Şimdi Ara

Fiat Bravo 1.4 MultiAir vs Seat Ibiza 1.2 TSI - DRAG (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
0
Favori
1.365
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Seninlede yapmak isterim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abstraction kullanıcısına yanıt
    Bende golf var,biraz araştırma yaptım 1.2 tsi hakkında. Turbosu çok ufak diyorlar,normalde 0.6 0.7 bar basıyormuş turbo. Yazılımla 0.9 civarı yapıyorlarmış sanırım. 1.0 bar bastığı zaman araç arıza verip kendini korumaya falan alıyormuş gibisinden şeyler okudum haliyle çekindim. Birde benim araç biraz daha ağırdır ibizadan küçük bi artış olacak diye bu kadar risk alayım mı almayayım mı bilmiyorum içim içimi yiyor. Aslında çok gazlayan birisi değilim sakin kullanırım hep ekonomi peşindeyim. Ama bazen şeytan dürtüyor ufak ufak basıyorum arada. Araç şimdi kaç hp oldu ? Büyük bi fark var mı öncesine göre ? Yakıt tüketimi nasıl değişti ? Yazılımlı aracı kullanmanın incelikleri neler ? Bakım aralıklarının kısaltıldığını,motorun kapatılmadan turbonun soğumasının beklendiğini falan biliyorum. Bunları yapıyor musunuz,araç kaç km dir yazılımlı ve şimdiye kadar bir sorun,arıza verdi mi ? Teşekkür ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction

    Ben sizi forumdan biliyorum mesajlarınızla karşılaşıyorum, inanın herhangi bir kasıt yok, zaten neden olsun ki. Başta o bana kafa tuttu ışıklarda arabaya baka baka ara gaz veriyordu, camlarda açıktı pati çekerek kalktı bende hemen bastım yoksa ben kendimden hariç 5 kişi daha taşıyordum arabada neden kapışayım

    Yani forum bura. Biliyorsunuz vag fanı çok. Dobloya gelince 1.3 ise yapıştır gitsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Abstraction kullanıcısına yanıt
    araç chipliymiş. benim bahsettiğim olay stok araçların kapışması. stok 1,2 ibiza kağnıdan ibaret. chiplesen bile chipli bi 1,4 multiair i geçmesi ya şöför hatasıdır ya da araçta sıkıntı vardır. normal şartlarda chipli sorunsuz bu iki araç kapışsa multiair yer.
  • Yaparız sıkıntı olmaz ama geçersin

    @rahat adam Ben çok araştırmadım açıkçası, araç arkadaşımn, yaptırmak kafasında vardı gitti yaptırdı çok memnun gerçekten, araç gayet iyi gidiyor, kısa mesafede baya ciğerli gidiyor. Sakin kullanıyorsanız pekte gerek yok stok halide gayet yeterli gidiyor zaten fakat 140-150den sonra kesiliyor. Araç 125 beygir civarında, birkaç beygir fazla ya da eksik olabilir. Önceki haliyle arasında dağlar kadar fark var, özellikle kalkışlar roket, araç önceden 5700,5800den fazla devir sevmiyordu, yani boşa çeviriyordu şimdi 6500 civarına kadar çevirince dahi gittiğini hissettiriyor. Ibiza 75 kg'lık sürücü ile 1090 KG, sizin araç 1107 KG, fark yok sayılır. Yakıt tüketimi olarak sordum kendisine, işe gittiği rotada denedim dedi, stok haldeyken 4.7 litre ile gittiği yolu chipten sonra 4.3 litre ile gittim dedi, yani neredeyse yarım litre civarı düşme söz konusu. Fakat sürekli performanslı kullanınca yakıt tüketimi, doğal olarak artıyor. Motor ısınmadan ne olursa olsun basmamalı, 3.000, 3.500 deviri geçmemeli, turbo soğuması için ise aracı stop etmeden önce yaptığınız yolun mesafesine ve çevirdiğiniz devire göre beklemenizi tavsiye ederim, 30 sn bekleme iyidir. Bakımları zamanında yaptırırsanız bir sıkıntı olmaz. Araç yaklaşık 1800 kmdir yazılımlı ve bir sorun arıza vermedi ama burası tamamen size bağlı yazılım yaptıktan sonra sürekli tapagaz giderseniz, motorun ve turbonun ömrünü o kadar kısaltırsınız, chipten sonra gene normal kullanmaya aynı şekilde devam etmeli, arada şeytan dürtünce, ya da basan bir arace denk gelince basmalısınız

    @Respectformuslims, Evet hocam farkındayım, fanboy çok, fakat ben elimden geldiğince objektif olmaya çalışıyorum.




  • Bilim ilime bakar Fiat 8 saniye seat 12 saniye civarı hızlanma değerleri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SHIHAD

    Seninlede yapmak isterim

    senin era o 1,6 tdi ı yer kardeşim. accent lerin 1,5 lerini bilirim. bi ara kullandım çok keyifli araç. yolda tazı tazı.
  • Hocam palio ile kalktığın araç 75 hp lik TDİ dizel polo değilmiydi, yoksa benmi yanlış hatırlıyorum?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tunc52 kullanıcısına yanıt
    aynen doğru hatırladınız hocam. ben yanlış hatırlamışım.
  • Abstraction kullanıcısına yanıt
    Benim aracın boş ağırlığı 1215 kg hocam 1107 değil,karıştırıyorsunuz sanırım. Stok halde bile soğuk motorlar 2.000 deviri pek geçmiyorum uzun yoldan sonra arabayı 1.5 2 dk rolantide çalıştırıyorum turbo soğusun diye. Üzmüyorum kısaca aracı yazılım yaptırsam zararını görmem herhalde bu kullanımla.. Birde stock 105 hp zaten,130 yapıyorlarmış acaba 25 hp yi bu kadar fark eder miyim. Değer mi yaptırmaya.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pokezoom

    aynen doğru hatırladınız hocam. ben yanlış hatırlamışım.

    Tsi olmasına olanak vermiyorum zaten, Tsi motorlu poloyu 1.4 fire palio ile geçemezdin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • buralar michael schumacher koktu

    2.8T v6 335hp 470nm insignia (opc değil chip vs. bikaç eklenti var)

    Kalkacak tsi sciroccocu varmı R dahi kabul
  • rahat adam kullanıcısına yanıt
    Sizin araç golf sanırım ben polo sandım, supremum01'in aracı ile karıştırdım muhtemelen Fark edersiniz elbette fakat Ibiza daha hafif olduğu için o kadar hızlı olmayacaktır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dediginiz gibi 1.2 90hp tsi Polo.

    Acikcasi sakin bir kullaniciyim benim icin onemli olan gerektiginde dip gaz yapmadan hafif gaza dokundugumda esnek bir hizlanma gostermesi. (ucup kacmak degil kastim)

    Eminim yazilim yaptirsam cok daha iyi olacak hizlanma istekliligi. Gereksiz zorlamayacak olsam da sorun cikartma ihtimalinden cok korkuyorum. Bir zaman sonra araba alakasiz bir sorun yapsa ben hemen: " yazilim yaptirdigim icin oldu " durumuna getirecegim durumu.

    Bu yuzden videolari izleyince gaza gelsem de, sorun olur mu diye dusununce susup kaliyorum. :)

    Yoksa tadindan yenmez 1070 kg,125hp, 220Nm Polo. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eyvallah saolun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • otobilge kullanıcısına yanıt
    Gerçek yanlışı affetmez.

    Fiat 8.9 saniye
    Seat 10.7 sn.

    Size göre arada 4 saniye olan fark gerçekte yarısından da az 1.8 sn.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bravo çok hantal bir araç
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    Bravoyu sürene m3 versen de o geçemez zaten

    Video silinmiş ama Bravo forumundada bu olay çok tartışıldı ya araçta ya yazılımda yada pilotajda ciddi bir sıkıntı var 1.4 140 hp multiair zaten atak güçlü bir araç birde üzerine yazılımla kesinlikle bu sonuç olmaması gerekiyor
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.