Şimdi Ara

..::: * FIAT FIORINO FAN CLUB * :::.. (639. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15.224
Cevap
61
Favori
2.289.991
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 637638639640641
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkenan982

    Merhaba arkadaşlar 2012 model 1200 km turuncu fio combi emotion sahibi olarak aranızdayım. su an yakıt tüketimim 7.0 7.1 civarlarında bu deger ne zaman normale doner ayrıca aracın motorunu zorlamalı mıyım yoksa sakın sakin devam mı edeyim önerileriniz için şimdiden teşekkürler

    Aracınız hayırlı olsun.

    Şehir içi ortlama yakıt tüketimi her araç için değişiklik gösterir.Çünkü,herkesin kullanım şekli,ikamet ettiği yerdeki trafik yoğunluğu,yük taşıma,benim ki gibi kısa mesafe kullanımı vb. etkenler farklıdır.

    Aracınız 95 bg'lik ise vites değişimlerinizi şehir dışı düz yol yolda 1500-1750 d/dk arasında,şehir içi ise 2000 d/dk civarında yapın.Dizel motorda aracı hareket ettiren bg değildir,torktur.Bg sadece son sürati belirler.Bu yüzden 95 bg lik motorda tork 1500 d/dk kendini gösteriyor.

    Aracınız 75 bg'lik ise vites değişimlerinizi şehir dışı düz yol yolda 1750-2000 d/dk arasında,şehir içi ise yine 2000 d/dk civarında yapın.Bu yüzden 75 bg lik motorda tork 1750 d/dk kendini gösteriyor.

    Bir depo boyunca vites değişimi yönünden yukarıdaki duruma itina gösterirseniz ortalama yakıtınızın düşüş gösterdiğini yol bil. göreceksiniz.Fakat ne kadar düşüş gösterir artık o sizin yukarıdaki kullanım şartlarınıza bağladır.

    "Motor açma" dediğimiz olay şimdiki yeni nesil motorlarda yapılan bir çalışma değildir.Fakat yeni motor alışma süreci içerisinde olduğu için ilk 3000 km boyunca 3000d/dk geçmeyin,derim.Sonrasında yine geçmeyin,derim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metnes71

    quote:

    Orijinalden alıntı: kkenan982

    Merhaba arkadaşlar 2012 model 1200 km turuncu fio combi emotion sahibi olarak aranızdayım. su an yakıt tüketimim 7.0 7.1 civarlarında bu deger ne zaman normale doner ayrıca aracın motorunu zorlamalı mıyım yoksa sakın sakin devam mı edeyim önerileriniz için şimdiden teşekkürler

    Aracın hayırlı olsun , yakıt düşmez o kadar fazla beklentin olmasın benim arac 21500 oldu ilk aldığım günkü kadar harcıyor ( aynı kullanım şartları ile karşılaştırınca ).

    yakıt konusunu MAS çok güzel açıklamış , boşu boşuna shell , opet , bp daha iyidir diyerek kendinizi kandırmayın fazla para ödemeyin, hepsi tüpraş rafinerisi ürünü olup , eğer şirketler kendi katkı maddesini eklerse katkılı , eklemez ise direk rafineri ürünü kullanıyorsunuz bunu bilmenizi isterim.
    Burada dikkat edilmesi gereken en önemli husus , mazot aldığınız yerin güvenilir bir yer oluşu , yani mazota su katma , kaçak mazot satımı vb.....

    benim ses kesinlikle takoz diye düşünüyorum , pek yanılmam , bugün öğleden sonra aracı gönderiyorum bakalım ne diyecekler.

    her kese hayırlı işler.



    Sorun takozlar ise büyük ihtimal öyledir,kesinlikle ikisini de değitirsinler.Ayrıca aracın 21500 km olduğuna göre lastiklerin eşit aşınmalarını sağlamak amacıyla ön-arka yapsınlar.

    Yakın bir akrabam PO'da yakıt kontrol elemanı.Şikayetler üzerine istasyonlara gidip numune incelemesi yapıyorlar.
    Yakıtın kalitesizliğiyle ilgili açıklamaları ondan öğrenmiştim.PO için uydudan denetimi olan istasyonlardan almamı söylemişti.
    Bu yüzden yakıt alırken güvenebileceğimiz yerleri tercih etmekte fayda var.Ben de Fiat'ın bayisinin kendi istasyonundan alıyorum ki bir sorun yaşamam karşısında haklı çıkayım.




  • Dün amortisör takozlarının ikiside değişti ( garantiden) .lastik aşınma olayına gelince ben yazlık-kışlık kullanıyorum gecen sene önden çıkanları bu yaz kendim arkalara almıştım ,
    şimdi de kışlıkları takerken ön-arka yapacağım.
  • SELAM ARKADAŞLAR. FIAT FIORINO EMOTION ARACIMI SATIYORUM. 3 GÜN ÖNCE EGSOZ VE FENNİ MUAYENE YAPILDI. FULL DONANIMLI OLUP, ARAÇ ŞU AN HUSUSİ OLARAK KULLANILMAKTADIR. RENK ÇÖL GRİDİR. ARAÇ ÇOK TEMİZ OLUP, HERHANGİ BİR SORUNU BULUNMAMAKTADIR. ARAÇTA AYRICA YAKLAŞIK 4.500 TL AKSESUAR VARDIR. KM:37000 İRTİBAT TEL:0532 400 14 10. DAHA DETAYLI http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-minivan-van-panelvan-fiat-07-aaz-07-ozel-aksesuar-full-emotion-60860378/detay/
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sfr2001

    SELAM ARKADAŞLAR. FIAT FIORINO EMOTION ARACIMI SATIYORUM. 3 GÜN ÖNCE EGSOZ VE FENNİ MUAYENE YAPILDI. FULL DONANIMLI OLUP, ARAÇ ŞU AN HUSUSİ OLARAK KULLANILMAKTADIR. RENK ÇÖL GRİDİR. ARAÇ ÇOK TEMİZ OLUP, HERHANGİ BİR SORUNU BULUNMAMAKTADIR. ARAÇTA AYRICA YAKLAŞIK 4.500 TL AKSESUAR VARDIR. KM:37000 İRTİBAT TEL:0532 400 14 10. DAHA DETAYLI http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-minivan-van-panelvan-fiat-07-aaz-07-ozel-aksesuar-full-emotion-60860378/detay/

    Dostum,hayırlı satışlar.Eskiler bir bir satmaya başladı araçlarını.Sanırım hız sınırları herkesi üzdü gibi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: M-A-S

    quote:

    Orijinalden alıntı: sfr2001

    SELAM ARKADAŞLAR. FIAT FIORINO EMOTION ARACIMI SATIYORUM. 3 GÜN ÖNCE EGSOZ VE FENNİ MUAYENE YAPILDI. FULL DONANIMLI OLUP, ARAÇ ŞU AN HUSUSİ OLARAK KULLANILMAKTADIR. RENK ÇÖL GRİDİR. ARAÇ ÇOK TEMİZ OLUP, HERHANGİ BİR SORUNU BULUNMAMAKTADIR. ARAÇTA AYRICA YAKLAŞIK 4.500 TL AKSESUAR VARDIR. KM:37000 İRTİBAT TEL:0532 400 14 10. DAHA DETAYLI http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-minivan-van-panelvan-fiat-07-aaz-07-ozel-aksesuar-full-emotion-60860378/detay/

    Dostum,hayırlı satışlar.Eskiler bir bir satmaya başladı araçlarını.Sanırım hız sınırları herkesi üzdü gibi.

    119 km ile fiorinom la radardan geçtik süper bir duyguy du herkese tavsiye ederim.




  • arkadaşlar az önce eve bursa börükleden dikkaldırım tarafına gelirken sol yan aynanın olduğu bölgeden tıkırtılar geldiğini fark ettim.

    ama ses sanırım direk ile göğüs ün birleştiği noktanin içinden geliyor gibiydi. bilgisi olan varmı bu ses hakkında ? özellikle çukura girdiğimde sanki bişi bi yere çarpıyormuş gibi tok bir ses...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ozn.Onl

    arkadaşlar az önce eve bursa börükleden dikkaldırım tarafına gelirken sol yan aynanın olduğu bölgeden tıkırtılar geldiğini fark ettim.

    ama ses sanırım direk ile göğüs ün birleştiği noktanin içinden geliyor gibiydi. bilgisi olan varmı bu ses hakkında ? özellikle çukura girdiğimde sanki bişi bi yere çarpıyormuş gibi tok bir ses...

    Direk içerisinda bazı kablolar geçiyor.Bu kablolar vuruyor olabilir.Ayrıca Direk üzeri plastikler geçmeli yapılmış.Bu yüzden pimlerin olduğu yerler gevşek kaldığı zaman zırıltı da yapabiliyor.Plastik korumayı çekerek çıkartın,içerisinde ses yapabilecek unsurları kontrol edin,pimleri kontrol edin ve tekrar takın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M-A-S

    quote:

    Orijinalden alıntı: confusion.

    arkadaşlar 2011 combimix 2550 km de fiorinom var .2500 km ye kadar skıntı yoktu ama artık araba hızlanmıyor. 1.viteste arabayı bağırttırıyorum ama hızlanmıyor adamın sırtını koltuga yapıştırmıyor.ve 110 da iken araba bütün gücüyle bağırıyor resmen. 3000 devire cıkıyor araba.80 e rahat bi 20 saniyede çıkıyorum. sorun ne olabilir size arkadaşlar? balata ile bi sorun yok sanırım koku falan yok debriyajdan ayagımı kaldırınca araba gitmek istiyor.yokuşta çok rahat kalkış yapabiliyorum geri kaçma durumu yok. haftaiçi servise götüreceğim :(

    Turbo ve hortumlarını kontrol ettirin.

    aracım bugun servisten geldi ve hiçbir mekanik bir problem yok dediler... inanılır gbi degil. acemi şoför oldugum için millet ustalaştıkca araba sana az geliyodur ondan öyle hissediyorsundur diyorlar. şaka gbi ya




  • quote:

    Orijinalden alıntı: M-A-S

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ozn.Onl

    arkadaşlar az önce eve bursa börükleden dikkaldırım tarafına gelirken sol yan aynanın olduğu bölgeden tıkırtılar geldiğini fark ettim.

    ama ses sanırım direk ile göğüs ün birleştiği noktanin içinden geliyor gibiydi. bilgisi olan varmı bu ses hakkında ? özellikle çukura girdiğimde sanki bişi bi yere çarpıyormuş gibi tok bir ses...

    Direk içerisinda bazı kablolar geçiyor.Bu kablolar vuruyor olabilir.Ayrıca Direk üzeri plastikler geçmeli yapılmış.Bu yüzden pimlerin olduğu yerler gevşek kaldığı zaman zırıltı da yapabiliyor.Plastik korumayı çekerek çıkartın,içerisinde ses yapabilecek unsurları kontrol edin,pimleri kontrol edin ve tekrar takın.

    hocam orayı söktüm ama orda ses yapıcak bişi yok kablolar sabitlenmiş kelepçe ile sanırım göğüsün altından bir yerden geliyor. ayrıca bugün sol ampul patladı. bizim araçlarda h4 mü h1 mi kullanılıyor bilginiz varmı .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: M-A-S

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ozn.Onl

    arkadaşlar az önce eve bursa börükleden dikkaldırım tarafına gelirken sol yan aynanın olduğu bölgeden tıkırtılar geldiğini fark ettim.

    ama ses sanırım direk ile göğüs ün birleştiği noktanin içinden geliyor gibiydi. bilgisi olan varmı bu ses hakkında ? özellikle çukura girdiğimde sanki bişi bi yere çarpıyormuş gibi tok bir ses...

    Direk içerisinda bazı kablolar geçiyor.Bu kablolar vuruyor olabilir.Ayrıca Direk üzeri plastikler geçmeli yapılmış.Bu yüzden pimlerin olduğu yerler gevşek kaldığı zaman zırıltı da yapabiliyor.Plastik korumayı çekerek çıkartın,içerisinde ses yapabilecek unsurları kontrol edin,pimleri kontrol edin ve tekrar takın.

    orayı söktüm kablolar minik kelepçeler ile sabitlenmiş. Sanırım göğüsün altından geliyor ayrıca zırıltı tarzında değil bildiğin tak tuk ses geliyor.




  • arkadaslar araba 50 ye gelince 4.vitesi istiyor.anormal olan nedir???? vites aralıklarını cok kısa tutmak zorunda kalıyorum araba çünkü hızlanmadan vites istiyor. sorun ne olabilir?? servise verdim çekişten düşüyor diyerekten mekanik bir problem gözükmüyor diyor görevli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: confusion.

    arkadaslar araba 50 ye gelince 4.vitesi istiyor.anormal olan nedir???? vites aralıklarını cok kısa tutmak zorunda kalıyorum araba çünkü hızlanmadan vites istiyor. sorun ne olabilir?? servise verdim çekişten düşüyor diyerekten mekanik bir problem gözükmüyor diyor görevli

    Aracınız manuel vites ise 3. viteste devir saati neyi gösteriyor ki 50 km/h'de 4. vitesi istiyor,diyebiliyorsunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M-A-S

    quote:

    Orijinalden alıntı: confusion.

    arkadaslar araba 50 ye gelince 4.vitesi istiyor.anormal olan nedir???? vites aralıklarını cok kısa tutmak zorunda kalıyorum araba çünkü hızlanmadan vites istiyor. sorun ne olabilir?? servise verdim çekişten düşüyor diyerekten mekanik bir problem gözükmüyor diyor görevli

    Aracınız manuel vites ise 3. viteste devir saati neyi gösteriyor ki 50 km/h'de 4. vitesi istiyor,diyebiliyorsunuz?

    kardeşim araba hızlanmıyor.motorda sıkıntı yok. sanki arabayı birşey tutuyor gibi. 3.viteste 3500 4000 devire kadar cıkıyorum araba yeni 40-50 civarına cıkıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi confusion. -- 9 Ekim 2011; 11:31:51 >
  • Arkadaşlar bu fiorino yakıt tüketimi konusundaki tartışları , Agustos 2010 fiorino emotion otomatik vites sahibi olduğum günden bu güne takip ediyorum 41 yaşındayım 23 yıllık şöförüm bundan öncede 2004 model Palio multijet sahibi idim. Söz konusu durumda dikkatinizden kaçan bir şey var, sizler Fiorino yakıt tüketimini tartışıyorsunuz ama fiorino manuel vites kullanan arkadaşlar otomatik vitesli kullanan arkadaşlarla yakıt tüketimini vede yaşadığınız şehire göre tartışmanız gerekiyor.
    Ben Ankara da ikamet ediyorum sabah en yogun saatte keçiören istikametinden Ulus istikametine gidiş dönüş hiç şaşmaz her gün 2 kez 20 km yapar birde esenboğa istikametine 26 km yol yapıyorum bi istikamette trafik ana baba günü diğer istikamette meşhur Hasköy rampası var, Bir kullanıcı örneğin Edirne veya Konya da ikamet ediyorsa kıyaslayamazsınız trafik yok rampa yok. Ben şehir içi 6,4 lt ile 6,6 arasında tüketimimi var. Şehirler arası yolda 5 kişi ve bağajlar ile klima çalışıyorken Pamukkale istikameti ortalama gidiş dönüş 5 lt yakıt tükettim.
    Lütfen manuel ve otomatik vites yakıt tüketimlerini karşılaştırmayın yük ve bölgesel klima çalıştırma zorunluğunu düşünün. 70 bg Palio'da ben şehir içi 5 lt yakıt tüketimine, şehir dışı 4,6 yakıt tüketiminden aşağı düşemedim, 5 yıl kullandım o aracı ki Palio 1030 kğ dır Fiorino ise 1190 km servisle tanışmışlığım vardır, rica ettim yakıt sistemini teste bağladılar, her şey normal çıktı.
    Şunuda belirteyim yakıt verileri etiket değerleri şöyle belirlenir Denize sıfır noktada 100 km sabit tam sabit hızda aynalar ve üst tavan rayları sökülmüş halde piste sabit 100 km yol kat ederek kaydedilir ama sıfır yavaşlama olmaksızın. Otomatik vitesde sizin tek etkiniz agresif sürmemeniz yönündedir yakıta gerisini robotu geçemezsiniz emekli sürüşü sürseniz bile robotun değiştirdiği vitesler sizi sürüş tarzına mecbur bırakır. Örneğin Otomatik fiorino ile dik bir rampayı çıkmaya başlayacaksanız hafif gazla otomatik vites cebelleşme sorunu vardır 1-2 , 2-1 tekrar aynı konu servis size şunu öneriri lütfen gaza rampalarda hafif basmayın veya manuel çıkın o yokuşu kararsız kalma kronik sorunları vardır. En kronik sorunu ise yan kapılardan gelen seslerdir.
    Bunun dışında Fiat size 16 valf dizel muhteşem bir motor sunmuştur üst devirlerde sessizleşir ve açılır yok demez, ki hala Ford ve Pegoet utanmadan o eski teknoloji 8 valfli traktör dizeli sunuyor. Bilen bilir sözün özü şehrinizde var ise Birmot servis olarak çok muhteşem hizmet sunar diğer markalara göre begenmediğiniz konuda geri gidersiniz taki memnun kalana değin.
    Boş verin bazı şeyleri güzel bir aracımız var Güle Güle Allah kaza bela vermeden kullanalım uzun yıllar. Kalın sağlıcakla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rcnqxq

    Arkadaşlar bu fiorino yakıt tüketimi konusundaki tartışları , Agustos 2010 fiorino emotion otomatik vites sahibi olduğum günden bu güne takip ediyorum 41 yaşındayım 23 yıllık şöförüm bundan öncede 2004 model Palio multijet sahibi idim. Söz konusu durumda dikkatinizden kaçan bir şey var, sizler Fiorino yakıt tüketimini tartışıyorsunuz ama fiorino manuel vites kullanan arkadaşlar otomatik vitesli kullanan arkadaşlarla yakıt tüketimini vede yaşadığınız şehire göre tartışmanız gerekiyor.
    Ben Ankara da ikamet ediyorum sabah en yogun saatte keçiören istikametinden Ulus istikametine gidiş dönüş hiç şaşmaz her gün 2 kez 20 km yapar birde esenboğa istikametine 26 km yol yapıyorum bi istikamette trafik ana baba günü diğer istikamette meşhur Hasköy rampası var, Bir kullanıcı örneğin Edirne veya Konya da ikamet ediyorsa kıyaslayamazsınız trafik yok rampa yok. Ben şehir içi 6,4 lt ile 6,6 arasında tüketimimi var. Şehirler arası yolda 5 kişi ve bağajlar ile klima çalışıyorken Pamukkale istikameti ortalama gidiş dönüş 5 lt yakıt tükettim.
    Lütfen manuel ve otomatik vites yakıt tüketimlerini karşılaştırmayın yük ve bölgesel klima çalıştırma zorunluğunu düşünün. 70 bg Palio'da ben şehir içi 5 lt yakıt tüketimine, şehir dışı 4,6 yakıt tüketiminden aşağı düşemedim, 5 yıl kullandım o aracı ki Palio 1030 kğ dır Fiorino ise 1190 km servisle tanışmışlığım vardır, rica ettim yakıt sistemini teste bağladılar, her şey normal çıktı.
    Şunuda belirteyim yakıt verileri etiket değerleri şöyle belirlenir Denize sıfır noktada 100 km sabit tam sabit hızda aynalar ve üst tavan rayları sökülmüş halde piste sabit 100 km yol kat ederek kaydedilir ama sıfır yavaşlama olmaksızın. Otomatik vitesde sizin tek etkiniz agresif sürmemeniz yönündedir yakıta gerisini robotu geçemezsiniz emekli sürüşü sürseniz bile robotun değiştirdiği vitesler sizi sürüş tarzına mecbur bırakır. Örneğin Otomatik fiorino ile dik bir rampayı çıkmaya başlayacaksanız hafif gazla otomatik vites cebelleşme sorunu vardır 1-2 , 2-1 tekrar aynı konu servis size şunu öneriri lütfen gaza rampalarda hafif basmayın veya manuel çıkın o yokuşu kararsız kalma kronik sorunları vardır. En kronik sorunu ise yan kapılardan gelen seslerdir.
    Bunun dışında Fiat size 16 valf dizel muhteşem bir motor sunmuştur üst devirlerde sessizleşir ve açılır yok demez, ki hala Ford ve Pegoet utanmadan o eski teknoloji 8 valfli traktör dizeli sunuyor. Bilen bilir sözün özü şehrinizde var ise Birmot servis olarak çok muhteşem hizmet sunar diğer markalara göre begenmediğiniz konuda geri gidersiniz taki memnun kalana değin.
    Boş verin bazı şeyleri güzel bir aracımız var Güle Güle Allah kaza bela vermeden kullanalım uzun yıllar. Kalın sağlıcakla

    Merhabalar, ben de ilk başlarda rampalarda sıkıntı çektim ama şehiriçi kullanımda E modunu kapatınca asla böyle bir kararsızlık göstermedi. Şu anda şanzımanın gaza olan tepkilerini öyle iyi kavradım ki adeta gaz pedalıyla vites değiştirir oldum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: confusion.

    quote:

    Orijinalden alıntı: M-A-S

    quote:

    Orijinalden alıntı: confusion.

    arkadaslar araba 50 ye gelince 4.vitesi istiyor.anormal olan nedir???? vites aralıklarını cok kısa tutmak zorunda kalıyorum araba çünkü hızlanmadan vites istiyor. sorun ne olabilir?? servise verdim çekişten düşüyor diyerekten mekanik bir problem gözükmüyor diyor görevli

    Aracınız manuel vites ise 3. viteste devir saati neyi gösteriyor ki 50 km/h'de 4. vitesi istiyor,diyebiliyorsunuz?

    kardeşim araba hızlanmıyor.motorda sıkıntı yok. sanki arabayı birşey tutuyor gibi. 3.viteste 3500 4000 devire kadar cıkıyorum araba yeni 40-50 civarına cıkıyor

    3500-4000 devirde 3. viteste hızınız 50 km/h'de mi?

    Turboda sorun olsa 4000 deviri bulmanız imkansız.Debriyaj balatanız fazlasayla aşınmış olabilir.Zira 3500-4000 devirde araç 3. viteste 50 km/h de yol almaz.Yetkili serviste ustayla beraber test sürüşüne çıkın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: M-A-S

    quote:

    Orijinalden alıntı: confusion.

    quote:

    Orijinalden alıntı: M-A-S

    quote:

    Orijinalden alıntı: confusion.

    arkadaslar araba 50 ye gelince 4.vitesi istiyor.anormal olan nedir???? vites aralıklarını cok kısa tutmak zorunda kalıyorum araba çünkü hızlanmadan vites istiyor. sorun ne olabilir?? servise verdim çekişten düşüyor diyerekten mekanik bir problem gözükmüyor diyor görevli

    Aracınız manuel vites ise 3. viteste devir saati neyi gösteriyor ki 50 km/h'de 4. vitesi istiyor,diyebiliyorsunuz?

    kardeşim araba hızlanmıyor.motorda sıkıntı yok. sanki arabayı birşey tutuyor gibi. 3.viteste 3500 4000 devire kadar cıkıyorum araba yeni 40-50 civarına cıkıyor

    3500-4000 devirde 3. viteste hızınız 50 km/h'de mi?

    Turboda sorun olsa 4000 deviri bulmanız imkansız.Debriyaj balatanız fazlasayla aşınmış olabilir.Zira 3500-4000 devirde araç 3. viteste 50 km/h de yol almaz.Yetkili serviste ustayla beraber test sürüşüne çıkın.

    motor 4000 de var gücüyle bağırıyor ama tekerlekler tepki vermiyor. motorun devrine göre gtmiyor kasa




  • arkadaşlar işyerimde bir arkadaşımızda fiat fiorino var.. Dizel araç..bugun yakıt almış ve aklına bazı sorular takılmış... kullanım kılavuzuna baktıgımızda aracın yakıt deposu 45 + rezerz olarak 6 bölü 7 gibi birşey var.. o kısım ne anlama geliyor..bu konuda yardımcı olabileck var mı ? litrenin 6 bölü 7'si anlamına mı geliyor..ve o kısım aracın yakıt alarm ışıgı yanmaya başladıgında kullanılan kısım mı oluyor ?

    Saygılar..
  • 
Sayfa: önceki 637638639640641
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.