Şimdi Ara

FİAT TİPO KULÜP (104. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13.908
Cevap
89
Favori
2.585.680
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 102103104105106
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: fmaka


    quote:

    Orjinalden alıntı: tipo_16


    quote:

    Orjinalden alıntı: fmaka


    quote:

    Orjinalden alıntı: tipo_16

    arkadaslar bende bu ledler var orjinal fiattan cıkma bisim arabalara olurmu bilgisi olan cvp yazabilirmi

     FİAT TİPO KULÜP




    eğer H4 ise ve tırnakları tutuyorsa olur. ancak kaliteli yada sağlam bişeyse takmanı tavsiye ederim.erken patlama yada devrelere zarar verme olayı olmasın kafan ağrır.mende mtec var xenon gibi olmasada geceleri güzel


    sağlam bişeye benzio arkadasım fıatta calısıo o getirddi bana sanki yeni 2000 üstü arabalara olcakmıs gibi geldi ama devreleri yakma ihitmali cokmu bide sendekini kaça aldın


    devrelere zarar verme olayını bı elektırıkcıye sor.üzerindede yazıyordur.benmkınde 55/60 yazıyo.bu normal değer.haberın olsn.
    Bn 35 ytl ye aldım MTEC marka.su an fiyatı nedir bilmiyrm ancak bnim hoşuma gidiyor.işimi görüyor.hoş philips diamondlar gibi olmaz fakat pahalıyı alacak durumum yok.



    üstünde H7 12V 55W E YAZIO NORMALMİ BU SNNKİ GİBİMİ MARKASI HELL YAZIO




  • quote:

    Orjinalden alıntı: tipo_16


    quote:

    Orjinalden alıntı: fmaka


    quote:

    Orjinalden alıntı: tipo_16


    quote:

    Orjinalden alıntı: fmaka


    quote:

    Orjinalden alıntı: tipo_16

    arkadaslar bende bu ledler var orjinal fiattan cıkma bisim arabalara olurmu bilgisi olan cvp yazabilirmi

     FİAT TİPO KULÜP




    eğer H4 ise ve tırnakları tutuyorsa olur. ancak kaliteli yada sağlam bişeyse takmanı tavsiye ederim.erken patlama yada devrelere zarar verme olayı olmasın kafan ağrır.mende mtec var xenon gibi olmasada geceleri güzel


    sağlam bişeye benzio arkadasım fıatta calısıo o getirddi bana sanki yeni 2000 üstü arabalara olcakmıs gibi geldi ama devreleri yakma ihitmali cokmu bide sendekini kaça aldın


    devrelere zarar verme olayını bı elektırıkcıye sor.üzerindede yazıyordur.benmkınde 55/60 yazıyo.bu normal değer.haberın olsn.
    Bn 35 ytl ye aldım MTEC marka.su an fiyatı nedir bilmiyrm ancak bnim hoşuma gidiyor.işimi görüyor.hoş philips diamondlar gibi olmaz fakat pahalıyı alacak durumum yok.



    üstünde H7 12V 55W E YAZIO NORMALMİ BU SNNKİ GİBİMİ MARKASI HELL YAZIO


    slm eger h7 ıse onlar sıs farının ampullerı.normal ampulun h4 tur.ok.sende sıs farı varsa onlara takabılrısın.




  • ya arkadaslar yokmu hıc restore yada moto silk kullanan yada duyan tecrube ıstıyorm.tavsıye ıstıyrm.
    sanırım herkz tatıle cıkmıs
  • quote:

    Orjinalden alıntı: fmaka


    quote:

    Orjinalden alıntı: tipo_16


    quote:

    Orjinalden alıntı: fmaka


    quote:

    Orjinalden alıntı: tipo_16


    quote:

    Orjinalden alıntı: fmaka


    quote:

    Orjinalden alıntı: tipo_16

    arkadaslar bende bu ledler var orjinal fiattan cıkma bisim arabalara olurmu bilgisi olan cvp yazabilirmi

     FİAT TİPO KULÜP




    eğer H4 ise ve tırnakları tutuyorsa olur. ancak kaliteli yada sağlam bişeyse takmanı tavsiye ederim.erken patlama yada devrelere zarar verme olayı olmasın kafan ağrır.mende mtec var xenon gibi olmasada geceleri güzel


    sağlam bişeye benzio arkadasım fıatta calısıo o getirddi bana sanki yeni 2000 üstü arabalara olcakmıs gibi geldi ama devreleri yakma ihitmali cokmu bide sendekini kaça aldın


    devrelere zarar verme olayını bı elektırıkcıye sor.üzerindede yazıyordur.benmkınde 55/60 yazıyo.bu normal değer.haberın olsn.
    Bn 35 ytl ye aldım MTEC marka.su an fiyatı nedir bilmiyrm ancak bnim hoşuma gidiyor.işimi görüyor.hoş philips diamondlar gibi olmaz fakat pahalıyı alacak durumum yok.



    üstünde H7 12V 55W E YAZIO NORMALMİ BU SNNKİ GİBİMİ MARKASI HELL YAZIO


    slm eger h7 ıse onlar sıs farının ampullerı.normal ampulun h4 tur.ok.sende sıs farı varsa onlara takabılrısın.




    bnmm arabada sis farı yok ama farları yakarken ilk cevirioz ya bunlar onlara olmazmı bide ben daha önceden parklar için baska led almıstım mavi onları taktım ama farları yanmıo gösterdi onu nasıl ayarlıyabilirz bn öle alıp takayım ama o farları yanmıo gösterio onu nasıl ayarlıyabileceğimi sölerseniz sevinirim




  • araba mavi parkları,ledleri kabul etmez onları dewrede arıza olarak gösterır normaldır yanı o ışığın yanması

     FİAT TİPO KULÜP


     FİAT TİPO KULÜP



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokkal -- 27 Haziran 2007; 16:38:47 >




  • bu parkları nasıl mavi yapcas yaa led alıom yanmıo gösterio biri yardımcı olsun
  • quote:

    Orjinalden alıntı: fmaka

    bnem tipo 100bin km ye merdiven dayadı. benm aklımda -bu arabayı daha kullanacagım için- motor katkı yağı ile motor ömrünü uzatma düşüncesi var aklımdaki yağlar restore ve motor silk.ben, kullanan yada bilgisi olan arkadaslar varsa, tecrübelerinizi benmle paylaşırmısınız?ne kadar faydasını görürüm?fiyat olarak arasında pek bi fark yok.işlevsellik ve kullanım memnuniyeti beni yönlendirecek.şimdiden teşekkrler.
    normalde castrol magnatec kullanıyrm ve en son 444 katkı yagı koymustum motora kıs gırmeden once....



    uzun km'ler boyunca kullandığınız bir yağ varsa ona devam etmenizi öneririm.

    yağ marka ve modelini değiştirmek motordaki yararlı kurumların yok olup motorunuzun verimsizleşmesine ve yağ eksiltmesine sebep olabilir.

    motorunuza onarıcı olsun olmasın herhangibir katkı eklemenizi önermem..

    kaliteli yağlarda gerekli katkılar zaten vardır..

    fiat tipo modelleri için önerilen 10-40,15-50 yağlar dışında yağ kullanmanızı önermem.

    saygılarımla.....




  • havnitekin cevabın ve önerin için tesekkler
    kullandıgım yag castrol magnatec kıslarıda 444 katkı koyduruyorm .
  • kardeş onda bşi yokki!alcaksın takcaksın parklara mavi ışıgı!o yanmıo olarak gösterır ama yanar o!sadece renkli ışıkları tanımıyor ama yanıyor.sorun yaşamazsın yani
    quote:

    Orjinalden alıntı: tipo_16

    bu parkları nasıl mavi yapcas yaa led alıom yanmıo gösterio biri yardımcı olsun



    />
  • biraz daha aydınlık halii

  • philipsin beyaz ampulleri de tehlike olur arkdaaşlar deneyn hem parklarıı hem de çamurluktaki lambalarıı bağlatın güsel oluyo
  • selamlar. benim de tipom var. 1.4s 97 model lpgli. istanbuldayım. daha sonra resmini yollayacagım. foruma dahil olmak istiyorum

    forum üyelerine bir sorum var?

    aracınızdaki hararet durumu nedir? dik bayır vs çıkarken araba o 110 dan aşağı inmiyor fan deli gibi dönüyor. özellikle şu 4-5 gündür dışarısı malum
    hatta yolda giderken çok hızlanmamak kaydıyla kaputu bile aralıyorum bi faydası olsun diye. bakıyorum artık motor yakacam cekiyorum kenara bekliyorum abi.. sizlerde durum nedir arabam karburatörlü. baktırdım hatta radyatörün petek aralarına tazyikli su çektirdim ki toz toprak gitsin diye. bu durum diğer arkadaslarda nasıl? lpg kullanıyorum araç karbüratörlü.

    ayrıca ş.içi 21 kuruş yakıyor. baskı balatasını değiştirdim gaz ayarı yaptırdım ama aşağı düşmedi. istanbul suriçi cevresinde bildiginiz bu ayar işinden anlayan birileri varsa önerir misiniz?

    tekrardan tüm tipodaşlarıma merhaba...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi e-burak -- 28 Haziran 2007; 13:09:58 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: sessiz_gemi_58

    ya bide benim araç lpg ve benzinde aşırı yakıt tüketiyor 50 ytl lik lpg yle maximum 260 km yol katetdim uzun yolda ne yapıcam ben valla petrol istasyonunu ben şenlendiriyorum yaa:)



    sessiz gemi

    valla kardeş bende de 97 model s var. 1.4 motor. bende aynı senin gibi 50 ytl ile 250-260 km anca gidiyorum. ne cambazlıklar yapıyorum. gaza bassamda basmasamda aynı kmleri yapıyorum teorik olarak çok ilginç. günde belki 6 km boşa attıgım oluyor bayıraşşa yol. ama nafile. baskı balata değiştirdim, hava filtresi, hatta gaz ayarı yaptırdım tık yok. siteye bakıyorum 140-160 diyor millet. ya bizde %25 lik bir sorun var ama ne? bulamadım. araba 93000 kmde. lpg de 21 kuruş yakıyor
  • Sizin radyatörde sıkıntı var gibi görünüyor çünkü fan deli gibi dönüyor ama soğutmuyor demişsiniz eğer fan dönmese akla termostatın açmadığı gelirdi ama demek su radyatöre giriyor ve fan müşürü sıcaklığı algılayıp fanı devreye sokuyor ama yeterince soğutamadan su motora geri dönüyor. Benim 1.4 ie de sorun yok 90 dereceyi her türlü şartta aşmıyor sizin durumunuz normal değil ve 110 derece ile motoru kullanmak sorun çıkartabilir.


    quote:

    Orjinalden alıntı: e-burak

    selamlar. benim de tipom var. 1.4s 97 model lpgli. istanbuldayım. daha sonra resmini yollayacagım. foruma dahil olmak istiyorum

    forum üyelerine bir sorum var?

    aracınızdaki hararet durumu nedir? dik bayır vs çıkarken araba o 110 dan aşağı inmiyor fan deli gibi dönüyor. özellikle şu 4-5 gündür dışarısı malum
    hatta yolda giderken çok hızlanmamak kaydıyla kaputu bile aralıyorum bi faydası olsun diye. bakıyorum artık motor yakacam cekiyorum kenara bekliyorum abi.. sizlerde durum nedir arabam karburatörlü. baktırdım hatta radyatörün petek aralarına tazyikli su çektirdim ki toz toprak gitsin diye. bu durum diğer arkadaslarda nasıl? lpg kullanıyorum araç karbüratörlü.

    ayrıca ş.içi 21 kuruş yakıyor. baskı balatasını değiştirdim gaz ayarı yaptırdım ama aşağı düşmedi. istanbul suriçi cevresinde bildiginiz bu ayar işinden anlayan birileri varsa önerir misiniz?

    tekrardan tüm tipodaşlarıma merhaba...






  • quote:

    Orjinalden alıntı: e-burak

    selamlar. benim de tipom var. 1.4s 97 model lpgli. istanbuldayım. daha sonra resmini yollayacagım. foruma dahil olmak istiyorum

    forum üyelerine bir sorum var?

    aracınızdaki hararet durumu nedir? dik bayır vs çıkarken araba o 110 dan aşağı inmiyor fan deli gibi dönüyor. özellikle şu 4-5 gündür dışarısı malum
    hatta yolda giderken çok hızlanmamak kaydıyla kaputu bile aralıyorum bi faydası olsun diye. bakıyorum artık motor yakacam cekiyorum kenara bekliyorum abi.. sizlerde durum nedir arabam karburatörlü. baktırdım hatta radyatörün petek aralarına tazyikli su çektirdim ki toz toprak gitsin diye. bu durum diğer arkadaslarda nasıl? lpg kullanıyorum araç karbüratörlü.

    ayrıca ş.içi 21 kuruş yakıyor. baskı balatasını değiştirdim gaz ayarı yaptırdım ama aşağı düşmedi. istanbul suriçi cevresinde bildiginiz bu ayar işinden anlayan birileri varsa önerir misiniz?

    tekrardan tüm tipodaşlarıma merhaba...




    pekçok nedenden bu sorunu yaşadığınız düşünebiliriz..ancak en çok akla gelen soğutma sıvısının devretme hızının yavaşlayarak hararet yapmasıdır...bunun bazı sebepleri vardır...sadece radyatörden kaynaklanmaz...
    1- motor bloğundaki su kanallarının kireçlenmesi
    2- mekanik termostatın tam açmaması ki bunu çaresi kolay..ucuz bir parçadır kolayca değişir.
    3- otomatik avans limitlerinin üstünde avans verilmiş olması(lpgli araçlarda bazen ustalar çekişi arttırma bahanesiyle böyle uyguluyorlar bu da sıcak havalarda hararete neden oluyor...kolayca ayarlanabilir.
    4- sıcaktan fan pervane kanatlarının açısındaki değişiklikler..(gözle görülmez..plastik kanat değiştirilebilir..
    5- radyatör kapağı arızaları...ucuzdur kolayca değişir...
    6-sübap arızaları...şim eskimesi ,sıkışması...(üst kapak ve sübap bakımı gerekir.)
    7- üst kapak contası arızaları(bu durumda su eksiltme de yaşanır)..

    aklıma gelen detaylar bunlar.......




  • bak ben daha bugün tamirciye soktumm benimde aynı senin gibiydii stop ettiğin zaman radyatör kapağından su atıyormu arabann pekiii benim su atıyorduu 110 dan aşağıda fan açmıyorduu conta yakmıss araba motor bloğundaki fişekler bile kraç tutmuss şimdi taşlamada yarın çıkcak araba ama her şey dahil 350 ytl geç kalma motor yeme kucağına alırısn valla ben az daha alıyordumm
  • haddim olmayarak bi deneyimimi size sunuyorum.ben denedim faydasını çok gördüm.umarım sizinde kafanıza yatar.
    ager arabanın harareti 90 ı geçtiyse ve rampa yada şehir içi gibi ısı artırıcı yerlerdeyseniz havalandırmayı sıcak konumda 1 e ve ayaklarınıza verin ve camları açın 3-5 dakak sonra otomatikman ısı 10 dereceden fazla düşüyor .
    ben ne rampalarda yaptım bunu çokda gördüm faydasını.
    tabi bı benm kişisel görüşüm ve ugulamam pratikte yapmak yada yapmamak size kalmış.
    bu havalar tehilkeli bi ara bendede aynı ısı problemi vardı.termostat değişti Allaha şükür motoru yakmadık ben 115 dereceyi görmüştüm




  • tipocu kardeslerim bnm bi arkadasta tipo s var arabann motor sıcaklıgı göstergesi 90 dan asaı inmio arabayı zorlamıyorda neden olabilir
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tipo_16

    tipocu kardeslerim bnm bi arkadasta tipo s var arabann motor sıcaklıgı göstergesi 90 dan asaı inmio arabayı zorlamıyorda neden olabilir

    ideal bir durum tipoların çalışma sıcaklığı 88 derecedir.
  • Aramıza hoşgeldin arkadaşım, ismin listemize eklenmiştir. İyi forumlar
    quote:

    Orjinalden alıntı: e-burak

    selamlar. benim de tipom var. 1.4s 97 model lpgli. istanbuldayım. daha sonra resmini yollayacagım. foruma dahil olmak istiyorum

    forum üyelerine bir sorum var?

    aracınızdaki hararet durumu nedir? dik bayır vs çıkarken araba o 110 dan aşağı inmiyor fan deli gibi dönüyor. özellikle şu 4-5 gündür dışarısı malum
    hatta yolda giderken çok hızlanmamak kaydıyla kaputu bile aralıyorum bi faydası olsun diye. bakıyorum artık motor yakacam cekiyorum kenara bekliyorum abi.. sizlerde durum nedir arabam karburatörlü. baktırdım hatta radyatörün petek aralarına tazyikli su çektirdim ki toz toprak gitsin diye. bu durum diğer arkadaslarda nasıl? lpg kullanıyorum araç karbüratörlü.

    ayrıca ş.içi 21 kuruş yakıyor. baskı balatasını değiştirdim gaz ayarı yaptırdım ama aşağı düşmedi. istanbul suriçi cevresinde bildiginiz bu ayar işinden anlayan birileri varsa önerir misiniz?

    tekrardan tüm tipodaşlarıma merhaba...






  • 
Sayfa: önceki 102103104105106
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.