Şimdi Ara

Focus II Hakkında Bilmek, Öğrenmek İstediğiniz Herşey (Makyajsız+Makyajlı Kasa) (32. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
22.072
Cevap
29
Favori
1.978.571
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: terdal

    Sesli Emniyet Kemer uyarısından rahatsız olan Focus II ve C-Max sahipleri için :

    Bunu iptal etmek mümkün ancak sorumluluğu uygulayanın kendine aittir. İptal için;

    - Araca binin, elfrenini çekin.
    - Tüm kapıları içindeyken kitleyin. Camlar da kapalı olmalı.
    - Kemer takılı değilken Kontak Anahtarını II konumuna alın ve devir saatindeki kemer ışığının sönmesini bekleyin
    - Sonra emniyet kemerini 9 kez yerine takıp çıkartın (Bu işlem 1 dakikada tamamlanmış olmalı).

    Bu işlemler sonucunda emniyet kemer ışığı 3 kez yanıp sönerse uyarı iptal olmuş demektir. Anahtarı çıkarın ve araçtan çıkın.

    Yeniden kemer uyarısı koymak için aynı işlemi tekrar etmeniz gerekir.

    Ben de C-Max GHIA TDCI sahibiyim ve ilk başlarda beni de çok rahatsız eden bu sistemi bu şekilde iptal ettim. Komik ama gerçek dimi. Deneyin görün :)



    gerçekten çok garip...sana bişey sorabilirmiyim??ben bugün servise gittim araç şehir içinde 6 ve civarı yakmıyo diye... cevapları şuydu hiçbir zaman böyle bişey olmaz senin değerlerin normal(7,/7,5) o istatistikler bilmem ne standartlarına göredir falan filan dediler...benim sana sorum şu senin araba şehir içinde kasmadan kaç yakıyo??benim uzun yolda bi sıkıntım yok o normal ama şehir içindeki olayı anlayan-madım... ben baya kastım ortalamayı 4,5 a düşürdüm az önce uzun yol ağırlıklı tabi... bi de adamların verdiği cevaplardan biri de şu:focus tdci kullananlar benim değerlerimden daha azına sahipler dedim adam c-max daha ağır ondandır dedi.... e be kardeşim madem daha ağır neden 6 yazmışsın kataloğa be akıl fukaraları... çok sinirlendim yaa... acil cevap verirsen sevinirim....




  • pegasus alıntı bnmkimi olcaktı?
    cunku alakasız bi alıntıya yazı yazmıssında
  • yok abi arkadaşın aracı da c-max tdci ghiaymış da o açıdan sordum...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: pegasuss
    gerçekten çok garip...sana bişey sorabilirmiyim??ben bugün servise gittim araç şehir içinde 6 ve civarı yakmıyo diye... cevapları şuydu hiçbir zaman böyle bişey olmaz senin değerlerin normal(7,/7,5) o istatistikler bilmem ne standartlarına göredir falan filan dediler...benim sana sorum şu senin araba şehir içinde kasmadan kaç yakıyo??benim uzun yolda bi sıkıntım yok o normal ama şehir içindeki olayı anlayan-madım... ben baya kastım ortalamayı 4,5 a düşürdüm az önce uzun yol ağırlıklı tabi... bi de adamların verdiği cevaplardan biri de şu:focus tdci kullananlar benim değerlerimden daha azına sahipler dedim adam c-max daha ağır ondandır dedi.... e be kardeşim madem daha ağır neden 6 yazmışsın kataloğa be akıl fukaraları... çok sinirlendim yaa... acil cevap verirsen sevinirim....

    Bu konulara ben de epey bir takılmıştım. İlk olarak tüketimin normal diyebilirim. Diğer 5-6 civarı rakamlar şehiriçi şartlarında mümkün değil. Ama çevreyolu vs bağlantılı gidiliyorsa olabilir. Bir de dizel aracı kullana kullana az yaktırmayı öğreniyorsun. Aracı 10bin km'de 2. el olarak almıştım ve şu an 24binde. 7 aylık tecrübemle sana tüketim ortalamalarımı vereyim.

    Tam şehiriçi (sadece 1-2-3. vitesler, YB hız ortalaması 20 km/h civarı) : 8-9 lt/100 km (kışın 9.5'lara çıkabilir)
    Çevreyolu kullanılan şehiriçi (1-5.vitesler, YB hız ortalaması 30-35 civarı) : 6.5-7.5 lt/100 km (kışın 8'lere çıkabilir)
    Uzun Yol (90-120 km/h arası gidildiğinde) : 5-5.5 lt/100 km
    Otoban (130-150km/h) : 6-8 lt/100 km

    Yani kasmadan bu rakamların altına düşmek zor çıkmak kolay diye düşünüyorum. Ancak Focus II dizelin de bundan çok çok az yakması mümkün değil sadece 0.5 lt oynar ortalamada. Ağırlık farkı çok yok. Bu arada benim şu anki ortalamam 8.2 lt.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: TRCaPiTaL

    Aracımı cuma günü bir buçuk saatlik gecikmeyle teslim ettiler. Hemen Opet'ten full depo yapıp gezmeye başladım, şehir içi ve dışı 3 günde yarım depo harcadım, tüm kullanımım boyunca hiç klimayı kapatmadan (gece bile) yol bilgisayarına göre ortalama 5,8 lt/100 km Eurodiesel harcadım. İşte yeni aracım hakkında düşüncelerim:

    - Çok rahat ve konforlu, adeta Focus sınıf atlamış ve Mondeo sınıfına yaklaşmış, acaba Ford, yeni Mondeo'yu nasıl çıkaracak?
    - Araç içinde sessizlik dizel araca göre çok çok iyi ama asla bir benzinli gibi değil, biraz motor sesi var.
    - İkinci vitesine ne yaptıklarını bilmiyorum ama öyle bir hızlanıyor ki ikinci viteste fazla gaza basmama rağmen araç içinde herkes koltuğa gömülüyor, hatta babam yeni araç bu basma bile dedi.
    - Ghialarda sunulan müzik sistemi inanılmaz, öyle laf olsun diye değil, Sony firması mükemmel bir ses sistemi yapmış, araç içindeki yolcu oturma pozisyonlarına göre müzik sistemini ayarlayabiliyor. Araç içinde gürültü oluştuğunda sesi arttırarak müziğin hep aynı seviyede duyulmasını sağlamış. Ayrıca aydınlatılmış Sony arması da çok karizma. Ayrıca direksiyon altındaki kumanda çok rahat kullanılıyor, sanki radyo kendi kendine ayarlanıyormuş gibi kimse hissetmiyor.
    - Yol bilgisayarı biraz yetersiz gibi geldi, mesela anlık yakıt tüketimini göremedim. Direksiyonun elektro servosu spor-konfor-standart şeklinde ayarlanabiliyor ki bu da sürüş kalitesini arttırıyor. Sporu denemedim ancak konfor seçildiğinde direksiyonun hafifliğini başka hiç bir arabada görmedim.
    - Gece aracın iç dizaynı ve ışıklandırmaları çok hoş gözüküyor ama ışıklandırma optitron olsa çok daha iyi olabilirmiş. İç dikiz aynasının ışık şiddetine göre kararması gece yolculuklarını kabus olmaktan çıkarmış.
    - Ben herkesin dediği gibi malzeme kalitesini düşük bulmadım, hiç rahatsız etmeyecek düzeyde hatta kapıların dizaynı ve kaplamaları çok hoş olmuş. Ayrıca göğüslüğün yüksek olması güven hissi veriyor, yolu yiyormuş gibi olmuyorsunuz.
    - Farları mükemmel aydınlatıyor, sis farları da yakıldığında araç harika bir görünüm kazanıyor.
    - Klima çok harika çalışıyor, gündüz İzmir sıcağında bile bir iki dakika yoğun üflemeyle yeni binilen aracı 19 dereceye getiriyor. Ancak torpido soğutmasından pek verim alamadım, koyduğum soğuk su sadece ısınmadı.
    - Yeni bir dizayn olması sebebiyle yollarda dikkat çekiyor, bayaa bakan oldu.



     Focus II Hakkında Bilmek, Öğrenmek İstediğiniz Herşey (Makyajsız+Makyajlı Kasa)


     Focus II Hakkında Bilmek, Öğrenmek İstediğiniz Herşey (Makyajsız+Makyajlı Kasa)


     Focus II Hakkında Bilmek, Öğrenmek İstediğiniz Herşey (Makyajsız+Makyajlı Kasa)


     Focus II Hakkında Bilmek, Öğrenmek İstediğiniz Herşey (Makyajsız+Makyajlı Kasa)


     Focus II Hakkında Bilmek, Öğrenmek İstediğiniz Herşey (Makyajsız+Makyajlı Kasa)


    bomba topic açmışsın varya yani yanında üst topicler halt etmiş focusla ilgilenen arkadaşlar için oldukça güzel bilgiler vermişsin teşekkürler




  • ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Professional -- 5 Haziran 2011; 22:58:18 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: terdal

    quote:

    Orjinalden alıntı: pegasuss
    gerçekten çok garip...sana bişey sorabilirmiyim??ben bugün servise gittim araç şehir içinde 6 ve civarı yakmıyo diye... cevapları şuydu hiçbir zaman böyle bişey olmaz senin değerlerin normal(7,/7,5) o istatistikler bilmem ne standartlarına göredir falan filan dediler...benim sana sorum şu senin araba şehir içinde kasmadan kaç yakıyo??benim uzun yolda bi sıkıntım yok o normal ama şehir içindeki olayı anlayan-madım... ben baya kastım ortalamayı 4,5 a düşürdüm az önce uzun yol ağırlıklı tabi... bi de adamların verdiği cevaplardan biri de şu:focus tdci kullananlar benim değerlerimden daha azına sahipler dedim adam c-max daha ağır ondandır dedi.... e be kardeşim madem daha ağır neden 6 yazmışsın kataloğa be akıl fukaraları... çok sinirlendim yaa... acil cevap verirsen sevinirim....

    Bu konulara ben de epey bir takılmıştım. İlk olarak tüketimin normal diyebilirim. Diğer 5-6 civarı rakamlar şehiriçi şartlarında mümkün değil. Ama çevreyolu vs bağlantılı gidiliyorsa olabilir. Bir de dizel aracı kullana kullana az yaktırmayı öğreniyorsun. Aracı 10bin km'de 2. el olarak almıştım ve şu an 24binde. 7 aylık tecrübemle sana tüketim ortalamalarımı vereyim.

    Tam şehiriçi (sadece 1-2-3. vitesler, YB hız ortalaması 20 km/h civarı) : 8-9 lt/100 km (kışın 9.5'lara çıkabilir)
    Çevreyolu kullanılan şehiriçi (1-5.vitesler, YB hız ortalaması 30-35 civarı) : 6.5-7.5 lt/100 km (kışın 8'lere çıkabilir)
    Uzun Yol (90-120 km/h arası gidildiğinde) : 5-5.5 lt/100 km
    Otoban (130-150km/h) : 6-8 lt/100 km

    Yani kasmadan bu rakamların altına düşmek zor çıkmak kolay diye düşünüyorum. Ancak Focus II dizelin de bundan çok çok az yakması mümkün değil sadece 0.5 lt oynar ortalamada. Ağırlık farkı çok yok. Bu arada benim şu anki ortalamam 8.2 lt.







    bende bu şekilde tahmin ediyodum zaten... Çok teşekkür ederim içimi rahatlattın... Bu arada dediğin kemer olayını uyguladım iptal oldu tamam ama eski haline getiremiyorum aynısını yaparak yardımcı ol eksik söylemiş olmayasın eski haline getirmek için




  • quote:

    Orjinalden alıntı: pegasuss
    bende bu şekilde tahmin ediyodum zaten... Çok teşekkür ederim içimi rahatlattın... Bu arada dediğin kemer olayını uyguladım iptal oldu tamam ama eski haline getiremiyorum aynısını yaparak yardımcı ol eksik söylemiş olmayasın eski haline getirmek için

    Eksik söylemiş olamam. Çünkü ilk günlerde aracı aldığım vatandaş bunu iptal ettirmişti ve bende bir bozuklukmu var derken bu olayı netten keşfettim ve normale döndürdüm. Ama baktım ki olmayacak tekrar susturdum. Yani hem iptal hem de aktivasyon çalışıyor. Ancak dikkat et. Dediklerimi aynen yapmalısın kontak, camlar, EPB vs. Ayrıca 9 kere tak/çıkar 60 sn içinde tamamlanmalı. Hiçbir şekilde yapamazsan serviste WDS ye bağlatıp aktive ettirirsin merak etme

    Aslında bir de araç hareket ettikten sonra otomatik olarak kapıları kilitleme olayı vardı ama bunun için öncelikle servisteki WDS bilgisayarı ile aracın seçeneklerinde birtakım şeyler aktive edilmesi gerekiyordu ancak bu seçenekleri WDS yeni versiyon yazılımında kaldırdılar. Ama ben mart ayında yaptırdığım için ben kurtardım. Çok kullanışlı bir özellik. Üzgünüm.

    Diğer bir trick de kumandadaki açma-kapama düğmelerine aynı anda 4 saniye basılı tutarsan, farklı bir kilit sistemine geçiyor. Bu sistemde açma düğmesine bir kez bastığında sadece şöför kapısı ikinci basmanda tüm kilitler açılıyor. Sistemin iptali için yine 4 saniye ikisine birden basılı tutuyorsun. Ben bunda bir yarar görmediğim için standart hali ile kullanıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi terdal -- 26 Ekim 2005, 17:12:07 >




  • ARKADAŞLAR FOCUUSLAR NASIL AMA

     Focus II Hakkında Bilmek, Öğrenmek İstediğiniz Herşey (Makyajsız+Makyajlı Kasa)


     Focus II Hakkında Bilmek, Öğrenmek İstediğiniz Herşey (Makyajsız+Makyajlı Kasa)


     Focus II Hakkında Bilmek, Öğrenmek İstediğiniz Herşey (Makyajsız+Makyajlı Kasa)


     Focus II Hakkında Bilmek, Öğrenmek İstediğiniz Herşey (Makyajsız+Makyajlı Kasa)


     Focus II Hakkında Bilmek, Öğrenmek İstediğiniz Herşey (Makyajsız+Makyajlı Kasa)




  • BUNLARADA Bİ BAKIN BAKALIM

     Focus II Hakkında Bilmek, Öğrenmek İstediğiniz Herşey (Makyajsız+Makyajlı Kasa)


     Focus II Hakkında Bilmek, Öğrenmek İstediğiniz Herşey (Makyajsız+Makyajlı Kasa)


     Focus II Hakkında Bilmek, Öğrenmek İstediğiniz Herşey (Makyajsız+Makyajlı Kasa)


     Focus II Hakkında Bilmek, Öğrenmek İstediğiniz Herşey (Makyajsız+Makyajlı Kasa)


     Focus II Hakkında Bilmek, Öğrenmek İstediğiniz Herşey (Makyajsız+Makyajlı Kasa)




  • Kullanım, konfor
    Megane II yumuşak olmamasıyla "klasik Fransız" tanımlamasından uzaklaştırıp Alman ekolüne yaklaştıran süspansiyon sistemi, yol tutuş kararlılığı ve kabin konforunu çok iyi dengeliyor. Otomobil, hızlı dönülen virajlarda tutunma kararlılığından ödün vermezken bu disiplinde zirvedeki model olan Focus'un başarısına en yakın model gibi görünüyor.

    İşte budur
    focusun yol tutuş karakteri baz alınarak diğer modeller kıyaslanıyor artık
    burada bahsi geçen focus eskisi bu arada yenisi eskisinden daha iyi olduğuna göre olay bitmiştir.


    yukarıdaki test autobild tarafından yapılmış.
  • ilk gönderdiğin posttaki resimlerden en alttakinin jantları coook yakısmısh yaa
  • Teşekkürler alper1001, ne mutlu ki tüm Focus konuşmaları genelde bir çatı altında geçiyor, bu sayede ben şahsen çok daha rahat takip edebiliyorum Focus hakkında konuşulanları.

    qr_bugra cidden iyi farketmişsin, arabanın ilk günü teslim alırken çekilmişti o resim, rastlantı eseri olsa da cidden dediğin gibi iyi toplamış arakayı. Bu arada ben o arka aksın görünmesini arabayı aldıktan iki gün sonra farketmiştim. Gıcık olmuştum hem Şahin gibi gelmişti gözüme. Ben hala bu yüksek arka tamponun sadece Türkiye'ye ithal edilen versiyonlarda yapıldığını düşünüyorum çünkü Focus'un modacı reklamlarında Focus sedan arkadan gösteriliyordu ve araç bu kadar yüksek değildi hatta ben de videosu da olacaktı bir screenshot ekleyeyim de tam olsun. Aracı biraz yere yaklaştırsak çok daha oturaklı gözükeceğinden eminim.

     Focus II Hakkında Bilmek, Öğrenmek İstediğiniz Herşey (Makyajsız+Makyajlı Kasa)


    terdal, bahsettiğin iki aşamalı kilit açma sitemi mükemmel bir özellik, ben de Focus'da neden bunu kaldırmışlar diyordum çünkü bizim Mondeo'da bu vardı. Özellikle Türkiye'de mutlaka aktive edilmesi gereken bir özellik ki zaten yarın ilk işim açacağım bu özelliği. Mesela sen otoparkta ya da benzincide arabaya geldin, kilidi açtın hop diye arka koltuğa bir hırsız falan bindi, al başına belayı. Oysa sadece şöför kapısı açılırsa güvende olursun, keza yolculuk sırasında da senin kapın herhangi bir duruma karşı sürekli açık olur ama diğer kapılar da dış dünyaya kilitlidir. Bu özelliği herkesin kullanmasını tavsiye ederim. Lazım olmaz olmaz ama bir gün lazım olacağı tutar hayatınızı kurtarır, özellikle otoparkta arabasını bırakıp gece binenler için çok iyi bir özellik, teşekkürler bize öğrettiğin için.

    afilizen işte bu resme bayılıyorum, aynı resmin gri Focus'u var bende, gerçekten bu resme bakarken için eriyor. Adeta adamlar arabayı bu açıdan çizmişler gibi. Zaten okula gittiğimde dik girilen park yerine hep ben yan bırakıyorum, otoparka geri dönerken bu açıdan yaklaşıyorum arabaya ve içim eriyor resmen.

     Focus II Hakkında Bilmek, Öğrenmek İstediğiniz Herşey (Makyajsız+Makyajlı Kasa)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TRCaPiTaL -- 26 Ekim 2005, 19:28:57 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: terdal

    quote:

    Orjinalden alıntı: pegasuss
    bende bu şekilde tahmin ediyodum zaten... Çok teşekkür ederim içimi rahatlattın... Bu arada dediğin kemer olayını uyguladım iptal oldu tamam ama eski haline getiremiyorum aynısını yaparak yardımcı ol eksik söylemiş olmayasın eski haline getirmek için

    Eksik söylemiş olamam. Çünkü ilk günlerde aracı aldığım vatandaş bunu iptal ettirmişti ve bende bir bozuklukmu var derken bu olayı netten keşfettim ve normale döndürdüm. Ama baktım ki olmayacak tekrar susturdum. Yani hem iptal hem de aktivasyon çalışıyor. Ancak dikkat et. Dediklerimi aynen yapmalısın kontak, camlar, EPB vs. Ayrıca 9 kere tak/çıkar 60 sn içinde tamamlanmalı. Hiçbir şekilde yapamazsan serviste WDS ye bağlatıp aktive ettirirsin merak etme

    Aslında bir de araç hareket ettikten sonra otomatik olarak kapıları kilitleme olayı vardı ama bunun için öncelikle servisteki WDS bilgisayarı ile aracın seçeneklerinde birtakım şeyler aktive edilmesi gerekiyordu ancak bu seçenekleri WDS yeni versiyon yazılımında kaldırdılar. Ama ben mart ayında yaptırdığım için ben kurtardım. Çok kullanışlı bir özellik. Üzgünüm.

    Diğer bir trick de kumandadaki açma-kapama düğmelerine aynı anda 4 saniye basılı tutarsan, farklı bir kilit sistemine geçiyor. Bu sistemde açma düğmesine bir kez bastığında sadece şöför kapısı ikinci basmanda tüm kilitler açılıyor. Sistemin iptali için yine 4 saniye ikisine birden basılı tutuyorsun. Ben bunda bir yarar görmediğim için standart hali ile kullanıyorum.

    dostum bunları nerden öğreniyorsun yaw. bir site forum felan mı var




  • quote:

    Orjinalden alıntı: terdal

    quote:

    Orjinalden alıntı: pegasuss
    bende bu şekilde tahmin ediyodum zaten... Çok teşekkür ederim içimi rahatlattın... Bu arada dediğin kemer olayını uyguladım iptal oldu tamam ama eski haline getiremiyorum aynısını yaparak yardımcı ol eksik söylemiş olmayasın eski haline getirmek için

    Eksik söylemiş olamam. Çünkü ilk günlerde aracı aldığım vatandaş bunu iptal ettirmişti ve bende bir bozuklukmu var derken bu olayı netten keşfettim ve normale döndürdüm. Ama baktım ki olmayacak tekrar susturdum. Yani hem iptal hem de aktivasyon çalışıyor. Ancak dikkat et. Dediklerimi aynen yapmalısın kontak, camlar, EPB vs. Ayrıca 9 kere tak/çıkar 60 sn içinde tamamlanmalı. Hiçbir şekilde yapamazsan serviste WDS ye bağlatıp aktive ettirirsin merak etme

    Aslında bir de araç hareket ettikten sonra otomatik olarak kapıları kilitleme olayı vardı ama bunun için öncelikle servisteki WDS bilgisayarı ile aracın seçeneklerinde birtakım şeyler aktive edilmesi gerekiyordu ancak bu seçenekleri WDS yeni versiyon yazılımında kaldırdılar. Ama ben mart ayında yaptırdığım için ben kurtardım. Çok kullanışlı bir özellik. Üzgünüm.

    Diğer bir trick de kumandadaki açma-kapama düğmelerine aynı anda 4 saniye basılı tutarsan, farklı bir kilit sistemine geçiyor. Bu sistemde açma düğmesine bir kez bastığında sadece şöför kapısı ikinci basmanda tüm kilitler açılıyor. Sistemin iptali için yine 4 saniye ikisine birden basılı tutuyorsun. Ben bunda bir yarar görmediğim için standart hali ile kullanıyorum.



    valla söylediklerin baya işe yarıyo yani... başka bildiğin böyle farklı özellikler var mı??? Bu arada TRCAPITAL senin dediğin o çalıştırrken menü tuşuna basılı tutunca başka bi menü açılıyo demiştin ya galiba o sadece focuslarda oluyo ben 10 defa çalıştırdım stop ettim bugün bi işe yaramadı ve millet bakıyodu bana napıyo bu salak diye




  • trcapital bence arabanın arkasının kalkıklığı konusunda yanılıyorsun cunku o araba giderken cekilmiş ve araba hareket halindeyken arkası yere oturur durustaki pozisyonu na nazaran birkaç santim yere otururki surtunmeden dolayı olusan basınç arkaya baskı yapsın diye böylece arabanın yuksuz kısmı olan arkasının yere yapısması ve arkadan kayması dahada zorlasır...
    ki + ben arabanın dururkende arkasının hafif kalkık olmasını seviyorum bana hb cok daha abesk geliyor arka konusunda...
    cunku arabanın birazcıkta olsa arkasının kalkık olması arabaya compact bir görunum kazandırıyor biraz daha agresif biraz daha etkileyicilik...
    mesela volvonun arkası (s80 s60)bence cok inik o kapının hemen ustundeki boyluca olan cıtaların geriye doğru hafif bi yukseklik kazanması bence arabayı dolduruyor...
    arka aksınıda bence hiç ama hiç problem etme seyir halinde iken asla göze batmaz...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: pegasuss

    Bu arada TRCAPITAL senin dediğin o çalıştırrken menü tuşuna basılı tutunca başka bi menü açılıyo demiştin ya galiba o sadece focuslarda oluyo ben 10 defa çalıştırdım stop ettim bugün bi işe yaramadı ve millet bakıyodu bana napıyo bu salak diye


    Benim dediğim şey eski kasa Focus'larda bile vardı, C-MAX'lerde kaldırdılarsa bilemeyeceğim.
  • Arkadaslar oncelikle hepinize bu forum da yazdıklarınız icin tesekkur ediyorum.Yalnız arka arkaya okuyunca insanın beyni biraz sulanıyor.
    Ben de kısmet olursa yarın oglen Tonik mavisi Sedan Ghia 2006 focusumu alıyorum.Aracı koc indirimiyle 36 milyara mal ediyorum.
    Bu aralar is tempom inanılmaz yogun o yuzden arabayı dogru duzgun incelemeye ne zaman fırsat bulurum bilmiyorum.Sizden ilk etapta dikkat etmem gerekenlerle ilgili tavsiyeler alabilir miyim?Ya da yarın aracı teslim alırken bayide dikkat etmem gereken püf noktalarla.
    Bu bayram tatili arabayı test etmek amacıyla marmarise gitmek istiyorum.Arabayı yüksek devirli kullanıp motorumu acmak mantıklı yoksa ilk 1500 km de 90 nı gecmemek mi?
    Son olarak eklemek istedigim baya bir arkadas 407 yi focus a tercih etmisler.Donanım olarak daha iyi durdugu kesin ama 2 aractada aynı motor olmasına ragmen (1600 tdci)Peugot hatırı sayılıcak kadar agır kasalı.Neden aynı motoru daha cok yorucak bir kasayla tercih edelimki.Ben iki markayı da Ingiltere sitelerinden de arastırdım.Focus un dizeli Türkiye'de yaklasık 3 milyar daha pahalıya satılıyor.Ama Peugot a gelin Türkiye Ingiltere arası model farkları 10 milyarı buluyor.Bu bana fazladan verilen hava parası gibi geliyor.
    Yukardaki sorularımı ne kadar kısa sure de cevaplıyabilirseniz sevinirim.(Dedim ya yarın gidip bayiden alıcam arabayı.)Onun dısında da baska yorumlar ekleyenler olursa ben simdiden tesekkur etmek istiyorum.
    Herkes aracını kazasız belasız kullansın.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Elric

    Arkadaslar oncelikle hepinize bu forum da yazdıklarınız icin tesekkur ediyorum.Yalnız arka arkaya okuyunca insanın beyni biraz sulanıyor.
    Ben de kısmet olursa yarın oglen Tonik mavisi Sedan Ghia 2006 focusumu alıyorum.Aracı koc indirimiyle 36 milyara mal ediyorum.
    Bu aralar is tempom inanılmaz yogun o yuzden arabayı dogru duzgun incelemeye ne zaman fırsat bulurum bilmiyorum.Sizden ilk etapta dikkat etmem gerekenlerle ilgili tavsiyeler alabilir miyim?Ya da yarın aracı teslim alırken bayide dikkat etmem gereken püf noktalarla.
    Bu bayram tatili arabayı test etmek amacıyla marmarise gitmek istiyorum.Arabayı yüksek devirli kullanıp motorumu acmak mantıklı yoksa ilk 1500 km de 90 nı gecmemek mi?
    Son olarak eklemek istedigim baya bir arkadas 407 yi focus a tercih etmisler.Donanım olarak daha iyi durdugu kesin ama 2 aractada aynı motor olmasına ragmen (1600 tdci)Peugot hatırı sayılıcak kadar agır kasalı.Neden aynı motoru daha cok yorucak bir kasayla tercih edelimki.Ben iki markayı da Ingiltere sitelerinden de arastırdım.Focus un dizeli Türkiye'de yaklasık 3 milyar daha pahalıya satılıyor.Ama Peugot a gelin Türkiye Ingiltere arası model farkları 10 milyarı buluyor.Bu bana fazladan verilen hava parası gibi geliyor.
    Yukardaki sorularımı ne kadar kısa sure de cevaplıyabilirseniz sevinirim.(Dedim ya yarın gidip bayiden alıcam arabayı.)Onun dısında da baska yorumlar ekleyenler olursa ben simdiden tesekkur etmek istiyorum.
    Herkes aracını kazasız belasız kullansın.


    Koc indirimini bana da sagla 36 milyara taklalar ata ata aliyim . Ama sen liste fiyatini dusunursen 407 nerdeyse her acidan bence epey ustte.
    1.6 HDI icin benim deneme surusunden edindigim gozlemlerim aslinda bu kasa icin bile asiri performans beklemiyen birisi icin cok iyi bir secim. Dogru extra 200kg(yanilmiyorsam bu kadar fark) arabanin hafif kasaya gore biraz daha hantal olmasina yol aciyor ama yine de yuksek torq bu aracta da hic fena sonuclara yol acmamis. Kullanan arkadaslarim da asiri derecede memnunlar.

    Ben de bu kasaya 2.0 HDI isterdim ama o fiyata 1.6HDI de benim gibilerin isini gorur. Bir de unutmamak lazim asiri derecede hantallastirmadikca bir arabayi araba yapan sadece motor gucu degildir ...




  • ya bu followme home özelliği trendlerde de varmış.bu akşam geldiğimde denedim.hoşuma gitti hani.ghia değil diye hiçbirşey olmayacak değil hani :)
  • 
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.