Şimdi Ara

Fiat Doblo & Dacia Duster

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
3.969
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar;

    Fiat Doblo 1.6 Multijet kullanıcısıyım. Aracı sadece şehir içi ve binek amaçla kullanmaktayım..

    Yalnız 1.428 kilo olan ağırlığı ve devasa boyutları araca şehir içinde yumuşak kullanımda bile araca 100 km de 9-10 litre yakıt tükketirmesine neden oluyor.

    Her yıl olan muayanesi, 6 yıldan sonra vergi indirimine girmesi ile aracın hiç bir avantajı kalmıyor...

    Bu aralar Dacia Duster 1.5 DCİ 4x4 110 HP 240 NM araca bakmaktayım..Araç pratik kullanımı ve yüksek yapısıyla şehir içi kullanıma uygun..Aynı zamanda kırsalda da çok işe yarayacak bir araç..
    Bu araç bana Doblo'yu aratırmı ? Genelde kullananlar memnun bu araçtan...

    Duster ayrıca 4x4 verisyonun da Nissan platformunu kullanıyormuş...

    Karşılaştırmaya gelirsek;

    Dacia Duster Laureat 1.5 DCİ 110 HP 240 NM 4X4...ESP, ABS..v.s..6 İleri..Manüel..

    Fiat Doblo 1.6 Multijet Premio 105 HP 290 NM...ESP, ABS...v.s..6 İleri..Manüel..Doblo'nun Bluteot, Yokuş Kalkış Desteği, Hız Sabitleyici gibi ek özellikleri de var fakat uzun yola çıkmadığı için araç hız sabitleyici ye falan gerek kalmıyor..Start Stop zaten yoğun trafikte tüketimi azaltacağına arttırıyor..

    Dacia Duster: 1294 KG
    Fiat Doblo: 1428 KG

    Fiat Doblo:Tam Bağımsız Süspansiyon

    Dacia Duster: Tam Bağımsız Süspansiyon + 4x4...Ayrıca 4x2, Auto, 4x4 modlarıda bulunmakta...

    Bu aracın yakıt olarak Doblo'dan daha az yakıt tükeceğini düşünüyorum..



     Fiat Doblo & Dacia Duster


     Fiat Doblo & Dacia Duster







  • Bahsettiğiniz versiyon Duster'dan paytar bir arkadaşım aldı. Bence fiyatı hariç Doblo'dan çok daha mantıklı bir araç. Kış lastikleri ile dağ bayır, kar buz, çamur dinlemiyor. Ama siz şehiriçi kullanacaksanız ,4x2 daha iyi değil mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bende345

    Bahsettiğiniz versiyon Duster'dan paytar bir arkadaşım aldı. Bence fiyatı hariç Doblo'dan çok daha mantıklı bir araç. Kış lastikleri ile dağ bayır, kar buz, çamur dinlemiyor. Ama siz şehiriçi kullanacaksanız ,4x2 daha iyi değil mi?

    Haklısınız bende 4x2 düşündüm fakat bazen kırsala gidiyoruz ama çok da lazım etmeyecek açıkçası

    Ama;

    Duster'in 4x2 verisyonunda ESP malesef yok. Bu da yüksek bir araç için çok önemli bence.

    Ayrıca 4x4 verisyonun alt yalıtımı daha farklı ve süspansiyonları da tam bağımsız. 4x2 verisyonun ki sanırım yaylı...

    4x4 verisyonu 4x2 olarak da sabit kullanabiliyorsunuz fakat 4x2 verisyonu ile arasında 100 kg ye yakın ağırlık farkı var..Ama her halikurda Doblo'dan az yakacağını düşünüyorum...

    Aslında otomatik olsun diyorum hatta Fluence'nin EDC'ye baktım niyetlendim fakat Doblo'dan sonra dar gelir diye ve yakıta da çok ekonomik değilmiş duyumları üzerine vazgeçtim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gazeteci63 -- 12 Ocak 2012; 13:48:30 >




  • 4x4 olmasına rağmen muhtemelen Doblo'dan daha az yakar, fakat kalitesi ve konforu Doblo gibi bir ticari aracı bile aratabilir...
  • 1.5 dci motor var duster da her türlü doblodan daha az yakar.
  • start stop neden yakıt tüketimini arttırıyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    4x4 olmasına rağmen muhtemelen Doblo'dan daha az yakar, fakat kalitesi ve konforu Doblo gibi bir ticari aracı bile aratabilir...

    Benimde konfor konusunda şüphelerim var fakat yorumlar da Süspansiyonunun darbeleri çok iyi emdiğini yazıyor...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    !!!!DACİA SANDERO !!!!!!
    9 yıl önce açıldı
    Fiat Egea- Hyundai i20 ?
    6 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1 HiT u DowN

    start stop neden yakıt tüketimini arttırıyor?

    1 dakika stop edecekki tasarruf sağlasın..Işıklara giriyorsunuz 30 saniye kalıyor dur kalklarda stop et çalış daha fazla yakıt tüketimini arttırıyor..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: laprace

    1.5 dci motor var duster da her türlü doblodan daha az yakar.

    Bende DCİ motorların çok ekonomik olduğunu duyuyorum..
  • Dacia 90 bg 90 bg 110bg
    Duster 4*2 4*4 4*4

    Şehiriçi 5,7 5,8 6,5
    Şehirdışı 4,8 5,2 5,3
    Ortalama 5,0 5,3 5,6


    Fiat Doblo 1.6 105 HP MULTIJET PREMIO
    s&s ile 4,7 / 6,1 / 5,2
    s&s suz 4,7 / 6,7 / 5,4

    1.6 90 HP MULTIJET PREMIO
    s&s ile 4,7 / 5,6 / 5,0


    iki aracında fabrika verileri, çok bir fark yok gibi gözüküyor. Ben olsam Doblo Premio tercih ederdim. Deri direksiyon, digital klima ayrıca en mühimi esp gibi artıları var.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enrique.xs

    Dacia 90 bg 90 bg 110bg
    Duster 4*2 4*4 4*4

    Şehiriçi 5,7 5,8 6,5
    Şehirdışı 4,8 5,2 5,3
    Ortalama 5,0 5,3 5,6


    Fiat Doblo 1.6 105 HP MULTIJET PREMIO
    s&s ile 4,7 / 6,1 / 5,2
    s&s suz 4,7 / 6,7 / 5,4

    1.6 90 HP MULTIJET PREMIO
    s&s ile 4,7 / 5,6 / 5,0


    iki aracında fabrika verileri, çok bir fark yok gibi gözüküyor. Ben olsam Doblo Premio tercih ederdim. Deri direksiyon, digital klima ayrıca en mühimi esp gibi artıları var.

    Kolay gelsin.

    Cevabınız için teşekkür ederim...

    Duster'de de ESP var...Ben Fiat Doblo'nun ortalamalarına bakarak da almıştım fakat ağırlığını hesap edemedim :(..
    Evet haklısınız ortalamalar aynı gibi gözüküyor fakat keşke katalog değerlerini yakalayabilse Doblo...
    100 tl mazot ile maxiumum 280 290 300 km yapabiliyorum...Yazın bu rakam klimanın da etkisiyle 260 lara düşüyor...




  • Bir servise baktırın olmadı Bir filtre değişimi bile farkedebiliyor zaten, veya motor yağı, veya lastik hava basıncı vs. tüketimde bir sürü etken var.
  • bence kesinliklle duster 1 yıldır kullanıyorum ve çok memnunum.ortalama 6.0 yakıyor sadece şehir içi.bu arada aracın bakımı 20 bin km de bir.yıllık bakımı 225 lira.polen filtresinde değiştirirsen 265 lira.yani gayet ekonomik araç.hem aracın görüntüsü dobloyla kıyaslanmaz.benden sonra çevremden çok fazla duster alanlar oldu ve hepsi gayet memnun...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baba63

    quote:

    Orijinalden alıntı: enrique.xs

    Dacia 90 bg 90 bg 110bg
    Duster 4*2 4*4 4*4

    Şehiriçi 5,7 5,8 6,5
    Şehirdışı 4,8 5,2 5,3
    Ortalama 5,0 5,3 5,6


    Fiat Doblo 1.6 105 HP MULTIJET PREMIO
    s&s ile 4,7 / 6,1 / 5,2
    s&s suz 4,7 / 6,7 / 5,4

    1.6 90 HP MULTIJET PREMIO
    s&s ile 4,7 / 5,6 / 5,0


    iki aracında fabrika verileri, çok bir fark yok gibi gözüküyor. Ben olsam Doblo Premio tercih ederdim. Deri direksiyon, digital klima ayrıca en mühimi esp gibi artıları var.

    Kolay gelsin.

    Cevabınız için teşekkür ederim...

    Duster'de de ESP var...Ben Fiat Doblo'nun ortalamalarına bakarak da almıştım fakat ağırlığını hesap edemedim :(..
    Evet haklısınız ortalamalar aynı gibi gözüküyor fakat keşke katalog değerlerini yakalayabilse Doblo...
    100 tl mazot ile maxiumum 280 290 300 km yapabiliyorum...Yazın bu rakam klimanın da etkisiyle 260 lara düşüyor...

    Ben tercihimi şu yüzden Doblodan yana kullandım, premıo paketi cidden cok kaliteli duruyor araç dışındanda çok albenili. Sanıyorum Doblonun arka kapılarındaki camlarda artık kelebek değil elektirikli açılabilen cam bu güzel bir detay. Doblo Premio bu detaylarıyla sanki hafif ticari aracın standartlarından biraz yükseğe çıkmış.Duster ı inceleme fırsatım olmuştu yerden yüksek olması güzel bir artı fakat malzeme kalitesi aşikar Logan ile aynı içi. Deri Direksiyonlu versiyonu olsa biraz farklı olabilir elbette.

    Yakıt tüketimine değinirsek eğer yakın bir arkadaşımın 1,5 dci motorlu nissan qq aracı var duster la aynı motor 60 liralık mazot ile 320 km yol aldık Bursa - Balıkesir arasında fabrika verilerini rahatlıkla elde etmiştik aracıyla bu konuda Duster sizi oldkça memnun edecektir fakat Yeni Doblo da eski aracınız kadar yakmaz bundan eminim. Bu biraz da kullanım koşullarına bağlı eğer İstanbul gibi bir yerde yaşıyorsanız ve ağır trafiğe maruz kalıyorsanız fazla yakacaktır. Belkide Eski aracınızda bir sıkıntı vardır diye düşünüyorum çünkü yakıt tüketimi cidden fazlaymış, forumdan takip ederseniz Yeni Doblo kullanıcılarını fikir edinebilirsiniz sanırım. Doblo sizi üzmeyecektir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Bir servise baktırın olmadı Bir filtre değişimi bile farkedebiliyor zaten, veya motor yağı, veya lastik hava basıncı vs. tüketimde bir sürü etken var.

    Araç şuan 30 binde..Bakımları 20 binden 20 bine..
    Ben 10.Binde bakım yaptım. Sonra 20.binde yaptım baktım yakıta faydası yok 30 binde sadece filtre değiştim..Hala aynı malesef...
    Lastik havalarını her 15 günde bir kontrol ederim..Doblo formunda benim gibi yakıttan şikayetçi 4 5 kullanıcı daha var...Ford Connect'in adı çıkmış çok yakıyor diye..Birde Doblo'yu görsünler...Servise gittim araç ağır normaldir diyor..Eğer çok istiyorsanız 60 km test çıkalım dediler..Dedim düz yolda 90 la gideceksiniz problem yok diyeceksiniz..O şekilde 12 silindir arabada az yakar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet0103

    bence kesinliklle duster 1 yıldır kullanıyorum ve çok memnunum.ortalama 6.0 yakıyor sadece şehir içi.bu arada aracın bakımı 20 bin km de bir.yıllık bakımı 225 lira.polen filtresinde değiştirirsen 265 lira.yani gayet ekonomik araç.hem aracın görüntüsü dobloyla kıyaslanmaz.benden sonra çevremden çok fazla duster alanlar oldu ve hepsi gayet memnun...

    Çok iyi rakam...Bayağı ekonomik fakat 6.0 litreyi sıkışık trafikte mi yapıyorsunuz ?

    Sizinki hangi modeli ? ESP varmı..Aracın genel sürüş karakterleri nelerdir ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enrique.xs

    quote:

    Orijinalden alıntı: baba63

    quote:

    Orijinalden alıntı: enrique.xs

    Dacia 90 bg 90 bg 110bg
    Duster 4*2 4*4 4*4

    Şehiriçi 5,7 5,8 6,5
    Şehirdışı 4,8 5,2 5,3
    Ortalama 5,0 5,3 5,6


    Fiat Doblo 1.6 105 HP MULTIJET PREMIO
    s&s ile 4,7 / 6,1 / 5,2
    s&s suz 4,7 / 6,7 / 5,4

    1.6 90 HP MULTIJET PREMIO
    s&s ile 4,7 / 5,6 / 5,0


    iki aracında fabrika verileri, çok bir fark yok gibi gözüküyor. Ben olsam Doblo Premio tercih ederdim. Deri direksiyon, digital klima ayrıca en mühimi esp gibi artıları var.

    Kolay gelsin.

    Cevabınız için teşekkür ederim...

    Duster'de de ESP var...Ben Fiat Doblo'nun ortalamalarına bakarak da almıştım fakat ağırlığını hesap edemedim :(..
    Evet haklısınız ortalamalar aynı gibi gözüküyor fakat keşke katalog değerlerini yakalayabilse Doblo...
    100 tl mazot ile maxiumum 280 290 300 km yapabiliyorum...Yazın bu rakam klimanın da etkisiyle 260 lara düşüyor...

    Ben tercihimi şu yüzden Doblodan yana kullandım, premıo paketi cidden cok kaliteli duruyor araç dışındanda çok albenili. Sanıyorum Doblonun arka kapılarındaki camlarda artık kelebek değil elektirikli açılabilen cam bu güzel bir detay. Doblo Premio bu detaylarıyla sanki hafif ticari aracın standartlarından biraz yükseğe çıkmış.Duster ı inceleme fırsatım olmuştu yerden yüksek olması güzel bir artı fakat malzeme kalitesi aşikar Logan ile aynı içi. Deri Direksiyonlu versiyonu olsa biraz farklı olabilir elbette.

    Yakıt tüketimine değinirsek eğer yakın bir arkadaşımın 1,5 dci motorlu nissan qq aracı var duster la aynı motor 60 liralık mazot ile 320 km yol aldık Bursa - Balıkesir arasında fabrika verilerini rahatlıkla elde etmiştik aracıyla bu konuda Duster sizi oldkça memnun edecektir fakat Yeni Doblo da eski aracınız kadar yakmaz bundan eminim. Bu biraz da kullanım koşullarına bağlı eğer İstanbul gibi bir yerde yaşıyorsanız ve ağır trafiğe maruz kalıyorsanız fazla yakacaktır. Belkide Eski aracınızda bir sıkıntı vardır diye düşünüyorum çünkü yakıt tüketimi cidden fazlaymış, forumdan takip ederseniz Yeni Doblo kullanıcılarını fikir edinebilirsiniz sanırım. Doblo sizi üzmeyecektir.

    Değerli yorum ve değerlendirmenize çok teşekkür ederim..

    Ben daha önce eski Doblo kullanıyordum..Eski Doblom çok az yakıyordu..

    1.5 yıldır ilk çıktığında yeni Doblo aldım..Yakıt problemi şuanki Yeni Doblo'da zaten 1.6 Multijet motor yeni Doblo'da geldi..

    Doblo formunda bu konudan şikayetçi 4 5 kişi daha var..1.5 DCİ QQ ile çok iyi km yapmışsınız..İşin ilginci 90 km mesafe düz yolda gidiyorum onda da 7- 6.5 litreden düşmüyor..Aracı ilk aldığımda vites geçmeme problemi oldu..45 gün serviste kaldı..Hala da var bu problemde olan Doblo'lar var..

    Skoda SuperB 2.0 TDİ 170 HP aracımla Doblo ile aynı olan trafikte 8.0 litre mazot yakıyor ki SuperB 1.630 kg...Doblo 1428 kg...Tam tersi olması lazım normalde...Ama her ne hikmetse SuperB daha az yakıyor...Tabi Motor teknoloji farkı da var sanıyorum ki ondan kaynaklanıyordur...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: baba63

    quote:

    Orijinalden alıntı: enrique.xs

    quote:

    Orijinalden alıntı: baba63

    quote:

    Orijinalden alıntı: enrique.xs

    Dacia 90 bg 90 bg 110bg
    Duster 4*2 4*4 4*4

    Şehiriçi 5,7 5,8 6,5
    Şehirdışı 4,8 5,2 5,3
    Ortalama 5,0 5,3 5,6


    Fiat Doblo 1.6 105 HP MULTIJET PREMIO
    s&s ile 4,7 / 6,1 / 5,2
    s&s suz 4,7 / 6,7 / 5,4

    1.6 90 HP MULTIJET PREMIO
    s&s ile 4,7 / 5,6 / 5,0


    iki aracında fabrika verileri, çok bir fark yok gibi gözüküyor. Ben olsam Doblo Premio tercih ederdim. Deri direksiyon, digital klima ayrıca en mühimi esp gibi artıları var.

    Kolay gelsin.

    Cevabınız için teşekkür ederim...

    Duster'de de ESP var...Ben Fiat Doblo'nun ortalamalarına bakarak da almıştım fakat ağırlığını hesap edemedim :(..
    Evet haklısınız ortalamalar aynı gibi gözüküyor fakat keşke katalog değerlerini yakalayabilse Doblo...
    100 tl mazot ile maxiumum 280 290 300 km yapabiliyorum...Yazın bu rakam klimanın da etkisiyle 260 lara düşüyor...

    Ben tercihimi şu yüzden Doblodan yana kullandım, premıo paketi cidden cok kaliteli duruyor araç dışındanda çok albenili. Sanıyorum Doblonun arka kapılarındaki camlarda artık kelebek değil elektirikli açılabilen cam bu güzel bir detay. Doblo Premio bu detaylarıyla sanki hafif ticari aracın standartlarından biraz yükseğe çıkmış.Duster ı inceleme fırsatım olmuştu yerden yüksek olması güzel bir artı fakat malzeme kalitesi aşikar Logan ile aynı içi. Deri Direksiyonlu versiyonu olsa biraz farklı olabilir elbette.

    Yakıt tüketimine değinirsek eğer yakın bir arkadaşımın 1,5 dci motorlu nissan qq aracı var duster la aynı motor 60 liralık mazot ile 320 km yol aldık Bursa - Balıkesir arasında fabrika verilerini rahatlıkla elde etmiştik aracıyla bu konuda Duster sizi oldkça memnun edecektir fakat Yeni Doblo da eski aracınız kadar yakmaz bundan eminim. Bu biraz da kullanım koşullarına bağlı eğer İstanbul gibi bir yerde yaşıyorsanız ve ağır trafiğe maruz kalıyorsanız fazla yakacaktır. Belkide Eski aracınızda bir sıkıntı vardır diye düşünüyorum çünkü yakıt tüketimi cidden fazlaymış, forumdan takip ederseniz Yeni Doblo kullanıcılarını fikir edinebilirsiniz sanırım. Doblo sizi üzmeyecektir.

    Değerli yorum ve değerlendirmenize çok teşekkür ederim..

    Ben daha önce eski Doblo kullanıyordum..Eski Doblom çok az yakıyordu..

    1.5 yıldır ilk çıktığında yeni Doblo aldım..Yakıt problemi şuanki Yeni Doblo'da zaten 1.6 Multijet motor yeni Doblo'da geldi..

    Doblo formunda bu konudan şikayetçi 4 5 kişi daha var..1.5 DCİ QQ ile çok iyi km yapmışsınız..İşin ilginci 90 km mesafe düz yolda gidiyorum onda da 7- 6.5 litreden düşmüyor..Aracı ilk aldığımda vites geçmeme problemi oldu..45 gün serviste kaldı..Hala da var bu problemde olan Doblo'lar var..

    Skoda SuperB 2.0 TDİ 170 HP aracımla Doblo ile aynı olan trafikte 8.0 litre mazot yakıyor ki SuperB 1.630 kg...Doblo 1428 kg...Tam tersi olması lazım normalde...Ama her ne hikmetse SuperB daha az yakıyor...Tabi Motor teknoloji farkı da var sanıyorum ki ondan kaynaklanıyordur...


    Ne demek yardımcı olabilirsek ne mutlu bize.
    Araç işi biraz şans işi derler sanıyorum size kusurlu bir araç denk gelmiş vites geçmeme sorunu falan, servisin dediği araç ağır ondan çok yakıyor açıklaması bana pek de inandırıcı gelmedi doğrusu verdiğiniz Superb örneği ortada.
    Tekrar Doblo tercih etmek bile bile lades demek olur mu bilemem ama yakıt konusu ön plandaysa dci motorlu duster sizi üzmeyecektir yıllardır kullanılan kendini kanıtlamış bir motor. İç mekanda biraz görsellikten ve kalite hissinden ödün verirsiniz ama az yakan bir araca binersiniz. Arkadaşım şehir içinde en fazla 6 6,5 litre yakıyor dci li qq ile sizde aynı değerleri rahatlıkla yakalarsınız diye düşünüyorum.

    Saygılarımla. Cihad KÂHYA




  • dusterın makyajlısını getirseler keşke, Rusya'da renault duster diye satılıyor ve iç mekanı güncel dusterdan çok daha başarılı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enrique.xs

    quote:

    Orijinalden alıntı: baba63

    quote:

    Orijinalden alıntı: enrique.xs

    quote:

    Orijinalden alıntı: baba63

    quote:

    Orijinalden alıntı: enrique.xs

    Dacia 90 bg 90 bg 110bg
    Duster 4*2 4*4 4*4

    Şehiriçi 5,7 5,8 6,5
    Şehirdışı 4,8 5,2 5,3
    Ortalama 5,0 5,3 5,6


    Fiat Doblo 1.6 105 HP MULTIJET PREMIO
    s&s ile 4,7 / 6,1 / 5,2
    s&s suz 4,7 / 6,7 / 5,4

    1.6 90 HP MULTIJET PREMIO
    s&s ile 4,7 / 5,6 / 5,0


    iki aracında fabrika verileri, çok bir fark yok gibi gözüküyor. Ben olsam Doblo Premio tercih ederdim. Deri direksiyon, digital klima ayrıca en mühimi esp gibi artıları var.

    Kolay gelsin.

    Cevabınız için teşekkür ederim...

    Duster'de de ESP var...Ben Fiat Doblo'nun ortalamalarına bakarak da almıştım fakat ağırlığını hesap edemedim :(..
    Evet haklısınız ortalamalar aynı gibi gözüküyor fakat keşke katalog değerlerini yakalayabilse Doblo...
    100 tl mazot ile maxiumum 280 290 300 km yapabiliyorum...Yazın bu rakam klimanın da etkisiyle 260 lara düşüyor...

    Ben tercihimi şu yüzden Doblodan yana kullandım, premıo paketi cidden cok kaliteli duruyor araç dışındanda çok albenili. Sanıyorum Doblonun arka kapılarındaki camlarda artık kelebek değil elektirikli açılabilen cam bu güzel bir detay. Doblo Premio bu detaylarıyla sanki hafif ticari aracın standartlarından biraz yükseğe çıkmış.Duster ı inceleme fırsatım olmuştu yerden yüksek olması güzel bir artı fakat malzeme kalitesi aşikar Logan ile aynı içi. Deri Direksiyonlu versiyonu olsa biraz farklı olabilir elbette.

    Yakıt tüketimine değinirsek eğer yakın bir arkadaşımın 1,5 dci motorlu nissan qq aracı var duster la aynı motor 60 liralık mazot ile 320 km yol aldık Bursa - Balıkesir arasında fabrika verilerini rahatlıkla elde etmiştik aracıyla bu konuda Duster sizi oldkça memnun edecektir fakat Yeni Doblo da eski aracınız kadar yakmaz bundan eminim. Bu biraz da kullanım koşullarına bağlı eğer İstanbul gibi bir yerde yaşıyorsanız ve ağır trafiğe maruz kalıyorsanız fazla yakacaktır. Belkide Eski aracınızda bir sıkıntı vardır diye düşünüyorum çünkü yakıt tüketimi cidden fazlaymış, forumdan takip ederseniz Yeni Doblo kullanıcılarını fikir edinebilirsiniz sanırım. Doblo sizi üzmeyecektir.

    Değerli yorum ve değerlendirmenize çok teşekkür ederim..

    Ben daha önce eski Doblo kullanıyordum..Eski Doblom çok az yakıyordu..

    1.5 yıldır ilk çıktığında yeni Doblo aldım..Yakıt problemi şuanki Yeni Doblo'da zaten 1.6 Multijet motor yeni Doblo'da geldi..

    Doblo formunda bu konudan şikayetçi 4 5 kişi daha var..1.5 DCİ QQ ile çok iyi km yapmışsınız..İşin ilginci 90 km mesafe düz yolda gidiyorum onda da 7- 6.5 litreden düşmüyor..Aracı ilk aldığımda vites geçmeme problemi oldu..45 gün serviste kaldı..Hala da var bu problemde olan Doblo'lar var..

    Skoda SuperB 2.0 TDİ 170 HP aracımla Doblo ile aynı olan trafikte 8.0 litre mazot yakıyor ki SuperB 1.630 kg...Doblo 1428 kg...Tam tersi olması lazım normalde...Ama her ne hikmetse SuperB daha az yakıyor...Tabi Motor teknoloji farkı da var sanıyorum ki ondan kaynaklanıyordur...


    Ne demek yardımcı olabilirsek ne mutlu bize.
    Araç işi biraz şans işi derler sanıyorum size kusurlu bir araç denk gelmiş vites geçmeme sorunu falan, servisin dediği araç ağır ondan çok yakıyor açıkalıklaması bana pek de inandırıcı gelmedi doğrusu verdiğiniz Superb örneği ortada.
    Tekrar Doblo tercih etmek bile bile lades demek olur mu bilemem ama yakıt konusu ön plandaysa dci motorlu duster sizi üzmeyecektir yıllardır kullanılan kendini kanıtlamış bir motor. İç mekanda biraz görsellikten ve kalite hissinden ödün verirsiniz ama az yakan bir araca binersiniz. Arkadaşım şehir içinde en fazla 6 6,5 litre yakıyor dci li qq ile sizde aynı değerleri rahatlıkla yakalarsınız diye düşünüyorum.

    Saygılarımla. Cihad KÂHYA

    Vites geçme sorunu Doblo'nun kronik sorunlarından biri..Bu sorunu yaşayan bir çok Doblo sahibi var..Yaşamayan da bir o kadar var. Yaşayıpta yaşamıyormuş gibi göstermeyerek içine sindirenlerde var..Arka kapı kolları hala sıkıntılı..İçerden açarken, dışarıdan da sürgü tam açıkken kapamadaki problem hala devam..Direksiyon park ederken manevralarda v.s çok yoruyor hala elektrikli direksiyon yapamadı Doblo'yu Fiat..

    Aracımın beğendiğim yönüde var tabi..Oda yol tutuşu..Yol tutuşundan çok memnunum..

    Aslında sorunlu olmayan araç yok gibi..Herkes bir şekilde bir kusurunu kabül ediyor..Ama birden fazla kusur olunca kabül etmesi zorlaşıyor insanın...

    Bir daha asla bir Fiat aracı alacağımı düşünmüyorum...

    Doblo'nun iç mekanı Dacia'dan çok daha şık fakat ben görsel amaçlı düşünmüyorum sadece Ekonomik olması önemli..Araç sadece şehir içerisinde kullanılacak..

    Caddy alacaktım onda da 7 DSG'de hala ses sorunları var..Ayrıca masrafı Doblo gibi muayenesi v.s. Ağırlığı da aynı..

    Bir çok alınacak araç var bu fiyatlarda fakat bir çoğu dar küçük...Binek aracım olduğu için geniş araç tercih etmek istiyorum..

    Aslında Dacia'yı testte etmek istiyorum...Bir çok şehirde test aracı yoktur bence..

    Böyle Haberlerde beni araçtan soğutuyor...

    Gerçi ne kadar ekmek o kadar köfte..Fiyatına göre tabi böyle eksileri olacak ama en büyük puan kaybını bence ESP'nin opsyonel olarak sunulmasından dolayı yaşamış...

    Dacia Duster Avrupa'nın En Güvensiz Aracı « : 04 Mart 2011, 10:10:17 »

    Avrupa Otomobil Güvenliği Kurumu EuroNcap'in, son test sonuçları belli oldu. Peki ülkemizde sıkça rastlanan hangi araç düşük not aldı?

    S.U.V'ler veya bilinen isimleriyle arazi araçları, pek çok kişi tarafından prestij sembolü olarak görülür ve otomobil severlerin hayallerini süsler. Renault'un desteğini arkasına alan Dacia, Duster modeliyle hem imajı hem de ekonomikliği biraraya getirmeyi hedefledi. Şık görünümü ve kaslı yapısı ile bunu bir nebze başardı da...

    Güvenlik testleri nasıl yapılıyor? Görmek için tıklayınız

    Bir de Güvenli Olsaydı

    Maalesef, ülkemizde çok popüler olan Duster, güvenlik kriterlerine uyamadı. Teknoloji sitesi ShiftDelete.Net'in haberine göre, artık 5 üstünden 4 yıldız almanın bile başarısızlık kabul edildiği testte, 3 yıldızı zorlukla elde edebildi.

    Testler sonucunda, sürücü ve yolcunun karın ve göğüs bölgesine ciddi yük bindi. Yandan çarpma testinde ise, kullanıcıların omuz bölgeleri zarar gördü. Hız sınırlayıcı ve ESP'yi opsiyonel olarak sunan Duster, bu noktadan da puan kaybetti.

    Sonuçta yolcu güvenliğinde yüzde 74, çocuk güvenliğinde yüzde 78, yaya güvenliğinde yüzde 28 ve güvenlik sistemlerinde yüzde 29'luk puan elde edilebildi.

    haber7



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gazeteci63 -- 13 Ocak 2012; 0:02:43 >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.