Şimdi Ara

FORD KUGA - HONDA CRV ye KARŞI (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
116
Cevap
1
Favori
3.932
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt
    Hocam, crv full xtrail fullden 8 bin daha pahali. Bu durumda yine crv mi tercihin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt
    Kuga'daki sansiman teknolojisi nedir hocam. Cvt ve zf9'a gore avantajlari ve dezavantajlari nelerdir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fakay2015

    Hocam, crv full xtrail fullden 8 bin daha pahali. Bu durumda yine crv mi tercihin.

    valla ikisini de test ettim ikisi de bu fiyatları hayatta haketmez ve ikisinin de suratına bakmam açıkçası.

    ama illa dizel olsun otomatik olsun derdindeyseniz evet cr-v. zira otomatik bir aracın şanzımanı sorunlu ise ve o şanzımanın fiyatı tek başına 40k falansa koşarak kaçarım.

    artı cr-v nin birinci nesil de olsa, rakiplerinden çok geride de kalsa arada 4*4 olabilmek gibi bir yeteneği var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: fakay2015

    Hocam, crv full xtrail fullden 8 bin daha pahali. Bu durumda yine crv mi tercihin.

    valla ikisini de test ettim ikisi de bu fiyatları hayatta haketmez ve ikisinin de suratına bakmam açıkçası.

    ama illa dizel olsun otomatik olsun derdindeyseniz evet cr-v. zira otomatik bir aracın şanzımanı sorunlu ise ve o şanzımanın fiyatı tek başına 40k falansa koşarak kaçarım.

    artı cr-v nin birinci nesil de olsa, rakiplerinden çok geride de kalsa arada 4*4 olabilmek gibi bir yeteneği var.





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 19 Temmuz 2015; 20:04:51 >
  • Hocam 4x4 benim icin oncelik degil aslinda, ben genelde araci sehir ici kullanirim, cok cok az sehir disi yaparim...

    QQ'da da ayni cvt teknolojisi yok mu, peynir ekmek gibi satti bu arac, cvt'si bu kadar problemli olsa, insanlar niye alsin...

    Bu kadar kotu mu bu cvt, yoksa problem yasayan insanlar icin mi sadece problemli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fakay2015

    Hocam 4x4 benim icin oncelik degil aslinda, ben genelde araci sehir ici kullanirim, cok cok az sehir disi yaparim...

    QQ'da da ayni cvt teknolojisi yok mu, peynir ekmek gibi satti bu arac, cvt'si bu kadar problemli olsa, insanlar niye alsin...

    Bu kadar kotu mu bu cvt, yoksa problem yasayan insanlar icin mi sadece problemli.

    qq forumuna bakın biraz sorunları görürsünüz. forumda 3 kişi aracını sattı sorunlarından bıkıp. insanlar neden alsın valla insanlar dsg'de alıyor. bilmiyorum neden alıyorlar.

    şehir içi kullanacaksanız gidin d sınıfı alın. gereksiz bu araçlar sadece şehi riçi kullanmak için.

    kuga'nın şanzımanına gelirsek

    avantajı sorunsuzluk. dezavantajı yakıt ve performansı törpülemesi. klasik tork konvektörlü işte.
    kuga ford'un chevrolet ile ortak ürettiği 350 nm dayanımlı f-150, edge gibi kuga'dan daha büyük araçlarda da kullanılan şanzımanı kullanır.

    bu şanzıman 240 torku çok rahatlıkla kaldırabilir. aradaki güvenlik payı oldukça yüksek. artı 5 yıllık falan bir teknoloji olunca ilk nesillerdeki bir iki ufak problemi de düzelttiler diye biliyorum.

    cvt vızıldıyan kötü bir şanzıman. her ne olursa olsun gaza ilk yüklenmede önce vızıltı artar, ardından araç hızlanmaya başlar. katlanabileceğim bir şey değildi. ve ben mcp'li c4'ü rahatsız olmadan kullanıyordum.

    cr-v'nin şanzımanı ucuz yollu hazırlanmış zf üretimi. şikayetlere bakarsak bir sıçrama sorunu var diyorlar sıkışık trafikte durmaya yaklaşmışken gaza basınca oluşuyormuş. bunun dışında bu üçü arasında en iyisi gene de budur.




  • Sanziman siralamasi nasil peki hocam.

    Ben de opel astra var, satilik olarak ilana koydum. Suv binmek istedigim icin satiyorum,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben nereden yanlış yapıyorum acaba, kuga en dolusu 108k civarı ve crv'nin en dolusundan 40k daha ucuz denmiş ama ben de kendim bakayım dedim ve fordun sitesinden fiyat oluşturdum ve 1.5 selective awd otomatik metalik renk, sunroof vb opsiyonlar ile birlikte peşin 114k çıktı ve buna konfor paketini ekleyemedim..opsiyonlar fiyat listesinden baktığımda konfor paketi 7845tl gorunuyor (1.6 icin bu fiyat, 1.5 e şu an eklenmiyor sanırım fakat eklenmeye başlandığında benzer fiyat olacaktır, fikir vermek için paylaştım :
    https://apps.ford.com.tr/ebrochure/download.aspx?file=binek_opsiyon_fiyat_listesi.pdf )
    Yani konfor paketini de bekleyebilsem 114+8=122k civarı peşin gibi görünüyor..
    Crv veya kugayı tercih edecegimden degil, ikisine de bütçem yetmez, sadece düzeltmek istedim..

     FORD KUGA - HONDA CRV ye KARŞI




  • @AXAPTA Ben nereden yanlış yapıyorum acaba, kuga en dolusu 108k civarı ve crv'nin en dolusundan 40k daha ucuz denmiş ama ben de kendim bakayım dedim ve fordun sitesinden fiyat oluşturdum ve 1.5 selective awd otomatik metalik renk, sunroof vb opsiyonlar ile birlikte peşin 114k çıktı ve buna konfor paketini ekleyemedim..opsiyonlar fiyat listesinden baktığımda konfor paketi 7845tl gorunuyor (1.6 icin bu fiyat, 1.5 e şu an eklenmiyor sanırım fakat eklenmeye başlandığında benzer fiyat olacaktır, fikir vermek için paylaştım : 
    https://apps.ford.com.t...siyon_fiyat_listesi.pdf ) 
    Yani konfor paketini de bekleyebilsem 114+8=122k civarı peşin gibi görünüyor.. 
    Crv veya kugayı tercih edecegimden degil, ikisine de bütçem yetmez, sadece düzeltmek istedim.. 

     0 

    < Resim Gösterim Ayarları >


    Hocam ben de aynisini hesapladim ama neden konfor paketi eklenmiyor anlamadim dogrusu...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fakay2015

    Sanziman siralamasi nasil peki hocam.

    Ben de opel astra var, satilik olarak ilana koydum. Suv binmek istedigim icin satiyorum,

    ne istediğinize göre değişir.

    benim şanzıman sıralamam cr-v, kuga, x-trail olurdu. ama ben cvt'den hiç hoşlanmıyorum.

    yakıt hayati ise sıralama x-trail, cr-v, kuga olur. başkası farklı düşünür siz karar verirsiniz ona kullanıp.

    burada sizin önceliğiniz öne çıkar. ben olsam ihtiyacım yoksa d sınıfı bakarım. ve açıkçası x-trail ve cr-v'ye hayatta bu paraları bağlamam. zira açıkça etmezler. kuga'da fiyat olarak uygun ama şehir içi, fazla km yapan adama gelmez. araç benzinli ve 10 litrenin üstünde tüketiyor.
  • Ortalama Suv'ler arasında en konforlu ve tutumlu şanzımanı sunan model Tiguan DSG.
    Yağlı tip Kavrama kullanıldığı için kavrama sorunu yaşamadan konforlu bir şekilde binilebilir.

    9ZF nin 8ZF stabilitesinde olmadığı her yönüyle belli, sanıldığı kadar özenilmiş ve çok çok yeni bir şanzıman değil, daha önce kullanılan modellerden durumuna bakılabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EnginAKB -- 19 Temmuz 2015; 20:47:01 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt
    Yillik 15 bin km'yi gecmiyorum hocam, bu durumda dizel suv mantikli mi benim icin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fakay2015

    Yillik 15 bin km'yi gecmiyorum hocam, bu durumda dizel suv mantikli mi benim icin

    hayır 15.000 için bence mantıklı değil. gerçi çok limit değer. 20 derseniz dizel alın derdim 10 deseniz kesin benzinli arada kalmış. ama dediğim gibi bence mantıksız.

    ha bunlar kişisel görüşler ben zaten dizel araç sevmiyorum yani taraflı olabilirim. bundan önce rusya'da 3600 cc pajero kullanıyordum. tr'de c4 ile başladım kuga kullanmaya başlayınca tekrar otomobil kullanmaktan zevk almaya başladım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: trust06


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nejoz


    quote:

    Orijinalden alıntı: trust06


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: trust06


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: trust06

    quote:

    Orijinalden alıntı: tartekin

    Okumadan araştırmadan yazmışssınız Kuga nın tüm boyutları Qashqai den büyüktür. Ayrıca Kuga nın yüksekliği de CRV den fazladır ve boyu ise sadece 4,5 cm kısadır

    Ben boyutlarında değil iç hacminden bahsediyorum, bagajdan bahsediyorum.
    Bu arabalar aileler için tasarlanan arabalardır çoğunlukla, o yüzden içi ve bagajı ne kadar geniş o kadar iyi.
    Yaşama alanı olarak kuga Honda nın yanında zayıf kalır, 2 arabaya da Alıcı Gözüyle bir Bakın isterseniz.
    Ha qq niye alınır o da ayrı konu tabi.


    kuga iç hacim inch olarak

    ön baş 39,9 bacak 43,1 arka 39 37,3

    http://www.ford.com/suvs/escape/specifications/interior/

    honda
    http://automobiles.honda.com/cr-v/specifications.aspx

    ön baş 39,8 bacak 43,1 arka 38,6 38,3

    başta kuga daha iyi diz mesafesinde honda. 2.5 cm daha iyi diz mesafesi veriyor cr-v evet, yalnız kuga'nın koltukları 30 derece yatıyor.

    kalçaya gelirsek

    kuga ön 54.8 arka 52.4

    cr-v 54.5 53.1.

    önde kuga arkada cr-v iyi. ama ford'un önde olduğu alanlarda da honda'nın önde olduğu alanlarda da fark çok az.


    bağajda kuga kapağa kadar olan mesafeyi alıyor ama cr-v'nin bağajı daha iyi. bu iki aracın içi açısından ciddi fark var demek komik.



    Zaten önde değil arkada iyi olmak önemli.
    Bunlar aileler için tasarlanmış.
    Bagaj önemli.
    Kuga 406 lt.
    Crv 589 lt.
    Arada hiç bir fark yok canım sadece 6 Şişe damacana su demek.


    arkadaşım kuga bağaj boyutunu verirken örtüye kadar veriyor. cr-v tamamını.

    kuga 34.3 crv 35.3

    gerçek boyutlar bunlar.

    artık kendini daha fazla utandırma bence.


    https://www.yahoo.com/autos/research/honda/cr-v/2015

    https://www.yahoo.com/autos/research/ford/escape/2015

    linklerde cargo area kısmına bakabilirsin.


    Arkadaş utanılacak şey mi yapıyoruz resmi sitelerdeki rakamlar bunlar 😀
    doğruyu bulmaya çalışıyoruz.


    Qashqai ve kugayi yan yana gordunuzmu qq fiestam gibi küçük kalıyor.

    Dış görünüş aldatabilir. Örneğin mondeo ve insignia görünüş olarak gemi gibi arabalar ancak içine girdiğinde o hissiyat aksetmiyor maalesef.
    Ben xtrail, crv kuga ve qq ya da bindim sürmedim çünkü önceliğim iç hacimdi motor verileri var zaten.
    Benim gözlemlerime göre ancak xtrail ve crv aile aracı olacak boyutlarda, qq ve kuga tercihim olmaz.


    arkadaş yukarıda tüm veriler santim santim var. iç mekan verileri de var. arada anlamlı hiçbir fark yok. birinde kuga 1 cm önde diğerinde cr-v.

    halen iddia ediyorsun, tüm foruma rezil oldun halen devam. bu nasıl bir mantıktır, nasıl bir tuhaflıktır anlamıyorum.

    Rezil olmuşuz foruma ağlamam lazım tabi.
    İç hacmin kullanışlığı önemli, buyur bakalım madem iç hacimler arasında bir fark yok notlamalara bak o vakit.
    Arabalara bir bin alıcı gözle bak, boş gözle değil.


    http://usnews.rankingsandreviews.com/cars-trucks/Honda_CR-V/Interior/

    http://usnews.rankingsandreviews.com/cars-trucks/Ford_Escape/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trust06


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: trust06


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nejoz


    quote:

    Orijinalden alıntı: trust06


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: trust06


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: trust06

    quote:

    Orijinalden alıntı: tartekin

    Okumadan araştırmadan yazmışssınız Kuga nın tüm boyutları Qashqai den büyüktür. Ayrıca Kuga nın yüksekliği de CRV den fazladır ve boyu ise sadece 4,5 cm kısadır

    Ben boyutlarında değil iç hacminden bahsediyorum, bagajdan bahsediyorum.
    Bu arabalar aileler için tasarlanan arabalardır çoğunlukla, o yüzden içi ve bagajı ne kadar geniş o kadar iyi.
    Yaşama alanı olarak kuga Honda nın yanında zayıf kalır, 2 arabaya da Alıcı Gözüyle bir Bakın isterseniz.
    Ha qq niye alınır o da ayrı konu tabi.


    kuga iç hacim inch olarak

    ön baş 39,9 bacak 43,1 arka 39 37,3

    http://www.ford.com/suvs/escape/specifications/interior/

    honda
    http://automobiles.honda.com/cr-v/specifications.aspx

    ön baş 39,8 bacak 43,1 arka 38,6 38,3

    başta kuga daha iyi diz mesafesinde honda. 2.5 cm daha iyi diz mesafesi veriyor cr-v evet, yalnız kuga'nın koltukları 30 derece yatıyor.

    kalçaya gelirsek

    kuga ön 54.8 arka 52.4

    cr-v 54.5 53.1.

    önde kuga arkada cr-v iyi. ama ford'un önde olduğu alanlarda da honda'nın önde olduğu alanlarda da fark çok az.


    bağajda kuga kapağa kadar olan mesafeyi alıyor ama cr-v'nin bağajı daha iyi. bu iki aracın içi açısından ciddi fark var demek komik.



    Zaten önde değil arkada iyi olmak önemli.
    Bunlar aileler için tasarlanmış.
    Bagaj önemli.
    Kuga 406 lt.
    Crv 589 lt.
    Arada hiç bir fark yok canım sadece 6 Şişe damacana su demek.


    arkadaşım kuga bağaj boyutunu verirken örtüye kadar veriyor. cr-v tamamını.

    kuga 34.3 crv 35.3

    gerçek boyutlar bunlar.

    artık kendini daha fazla utandırma bence.


    https://www.yahoo.com/autos/research/honda/cr-v/2015

    https://www.yahoo.com/autos/research/ford/escape/2015

    linklerde cargo area kısmına bakabilirsin.


    Arkadaş utanılacak şey mi yapıyoruz resmi sitelerdeki rakamlar bunlar 😀
    doğruyu bulmaya çalışıyoruz.


    Qashqai ve kugayi yan yana gordunuzmu qq fiestam gibi küçük kalıyor.

    Dış görünüş aldatabilir. Örneğin mondeo ve insignia görünüş olarak gemi gibi arabalar ancak içine girdiğinde o hissiyat aksetmiyor maalesef.
    Ben xtrail, crv kuga ve qq ya da bindim sürmedim çünkü önceliğim iç hacimdi motor verileri var zaten.
    Benim gözlemlerime göre ancak xtrail ve crv aile aracı olacak boyutlarda, qq ve kuga tercihim olmaz.


    arkadaş yukarıda tüm veriler santim santim var. iç mekan verileri de var. arada anlamlı hiçbir fark yok. birinde kuga 1 cm önde diğerinde cr-v.

    halen iddia ediyorsun, tüm foruma rezil oldun halen devam. bu nasıl bir mantıktır, nasıl bir tuhaflıktır anlamıyorum.

    Rezil olmuşuz foruma ağlamam lazım tabi.
    İç hacmin kullanışlığı önemli, buyur bakalım madem iç hacimler arasında bir fark yok notlamalara bak o vakit.
    Arabalara bir bin alıcı gözle bak, boş gözle değil.


    http://usnews.rankingsandreviews.com/cars-trucks/Honda_CR-V/Interior/

    http://usnews.rankingsandreviews.com/cars-trucks/Ford_Escape/



    allah akıl fikir versin. verdiğin linkler zaten benim dediğimi söylüyor. hey allahım, üstüne birde honda'nın malzeme kalitesini beğenmemişler.

    arada tek fark ön alanda torpido daha büyükmüş. tebrikler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: rosea

    ford kuga nın crv ye tek üstünlüğü fiyattır.
    he bunun dışındada crv nin arka tasarımı kötü.kuga tasarım yönünden daha iyi.

    bunun dışında motor ve şanzuman yeter zaten crv nin.
    şanzuman ZF firmasının 9 ileri şanzumanı.bmw yeni neslinde 8 ilerisini kullanıyor aynı firmanın.

    arkadaş ın biri de torku az demiş.ya yapmayın allah aşkına.bmw nin 2.0 184 hp lik canavar gibi dizel makinasında 380 tork var.adamlar 1.6 motor 350 tork yapmışlar.birde en azından 400 tork olsaydı diyor aynı arkadaş

    hımm yani

    yalıtım
    malzeme kalitesi
    performans
    4*4 yeterlililği
    süspansiyon kalitesi
    sürüş zevki
    direksiyon

    gibi konularda honda cr-v daha üstün diyorsunuz. hayret tüm teknik veriler ve testler sizden farklı düşünüyor. ama olsun. siz öyle diyorsanız öyledir.

    bu arada o 9zf şanzımanı doblo'da kullanıyor. neden kullanmayan bmw örneği verdiniz de doblo demediniz anlamıyorum.

    hayır bari range rover deyin.

    https://en.wikipedia.org/wiki/ZF_9HP_transmission



    hayır daha üstün demiyorum.bu bahsettiklerini çok ciddi farklar değildir.4*4 konusunda crv zayıf ama kuga da bariz fark olduğunu zannetmem.
    yalıtım ses kalitesi vb gibi yazdıklarınızda da ciddi farklar olduğunu düşünmüyorum.sürüş zevki görecelidir.
    performans olayına hiç girmeyeceğim biri benzinli diğeri dizel
    9 ileri zf şanzıman doblo da kullanılabilir bunun ne önemi var anlamadım.tam otomatik sağlam çok az yakan ve çok hızlı bir şanzıman.bmw örneğini vermemin sebebi motoruyla kıyas yapmamdandır.Bmw yi kıstas alarak sanzuman motor örneği verdim
    yani dostum öyle şeyler yazmışsın ki herkesin zevki farklıdır ama böyle şanzıman ve böyle motorun olduğu bir araçta gerisi benim için detaydır.
    uzun ömürlülük kısmına hiç girmeyeceğim zira bu saydığın artıların hiçbir önemi olmuyor :)))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rosea -- 19 Temmuz 2015; 23:23:40 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • bir ev parasi verip bir arac alamayacak birisi olarak crv malesef fiyat olarak luks arac esiginin uzerinde fiyatlandirilmis. 110k gibi bir fiyati hakediyor acikcasi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kuga 1.6 otomatik dizel cikaracak mi hocalar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.5 otomatik dizel söylentileri var ama çıkarsa da fiyatı crv den aşağı konumlandırır mı, hiç sanmıyorum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fakay2015

    Kuga 1.6 otomatik dizel cikaracak mi hocalar.

    yakın vadede hiç sanmam.

    1-kuga'nın 0-100'ü 7 saniye falan olan şahane bir 2.0 dizeli var zaten.
    2-ford'un 1.5 dizelleri 120 hp. kuga 1700 kg. taşımasına imkan ve ihtimal yok. yeni bir motorda görünmüyor şu anda.

    belki güncellenen bir motorla 1.6 dizel önden çekişli düz gelir.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.