Şimdi Ara

Fiat Bravo Xtreme (1.4 T-JET 253 beygir!) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
62
Cevap
1
Favori
7.267
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Canavar gibi olmuş laaaaa :))
    _____________________________
    2016 308 C.E. Plus ve Whistle miwok 1162D (2015 Golf 1.4 Tsi 125Ps (SOLD!)- 2012 Golf 1,6 (Heil Hitler:) SOLD! - 2001 Marea ELX SOLD! - 2000 Honda Civic 1.4 IS SOLD!)
  • Çok can yakar.
    _____________________________
    Citröen C3 1.4HDİ SX 5P

    Citröen C5 1.6 e-HDİ 112 HP SPORT MCP Black
  • Arkadaşlar öndeki eşek kadar FIAT yazısı tamamen konsept araç olduğu için bağırsın diye koymuşlar. Tabiki estetik değil ve seri üretim hiçbir araçta o kadar büyük logo kullanmazlar

    bu arada boşuna wankel motoru övmeyelim bu motorun yanında. wankel motor iydir güçlüdür ama o gücü elde edebilmek için yüksek devirlerde gezinmeniz gerekiyor ki bu motorda 6000 devir son noktayken wankel motorda hayat o devirde daha yeni başlıyor!!!. yakıt sarfiyatıda cabası. dayanıklılığı hesaba katmıyorum bile.

    PSA'nın 1.6 250 beygirlik motoruna tokat gibi cevap olmuş 1.4 t-jet. ama aradaki en büyük fark 1.6 250 beygir motorları kullanabileceğiz ama bu motor henüz muamma.
    _____________________________
    308 GP Yarışı, 91 Zafer, 155 Podyum, 68 PP, 77 EHT, 7 Şampiyonluk, Tek Kral Michael Schumacher

    Novitec Bravo 1.4 T-Jet 170PS Sport

  • Yakıt değerleride artan beygir sayısı ile ters oranda düşerse tadından yenmez.Zaten aynı gruptaki alfa 1.8 300 hp'Lik 4C konsepti üzerinde çalışıyordu,bu bir adım daha ileri götürüyor çıtayı
    _____________________________
    Dünya karşılaştığınız fırtınalarla değil,gemiyi limana getirip getiremediğinizle ilgilenir

    Emniyet kemeri hayat kurtarır...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emirtetik

    Yakıt değerleride artan beygir sayısı ile ters oranda düşerse tadından yenmez.Zaten aynı gruptaki alfa 1.8 300 hp'Lik 4C konsepti üzerinde çalışıyordu,bu bir adım daha ileri götürüyor çıtayı

    bunların hepsi güzel gelişmeler ama gel gelelim TOFAŞ bu motorları piyasaya çıksa bile getirir mi?

    Bravo'nun 1.4 150beygirlik modelini artık getirmiyorlar.1.9 150 beygir ve 2.0 165 beygirlik dizel motorları hiç getirmediler. Punto ve 500'ün Abarth versiyonlarıda yok. Yok oğlu yok. Varsa yoksa Linea ve Doblo.
    _____________________________
    308 GP Yarışı, 91 Zafer, 155 Podyum, 68 PP, 77 EHT, 7 Şampiyonluk, Tek Kral Michael Schumacher

    Novitec Bravo 1.4 T-Jet 170PS Sport

  • quote:

    Orijinalden alıntı: DXM06

    quote:

    Orijinalden alıntı: emirtetik

    Yakıt değerleride artan beygir sayısı ile ters oranda düşerse tadından yenmez.Zaten aynı gruptaki alfa 1.8 300 hp'Lik 4C konsepti üzerinde çalışıyordu,bu bir adım daha ileri götürüyor çıtayı

    bunların hepsi güzel gelişmeler ama gel gelelim TOFAŞ bu motorları piyasaya çıksa bile getirir mi?

    Bravo'nun 1.4 150beygirlik modelini artık getirmiyorlar.1.9 150 beygir ve 2.0 165 beygirlik dizel motorları hiç getirmediler. Punto ve 500'ün Abarth versiyonlarıda yok. Yok oğlu yok. Varsa yoksa Linea ve Doblo.

    Aslında arz talep meselesi,ben 150 hp'lik bravo gördümde bindimde,fakat bu araca talep çok az ve diğer modellerinden daha pahalı.
    Grup bu motoru daha çok lancia delta'da tercih etti.Tüm motorlar için geçerli 2 litrelik 170 hp olan dizel ise vergiden dolayı giulietta'da da getirilmedi.
    Özel olarak ta getirilebilir ama genellikle vergi konusu arz konusu ön plana çıkıyor
    _____________________________
    Dünya karşılaştığınız fırtınalarla değil,gemiyi limana getirip getiremediğinizle ilgilenir

    Emniyet kemeri hayat kurtarır...




  • bodykit iyi olmuş. motorun verilerine söylenecek söz bulamıyorum.
    _____________________________
    Sadece Otomobil Genel Kullanıcısı
    Dacia Sandero 1.5 dci
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emirtetik

    quote:

    Orijinalden alıntı: DXM06

    quote:

    Orijinalden alıntı: emirtetik

    Yakıt değerleride artan beygir sayısı ile ters oranda düşerse tadından yenmez.Zaten aynı gruptaki alfa 1.8 300 hp'Lik 4C konsepti üzerinde çalışıyordu,bu bir adım daha ileri götürüyor çıtayı

    bunların hepsi güzel gelişmeler ama gel gelelim TOFAŞ bu motorları piyasaya çıksa bile getirir mi?

    Bravo'nun 1.4 150beygirlik modelini artık getirmiyorlar.1.9 150 beygir ve 2.0 165 beygirlik dizel motorları hiç getirmediler. Punto ve 500'ün Abarth versiyonlarıda yok. Yok oğlu yok. Varsa yoksa Linea ve Doblo.

    Aslında arz talep meselesi,ben 150 hp'lik bravo gördümde bindimde,fakat bu araca talep çok az ve diğer modellerinden daha pahalı.
    Grup bu motoru daha çok lancia delta'da tercih etti.Tüm motorlar için geçerli 2 litrelik 170 hp olan dizel ise vergiden dolayı giulietta'da da getirilmedi.
    Özel olarak ta getirilebilir ama genellikle vergi konusu arz konusu ön plana çıkıyor

    150lik motor deltayı 9 saniyede 100e ulaştırıyor Bravo'yu 8 saniyede. 150lik yerine 120 koysalar Delta iyice hantallaşacak. Birazda kasayı kaldırsın diye kondu.
    en büyük sıkıntı reklam ve pazarlamada zaten. Çoğu kişi Bravo'nun 1.4 150 beygirlik aracı olduğunu bile bilmez. Dediğin gibi arz talep önemli ama o arz ve talebi oluşturamayan bir pazarlamacı var yıllardır bu ülkede.
    _____________________________
    308 GP Yarışı, 91 Zafer, 155 Podyum, 68 PP, 77 EHT, 7 Şampiyonluk, Tek Kral Michael Schumacher

    Novitec Bravo 1.4 T-Jet 170PS Sport





  • Aracın arkası mükemmel ötesi olmuş.

    Motoru Wankel ile kıyaslamak da saçma ötesi olmuş. Wankel motorun yapısı, hacim hesabı, hacme göre gücü klasik motorlardan tamamen farklı.

    1.4 litreden 253hp güç takdire şayan bir değer.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DXM06

    quote:

    Orijinalden alıntı: emirtetik

    quote:

    Orijinalden alıntı: DXM06

    quote:

    Orijinalden alıntı: emirtetik

    Yakıt değerleride artan beygir sayısı ile ters oranda düşerse tadından yenmez.Zaten aynı gruptaki alfa 1.8 300 hp'Lik 4C konsepti üzerinde çalışıyordu,bu bir adım daha ileri götürüyor çıtayı

    bunların hepsi güzel gelişmeler ama gel gelelim TOFAŞ bu motorları piyasaya çıksa bile getirir mi?

    Bravo'nun 1.4 150beygirlik modelini artık getirmiyorlar.1.9 150 beygir ve 2.0 165 beygirlik dizel motorları hiç getirmediler. Punto ve 500'ün Abarth versiyonlarıda yok. Yok oğlu yok. Varsa yoksa Linea ve Doblo.

    Aslında arz talep meselesi,ben 150 hp'lik bravo gördümde bindimde,fakat bu araca talep çok az ve diğer modellerinden daha pahalı.
    Grup bu motoru daha çok lancia delta'da tercih etti.Tüm motorlar için geçerli 2 litrelik 170 hp olan dizel ise vergiden dolayı giulietta'da da getirilmedi.
    Özel olarak ta getirilebilir ama genellikle vergi konusu arz konusu ön plana çıkıyor

    150lik motor deltayı 9 saniyede 100e ulaştırıyor Bravo'yu 8 saniyede. 150lik yerine 120 koysalar Delta iyice hantallaşacak. Birazda kasayı kaldırsın diye kondu.
    en büyük sıkıntı reklam ve pazarlamada zaten. Çoğu kişi Bravo'nun 1.4 150 beygirlik aracı olduğunu bile bilmez. Dediğin gibi arz talep önemli ama o arz ve talebi oluşturamayan bir pazarlamacı var yıllardır bu ülkede.



    Genellikle FIAT arabaları uygun fiyatı ile sürümden kazanılan araçlar olduğu için(türkiye için konuşuyorum) ülkemizde öyle bir algı var,hem aynı grubun diğer modelleri daha yüksek fiyat ile satılabilmesi için bir albenisi olmalı. Gpuntoda 170 hp'lik multiair olsa Mito satışları ister istemez etkilenir
    _____________________________
    Dünya karşılaştığınız fırtınalarla değil,gemiyi limana getirip getiremediğinizle ilgilenir

    Emniyet kemeri hayat kurtarır...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emirtetik

    quote:

    Orijinalden alıntı: DXM06

    quote:

    Orijinalden alıntı: emirtetik

    quote:

    Orijinalden alıntı: DXM06

    quote:

    Orijinalden alıntı: emirtetik

    Yakıt değerleride artan beygir sayısı ile ters oranda düşerse tadından yenmez.Zaten aynı gruptaki alfa 1.8 300 hp'Lik 4C konsepti üzerinde çalışıyordu,bu bir adım daha ileri götürüyor çıtayı

    bunların hepsi güzel gelişmeler ama gel gelelim TOFAŞ bu motorları piyasaya çıksa bile getirir mi?

    Bravo'nun 1.4 150beygirlik modelini artık getirmiyorlar.1.9 150 beygir ve 2.0 165 beygirlik dizel motorları hiç getirmediler. Punto ve 500'ün Abarth versiyonlarıda yok. Yok oğlu yok. Varsa yoksa Linea ve Doblo.

    Aslında arz talep meselesi,ben 150 hp'lik bravo gördümde bindimde,fakat bu araca talep çok az ve diğer modellerinden daha pahalı.
    Grup bu motoru daha çok lancia delta'da tercih etti.Tüm motorlar için geçerli 2 litrelik 170 hp olan dizel ise vergiden dolayı giulietta'da da getirilmedi.
    Özel olarak ta getirilebilir ama genellikle vergi konusu arz konusu ön plana çıkıyor

    150lik motor deltayı 9 saniyede 100e ulaştırıyor Bravo'yu 8 saniyede. 150lik yerine 120 koysalar Delta iyice hantallaşacak. Birazda kasayı kaldırsın diye kondu.
    en büyük sıkıntı reklam ve pazarlamada zaten. Çoğu kişi Bravo'nun 1.4 150 beygirlik aracı olduğunu bile bilmez. Dediğin gibi arz talep önemli ama o arz ve talebi oluşturamayan bir pazarlamacı var yıllardır bu ülkede.



    Genellikle FIAT arabaları uygun fiyatı ile sürümden kazanılan araçlar olduğu için(türkiye için konuşuyorum) ülkemizde öyle bir algı var,hem aynı grubun diğer modelleri daha yüksek fiyat ile satılabilmesi için bir albenisi olmalı. Gpuntoda 170 hp'lik multiair olsa Mito satışları ister istemez etkilenir

    İşte bu yüzden vatandaşın hayrına onun iyiliğini isteyen bir TOFAŞ yok ortada. Öpelim mantığıyla iş yapılıyor.
    _____________________________
    308 GP Yarışı, 91 Zafer, 155 Podyum, 68 PP, 77 EHT, 7 Şampiyonluk, Tek Kral Michael Schumacher

    Novitec Bravo 1.4 T-Jet 170PS Sport





  • gayet güzel olmuş ama kesınlıkle bir DS4 R değil.
     Fiat Bravo Xtreme (1.4 T-JET 253 beygir!)
    _____________________________
  • araba zaten güzeldi böyle başka bir güzel olmuş hakkaten bravo
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CILGIN_HACI

    gayet güzel olmuş ama kesınlıkle bir DS4 R değil.
     Fiat Bravo Xtreme (1.4 T-JET 253 beygir!)


    1.6 yerine 1.4'de veriyor o gücü nasıl değil :)
    _____________________________
    308 GP Yarışı, 91 Zafer, 155 Podyum, 68 PP, 77 EHT, 7 Şampiyonluk, Tek Kral Michael Schumacher

    Novitec Bravo 1.4 T-Jet 170PS Sport





  • Beygir den beygire fark var hocam, beygirine göre değişir bu aracın gücü....
    _____________________________
    Hyundai Elantra Prime Plus Otm. 2012
  • quote:

    Orijinalden alıntı: exantric

    Beygir den beygire fark var hocam, beygirine göre değişir bu aracın gücü....

    doğru diyorsunda fiat'ın yaptığı hiçbir motorda sütçü beygiri bulunmaz. bütün atlar deli gibi koşturur. son derecede dayanıklıdırlar
    _____________________________
    308 GP Yarışı, 91 Zafer, 155 Podyum, 68 PP, 77 EHT, 7 Şampiyonluk, Tek Kral Michael Schumacher

    Novitec Bravo 1.4 T-Jet 170PS Sport

  • quote:

    Orijinalden alıntı: DXM06

    quote:

    Orijinalden alıntı: CILGIN_HACI

    gayet güzel olmuş ama kesınlıkle bir DS4 R değil.
     Fiat Bravo Xtreme (1.4 T-JET 253 beygir!)


    1.6 yerine 1.4'de veriyor o gücü nasıl değil :)

    tasarım anlamında ele almıştım hanı resım de ekleyerek
    ama motor konusuna gelırsek 1.4 ve 1.6 motoru teknık anlam da incelemek lazım kaç bın devır de kaç hp ve tork verıyor
    bakarsınız aktarması kötüdür bu konuda yorum yapmak zor
    _____________________________




  • Eğer alırsam ilk yapacağım iş öndeki Fiat yazısını iptal etmek olur.


    Aracı çok beğendim.
    _____________________________
    Nobody can interfere everybody's life
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DXM06

    quote:

    Orijinalden alıntı: emirtetik

    quote:

    Orijinalden alıntı: DXM06

    quote:

    Orijinalden alıntı: emirtetik

    Yakıt değerleride artan beygir sayısı ile ters oranda düşerse tadından yenmez.Zaten aynı gruptaki alfa 1.8 300 hp'Lik 4C konsepti üzerinde çalışıyordu,bu bir adım daha ileri götürüyor çıtayı

    bunların hepsi güzel gelişmeler ama gel gelelim TOFAŞ bu motorları piyasaya çıksa bile getirir mi?

    Bravo'nun 1.4 150beygirlik modelini artık getirmiyorlar.1.9 150 beygir ve 2.0 165 beygirlik dizel motorları hiç getirmediler. Punto ve 500'ün Abarth versiyonlarıda yok. Yok oğlu yok. Varsa yoksa Linea ve Doblo.

    Aslında arz talep meselesi,ben 150 hp'lik bravo gördümde bindimde,fakat bu araca talep çok az ve diğer modellerinden daha pahalı.
    Grup bu motoru daha çok lancia delta'da tercih etti.Tüm motorlar için geçerli 2 litrelik 170 hp olan dizel ise vergiden dolayı giulietta'da da getirilmedi.
    Özel olarak ta getirilebilir ama genellikle vergi konusu arz konusu ön plana çıkıyor

    150lik motor deltayı 9 saniyede 100e ulaştırıyor Bravo'yu 8 saniyede. 150lik yerine 120 koysalar Delta iyice hantallaşacak. Birazda kasayı kaldırsın diye kondu.
    en büyük sıkıntı reklam ve pazarlamada zaten. Çoğu kişi Bravo'nun 1.4 150 beygirlik aracı olduğunu bile bilmez. Dediğin gibi arz talep önemli ama o arz ve talebi oluşturamayan bir pazarlamacı var yıllardır bu ülkede.



    Dediğine katılıyorum otomobillerle çok ilgili olmama rağmen geçen hafta öğrendim Bravo'nun 150 bg motoru olduğunu. Reklam ve pazarlama zayıf bence de. Getirsinler Abarth bakalım alan çıkıyor mu çıkmıyor mu iyi bir fiyat politikasıyla. Türkiyede sorun şu Fiat marka araba kendini pazarlıyor çok bir reklamın yapıldığı yok bence Fiat'ın iyi arabaları da hep böyle sessiz sakin arka planda kalıyor.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CILGIN_HACI

    quote:

    Orijinalden alıntı: DXM06

    quote:

    Orijinalden alıntı: CILGIN_HACI

    gayet güzel olmuş ama kesınlıkle bir DS4 R değil.
     Fiat Bravo Xtreme (1.4 T-JET 253 beygir!)


    1.6 yerine 1.4'de veriyor o gücü nasıl değil :)

    tasarım anlamında ele almıştım hanı resım de ekleyerek
    ama motor konusuna gelırsek 1.4 ve 1.6 motoru teknık anlam da incelemek lazım kaç bın devır de kaç hp ve tork verıyor
    bakarsınız aktarması kötüdür bu konuda yorum yapmak zor


    sen önden koymuşsun ben de arkadan koyayım bari.

    DS4 R2ı yakından görme fırsatım olmuştu. Tasarım olarak gerçekten etkileyici. zaten mat rengi direk bir artı.
    ama bravonunda ds4 r'ninde nasıl gittiğine dair somut bir kanıt yok henüz.

     Fiat Bravo Xtreme (1.4 T-JET 253 beygir!)
    _____________________________
    308 GP Yarışı, 91 Zafer, 155 Podyum, 68 PP, 77 EHT, 7 Şampiyonluk, Tek Kral Michael Schumacher

    Novitec Bravo 1.4 T-Jet 170PS Sport





  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.