeriye su aldı neden ? ya kapak hatalı ya da daha büyük ihtimal bizim serviteki arkadaşlar karakucak monte ettiler..ssangyong dan şikayetim yok servis şahsuvaroğlu soru işareti

    not: şahsuvaroğlu şöyle büyük ford satıcısı vs demeyin fabrika kullanım kulavuzu roman gibi adamların çevirtmekten üşendikleri kılavuz somali eşşeğine dönmüş yarısı yok bari orijinalini araçta bırakmayın arkadaş!! bunu koreye dahi yazmayı düşünüyorum. Her yaptığımız işte amatörlük olmak zorunda mı acaba?


    yahu üşenmeden bir sürü yazmışsın iki yorumunu da okudum yorumlarını bekliyoruz merkezi kilit yaptığımızda camlar otomatik kapanıyor mu araç düz mü multıtronik mi




  • l200 yada ford
  • neden böyle yaparlar anlaşılmaz bir muamma ŞAHSUVAROĞLU dev bir şirket araç el kitabını önemsemediklerine inanamıyorum o kadarını yapmaları da inanın kanuni zorunluluk yoksa bu adamlar onu da yapmazlar bize de arcı deneme yanılma yoluyla keşfetmek kalsın oh ne ala memleket sanki cep telefonu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kiyali -- 21 Ağustos 2008; 0:37:55 >




  • arkadaslar gecenlerde ınternette bir araba dergisi editorunun ssanyongla ilgili yazısını okudum.bır kere bu sahsuvaroglu bızım bıldıgımız ford sahsuvaroglu degılmıs!onlardan tamamen ayrı olan kardeslerınınmıs.aile buyuk yanıaynı zamanda bu sahsuvaroglu cezayır de de dıstrıbutormus.cezayırde cok basarılı satıs rakamları yakalamaları nedenıyle turkıyede de bunlara vermısler.hatta sımdı ısmını hatırlayamıyorum ama celık grubu olabılır? 2008 ıcın 750 adet satabılırız derken sahsuvaroglu 4500 satarız deyıp ısın ıcınden sıyrılmıs
    birde orgasmatrona sorum olacak arac yuksek hızlarda da sessizmi?bir de foto koyarsan super olur!
  • Araç en temel model düz vites 2 çeker. Vites araları çok kısa rahat triptronik almadım ama almak isteyene tavsiye ederim direksiyondan tık tık ve difransiyel mercedes

    Araç her daim sessiz arkada giden neden yavaş gidiyorsun diyor sürat 100 km

    araçın off road özelliklerini bilmiyorum denemedim denemem de dağa taşa çıkma sevdam yok buyüzden benim için en iyi pick up ama arkada 5 noktadan bağlı amortör olduğuna göre tüm makaslı pikaplardan daha çok iş yapar çunku aslında actyon sport isminden de belli olduğu gibi actyon modelinin arkası kesilmiş pick up a dönüştürülmüş hali yani bir SUV kamyon değil bu yüzden tüm pick uplardan daha fazla kabiliyete sahip araç viraj arazi konfor vs bunu çok yük taşımayacak arkadaşlara önemle belirtirim

    ford için konusalım dünya takla atma şampiyonu araç amerikada üretimi sonladırılacak ford taunus hesabı

    l200 dakar şampiyonu vs olabilir arazi vitesi var bunu ssangyongda tek bir düğme cevirerek yapıyorsunuz konsolu berbat kalitesiz plastikten manuel klima arkasıda çook geniş değil dışı seni içi beni yakar cinsten bir araç

    kullanımınız çok ağır yük taşımayı gerektirmiyorsa ne navara ne ford ne mitsubishi isuzu ncap testlerini goren var mı ?

    ssangyong kimine gore çok sağlam kimine göre zayıf araç fakat bence test sonuçlarını görmeden bişey dememek lazım tahmince araç zayıf değil foto yakında korum



     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ








  • quote:

    Orjinalden alıntı: orgasmatron-

    Araç en temel model düz vites 2 çeker. Vites araları çok kısa rahat triptronik almadım ama almak isteyene tavsiye ederim direksiyondan tık tık ve difransiyel mercedes

    Araç her daim sessiz arkada giden neden yavaş gidiyorsun diyor sürat 100 km

    araçın off road özelliklerini bilmiyorum denemedim denemem de dağa taşa çıkma sevdam yok buyüzden benim için en iyi pick up ama arkada 5 noktadan bağlı amortör olduğuna göre tüm makaslı pikaplardan daha çok iş yapar çunku aslında actyon sport isminden de belli olduğu gibi actyon modelinin arkası kesilmiş pick up a dönüştürülmüş hali yani bir SUV kamyon değil bu yüzden tüm pick uplardan daha fazla kabiliyete sahip araç viraj arazi konfor vs bunu çok yük taşımayacak arkadaşlara önemle belirtirim

    ford için konusalım dünya takla atma şampiyonu araç amerikada üretimi sonladırılacak ford taunus hesabı

    l200 dakar şampiyonu vs olabilir arazi vitesi var bunu ssangyongda tek bir düğme cevirerek yapıyorsunuz konsolu berbat kalitesiz plastikten manuel klima arkasıda çook geniş değil dışı seni içi beni yakar cinsten bir araç
    kullanımınız çok ağır yük taşımayı gerektirmiyorsa ne navara ne ford ne mitsubishi isuzu ncap testlerini goren var mı ?

    ssangyong kimine gore çok sağlam kimine göre zayıf araç fakat bence test sonuçlarını görmeden bişey dememek lazım tahmince araç zayıf değil foto yakında korum



     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ


    />


    />


    acıklamalarınız cok aydınlatıcı teşekkürler ama yanıldıgınız bir yer var.l200 ler arka koltukları en geniş ve en egimli pickuplardır.neredeyse otomobil rahatlıgına yakındır arka koltukları.diğer bütün pickupların arka koltukları dik ve rahatsızdır.cogunu test ettim aracın arka koltuklarına inip binerken 42 numara olan ayaklarım hep kapı direklerine sürttü l200 hariç.ssangyonglarla ilgili deneyimlerinizi ilgiyle okuyorum.bende pick up alacagım ve actyon sportsu gercekten cok begeniyorum ama biraz bekleyecegim kendini piyasada tam olarak bir kanıtlasın.fiyatı ve donanımlarıyla piyasadaki bütün pickupları ezdiği düşüncesindeyim.4*2 6 ileri direkyondan kumandalı triptronik sanzıman modelini alacagım kısmetse.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: orgasmatron-

    Araç en temel model düz vites 2 çeker. Vites araları çok kısa rahat triptronik almadım ama almak isteyene tavsiye ederim direksiyondan tık tık ve difransiyel mercedes

    Araç her daim sessiz arkada giden neden yavaş gidiyorsun diyor sürat 100 km

    araçın off road özelliklerini bilmiyorum denemedim denemem de dağa taşa çıkma sevdam yok buyüzden benim için en iyi pick up ama arkada 5 noktadan bağlı amortör olduğuna göre tüm makaslı pikaplardan daha çok iş yapar çunku aslında actyon sport isminden de belli olduğu gibi actyon modelinin arkası kesilmiş pick up a dönüştürülmüş hali yani bir SUV kamyon değil bu yüzden tüm pick uplardan daha fazla kabiliyete sahip araç viraj arazi konfor vs bunu çok yük taşımayacak arkadaşlara önemle belirtirim

    ford için konusalım dünya takla atma şampiyonu araç amerikada üretimi sonladırılacak ford taunus hesabı

    l200 dakar şampiyonu vs olabilir arazi vitesi var bunu ssangyongda tek bir düğme cevirerek yapıyorsunuz konsolu berbat kalitesiz plastikten manuel klima arkasıda çook geniş değil dışı seni içi beni yakar cinsten bir araç

    kullanımınız çok ağır yük taşımayı gerektirmiyorsa ne navara ne ford ne mitsubishi isuzu ncap testlerini goren var mı ?

    ssangyong kimine gore çok sağlam kimine göre zayıf araç fakat bence test sonuçlarını görmeden bişey dememek lazım tahmince araç zayıf değil foto yakında korum



     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ


    />


    />



    l200 en sağlam pick up seçildi ncap testlerinde arkadaşım.

    4 yıldızlı ncap pick up güvenlik lideri.

    biraz araştır öyle yaz istersen.

    http://www.euroncap.com/Content-CarClass/b9daf426-e95a-43af-bea9-c5d2e7388aef/pick-up.aspx

    ayrıca ssangyong te bir düğmeyi çevirip yaptığın l200 ile aynı şey değil.

    l 200 de kilitli çift difransiyel var.

    ayrıca l200 ün arka koltukları ssang yong dan geniş ve ortopediktir.

    hayırlı günler.




  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.