Şimdi Ara

FORD Focus Çekişi Hakkında (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
1
Favori
21.300
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alp-jant

    arenwap sorunu halledebildin mi?
    bende aynı sorunu yaşıyorum.
    bende 2008 makyajlı kasa dizel var.
    eğer çözdüysen tecrübeni paylaşmanı rica edicem.




    Merhabalar,

    malese o problemi bir türlü çözemedim defalarca servise götürmeme rağmen.

    Serviste turbo hortumunuda incelediler. Turboyu da kontrol ettiler ama onlara göre anaormal birşey yok. O anki kalitesiz yakıttan kaynaklanmıştır diyorlar ama ben aracı ilk aldığım zamanlarda nerden alıyorsam şimdide oradan alıyorum yakıtı değişen hiç birşey yok.

    Onun dışında mazotu Shell den almamı tavsiye denler oldu shell +GTL diye birşey var ondan alınca biraz farkediyor ama o ilk zamanalrdaki atiklik yinede yok.

    Benim arabamda 2008 Makyajlı Dizel ilk zamanlar kırmızı ışıkta falan kalkarken canavar gibiydi çok ani hızlanıyordu, şimdi ses var hareket yok gibi aracım yine hızlanıyor ama yavaş bir ivme ile hızlanıyor. Buda kalkışlarda hantal bir kalkış hissi veriyor.
    Eğer çözmü bulan olursa çok dua alacak benden :)




  • bende srvise götürdüm otokoç.
    ustayla teste çıktık.usta sürerken gaza daha fazla yüklenince turbo devreye istediğim gibi giriyor.
    tabi öyle olunca usta hiç bişey yok dedi.
    ama normal gaz verince 2000 devirde değilde başka herhangi bir devirde gibi hareket ediyor.
    bu arabamdan önce focus 2005 (yeni kasa) dizelim vardı onda 2000 devire geldiğimi her viteste hissediyordum.
    ve 2005 arabamda shell kırsal motorin kullanırdım.
    bu arabayı aldığımda deposu doluydu boşalınca shell den alcam mazotu son umudum da o oldu.

    forumda bi arkadaş turbo emiş hortumundan demiş ama hortum delik olunca ıslık gibi ses gelir dedi usta.
    acaba o arkadşın arabada ıslık sesi geliyormuydu???
    eğer bilgilendirirse sevinirim.
    bide esmerce turbo basıncıdan bahsetmiş.turbo basıncının yeterli olmamasının sebepleri neler olabilir???
    arenwap ın dediği gibi bu işi çözen çok dua alır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alp-jant

    bende srvise götürdüm otokoç.
    ustayla teste çıktık.usta sürerken gaza daha fazla yüklenince turbo devreye istediğim gibi giriyor.
    tabi öyle olunca usta hiç bişey yok dedi.
    ama normal gaz verince 2000 devirde değilde başka herhangi bir devirde gibi hareket ediyor.
    bu arabamdan önce focus 2005 (yeni kasa) dizelim vardı onda 2000 devire geldiğimi her viteste hissediyordum.
    ve 2005 arabamda shell kırsal motorin kullanırdım.
    bu arabayı aldığımda deposu doluydu boşalınca shell den alcam mazotu son umudum da o oldu.

    forumda bi arkadaş turbo emiş hortumundan demiş ama hortum delik olunca ıslık gibi ses gelir dedi usta.
    acaba o arkadşın arabada ıslık sesi geliyormuydu???
    eğer bilgilendirirse sevinirim.
    bide esmerce turbo basıncıdan bahsetmiş.turbo basıncının yeterli olmamasının sebepleri neler olabilir???
    arenwap ın dediği gibi bu işi çözen çok dua alır.


    arenwap merhaba
    haftasonu hava filtresi değiştirdim.kötü durumdaymış.Birde hava filtresinin oturduğu yerleri temizlediler.
    mazotu da shell den alınca benim sorun halloldu.(hava filtresi değişimi ile aynı zamana denk geldi mazotun etkisi varmı bilmiyorum.)
    inşallah sizde halledersiniz.
    eğer çözebilirseniz sorun neymiş öğrenmek isterim.




  • arenwap bide forumlarda dolaşırken turbonun 3 hortumunun dikkatli şekilde kontrol edilmesi
    gerektiğini gördüm.çünkü en küçük kaçak %20-30 performans düşüklüğü.
    turbo hava filtresi arası, turbo çıkış intercooler arası ıntercooler motor arasındaki
    hortum ve tabi çok ünlü egr kontrolü.
    umarım işine yarar.
  • Arkadaşlar bu sorunu çözeniniz oldu mu? Aynı sorun benim 2008 focus tdci aracımda da var. Turboyu komple söktürdük sapasağlam. Intercol borusu yarılmış kaynak yaptırdık fakat koltuğa yapıştırma hissi hala yok. Aracın sanki kendi motor gücü az, turbo ile yürüyor gibi. 2000 devire gelip turboyu açana kadar biraz kendini atmaz mı? Enjektörler makinada temizlenmişti daha önceden. Hiçbir motor arıza ikazı, vs. de yok. Sorun ne olabilir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caymon

    Arkadaşlar bu sorunu çözeniniz oldu mu? Aynı sorun benim 2008 focus tdci aracımda da var. Turboyu komple söktürdük sapasağlam. Intercol borusu yarılmış kaynak yaptırdık fakat koltuğa yapıştırma hissi hala yok. Aracın sanki kendi motor gücü az, turbo ile yürüyor gibi. 2000 devire gelip turboyu açana kadar biraz kendini atmaz mı? Enjektörler makinada temizlenmişti daha önceden. Hiçbir motor arıza ikazı, vs. de yok. Sorun ne olabilir?

    turbonuz vnt modeli yana değişken geometrili vesegatein takıldığı palleri hareket ettiren pim rahat çalışmıyorsa araç geç devire çıkar egr kurum yapmış olabilir hava filtresi yan sanayi ise ondan kaynaklanır yada vesgate hortumu delik olabilr çünkü emişle çalişiyor muhtemelen bunlardan biridir duman falan var mı km ne kadar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi #turbocu# -- 4 Nisan 2011; 22:01:57 >




  • Araç 79000'de. İlginç olan araçta hiçbir belirti yok. Ama günden güne düzeldiğini hissediyorum. Araç ben almadan önce biraz devirsiz kullanılmış sanırsam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arenwap

    Merhaba arkadaşlar,

    2008 Model Ford Focus TDCI Ghia model aracım var. Aracımdan çok memnunum yanlız şöyle bir problemim var.

    Aracımın çekiş gücünde farklılık hissediyorum. Önceden 2 bin deviri geçtikten sonra ani bir hızlanmaya geçiyordu ve koltuğa yaıştırıyordu bu şekildeken aracım okadar performanslıydı ki ışıklarda kalkışta falan öyle kolay kolay hiç bir araba bu şekilde hızlanmıyordu.

    Şimdi aracım çekişten düştü gibi öyle 2 bin devri geçince falan koltuğa yapıştırma falan yok yavaş yavaş hızlanıyor. önceden turbonun açıldığını hissedebiliyordm ani hızlanmadan şimdi hiç farkedemiyorum. 3bin devire geldiği halde arabam öyle çok çok hızlanmıyor yavaş bir ivme ile hızlanıyor.

    2 gün önce servise götürdüm serviste baktılar incelediler baya bilgisayara bağladılar öyle baktılar en sonunda turbo filtresindemi ne pislik varmış onu temizlemişler ama sonuç değişmedi. Mazotu aracımı aldığımdan beri aynı yerden alıyorum başka yerlerden aldığım sayılıdır. (mazottan kaynaklandığını zannetmiyorum.)

    Serviste bir çözüm bulamamışken aklıma buraya yazmak gelidi anlattığım sorunu yaşayanlar olmuştur belki sıkıntı nedir neler yapmam gerekir?

    Şimdiden yardım edenlere çok çok teşekkür ederim. :)




    merhaba sorununuz neymiş?
    şuanda aynı prblemi yaşıyorumda..
    Enjektörlerim ayarlandıktan sonra bu sorunu yaşamaya başladım.
    ancak usta diyorki, enjektörlerin çok mazot atıyordu. yakıt gücü ile gidiyordun. şuanda normal düzeyde. sorun başka yerdedir diyor.
    siz nerde gördünüz sorunu?




  • Arkadaslar aracimin turbosu eskiden 1700 devirde hissettirirken simdi 2100 devirlerde devreye giriyo.. bunun sebebi nedir bilen varmi? aracim 1.6 mjet

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1999model ford focus aracim var.aracimi lpgde kullanirken seyir halinde gaza yuklenmem esnasindda tekleme yapiyor.benzinde yapmiyor.bujiden olabilirmi.bilgilendirirseniz sevinirim.simdiden teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arenwap A kullanıcısına yanıt
    sorun egr gibi gözüküyo turboyla bi alakasy yok ?ehir içi kullanylan araçlarda bu problem çok yaygyn aracy bi rampada zorlamayy deneyin derim . egr temiletmedinizse temizletmenizde fayda var
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.