Şimdi Ara

FİAT DOBLO MODİFİYE (39. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
903
Cevap
0
Favori
915.218
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3738394041
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GRANDE

    quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC

    @ Zutuf

    Motoru ne bu doblonun? Yol aşağı doğru eğimmiydi nasıldı anlat bakalım detayları.

    Sen o araçla 200 yapıyorsan benim 300 km yapmam lazım benimkisi ile.



    iyide ne alaka yap sende koy resmini yapabilirsen sonrada konuşursun

    Alıntıları Göster
    Hayır abi, aklım mantığım almıyor.

    1300 Kg bir araç, 100 hp 200 Nm tork ile 200 km/s hız yapıyor ise,

    2000 Kg bir araç 235 Hp 410 Nm tork ile 250 km/s yapabilmesi lazım o zaman.

    Yanlışmıyım?

    Ya fiatlarda büyük bir kadran hatası var,

    %10 aldığımızda 180 km/s gerçek hız çıkıyor fabrika verisi o değerin altında ama.

    Anlamıyorum ben bu işi ya.

    Benim aracın son hızı 207 km/s olarak verilmiş...Aerodinami desen oda yok ki dobloda felan...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TSMC

    Hayır abi, aklım mantığım almıyor.

    1300 Kg bir araç, 100 hp 200 Nm tork ile 200 km/s hız yapıyor ise,

    2000 Kg bir araç 235 Hp 410 Nm tork ile 250 km/s yapabilmesi lazım o zaman.

    Yanlışmıyım?

    Ya fiatlarda büyük bir kadran hatası var,

    %10 aldığımızda 180 km/s gerçek hız çıkıyor fabrika verisi o değerin altında ama.

    Anlamıyorum ben bu işi ya.

    Benim aracın son hızı 207 km/s olarak verilmiş...Aerodinami desen oda yok ki dobloda felan...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC

    Hayır abi, aklım mantığım almıyor.

    1300 Kg bir araç, 100 hp 200 Nm tork ile 200 km/s hız yapıyor ise,

    2000 Kg bir araç 235 Hp 410 Nm tork ile 250 km/s yapabilmesi lazım o zaman.

    Yanlışmıyım?

    Ya fiatlarda büyük bir kadran hatası var,

    %10 aldığımızda 180 km/s gerçek hız çıkıyor fabrika verisi o değerin altında ama.

    Anlamıyorum ben bu işi ya.

    Benim aracın son hızı 207 km/s olarak verilmiş...Aerodinami desen oda yok ki dobloda felan...


    hala neyi iddia ediyorsun doblo 1.9 turbo 200 ü görüyor daha önce başka arkadaşlarda resim koydu. 100 hp lik birçok araç bu hızı görür zaten.ayrıca drag şampiyonu doblo var, yani doblo güçlü bir araç.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi doblom -- 10 Ekim 2006; 17:59:31 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TSMC

    Hayır abi, aklım mantığım almıyor.

    1300 Kg bir araç, 100 hp 200 Nm tork ile 200 km/s hız yapıyor ise,

    2000 Kg bir araç 235 Hp 410 Nm tork ile 250 km/s yapabilmesi lazım o zaman.

    Yanlışmıyım?

    Ya fiatlarda büyük bir kadran hatası var,

    %10 aldığımızda 180 km/s gerçek hız çıkıyor fabrika verisi o değerin altında ama.

    Anlamıyorum ben bu işi ya.

    Benim aracın son hızı 207 km/s olarak verilmiş...Aerodinami desen oda yok ki dobloda felan...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC

    Hayır abi, aklım mantığım almıyor.

    1300 Kg bir araç, 100 hp 200 Nm tork ile 200 km/s hız yapıyor ise,

    2000 Kg bir araç 235 Hp 410 Nm tork ile 250 km/s yapabilmesi lazım o zaman.

    Yanlışmıyım?

    Ya fiatlarda büyük bir kadran hatası var,

    %10 aldığımızda 180 km/s gerçek hız çıkıyor fabrika verisi o değerin altında ama.

    Anlamıyorum ben bu işi ya.

    Benim aracın son hızı 207 km/s olarak verilmiş...Aerodinami desen oda yok ki dobloda felan...



    bu msj i bastan yazsaydin ya dostum

    arkadas yapmıs ve çekmiş resmini (fotoshop tur diye atlayanda olmadi hayret)

    sende yapabildigin max. hızını yap çek ve koy buraya artik 200 mü 220 mi olur

    kadran hatasi olduğunu zannetmiyorum eski jtd ler yeni 1.9 multijetler gerçekten çok iyi hızlanmada ve o hızlarada rahatlıkla çıkabiliyorlar

    senin aletle boşuna kıyaslama alakası yok ikisinin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: doblom

    quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC

    Hayır abi, aklım mantığım almıyor.

    1300 Kg bir araç, 100 hp 200 Nm tork ile 200 km/s hız yapıyor ise,

    2000 Kg bir araç 235 Hp 410 Nm tork ile 250 km/s yapabilmesi lazım o zaman.

    Yanlışmıyım?

    Ya fiatlarda büyük bir kadran hatası var,

    %10 aldığımızda 180 km/s gerçek hız çıkıyor fabrika verisi o değerin altında ama.

    Anlamıyorum ben bu işi ya.

    Benim aracın son hızı 207 km/s olarak verilmiş...Aerodinami desen oda yok ki dobloda felan...


    hala neyi iddia ediyorsun doblo 1.9 turbo 200 ü görüyor daha önce başka arkadaşlarda resim koydu. 100 hp lik birçok araç bu hızı görür zaten.ayrıca drag şampiyonu doblo var, yani doblo güçlü bir araç.

    Alıntıları Göster
    Tamam o zaman doblo'nun 200 yapıyorsa benim aracın 250 yapması gerekmezmi onu soruyorum o kadar?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TSMC

    Tamam o zaman doblo'nun 200 yapıyorsa benim aracın 250 yapması gerekmezmi onu soruyorum o kadar?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC

    Tamam o zaman doblo'nun 200 yapıyorsa benim aracın 250 yapması gerekmezmi onu soruyorum o kadar?


    tekerleklere iletilen güç ve şanzıman oranları da önemlidir.

    ayrıca aerodinamik katsayı ve kg başına düşen güç de önemlidir.

    düz hesap bu 200 yapıyorsa bu 300 yapar gibi bir yaklaşım sence doğru mu?

    doblo ticari araç 200 yapamıyor 160 yapıyor olsun.

    doblo 2006 yılı en iyi ticari araç ödülünü kadranda 200 basabiliyor diye almadı.

    değil mi?

    bu araç kalitesiz ve kötü olsa sence bu ödülü alabilir miydi?

    boşuna doblo yu karalamaya ya da yermeye gerek yok.

    bu aracı aşağılamanın da anlamı yok.

    fiyatına ve sınıfına göre çok iyi bir araç.

    gidip de ne suv ile ne de spor araba ile karşılaştırma




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sephiroth

    quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC

    Tamam o zaman doblo'nun 200 yapıyorsa benim aracın 250 yapması gerekmezmi onu soruyorum o kadar?


    tekerleklere iletilen güç ve şanzıman oranları da önemlidir.

    ayrıca aerodinamik katsayı ve kg başına düşen güç de önemlidir.

    düz hesap bu 200 yapıyorsa bu 300 yapar gibi bir yaklaşım sence doğru mu?

    doblo ticari araç 200 yapamıyor 160 yapıyor olsun.

    doblo 2006 yılı en iyi ticari araç ödülünü kadranda 200 basabiliyor diye almadı.

    değil mi?

    bu araç kalitesiz ve kötü olsa sence bu ödülü alabilir miydi?

    boşuna doblo yu karalamaya ya da yermeye gerek yok.

    bu aracı aşağılamanın da anlamı yok.

    fiyatına ve sınıfına göre çok iyi bir araç.

    gidip de ne suv ile ne de spor araba ile karşılaştırma

    Alıntıları Göster
    Arkadaşım anlatamıyorum.
    Doblonun içi miçi beni ilgilendirmez şu anda. Bir arkadaşımın şirket arabası olarak var ( arabasını sattı çünkü ) çok kötü içi miçi...

    Bana göre bu böyle 2006 yılının ödülünü aldıını biliyorum ama mevzu o değil.

    Mevzu şu 1.3 ton 100 hp bir aracın 200 km yapması. O kasa ile hemde.

    Tutupta karşılaştıran yok ama, 2007 model 120 hp ler ülkemize girerse 210-220 km diye sallamaya başlayanlar olacak.

    Ben de diyorumki benim araç nasıl 207 km/s oluyor...

    0-100'ü 7 saniye olan araba.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TSMC

    Arkadaşım anlatamıyorum.
    Doblonun içi miçi beni ilgilendirmez şu anda. Bir arkadaşımın şirket arabası olarak var ( arabasını sattı çünkü ) çok kötü içi miçi...

    Bana göre bu böyle 2006 yılının ödülünü aldıını biliyorum ama mevzu o değil.

    Mevzu şu 1.3 ton 100 hp bir aracın 200 km yapması. O kasa ile hemde.

    Tutupta karşılaştıran yok ama, 2007 model 120 hp ler ülkemize girerse 210-220 km diye sallamaya başlayanlar olacak.

    Ben de diyorumki benim araç nasıl 207 km/s oluyor...

    0-100'ü 7 saniye olan araba.

    Alıntıları Göster
    dedim ya senin aracında son dişli kısadır.

    son hızın da düşüktür.

    207 düz yol fabrika verisi.doblonun da 168.

    son vites doblo da uzun olduğu için rampa aşağı motor devir çevrebildiği yere kadar kadran sapması ile basıyor yani gps ölçüm yapsan 180 çıkar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sephiroth -- 10 Ekim 2006; 18:23:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sephiroth

    dedim ya senin aracında son dişli kısadır.

    son hızın da düşüktür.

    207 düz yol fabrika verisi.doblonun da 168.

    son vites doblo da uzun olduğu için rampa aşağı motor devir çevrebildiği yere kadar kadran sapması ile basıyor yani gps ölçüm yapsan 180 çıkar.

    Alıntıları Göster
    Hmm...Arabayı kaldırıp denemek lazım o zaman. Çünkü ben o araçla 160 yaparken bile korkuyorum sizde iyi cesaret var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sephiroth

    quote:

    Orjinalden alıntı: anil1925

    slm arkadaşlar.Bende de 1.3 multijet 2006 doblo var.Araba bnm isteklerimi fazlasıyla karşılıyor.Gerek iç hacim olarak,gerekse hız olarak.Otobanda 140 dan fazlaa basmadım.Çünkü 140a dayandığı an direksiyon titremeye başlıo ve ister istemez insanı tırstırıo

    Birde arkadaşlar doblo 1.9 jtd dobloyla 180-190 yapılır ama araç çok savurur o ayrı mesele bu yüzden dobloyu eleştiren arkadaşlar öncee bi kullanın onaa göree eleştirin isterseniz.Kullanmadığınız aracı neden kötülüyosunuz,bundan ne haz alıosunuz ben çözemedim


    şu lastik havalarınızı ve rot-balans ayarlarınızı kontorl ettirseniz bir de eurodiesel kullansanız iyi olur.

    aynı arala ben de 140 bastım .titreme falan yoktu.

    Alıntıları Göster
    Selamlar tekrar,

    Once TSMC arkadasa cevap: Arac modifiyesiz, 33bin km'de, 2004 doblo 1.9 JTD, binek tip. %100 standart. Biz de aile arabasi olarak kullaniyoruz. Bahsettigim yol da duzdu, egim yoktu. AkincI arkadasimizin da bahsettigi gibi hiz=beygir gucu denklemi dogru degil. Olay buyuk oranda vites oranlari, ve aracin cevirebildigi devirle alakali. Dolayisiyla
    105hp =200 ise
    210hp =400 mantigi pek dogru olmuyor tahmin edersinki.

    Kadran sapmasi konusuna gelince, sanirim her aractaki %5-%15 arasindaki kabul edilebilir sapma Doblo icin de gecerlidir.

    Resimli mesajda da soyledigim gibi bu tip araclar yuksek hiza uygun degil. Ama cok eglenceli. Ozellikle 1.6 normal binek araclari olan arkadaslarin yanindan 200'le gecerken daha da eglenceli oluyor:) Ben yine de aracin en cok sehir ici kalkislardaki hizini 2. viteste turbo devreye girince kuduran cekisini seviyorum.

    Yani bu arabayi seven sever, sevmeyen sevmez, zevk ve maddi guc meselesi sonucta..

    Son olarak GRANDE arkadasimizin dedigi gibi henuz photoshop diyen cikmadi:)) Sanirim cekerken elim titredigi icin kimse ayak yaptigimizi dusunmedi. Eger yine de suphelenen varsa, kendisine mailine fotonun orjinalini de gonderebilirim, boylece foto detaylarina bakinca anlar durumu..

    Herkese kazasiz belasiz gunler diliyorum..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackmetin

    ne gerek var dostum boşver yaaaaaaaaaaaaa
    [image][/image]

    Alıntıları Göster
    izmirde bitane vardı güzelyalıda bass mükemmel oluyor, performans düşünme doblodan performans çıkmaz ama dış dizayn süper oluyor!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zutuf

    Selamlar tekrar,

    Once TSMC arkadasa cevap: Arac modifiyesiz, 33bin km'de, 2004 doblo 1.9 JTD, binek tip. %100 standart. Biz de aile arabasi olarak kullaniyoruz. Bahsettigim yol da duzdu, egim yoktu. AkincI arkadasimizin da bahsettigi gibi hiz=beygir gucu denklemi dogru degil. Olay buyuk oranda vites oranlari, ve aracin cevirebildigi devirle alakali. Dolayisiyla
    105hp =200 ise
    210hp =400 mantigi pek dogru olmuyor tahmin edersinki.

    Kadran sapmasi konusuna gelince, sanirim her aractaki %5-%15 arasindaki kabul edilebilir sapma Doblo icin de gecerlidir.

    Resimli mesajda da soyledigim gibi bu tip araclar yuksek hiza uygun degil. Ama cok eglenceli. Ozellikle 1.6 normal binek araclari olan arkadaslarin yanindan 200'le gecerken daha da eglenceli oluyor:) Ben yine de aracin en cok sehir ici kalkislardaki hizini 2. viteste turbo devreye girince kuduran cekisini seviyorum.

    Yani bu arabayi seven sever, sevmeyen sevmez, zevk ve maddi guc meselesi sonucta..

    Son olarak GRANDE arkadasimizin dedigi gibi henuz photoshop diyen cikmadi:)) Sanirim cekerken elim titredigi icin kimse ayak yaptigimizi dusunmedi. Eger yine de suphelenen varsa, kendisine mailine fotonun orjinalini de gonderebilirim, boylece foto detaylarina bakinca anlar durumu..

    Herkese kazasiz belasiz gunler diliyorum..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: zutuf

    Selamlar tekrar,

    Once TSMC arkadasa cevap: Arac modifiyesiz, 33bin km'de, 2004 doblo 1.9 JTD, binek tip. %100 standart. Biz de aile arabasi olarak kullaniyoruz. Bahsettigim yol da duzdu, egim yoktu. AkincI arkadasimizin da bahsettigi gibi hiz=beygir gucu denklemi dogru degil. Olay buyuk oranda vites oranlari, ve aracin cevirebildigi devirle alakali. Dolayisiyla
    105hp =200 ise
    210hp =400 mantigi pek dogru olmuyor tahmin edersinki.

    Kadran sapmasi konusuna gelince, sanirim her aractaki %5-%15 arasindaki kabul edilebilir sapma Doblo icin de gecerlidir.

    Resimli mesajda da soyledigim gibi bu tip araclar yuksek hiza uygun degil. Ama cok eglenceli. Ozellikle 1.6 normal binek araclari olan arkadaslarin yanindan 200'le gecerken daha da eglenceli oluyor:) Ben yine de aracin en cok sehir ici kalkislardaki hizini 2. viteste turbo devreye girince kuduran cekisini seviyorum.

    Yani bu arabayi seven sever, sevmeyen sevmez, zevk ve maddi guc meselesi sonucta..

    Son olarak GRANDE arkadasimizin dedigi gibi henuz photoshop diyen cikmadi:)) Sanirim cekerken elim titredigi icin kimse ayak yaptigimizi dusunmedi. Eger yine de suphelenen varsa, kendisine mailine fotonun orjinalini de gonderebilirim, boylece foto detaylarina bakinca anlar durumu..

    Herkese kazasiz belasiz gunler diliyorum..




    Hmm...1.9 Motorlusunun 200 Km/s yaptığını duymuştum.

    Zaten benim mantığımda Hp 2 katına çıkınca hız 2 katına çıkacak değil.

    Mesela 1.5 Tonluk bir aracı 300 Km/s hıza çıkarmak için 400 hp yeterli gelirken, 400 km/s hız yapması için 900-1000 hp gerekebiliyor.

    Benim mantığım şu oldu sadece, katalogdaki hızın yanlış olabileceği.

    Doblo 200 Km/s yapıyorsa,%15 kadran sapma payınıda eklersek 173 Km/s hız yapmış olursun.

    Bu hesaba göre benim, kadranda 238 Km/s görmem lazım, hadi %10 sapma desek kadranda 250 km/s görmem lazım....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TSMC

    quote:

    Orjinalden alıntı: zutuf

    Selamlar tekrar,

    Once TSMC arkadasa cevap: Arac modifiyesiz, 33bin km'de, 2004 doblo 1.9 JTD, binek tip. %100 standart. Biz de aile arabasi olarak kullaniyoruz. Bahsettigim yol da duzdu, egim yoktu. AkincI arkadasimizin da bahsettigi gibi hiz=beygir gucu denklemi dogru degil. Olay buyuk oranda vites oranlari, ve aracin cevirebildigi devirle alakali. Dolayisiyla
    105hp =200 ise
    210hp =400 mantigi pek dogru olmuyor tahmin edersinki.

    Kadran sapmasi konusuna gelince, sanirim her aractaki %5-%15 arasindaki kabul edilebilir sapma Doblo icin de gecerlidir.

    Resimli mesajda da soyledigim gibi bu tip araclar yuksek hiza uygun degil. Ama cok eglenceli. Ozellikle 1.6 normal binek araclari olan arkadaslarin yanindan 200'le gecerken daha da eglenceli oluyor:) Ben yine de aracin en cok sehir ici kalkislardaki hizini 2. viteste turbo devreye girince kuduran cekisini seviyorum.

    Yani bu arabayi seven sever, sevmeyen sevmez, zevk ve maddi guc meselesi sonucta..

    Son olarak GRANDE arkadasimizin dedigi gibi henuz photoshop diyen cikmadi:)) Sanirim cekerken elim titredigi icin kimse ayak yaptigimizi dusunmedi. Eger yine de suphelenen varsa, kendisine mailine fotonun orjinalini de gonderebilirim, boylece foto detaylarina bakinca anlar durumu..

    Herkese kazasiz belasiz gunler diliyorum..




    Hmm...1.9 Motorlusunun 200 Km/s yaptığını duymuştum.

    Zaten benim mantığımda Hp 2 katına çıkınca hız 2 katına çıkacak değil.

    Mesela 1.5 Tonluk bir aracı 300 Km/s hıza çıkarmak için 400 hp yeterli gelirken, 400 km/s hız yapması için 900-1000 hp gerekebiliyor.

    Benim mantığım şu oldu sadece, katalogdaki hızın yanlış olabileceği.

    Doblo 200 Km/s yapıyorsa,%15 kadran sapma payınıda eklersek 173 Km/s hız yapmış olursun.

    Bu hesaba göre benim, kadranda 238 Km/s görmem lazım, hadi %10 sapma desek kadranda 250 km/s görmem lazım....

    Alıntıları Göster
    Bende 1.3 multijet doblo var bir önceki araba civicti hiç önermem almayın araba yürümüyor doblo civicin yanında uçak gibi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ozkan1905 -- 15 Ekim 2006; 11:25:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ozkan1905

    Bende 1.3 multijet doblo var bir önceki araba civicti hiç önermem almayın araba yürümüyor doblo civicin yanında uçak gibi


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Ozkan1905

    Bende 1.3 multijet doblo var bir önceki araba civicti hiç önermem almayın araba yürümüyor doblo civicin yanında uçak gibi



    Şimdi kardeş; Cümlenin başında sanırım eleştiriyordun, ama
    "doblo civicin yanında uçak gibi" lafı ne şimdi????

    Alalım mı, almayalım mı?
    Doblondan memnun musun?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sephiroth

    quote:

    Orjinalden alıntı: cehennem

    caddy torku mükemmel yaa.

    şehir içinde evet şehir içinde 1,6 arabaların hepsine atlar GTI.VTS.GSI.VTEC bu gibileri hariç tabi ha birde CADDY lerin eski kasaları bile 1,3 doblaya 3 araba boyu uzuyor haberiniz ola..az yemedim HAHA


    zaten anca 1.9 caddy ile 1.3 doblo yersin.

    1.9 doblonun yanına yaklaşamazsın



    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar araba konusunda o kadar fanatik olmanın anlamı yok. Şuna eminim ki herkesin daha yüksek bir geliri olsaydı. Daha iyi arabalar alırdık. Bu bir gerçek. Bütçemizi uyan arabayı aldık. Bu forumlar aslında bilgi paylaşım yeri olmalı, araba ile ilgili şikayetler, karşılaşılan sorunlar, birbirimizin tecrübelerinden faydalanma amacıyla forumları kullansak çok iyi olur. Benim 2006 model fiat doblo multijet 1900 dizel aracım var. Arabanın kaportası gerçekten çok zayıf, iç aksesuarda kullanılan malzemeler çok kalitesiz, plastik ve insan arabaya binip inerken korkuyor. Arkası zıplatıyor, Arabayla geriye giderken 4x4 bir araç arabanın arkasına ben farketmeden gelmiş, kaşla göz arasında geri giderken daha geri kalkış esnasında çarptım ve arabanın arka tamponunun köşe kısmı hafif eğildi. Arabanın boyası çok zayıf, benim arabanın yanına bir araba yanaştı, adam kapıyı açtı, kapı bizim arabaya sürttü aynen çizik.Binek tipi arabalara da bindim ufak tefek kapı sürtmeleriyle çizilmiyordu. Bendeki de şanssızlık, ama diğer araçta hiçbir şey olmadı. benim arabanın arka tamponu hafif eğildi. Arabanın ön tamponunu ön kaputa bağlayan ek yerinde açılma var. Hiçbir şey de olmadı. Bundan önce binek tipi araçların oldu ama hiç bu kadar narin bir arabaya binmemiştim. Sakınan göze çöp batar misali mi bilmiyorum ama, aldığım günden beri hep terslikler oldu. Araba çok zayıf. Doblo arabam var diye yağcılık yapacak değilim. Memnun değilim, durumum biraz iyileşince hemen satacağım. Bu kadar sorunlu bir arabaya hiç binmemiştim. Fiat Türkiye'nin internet sitesine forum açılmasını ve yetkili kişiler tarafından, forum aracılığı ile insanların bilgilendirilmesinin iyi olacağı yönünde email gönderdim. Bir bayan aradı, değerlendirilecek dedi, o kadar. Ses seda yok. Bizde herşey satıncaya kadar. Satış sonrası hizmet sıfır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackmetin

    ne gerek var dostum boşver yaaaaaaaaaaaaa
    [image][/image]

    Alıntıları Göster
    Küçücük tekerlek üstünde kocaman araba o kadar hızlı giderken devrilmeyesin ? .Doblo ticari araç napacan modifiye edip . Normal bi araba olsa tamamda bunla hızlı gidilmezki yüksek olmasından dolayı devrilir bişi olur. Şimdi herkes ben 200 e bastım hiç bişi olmadı ben spor arabayla kapıştım hiç bişi olmadı falan dicek ama yinede çok devriliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: batuhany

    Küçücük tekerlek üstünde kocaman araba o kadar hızlı giderken devrilmeyesin ? .Doblo ticari araç napacan modifiye edip . Normal bi araba olsa tamamda bunla hızlı gidilmezki yüksek olmasından dolayı devrilir bişi olur. Şimdi herkes ben 200 e bastım hiç bişi olmadı ben spor arabayla kapıştım hiç bişi olmadı falan dicek ama yinede çok devriliyor.

    Alıntıları Göster
    işte güsel bi şekilde modlanmış doblo

     FİAT DOBLO MODİFİYE


     FİAT DOBLO MODİFİYE


     FİAT DOBLO MODİFİYE


     FİAT DOBLO MODİFİYE


     FİAT DOBLO MODİFİYE



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bucakli -- 19 Kasım 2006; 15:34:56 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bucakli

    işte güsel bi şekilde modlanmış doblo

     FİAT DOBLO MODİFİYE


     FİAT DOBLO MODİFİYE


     FİAT DOBLO MODİFİYE


     FİAT DOBLO MODİFİYE


     FİAT DOBLO MODİFİYE


    Alıntıları Göster
    bu arada şu KAHTALI MIÇI mıdır nedir sesi nasıl çıkıyormuş ? bi voice dosyası linki verinde duyalım....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sahibitanıdık

    bu arada şu KAHTALI MIÇI mıdır nedir sesi nasıl çıkıyormuş ? bi voice dosyası linki verinde duyalım....

    Alıntıları Göster
    Arkada$Lar ßizde MultiJeT DobLo 2006 War yeni Kasa Köpek qißi Kacıyo Hele ßirinci Vitesde Sündürdüqünüz Zaman Anlarsınız Turßonun Sesi Sizi Hıza TE$ViK Ediyo Ankara -Eskişehir Arasında 180 qördük Ama 200 ü qörüyoR şahiT Oldum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi General26 -- 3 Aralık 2006; 11:44:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: General26

    Arkada$Lar ßizde MultiJeT DobLo 2006 War yeni Kasa Köpek qißi Kacıyo Hele ßirinci Vitesde Sündürdüqünüz Zaman Anlarsınız Turßonun Sesi Sizi Hıza TE$ViK Ediyo Ankara -Eskişehir Arasında 180 qördük Ama 200 ü qörüyoR şahiT Oldum

    Alıntıları Göster
    warmı eskişehirde doblosu olan




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Reanimate

    Akraba connect aldı konforludur diye 40 000 Milyar.:) konforu yok ama.

    Alıntıları Göster
    ßizde 2006 Doblo Yeni Kasa var MultiJeT O Connect e 40 Milliyar Vereceqime Wv Caddy Alırım Yalan mı Arkada$LaR?
  • 
Sayfa: önceki 3738394041
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.