Şimdi Ara

Fiat Panda - Mitsubishi Colt (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
93
Cevap
1
Favori
7.089
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Panda 14000-18000 liraya bulunabiliyor, Colt ise 19000-25000 arası değişiyor. Model olarak bu fiyatlar 2004-2005 modellere ait.
    Pandanın yakıt tüketimindeki hesaplılığında herkes hemfikir.
    Teşekürler yardımlar için...



    Ek: Pandada 35 litre depo var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi parazitoss -- 18 Ağustos 2008; 0:31:16 >
  • motoru 65 hp ise elbet ekonomik olacak.

    araç dolu iken klima açıkken nasıl bir sürüşü olacak onuda düşünmen gerek.

    tek kişi kullanacaksan problem olmayabilir bir şey diyemem.

    colt herhangi bir doluluk oranında ve herhangi bir yol koşulunda performans sorunu olmayan ve bu performansı ekonomi ile birleştirebilen bir araç.

    iç hacim olarakta alakasızlar

    ben colta binmeni öneririm.

    colt pandaya göre çok geniş iç hacme sahip

    iç hacmini şu şkilde açıklayabilirim.;

    colt o kadar geniştir ki;

    1.80 m boyunda bir kişi ön koltukları kendine göre dizleri her iki taraftada ön konsola değmeyecek şekilde ayarladıktan sonra arka koltuğa geçip bacak bacak üstüne atığında ayakları ön koltuklara temas etmez. ( çok geniş iç hacim demektense böyle bir örnek daha aydınlatıcı oluyor kanımca) ayrıca 1.80 m boyunda 5 yetişkin sıkılmadan sıkışmadan seyahat edebilir. konu mankeni olan 1.80 lik kişi benim :)

    hayırlı günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 18 Ağustos 2008; 0:35:11 >




  • http://www.araba.com/1010181.html benim kullandığım araba bunun mavisi idi burda fiyat abartılı ama 15-16 bunun piyasası
  • Ben Colt u çok istiyorum ancak Pandayı peşin alabiliyorum. Colt için ise üzerini kredi ile tamamlamak gerekecek.


    Bilgiler aşağıda

    Motor Hacmi 1242
    Maksimum Güç 60
    Maksimum Güç Devir 5000
    Maksimum Tork 102
    Maksimum Tork Devir 2500
    Silindir 4
    Valf 8
    Uzunluk 3538
    Genişlik 1578
    Yükseklik 1540
    Bagaj Hacmi 206
    Bagaj Hacmi2 806
    Ağırlık 860
    Yakıt Deposu (Litre) 35
    Maksimum Hız 155
    Hızlanma (0-100 m) 14.0
    Yakıt Türü Benzinli
    Yakıt Tüketimi (Şehir Dışı) 4.6
    Yakıt Tüketimi (Ort.) 5.4
    Yakıt Tüketimi (Şehir İçi) 6.0
    ABS Standart
    Hidrolik Direksiyon Standart
    Yolcu Hava Yastığı Standart
    Müzik Sistemi Standart
    Sürücü Hava Yastığı Standart
    Klima Standart
    Otomatik Ön Cam Standart
    Otomatik Arka Cam Standart
    Elektrikli Yan Ayna Standart
    Hafif Alaşım Jant Standart
    Merkezi Kilit Standart




  • maddi durumunu bilemem ama 65 hp 8 v bir motora sahip araç almazdım.

    hafifliğinden kazanmakta 860 kg imiş colt 975 kg.

    ama coltun motoru teknik olarak panda ile kıyas kabul etmez.

    1332 cc (pandadan sadece 90 cc fazla dikkatini çekerim ) ama arasında 35 beygir ( yüzde elli ) güç farkı var.

    colt 95 hp.

    neredeyse aynı hacimden panda 60 hp ,colt 95 hp çıkarmış.

    zaten son hızdada aradaki fark görülmekte coltun fabrika verisi son hızı 180.

    performans kriterin değil belki ama bence tehlikeden kurtarabilecek bir faktör gerektiğinde.

    ve dediğim gibi iç hacimleri iki araba arasında motrlarından sonra en büyük farklılık.

    coltun fabrika verisi otomatik şehir içi 7,3 litre.

    tamam arada 1.3 litre ( 100 km de 4 ytl civarı bir değer) fark var ama gerektiğinde kullanacağın güçlü bir motora karşılık 100 km de 4 ytl bence bir fark değil.

    hiç bir şekilde performans kaybı yaşamamanda ( klima açık kapalı, içi dolu boş her koşulda yokuş yukarı araba solayabileceğini bir motor ) çabası.


    hayırlı günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 18 Ağustos 2008; 0:47:44 >




  • buda mitsubishi colt 1.3 invitenin standart donanımı; belki tam bilmiyorsundur diye yazıyorum.

    4 havayasığı-abs -ebd-önler elektrikli ön gergili 5 adet 3 noktalı emniyet kemeri- 5 adet kafalık-aliminyum alaşım jantlar-yol bilgisayarı-otomatik klima-elektrikli \ısıtmalı\ sürücü tarafı çift açılı yan aynalar-hıza duyarlı silecekler-hıza duyarlı elektro hidrolik eps direksiyon sistemi-kişileştirilebilir ayarlar ( silecek-sinyal-klima-şanzıman ayarları)-soğutmalı torpido gözü-6 hoparlörlü cd player \rds radyo- gecikmeli sönen iç aydınlatma- sınıfında jazz ve note ile beraber en geniş iç hacim- yatabilen\çıkabilen\ön koltuklar gibi öne arkaya kayabilen\ sırt açısı ayarlanabilen arka koltuklar-195/50/r15 lastikler- uzaktan kumandalı merkezi kilit-12 yıl paslanmazlık garantisi-3 yıl teknik garanti-sabancı güvencesi.

    alacağın araç 2005 yada 2006 nisana kadar çıkışlı ise bu donanımlara ek olarak;

    ultraviyole filtreli camlar- bagajda ek 12 v soket-yolcu koltuğu altında eşya çekmecesi- üst tarafı koyulaştırılmış ön cam-ayarlanabilen ön konsol aydınlatması da standarttır.

    sonradan ne hikmetse bu donanımlar kaldırıldı bunların yerine 2007 modellerde yeni dizayn jantlar ve direksiyondan ses sitemi kumandası eklendi.

    hayırlı günler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 18 Ağustos 2008; 1:00:28 >




  • panda boyutları itbariyle pek güven verici ve rahat bir araç değil, 2. el arıyorken bakmıştım. Colta da baktım, iç hacim olarak dağlar kadar fark var. ama ben senin yerinde olsam madem mitsubishi alacan neden mitsubishi lancer almıyosun.

    +sedan
    +donanım ve yalıtım colttan daha iyi
    + konfor daha iyi
    + görüntü çok daha iyi

    17-19000 aralığında çok rahat temiz lancer alınır.
  • lancerin donanımı colttan daha iyi değildir.

    coltta 6 hoparlör vardır lancer de 4

    coltta 4 havayastığı vardır lancer de 2

    lancerde yol bilgisayarı yoktur coltta var.

    lancerde soğutmalı torpido yoktur coltta var

    lancerde olup coltta olmayan şeyler; deri direksyon vites topuzu ve arka tekerlerin disk fren olması.

    ve tabiki colt daha ekonomik tüketir.

    hayırlı günler.
  • colta her bindiğinde dayak yemiş gibi çıkarsın. araba dışarıda ne kadar gürültü patırtı var içeri yansıtıyor bir de motor sesi var üstüne üstlük. ne olursa olsun bu yalıtımla bu arabaya para verilmez...
    bir araba alınırken ilk önce makul bir yalıtım makul bir performans ve makul bir yakıt tüketimi gözetilmelidir... ondan sonra diğer üstünlükler kıyaslanır.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bhe

    colta her bindiğinde dayak yemiş gibi çıkarsın. araba dışarıda ne kadar gürültü patırtı var içeri yansıtıyor bir de motor sesi var üstüne üstlük. ne olursa olsun bu yalıtımla bu arabaya para verilmez...
    bir araba alınırken ilk önce makul bir yalıtım makul bir performans ve makul bir yakıt tüketimi gözetilmelidir... ondan sonra diğer üstünlükler kıyaslanır.


    colta kaç kere bindin bilmiyorum arkadaşım

    ben 2.5 yıldır günde 50 km colt kullnıyorum hiç de dayak yemiş gibi çıkmıyorum arabadan.

    aksine herhangi bir yorgunluk hissettirmeyen bir araç.

    sürücüyü yormayan bir sürüş pozisyonu ve sürüş dinamiğine sahip.

    ha ben taraflı olabilirim malum adım çıkmış bir kere

    markalar bölümünde mitsubishi takımında açılmış konu var"colt uzun yolda nasıl diye" oradaki diğer kullnıcı yorumlarını okuyabilirsin buyur linki bir kullnıcı bile evet beni yoruyor dememiş.

    http://forum.donanimhaber.com/m_24829295/tm.htm

    bir araca bir kere binip belki 100-200 metre yapıp böyle kesin yorumlarda bulunmak bence doğru değil.

    gürültülü evet ama sınıfındaki diğer araçlarda D segmenti sessizliği sunmuyor.

    ayrıca 500 ytl gibi bir maliyetle ses fark edilir derecede düşürülebiliyor ( ziebart+orjinal yalıtım parçaları)

    hayırlı günler.




  • sanırım araç alırken ki temel kıstasınız ekonomik olması. dolaysıyla yakıt, vergi bakım gibi unusurların maliyetinin düşük olması sizin için önemli gibi görünüyorum.
    dolaysıyla ben size hem yakıt hem vergi hem bakım vesaire gibi unsurlar için 1000 cc lik araç bakmanızı öneririm. tavsiyemde 1.0 corsa olacaktır.
    yakıt olarak en az yakan araçlar 1.0 araçlardır.
    vergisi zaten en alt dilimdir.
    eger 1,0 corsa gibi trigeri zincir olan bir model tercih ederseniz ağır bakım olayınızda olmayacaktır.
    ayrıca corsa yol tutuş anlamındada konfor anlamındada sınıfının en iyilerindendir.
    Ancak bu araç bir performans aracı değildir.normal kullanım içindir.ben seri bir araç istiyorum diyorsanız size göre olmayabilir dolaysıyla bir sürüp ona göre karar verin.
    size tavsiyem coltuda bir kullanıp ona göre karar verin çünkü burada arkadaşlar hep olumlu yönlerini anlatmış ancak colt aşırı sesli bir araç ama bu aşırı seste beklentinize göre değişir onun için coltuda sakın kullanmadan karar vermeyin. ve colt vergi olarak bir üst sınıftan vergi öder.
    kısacası kriteriniz aracın ekonomik olması ise ve performans sizin için önemli değilse ben size şiddetle maksimum 1000 cc bir araç öneririm.(bakınız detaylar imzamda)




  • Colt her yönüyle pandadan çok daha iyiir.

    Ayrıca panda alınacağına 1.1 crdi 75 ps dizel kia picanto alınır. Picanto panda gibi değil tam otomobil hissi veriyor.
    Ayrıca satış rakamlarında picanto pandadan kat kat üstündür.
  • arkadaşım ben arabayı sürmedim. sadece sesi yolcu olarak beni çok rahatsız etti... şunu iddia ediyorsan orasını bilemem: zamanla insan bu sese alışıyor. kısmen katılırım. ama arabanın harmonik bir sesi yok aksine gürültülü.... 2001 model iki eski kasa hondanın yaltımını zayıf bulan insanlarla dolu forum. benim kriterlerime göre hondanın yalıtımı makul. beni rahatsız etmiyor. evet bazen sesin içine girdiğini fark ediyorum ama rahatsız etmiyor.
    colt ise gürültülü. yolculuk konforunu düşürüyor bu bana göre. bir arabaya gürültülü diyebilmek için 50 kere binmem gerekmiyor. 10dk yolculuk yeterli...zaten araba hakkında başka bir kanı veya yorum da belirtmiş değilim...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: otomobilci_x


    eger 1,0 corsa gibi trigeri zincir olan bir model tercih ederseniz ağır bakım olayınızda olmayacaktır.


    Selam,

    COLT unda triger kayışı yok yani zincirli ..

    Aslında arkadaş doğru demiş buradan kişisel tavsiyeleri alıp son aşamada alacağınız aracı bizzat test ederek kararınızı vermeniz sizin için en mantıklısı olacaktır.

    Hayırlı günler ..
  • gürültü konusu kişiden kişiye değişiyor herhalde.

    dış ortam seslerini içeri almıyor .

    motor sesi var ama söz gelimi 100 km 6. viteste giderken duyulmayacak kadar az.

    ama 3. viteste 80-90 gitmek isterseniz kucağınızda gibi ses çıkırıyor ama dediğim gibi bu seste öyle katlanılmayacak gibi değil.

    lastik sesi her japon otosu gibi var.

    ama yukarıdada dediğim gibi 500 ytl yi geçmeyen iki operasyonla lastik ve motor sesi hissedilir oranda azaltılabiliyor.

    bence gürültülü olup olmadığını aracı alacak kişi en az 2-3 km sürerek ( değişik hızlarda) karar verebilir

    hayırlı günler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 18 Ağustos 2008; 15:44:29 >
  • pazasitoss arkadaşım

    sana özel mesaj gitmiyor.

    güvenlik ayarlarından kapatmışsın herhalde.

    hayırlı günler.
  • geliyordu normalde, bakayım hemen...
  • hımm, GSM onay kodunu girmemişim ondan sanırım. şimdi girdim, sanırım gelir artık...
  • Pandada pek şekil yok açıkcası.Bayan arabası gibi.Spor bir ruhu yok.Benim tercihim colt.Mitsubishi motoru daha iyidir fiattan.


     Fiat Panda - Mitsubishi Colt
  • aslında amacım colt ve pandayı kıyaslamak değil. Colt zaten Pandadan üstün. Ben Colt un yakıt tüketimi ve yedek parça pahalılığından çekindim biraz.
    Colt un tasarımını da çok beğeniyorum...
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.