Şimdi Ara

FİAT TİPO KULÜP (125. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
8 Misafir - 8 Masaüstü
5 sn
13.908
Cevap
89
Favori
2.585.402
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123124125126127
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • oztekin.14@hotmail.com ANKARADAKİ ARKADAŞLAR BULUŞMAK İSTEYENLER BENİ EKLESİN ORGANİZE OLALIM

     FİAT TİPO KULÜP
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ÖZTEKİN_14

    arkadaşlar ben bu arabayı aldığımda yokuşlarda 2. vitesie kadar düşüyordum milletin 5 le çıktığı yokuşlar ama . Neyse kaza falan yaptım araba berbat oldu frende titremeler, yığılmalar, garip sesler , şanzıman, gaz kaçağı falan kaza hariç 1500 ytl daha masraf yaptım son arızam gaz kaçagı idi o yüzden gittim gazcıya ve son haline herkes şaşırdı , herkes önden kazalı arabadan hayır gelmez dedi bi ara hak verdim ama aşk bu ,tipo aşkı sonuç bu ama üzgünüm bu olay sadece karbüratörlü olaylar için geçerli tek başıma 1 ile çıktığım çok dik bi yokuşu yemin ederim az önce 5 kişi ve 2 ile çıktım şu an çok iyi allah nazardan saklasın. adam ankara kazım karabekirde gazcı genç bi arkadaş gaz kaçıran yeri gösterdim bana 20 vereceğine 60 ver arabanı roket yapayım dedi malum hiç birimiz yok demeyiz ok dedim karbüratörü söküp mikseri firlattı attı yerine değişik bi mikser taktı hava yolundaki bantları falanda söktü artık bunlara gerek yok dedi . Neyse topladı arabayı deneme sürüşü yaptı . ben emniyet kemerine yapıştım, dayanamadım ben aldım korkudan şimdi birkaç kere gel gaza ince ayar yapacam dedi asıl performans ve yakıt ondan sonra netleşecek ve yaptığım son ayar olacak dedi adama bu iş tutarsa sana çok adam getiririm dedim getir uygun yaparım dedi ,Ayrıca motoru yağ yakan arkadaşlar bu olayla yağ yakma olayı %90 düşüyor adam çok iddalı tespitlerimi iletmeye devam ederim saygılarımla..


     FİAT TİPO KULÜP




    Taktığı parçanın resmini göstermen mümkünmüdür?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ÖZTEKİN_14

    arkadaşlar ben bu arabayı aldığımda yokuşlarda 2. vitesie kadar düşüyordum milletin 5 le çıktığı yokuşlar ama . Neyse kaza falan yaptım araba berbat oldu frende titremeler, yığılmalar, garip sesler , şanzıman, gaz kaçağı falan kaza hariç 1500 ytl daha masraf yaptım son arızam gaz kaçagı idi o yüzden gittim gazcıya ve son haline herkes şaşırdı , herkes önden kazalı arabadan hayır gelmez dedi bi ara hak verdim ama aşk bu ,tipo aşkı sonuç bu ama üzgünüm bu olay sadece karbüratörlü olaylar için geçerli tek başıma 1 ile çıktığım çok dik bi yokuşu yemin ederim az önce 5 kişi ve 2 ile çıktım şu an çok iyi allah nazardan saklasın. adam ankara kazım karabekirde gazcı genç bi arkadaş gaz kaçıran yeri gösterdim bana 20 vereceğine 60 ver arabanı roket yapayım dedi malum hiç birimiz yok demeyiz ok dedim karbüratörü söküp mikseri firlattı attı yerine değişik bi mikser taktı hava yolundaki bantları falanda söktü artık bunlara gerek yok dedi . Neyse topladı arabayı deneme sürüşü yaptı . ben emniyet kemerine yapıştım, dayanamadım ben aldım korkudan şimdi birkaç kere gel gaza ince ayar yapacam dedi asıl performans ve yakıt ondan sonra netleşecek ve yaptığım son ayar olacak dedi adama bu iş tutarsa sana çok adam getiririm dedim getir uygun yaparım dedi ,Ayrıca motoru yağ yakan arkadaşlar bu olayla yağ yakma olayı %90 düşüyor adam çok iddalı tespitlerimi iletmeye devam ederim saygılarımla..


     FİAT TİPO KULÜP



    Öncelikle geçmiş olsun verdiğin bilgiye ise teşekkür ederim aklıma takılan konu şu olay mikserdenmi başka bi operasyondanmı benim tipoda bant yok ama usta bi boru taktı diyer ucu dar mantıken bence bantla aynı hatta bant daha iyi arada tozları tutuyor ben Zonguldaktayım o mikseri buradaki ustalar takarmı veya mikserin marka,modeli ve resmini çeksen bize iletsen belki burada veya yakın illerde bula biliriz aracın üzerindede resmini yollarsan cok iyi olur sonuçta ankaraya geliriz ama bu bize biraz pahalıya patlar işin hiç bir espirisi kalmaz ustan bu konuda bize yardımcı olursa cok dua alır bizden,ama geçtiğimiz arabalardan ne alır bilemem

     FİAT TİPO KULÜP




  • slm benide aranıza alırsanız sevinirim 95 tipo slx 1.6


     FİAT TİPO KULÜP
  • slm ben tipo hastası olan bi gencim o kadar hastayımkı daha ehliyetimi almadan tipoma kavustum.
    benım sorunum motorla ilgili silindir kapak contası ust kapat falan butun contaları yeni değiştirdim usta pek tanıdık degil triger kayışı contalar işçilik buji falan 375 ytl verdim ama suandada arabaya 10 ytl gaz alıyorum 10 ytl de yağ alıyorum araba aşırı yağ yakıyor bunun nedeni nedir acaba şimdi ustaya gidip tekrar kazıklanmak istemiyorum şimdiden teşekkurler
    ehliyetimide alayım tipocu abilerimle kardeşlerimle ankarada görüşürüz

     FİAT TİPO KULÜP




  • quote:

    Orjinalden alıntı: pckeops




     FİAT TİPO KULÜP



    öztekin 14 saolasın anlattığın kalburatörün altına takıldı ise piyasadaki ismi yaprak mixser resim bulamadım
    girişleri dar olmayan sanırım

    arkadaslar

    Kalbratörlü aracların lpgde takıldığında 2 sorunu var
    Hava tarafı ;
    Yakıt ve hava karısımının farklı devirde motor tarafından farklı istenmesi benzinde bu sorun.. bizim arabalarada, fazla hava istendiğinde 2 .kelebekği acarak devam ediyo.Hattta yeni model arabaların motorlarına bakarsanız hava hortumunda takılı bu kelebek hepsinde devire göre beyin tarafından kontrollü acılıyo ve karısım tam tutturuluyo.
    bizde ise sadece 2.kelebeğin tam acık ve kapalı olması.yani devire göre yok
    LPGde sorun 1 eğer düşük devirde isek 2,5 3 *1000 civarı kelebek kapalı iken gaza birden bastığımızda 2.kelebek acılıyo ve hava karısıma etkisi aniden fazla oluyo motor cekişten düşüyo .bizim ustalar bunu hava borusunun yarısını bantla kapatarak veya delikli plastik koyarak hallediliyo ve gazı biraz daha fazla acıyo.
    fakat dahada yuksek devirde kelebek acık iken bu sefer yakıt fazla veriliyo hava burada delikli plastik,yarı bant engeline takılıyo motor yeterince hava ile beslenmediği için gazı yakmadan eksozdan atıyo yuksek devirlerdeki koku nedeni budur .eğer mixser kelebekten once takılı ise hava borusu veya k.üstü takılandan siz karısıma ettki eden havayı değil karışımı kontrol etmiş oluyosunuz bu da cok stabil bisey olmuyo.öztekinin dediği altıntına takılan turden ..

    Yakıt lpg tarafı
    bizim kullandığımız mixserlerdeki enbuyuk hata yuksek devirlerde 2 gelebek acıldığında gaz tam mıxser girişinde kadar kalın ve içi geniş hortumla geliyo fakat bu mixserlerin girişleri kalem ucundan biraz daha buyuk yuksek devirde motorun gaz ihtiyacı fazlaolduğunda buraya takıldığı için çekiş bayağı düşüyo yapılacak en iyi işlem eğer aracınınız resimdeki gibi ise mixeri cıkarmadan kalburatörün üstüne takılandan birtane daha takmak veya sizinki tam tersi ise hava hortumuna takılandan mixserden alıp takmak ve ayar vanasıından sonra bir T çıkısı alarak 2 mixseride beslemek. püf nokta ayar vanası ile asla oynamayın yoksa gaz ayarını yeniden yaptırmanız gerekir ..

    ikici islem eğer kalburatör ustu mixsr sizde takılı ise hava hortumundan takılan cok basıt sizlerde yapabilirsiniz.

    eğer arabada 2 mixser takarsanız hem dar boğaz sorununu hemde havanın önünu zaten 1 adet daha mikserle kestiğiniz
    için yarı bant veya delikli plastik sorununuda halletmiş olursunuz ..

    Öztekin 14 ihsallah ankaraya yolum düserde arabaları deneriz ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pckeops -- 3 Eylül 2007; 2:57:52 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: acun_06

    slm ben tipo hastası olan bi gencim o kadar hastayımkı daha ehliyetimi almadan tipoma kavustum.
    benım sorunum motorla ilgili silindir kapak contası ust kapat falan butun contaları yeni değiştirdim usta pek tanıdık degil triger kayışı contalar işçilik buji falan 375 ytl verdim ama suandada arabaya 10 ytl gaz alıyorum 10 ytl de yağ alıyorum araba aşırı yağ yakıyor bunun nedeni nedir acaba şimdi ustaya gidip tekrar kazıklanmak istemiyorum şimdiden teşekkurler
    ehliyetimide alayım tipocu abilerimle kardeşlerimle ankarada görüşürüz

     FİAT TİPO KULÜP



    Anlasılan araba artık yağ kacırmıyo sekman mı atırdın yeniden okadar para vermişsin 500 veya 600 daha verip sıfır motor yaptırsaydın.
    slx motorlu ise fabrikanın önerdiği selena yağını kullan bı ama ne kadar etki eder bilinmez .yok eğer sekmen falan atırmadı isen ayıp o ustaya yaa bu kadar
    para alınırmı bu nebe ..




  • arkadaşlar bu sabah fan çalışmadı. Her zaman 90 da çalışırdı.
    90 ı geçti ama fanda tık yoktu.
    Sigortalara bakıyorum ama hangisi fanın anlayamadım.
    Yardımlarınız lütfen.
  • arkadaşlar fan meselesini hallettim

    galiba sigortada temassızlık vardı.

    sigortayı buldum, çıkarıp tekrar taktım.

    sonra motoru ısıttım

    çalıştı
  • tıpocular lıstesıne bir + daha ekleyebilirsiniz
    benim öncelikle ön orjinal tamponu sıfır yada ikinici el nasıl bulabilirim ve de marşbiyel lazım..yardımcı olursanız tipomu mutlu edersiniz
  • quote:

    Orjinalden alıntı: acun_06

    slm ben tipo hastası olan bi gencim o kadar hastayımkı daha ehliyetimi almadan tipoma kavustum.
    benım sorunum motorla ilgili silindir kapak contası ust kapat falan butun contaları yeni değiştirdim usta pek tanıdık degil triger kayışı contalar işçilik buji falan 375 ytl verdim ama suandada arabaya 10 ytl gaz alıyorum 10 ytl de yağ alıyorum araba aşırı yağ yakıyor bunun nedeni nedir acaba şimdi ustaya gidip tekrar kazıklanmak istemiyorum şimdiden teşekkurler
    ehliyetimide alayım tipocu abilerimle kardeşlerimle ankarada görüşürüz

     FİAT TİPO KULÜP



    ne kadar var kardes ehliyet almana bende sendenim




  • 1 AY FALAN VAR KARDEŞ EHLİYETE ARABAYADA SEKMAN FALAN ATTIRMADIM SADECE CONTALARA VE TRİGER SETİNE VERDİM 375 YTL İŞÇİLİK DAHİL ŞİMDİ KORKUYORUM VALLA USTAYA GİTMEYE
  • Arkadaşlar motor yağını değiştireyim dedim ama bu selenia diğer yağlardan pahalı 4litre35YTL Castrol 25YTL acaba bu yağ castrol den daha mı kaliteli yoksa fiat öneriyo diyemi bizi kazıklıyorlar...
  • tamam ankaralı arkadaş lar hepiniz içinde uygunsa 16 eylül günü keçiörendeki estergon kalesinin orada buluşalım.
  • ANKARA lılar kaç kişiyiz,

    16 Eylülde kaç kişi geliyo, parmakları görelim.

    daha 3-4 kişiyiz. başka yokmu? bu kadarmı?
  • iyi aksamlar arkadaşlar harta sonu klima arızamı tamir için orta konsolu söktüm gerçi arıza orada değilmiş aklınızda bulunsun klıma soğutmadığında birda komparosörün üzerindeki elektirik fişlerine bakın benimkinin fişi çıkmış aklıma son anda geldi yine yırttık sanayiden şimdi italyan tiponun orta konsolunu sökelim 1,resimde kumanda anahtarlarını kendimize doğru çekiyoruz 2, resimde kırmızılı ile işaretli vidaları sökeriz küçük yıldız tormavida işimizi görüyor 3,resimde ise 2,resimdekinin yakından çekilmiş hali

     FİAT TİPO KULÜP


     FİAT TİPO KULÜP


     FİAT TİPO KULÜP




  • insallah resim cıkar

     FİAT TİPO KULÜP


     FİAT TİPO KULÜP


     FİAT TİPO KULÜP




  • ben resimleri göremiyorum sizde problem yoktur belki ben anlatmaya devam ediyim 4, resimde 2, resmin yakından çekilmiş hali 5, resimde üstteki parcayı hafif kastırarak çıkartıyoruz 6,resimde ise 2 adet kücük vidayı söktükmü daha sonra 7, resimdeki 3 vidayıda sökerek ilk aşama basarıyla sonuçlanmış olur son olarak 5 adet büyük yıldız tornavida ile vidaları sökerek sistemi komple öne alırız işimizi hallederiz vaede toplamaya başlarız aynı sekilde sondan basa doğru aman dikkat vida arttırmayın ben herseferinde artırıyorum arkadaşlar yakında araba tek vida üstünde gidecek diyorlar

     FİAT TİPO KULÜP


     FİAT TİPO KULÜP


     FİAT TİPO KULÜP




  • resimlerin devamı

     FİAT TİPO KULÜP


     FİAT TİPO KULÜP
  • tüm resimler burada rar dosyasıT I K L A

     FİAT TİPO KULÜP
  • 
Sayfa: önceki 123124125126127
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.