Şimdi Ara

Fiat Linea gibi başka araba var mı ? (21. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
444
Cevap
2
Favori
32.420
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emirio

    quote:

    Orijinalden alıntı: JackSp@rrow



    Mesaj kasmak için her konuya aynı smileyi koyduğun için şikayet edildin, lütfen gören diğer duyarlı arkadaşlarda şikayet etsin ki en kısa sürede kurtulalım gereksiz üyelerden.

    Sabahtan beri ediyorum hocam yakıntır tatil yolu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atilla_06

    Hocam merhaba

    Şimdi vermiş olduğunuz fotoğrafta Golf ve Polo var dediğiniz gibi. Ancak her iki araç arasında ciddi boyut farkı var, malzeme kalitesinde ciddi farklılıklar var. Ve görüntüdede belli başlı ciddi farkılıklar var. Punto kullandınızmı bilmiyorum ama ben lineayıda puntoyuda kullandım. Genişik ebatları aynı, malzeme kalitesi ve görünüm konsol üstündeki uzanmış kısım haricinde tüm çizgiler aynıydı. Dikkat çekmek istediğim nokta buydu.



    Daha ve VW fotoğrafları var hocam bir görsen için gider valla

    Linea puntodan geniş. Lounge modeli safkan c segmenti. Süspansiyon konforuda birçok araçtan iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: automovil


    quote:

    Orijinalden alıntı: Atilla_06

    Hocam merhaba

    Şimdi vermiş olduğunuz fotoğrafta Golf ve Polo var dediğiniz gibi. Ancak her iki araç arasında ciddi boyut farkı var, malzeme kalitesinde ciddi farklılıklar var. Ve görüntüdede belli başlı ciddi farkılıklar var. Punto kullandınızmı bilmiyorum ama ben lineayıda puntoyuda kullandım. Genişik ebatları aynı, malzeme kalitesi ve görünüm konsol üstündeki uzanmış kısım haricinde tüm çizgiler aynıydı. Dikkat çekmek istediğim nokta buydu.



    Daha ve VW fotoğrafları var hocam bir görsen için gider valla

    Linea puntodan geniş. Lounge modeli safkan c segmenti. Süspansiyon konforuda birçok araçtan iyi.

    Milimetresine kadar aynı Punto ve Lineanın iç genişliği. Milimetrik şekilde aynıdır. Bunun farkında olan Türkiye Fiat, internet sitesine Puntonun genişliğini yazmamıştır. İsterseniz araştırabilirsiniz.

    Hatta Puntonun ön iz genişliği Lineadan daha fazladır. Girin bakın internet sitesine.




  • Millet sacmalayip durmus,

    Simdi olay su. Linea hicbir B sinifiyla karsilastirilamaz. Bal gibi C sinifidir. Hangi B sinifi araci surersem sureyim Lineadan daha iyi degil. Ama su varki cogu C sinifindan biraz altta kaliyor. Eger Linea B+ ise Fluencede B dir. Yalitim olarak yol tutusu denge hacim cok iyi bir aractir. Ayni model Astranin donemedigi viraji Linea-Goodyear ikilisiyle ESP siz gaza basa basa dondum. Corolla ile viraj donerken guven vermiyor o semalsiz kasa kendini onden onden birakiyor bide tas gibi suspansiyonlar+ince sayilabilcek yanak lastik ile. Lineanin surus guvenini cogu C sinifi arac vermiyor. Donanim olarak hersey ortada zaten. Cogu kisi Lineayi surmeden yargisini koyuyor bile. Altyapidaki kaliteyi ne Toyota ne Renault sunabilir. Fiat Lineanin verdigi his biraz farkli oldugundan yol tutusu dusukmus gibi geliyor bazi kisilere. 1.3 Punto Otomatik vites kullannalar bilir o performansi gazlamayi. Duz yolda abartmiyorum isiklarda cogu araci yiyor. Bilmeden yargiyi koymayin arkadaslar kullanin gelin deyin ben soyle bi tutus sorunu yasadim vs. Yada surasi kotu geldi cozelim. Sidik yaristirmayla olmuyor yollarda gormek lazim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ITALIAN CAR'S

    Millet sacmalayip durmus,

    Simdi olay su. Linea hicbir B sinifiyla karsilastirilamaz. Bal gibi C sinifidir. Hangi B sinifi araci surersem sureyim Lineadan daha iyi degil. Ama su varki cogu C sinifindan biraz altta kaliyor. Eger Linea B+ ise Fluencede B dir. Yalitim olarak yol tutusu denge hacim cok iyi bir aractir. Ayni model Astranin donemedigi viraji Linea-Goodyear ikilisiyle ESP siz gaza basa basa dondum. Corolla ile viraj donerken guven vermiyor o semalsiz kasa kendini onden onden birakiyor bide tas gibi suspansiyonlar+ince sayilabilcek yanak lastik ile. Lineanin surus guvenini cogu C sinifi arac vermiyor. Donanim olarak hersey ortada zaten. Cogu kisi Lineayi surmeden yargisini koyuyor bile. Altyapidaki kaliteyi ne Toyota ne Renault sunabilir. Fiat Lineanin verdigi his biraz farkli oldugundan yol tutusu dusukmus gibi geliyor bazi kisilere. 1.3 Punto Otomatik vites kullannalar bilir o performansi gazlamayi. Duz yolda abartmiyorum isiklarda cogu araci yiyor. Bilmeden yargiyi koymayin arkadaslar kullanin gelin deyin ben soyle bi tutus sorunu yasadim vs. Yada surasi kotu geldi cozelim. Sidik yaristirmayla olmuyor yollarda gormek lazim.

    Merhabalar bisey sorabilir miyim acaba yeni linea urban ve lounge donaniminda ic konsal rengi hep beyaz mi? puntolardaki gibi sihay renk opsiyonu yok mu? boyle bir konsolun bakimi zor olsa gerek. ilanlarda baktim hep cift renkli konsol tasarimi var. acaba tek renk alma sanimiz varmi. kazasiz surusler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atilla_06

    quote:

    Orijinalden alıntı: automovil


    quote:

    Orijinalden alıntı: Atilla_06

    Hocam merhaba

    Şimdi vermiş olduğunuz fotoğrafta Golf ve Polo var dediğiniz gibi. Ancak her iki araç arasında ciddi boyut farkı var, malzeme kalitesinde ciddi farklılıklar var. Ve görüntüdede belli başlı ciddi farkılıklar var. Punto kullandınızmı bilmiyorum ama ben lineayıda puntoyuda kullandım. Genişik ebatları aynı, malzeme kalitesi ve görünüm konsol üstündeki uzanmış kısım haricinde tüm çizgiler aynıydı. Dikkat çekmek istediğim nokta buydu.



    Daha ve VW fotoğrafları var hocam bir görsen için gider valla

    Linea puntodan geniş. Lounge modeli safkan c segmenti. Süspansiyon konforuda birçok araçtan iyi.

    Milimetresine kadar aynı Punto ve Lineanın iç genişliği. Milimetrik şekilde aynıdır. Bunun farkında olan Türkiye Fiat, internet sitesine Puntonun genişliğini yazmamıştır. İsterseniz araştırabilirsiniz.

    Hatta Puntonun ön iz genişliği Lineadan daha fazladır. Girin bakın internet sitesine.

    6 yıl g.punto 2 yıl line 1.6 emo+ kullandım sen haklısın. 1.3 multijet 90 hp grande puntonun motor bölümünü doldururken aynı motor lineada sağda ve solda boşluk bırakıyor. Grandede omuz omuza giderken lineada boşluk var omuz mesafesinde .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ITALIAN CAR'S

    Millet sacmalayip durmus,

    Simdi olay su. Linea hicbir B sinifiyla karsilastirilamaz. Bal gibi C sinifidir. Hangi B sinifi araci surersem sureyim Lineadan daha iyi degil. Ama su varki cogu C sinifindan biraz altta kaliyor. Eger Linea B+ ise Fluencede B dir. Yalitim olarak yol tutusu denge hacim cok iyi bir aractir. Ayni model Astranin donemedigi viraji Linea-Goodyear ikilisiyle ESP siz gaza basa basa dondum. Corolla ile viraj donerken guven vermiyor o semalsiz kasa kendini onden onden birakiyor bide tas gibi suspansiyonlar+ince sayilabilcek yanak lastik ile. Lineanin surus guvenini cogu C sinifi arac vermiyor. Donanim olarak hersey ortada zaten. Cogu kisi Lineayi surmeden yargisini koyuyor bile. Altyapidaki kaliteyi ne Toyota ne Renault sunabilir. Fiat Lineanin verdigi his biraz farkli oldugundan yol tutusu dusukmus gibi geliyor bazi kisilere. 1.3 Punto Otomatik vites kullannalar bilir o performansi gazlamayi. Duz yolda abartmiyorum isiklarda cogu araci yiyor. Bilmeden yargiyi koymayin arkadaslar kullanin gelin deyin ben soyle bi tutus sorunu yasadim vs. Yada surasi kotu geldi cozelim. Sidik yaristirmayla olmuyor yollarda gormek lazim.

    Yok artık daha neler.. Linea ve punto yu cok severim... Ama segment ve yol tutuş olayını biraz abartmışsınız...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • beyler b mi c mi tartışmaya devam edin sonsuza kadar ama Allah aşkına şu şekilde alıntı yapmayın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: automovil


    quote:

    Orijinalden alıntı: Atilla_06

    quote:

    Orijinalden alıntı: automovil


    quote:

    Orijinalden alıntı: Atilla_06

    Hocam merhaba

    Şimdi vermiş olduğunuz fotoğrafta Golf ve Polo var dediğiniz gibi. Ancak her iki araç arasında ciddi boyut farkı var, malzeme kalitesinde ciddi farklılıklar var. Ve görüntüdede belli başlı ciddi farkılıklar var. Punto kullandınızmı bilmiyorum ama ben lineayıda puntoyuda kullandım. Genişik ebatları aynı, malzeme kalitesi ve görünüm konsol üstündeki uzanmış kısım haricinde tüm çizgiler aynıydı. Dikkat çekmek istediğim nokta buydu.



    Daha ve VW fotoğrafları var hocam bir görsen için gider valla

    Linea puntodan geniş. Lounge modeli safkan c segmenti. Süspansiyon konforuda birçok araçtan iyi.

    Milimetresine kadar aynı Punto ve Lineanın iç genişliği. Milimetrik şekilde aynıdır. Bunun farkında olan Türkiye Fiat, internet sitesine Puntonun genişliğini yazmamıştır. İsterseniz araştırabilirsiniz.

    Hatta Puntonun ön iz genişliği Lineadan daha fazladır. Girin bakın internet sitesine.

    6 yıl g.punto 2 yıl line 1.6 emo+ kullandım sen haklısın. 1.3 multijet 90 hp grande puntonun motor bölümünü doldururken aynı motor lineada sağda ve solda boşluk bırakıyor. Grandede omuz omuza giderken lineada boşluk var omuz mesafesinde .

    Bunu diyen ben değilimki arkadaşım girin araştırın bakalım genişliği iki aracın ne kadarmış. Fiat kendisi söylüyor bunu. Hatta Puntonun iz genişliği Lineaya göre fazla bile. Girin bakın sitesine biraz araştırmacı olun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AliUmut07

    beyler b mi c mi tartışmaya devam edin sonsuza kadar ama Allah aşkına şu şekilde alıntı yapmayın.

    Kimseyle b mi c mi diye tartışmıyorum eger lafınız bana ise... Ayrıca alıntı yapmanın ne zararı var?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayigucu
    Kimseyle b mi c mi diye tartışmıyorum eger lafınız bana ise... Ayrıca alıntı yapmanın ne zararı var?

    tüm sayfaları okudum. gereksiz tartışmalar, üst üste alıntılar yapılmış devamlı. sözüm size değil, genel bir sitem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayigucu


    quote:

    Orijinalden alıntı: ITALIAN CAR'S

    Millet sacmalayip durmus,

    Simdi olay su. Linea hicbir B sinifiyla karsilastirilamaz. Bal gibi C sinifidir. Hangi B sinifi araci surersem sureyim Lineadan daha iyi degil. Ama su varki cogu C sinifindan biraz altta kaliyor. Eger Linea B+ ise Fluencede B dir. Yalitim olarak yol tutusu denge hacim cok iyi bir aractir. Ayni model Astranin donemedigi viraji Linea-Goodyear ikilisiyle ESP siz gaza basa basa dondum. Corolla ile viraj donerken guven vermiyor o semalsiz kasa kendini onden onden birakiyor bide tas gibi suspansiyonlar+ince sayilabilcek yanak lastik ile. Lineanin surus guvenini cogu C sinifi arac vermiyor. Donanim olarak hersey ortada zaten. Cogu kisi Lineayi surmeden yargisini koyuyor bile. Altyapidaki kaliteyi ne Toyota ne Renault sunabilir. Fiat Lineanin verdigi his biraz farkli oldugundan yol tutusu dusukmus gibi geliyor bazi kisilere. 1.3 Punto Otomatik vites kullannalar bilir o performansi gazlamayi. Duz yolda abartmiyorum isiklarda cogu araci yiyor. Bilmeden yargiyi koymayin arkadaslar kullanin gelin deyin ben soyle bi tutus sorunu yasadim vs. Yada surasi kotu geldi cozelim. Sidik yaristirmayla olmuyor yollarda gormek lazim.

    Yok artık daha neler.. Linea ve punto yu cok severim... Ama segment ve yol tutuş olayını biraz abartmışsınız...

    Her aracın bir kişiliği var onu tanıdıktan sonra Lineanında puntonunda yol tutuşu ortaya çıkıyor. Kayanakadar zorlayın sizde görürsünüz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    Linea Classic Emotion Plus,
    Linea Lounge,
    modellerinde kadife koltuk kullanılıyor.
    Başka hangi C segmenti araçta kadife koltuk var ?
     Fiat Linea gibi başka araba var mı ?
     Fiat Linea gibi başka araba var mı ?

    Gorende Alti islemeli koltuk var sanicak... Record koltugu mu sandin hocam?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Belgeli ve dayanaklı konuşmayı severim.Yani bir tezi ortaya sürerken yanımda bir belgenin,bu teze dayanak olarak gösterebileceğim kanıtlarım olmasını severim.

    Linea modeli Türkiye'de genel olarak 1.3 MultiJet motoruyla şirket aracı olarak kullanılsa da,ailelerin de çoğunlukla kullandığı bir araçtır.Zaten Linea'nin Avrupa pazarındaki segment sınıfı ''Small Family Car'' yani Passat gibi 3 Serisi gibi modellerin bir segment altıdır.Türkiye'de bu sınıfa ''C segmenti'' deniliyor.C segmentinde Linea gibi sedanlarda var,Golf gibi hatchback modellerde.

    Dediğim gibi belgeli konuşmayı seviyorum o yüzden bana inanmanızı beklemiyorum fakat yine de kendi gözlerinizle görün diye bu resmi yayınlıyorum.

    İşte resim:

     Fiat Linea gibi başka araba var mı ?

    Kesinlikle bizzat kendim taradım ve yayınlıyorum.

    Kim ne derse desin,Fiat Linea'nın artık ufak bir elden geçirme operasyonu isteyen 1.3 MultiJet motoru hariç(senelerdir her modelde kullanılıyor ve artık ufak bir güçlendirme çalışması lazım.) hiç bir problemi yok.
    Tam anlamıyla fiyat-performans beklentilerini karşılayan bir otomobil.

    Çok normaldir ki,böyle bir modelde Nappa deri koltuklar,Surround ses sistemi gibi opsiyonlar beklenemez fakat yine de sunduğu donanımlar iyi seviyede.

    Uzun uzun yazıp başınızı ağrıttıysam özür dilerim.

    Hayırlı günler,
    Emre.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atilla_06

    quote:

    Orijinalden alıntı: automovil


    quote:

    Orijinalden alıntı: Atilla_06

    quote:

    Orijinalden alıntı: automovil


    quote:

    Orijinalden alıntı: Atilla_06

    Hocam merhaba

    Şimdi vermiş olduğunuz fotoğrafta Golf ve Polo var dediğiniz gibi. Ancak her iki araç arasında ciddi boyut farkı var, malzeme kalitesinde ciddi farklılıklar var. Ve görüntüdede belli başlı ciddi farkılıklar var. Punto kullandınızmı bilmiyorum ama ben lineayıda puntoyuda kullandım. Genişik ebatları aynı, malzeme kalitesi ve görünüm konsol üstündeki uzanmış kısım haricinde tüm çizgiler aynıydı. Dikkat çekmek istediğim nokta buydu.



    Daha ve VW fotoğrafları var hocam bir görsen için gider valla

    Linea puntodan geniş. Lounge modeli safkan c segmenti. Süspansiyon konforuda birçok araçtan iyi.

    Milimetresine kadar aynı Punto ve Lineanın iç genişliği. Milimetrik şekilde aynıdır. Bunun farkında olan Türkiye Fiat, internet sitesine Puntonun genişliğini yazmamıştır. İsterseniz araştırabilirsiniz.

    Hatta Puntonun ön iz genişliği Lineadan daha fazladır. Girin bakın internet sitesine.

    6 yıl g.punto 2 yıl line 1.6 emo+ kullandım sen haklısın. 1.3 multijet 90 hp grande puntonun motor bölümünü doldururken aynı motor lineada sağda ve solda boşluk bırakıyor. Grandede omuz omuza giderken lineada boşluk var omuz mesafesinde .

    Bunu diyen ben değilimki arkadaşım girin araştırın bakalım genişliği iki aracın ne kadarmış. Fiat kendisi söylüyor bunu. Hatta Puntonun iz genişliği Lineaya göre fazla bile. Girin bakın sitesine biraz araştırmacı olun.

    8 yıl kullandığım aracı niye araştırım. Hala anlamıyosun linea geniş bu kadar basit. 1.3 linea ve puntoyu yanyana koy. Ergen yuvası oldu burası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu fiyat aralığında alınabilecek en iyi araçlardan birisi Linea'dır.



     Fiat Linea gibi başka araba var mı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OĞUZ? -- 25 Ağustos 2013; 18:01:27 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ITALIAN CAR'S

    Millet sacmalayip durmus,

    Simdi olay su. Linea hicbir B sinifiyla karsilastirilamaz. Bal gibi C sinifidir. Hangi B sinifi araci surersem sureyim Lineadan daha iyi degil. Ama su varki cogu C sinifindan biraz altta kaliyor. Eger Linea B+ ise Fluencede B dir. Yalitim olarak yol tutusu denge hacim cok iyi bir aractir. Ayni model Astranin donemedigi viraji Linea-Goodyear ikilisiyle ESP siz gaza basa basa dondum. Corolla ile viraj donerken guven vermiyor o semalsiz kasa kendini onden onden birakiyor bide tas gibi suspansiyonlar+ince sayilabilcek yanak lastik ile. Lineanin surus guvenini cogu C sinifi arac vermiyor. Donanim olarak hersey ortada zaten. Cogu kisi Lineayi surmeden yargisini koyuyor bile. Altyapidaki kaliteyi ne Toyota ne Renault sunabilir. Fiat Lineanin verdigi his biraz farkli oldugundan yol tutusu dusukmus gibi geliyor bazi kisilere. 1.3 Punto Otomatik vites kullannalar bilir o performansi gazlamayi. Duz yolda abartmiyorum isiklarda cogu araci yiyor. Bilmeden yargiyi koymayin arkadaslar kullanin gelin deyin ben soyle bi tutus sorunu yasadim vs. Yada surasi kotu geldi cozelim. Sidik yaristirmayla olmuyor yollarda gormek lazim.

    Amma salladin, az daha yazsan heralde 320 ile falan karsilastiracaktin.Ozellikle yol tutus olarak bakarsak Bmw 3 serisi ile donerken tedirginlik yasadigim virajlari Linea ile hic tedirginlik yasamadan gaza basa basa dondum.

    Ulan kullanmasak neyse de kullandigim bildigim arac.170 ten sonra yol tutusu 0 arac, yalitim olarak vasatin ustu bir arac.Ozellikle ruzgar sesi.

    Fanboylugunda bir siniri var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre Guven

    Belgeli ve dayanaklı konuşmayı severim.Yani bir tezi ortaya sürerken yanımda bir belgenin,bu teze dayanak olarak gösterebileceğim kanıtlarım olmasını severim.

    Linea modeli Türkiye'de genel olarak 1.3 MultiJet motoruyla şirket aracı olarak kullanılsa da,ailelerin de çoğunlukla kullandığı bir araçtır.Zaten Linea'nin Avrupa pazarındaki segment sınıfı ''Small Family Car'' yani Passat gibi 3 Serisi gibi modellerin bir segment altıdır.Türkiye'de bu sınıfa ''C segmenti'' deniliyor.C segmentinde Linea gibi sedanlarda var,Golf gibi hatchback modellerde.

    Dediğim gibi belgeli konuşmayı seviyorum o yüzden bana inanmanızı beklemiyorum fakat yine de kendi gözlerinizle görün diye bu resmi yayınlıyorum.

    İşte resim:

     Fiat Linea gibi başka araba var mı ?

    Kesinlikle bizzat kendim taradım ve yayınlıyorum.

    Kim ne derse desin,Fiat Linea'nın artık ufak bir elden geçirme operasyonu isteyen 1.3 MultiJet motoru hariç(senelerdir her modelde kullanılıyor ve artık ufak bir güçlendirme çalışması lazım.) hiç bir problemi yok.
    Tam anlamıyla fiyat-performans beklentilerini karşılayan bir otomobil.

    Çok normaldir ki,böyle bir modelde Nappa deri koltuklar,Surround ses sistemi gibi opsiyonlar beklenemez fakat yine de sunduğu donanımlar iyi seviyede.

    Uzun uzun yazıp başınızı ağrıttıysam özür dilerim.

    Hayırlı günler,
    Emre.

    Linea, B+ sedan fiyatına satılan bir C segmenti sedandır. Katılıyorum. Çok satmasının nedeni işte tam da budur. Ama işte bir de Ncap testinin olmayışı falan biraz ön yargıyla baktırıyor araca. C segmenti sedan olupta Ncap' a girmeyen tek model sanırım ( Çin araçları hariç ) Güvenlik, insanlar için gerçekten çok önemli artık. İç mekan kalitesi ve koltukları iğrenç olan Rapid bile Elegance dizel modeliyle 49.900 TL' ye satılıyor ki araç B+ sedan segmentinde. Ama işte adamların arabası 5 yıldızlı. Yemişim far yağmur sensörünü. Benim için güvenlik daha önemli. Linea yerine tercihim Rapid olurdu mesela.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alpine.

    Doğan ın koltuklarını unutmamak gerekir.


     Fiat Linea gibi başka araba var mı ?

    Konuyu gördüğümde direk aklıma bu geldi
    Birde bordo alıyorlar ya şu lineayı tam doğana benzetiyorum ( doğanında en popüler renklerinden biriydi bordo )




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre Guven

    Belgeli ve dayanaklı konuşmayı severim.Yani bir tezi ortaya sürerken yanımda bir belgenin,bu teze dayanak olarak gösterebileceğim kanıtlarım olmasını severim.

    Linea modeli Türkiye'de genel olarak 1.3 MultiJet motoruyla şirket aracı olarak kullanılsa da,ailelerin de çoğunlukla kullandığı bir araçtır.Zaten Linea'nin Avrupa pazarındaki segment sınıfı ''Small Family Car'' yani Passat gibi 3 Serisi gibi modellerin bir segment altıdır.Türkiye'de bu sınıfa ''C segmenti'' deniliyor.C segmentinde Linea gibi sedanlarda var,Golf gibi hatchback modellerde.

    Dediğim gibi belgeli konuşmayı seviyorum o yüzden bana inanmanızı beklemiyorum fakat yine de kendi gözlerinizle görün diye bu resmi yayınlıyorum.

    İşte resim:

     Fiat Linea gibi başka araba var mı ?

    Kesinlikle bizzat kendim taradım ve yayınlıyorum.

    Kim ne derse desin,Fiat Linea'nın artık ufak bir elden geçirme operasyonu isteyen 1.3 MultiJet motoru hariç(senelerdir her modelde kullanılıyor ve artık ufak bir güçlendirme çalışması lazım.) hiç bir problemi yok.
    Tam anlamıyla fiyat-performans beklentilerini karşılayan bir otomobil.

    Çok normaldir ki,böyle bir modelde Nappa deri koltuklar,Surround ses sistemi gibi opsiyonlar beklenemez fakat yine de sunduğu donanımlar iyi seviyede.

    Uzun uzun yazıp başınızı ağrıttıysam özür dilerim.

    Hayırlı günler,
    Emre.

    Linea, B+ sedan fiyatına satılan bir C segmenti sedandır. Katılıyorum. Çok satmasının nedeni işte tam da budur. Ama işte bir de Ncap testinin olmayışı falan biraz ön yargıyla baktırıyor araca. C segmenti sedan olupta Ncap' a girmeyen tek model sanırım ( Çin araçları hariç ) Güvenlik, insanlar için gerçekten çok önemli artık. İç mekan kalitesi ve koltukları iğrenç olan Rapid bile Elegance dizel modeliyle 49.900 TL' ye satılıyor ki araç B+ sedan segmentinde. Ama işte adamların arabası 5 yıldızlı. Yemişim far yağmur sensörünü. Benim için güvenlik daha önemli. Linea yerine tercihim Rapid olurdu mesela.

    Şu anda Avrupa'da satılan araçlarda 2 kriter ön planda zaten.

    1-) CO2 emisyonu ve yakıt tüketimi,
    2-) Sunduğu standart ve opsiyonel güvenlik elemanları.

    Avrupalı tüketiciler araçlar bomboş olsa bile bu 2 şeye dikkat ediyor ve mümkün olduğu kadar opsiyon doldururken öncelikle güvenlik elemanından başlıyorlar.

    Zaten onlarda vergi CO2 emisyonuna göre alındığı için,1 madde ne kadar iyi olursa fiyat da o derece düşük oluyor zaten.

    Yanlışlık varsa kusuruma bakmayın,
    Hayırlı günler,
    Emre.




  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.