Şimdi Ara

Fiat bayisi mıçılar(adana) Şikayet ettim (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
0
Favori
11.214
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • öyle bir dandik firmadır ki o, bize 1 km uzaklıkta olmasına rağmen biz araçları mersinden alıyoruz. birmotta öyle, al birini vur ötekine.
  • arkadaşlar bugun gittim işte müdürle görüştüm cemal bey diye birisi özür diledi keşke dün burda yetkili varmı siye sorsa idiniz ben burada idim falan dese idiniz dedi. o elemanada gereken cezayı vereceğiz dedi gelin punto evoyu test edin dedi bende 1.4 t-jet 120 hp ful olan versiyonu test ettim araç gayet güzeldi fiat baya geliştirmiş kendini


  • İyi yapmışsın, eleman cezalandırılmaz büyük ihtimalle ama dişini göstermiş oldun...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: .:Power:.



    İyi yapmışsın, eleman cezalandırılmaz büyük ihtimalle ama dişini göstermiş oldun...


    zaten ben böyle konularda hassas olduğumu ve adanadaki rakipleri birmotuda buna benzer bir nedenden dolayı şikayet ettiğimi belirtim müdüre ayrıca türkiyede sadece istanbul ve adanacda fiat 500 test aracı olduğunu falan söyledide inanmadım tabi
  • Birçok konuda talihli ancak yine bir o kadar konuda da talihsiz bir kent olan ADANA ne yazık ki FIAT/TOFAŞ hususunda da yedek parçada KIZILAY CADDESİ ve satış ve yetkili serviste birbirini hiç sevmeyen ve bu sevgisizliklerini müşterilere bolca yansıtan MIÇILAR ve BİRMOT (eski TORMAK) adında iki şirketten sağlamak zorundalar.

    2006 Mayıs ayında çok uygun fiyata FIAT GRANDE PUNTO almıştık, o zaman yeni çıkmıştı. Halen de kullanıyoruz. Ufak tefek plastik sorunları dışında sorunsuz kullanıyoruz. Kullanmadığımız küllüğün (bardak) kapağı uyduruk ve dandik olduğundan yenisi 3 yıl önce 65 TL'ydi, ben de "kalsın" dedin. MIÇILAR satışta iyi ama servisi yanı BİRMOT gibi bir felaket. Yani hangisinin daha kötü olduğunu söyleyemem, yepyeni ve daha 5.000 km'de olan bujileri söküp daha da yenisi ile değilştiren MIÇILAR mı, yoksa "nasıl olsa millet aptal, halk salak, bize gelecekler ve bizden alacaklar" diyip devlet memurundan daha da uyuşuk davranan BİRMOT'takiler mi? Bu arada BİRMOT da 15 yıldır showroom'unu ne boyadı, ne yeniledi, ne düzenledi ve ne de tarihi eser ALARKO klimalarını değiştirdi (devreye girince üzerimizden uçak geçiğini sandık). Gerçekten de anlamak zor. Ben dahi cep kadar işyerimi 6 yılda bir baştan aşağı boyatıp yer döşemesini değiştiriyorum, adamlar 15 yıl aynı dekoru kullanıyorlar. Sanki 1970'li yılların Bulgaristan'ında bir rafları boş Konsomalosk süpermarketindeyim hissine kapılmaktan kendimi bir türlü alamıyorum.

    FIAT DOBLO iyi satıyor, sanırım ondan dolayı başlarını kaldıramıyor, müşteri memnuniyeti ve dekor düzenlemesi ile ilgilenemiyorlar. Sıfır araçlar BİRMOT'ta kamyonlardan indiriliyor, ÇAMUR TARLASINA konuluyor. Yepyeni aracınıza temiz ayakkabılarınızla önce siz değil, çamurlu potinler ile önce işçiler biniyor.

    Servis için MIÇILAR'a sadece 1 defa gittim. Telefonla aradılar tabi, memnun kalıp kalmadığımı sormak için. Ben de azami derecede memnun KALMADIĞIMI söyledim, bu düzenin salak, kek, kelek insanları silkelemek için kurulduğunu, yepyeni bir bujiyi aşınmış bir bujiden ayırt edip edemeyeceğimi mi sandıklarını ve 65 TL tutan parça masrafı ile dışarıda da 15 dk'da yaptırabileceğim bakımı NEDEN kendilerinde 185 TL'ye yaptırmam gerektiğini ve beni oradan kovarmış gibi yollamalarının benim bir daha oraya gelmemem için yeterli bir sebep olduğunu söyledim.

    Birşey söyleyemedi...!

    Taner Göde


    Not: Kerem, aah ben orada olacaktım ki...! ben orada olacaktım ki...!! ben orada olacaktım ki...!!! ama ben orada değildim ne yazık ki




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    arkadaşlar bugun gittim işte müdürle görüştüm cemal bey diye birisi özür diledi keşke dün burda yetkili varmı siye sorsa idiniz ben burada idim falan dese idiniz dedi. o elemanada gereken cezayı vereceğiz dedi gelin punto evoyu test edin dedi bende 1.4 t-jet 120 hp ful olan versiyonu test ettim araç gayet güzeldi fiat baya geliştirmiş kendini


    Punto evo da 1.4 t-jet 120 hp motor seçeneği yok. Sizin test ettiğiniz 1.4 105 bg multiair motor olmasın?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: quiet_dead


    quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    arkadaşlar bugun gittim işte müdürle görüştüm cemal bey diye birisi özür diledi keşke dün burda yetkili varmı siye sorsa idiniz ben burada idim falan dese idiniz dedi. o elemanada gereken cezayı vereceğiz dedi gelin punto evoyu test edin dedi bende 1.4 t-jet 120 hp ful olan versiyonu test ettim araç gayet güzeldi fiat baya geliştirmiş kendini


    Punto evo da 1.4 t-jet 120 hp motor seçeneği yok. Sizin test ettiğiniz 1.4 105 bg multiair motor olmasın?






  • araba benzinli idi içi kırmızı idi en ful model olduğunu söyledi 1.4 dedi bende t-jet o zaman bu araba uçar dedim hatta ama adam yaşlı bir dayı idi servistende olabilir bilmiyorda olabilir hay allahım hangi motordu acaba
  • valla mıçılar bıraksın bu işleri. bir insan neden 1 km ötesindeki bayi dururken 80 km ötedeki bayiden araç alır ona baksınlar ilk önce. Adanadaki fiat bayilerinde öyle işler başımıza geldiki araçların garantilerini bozdurup özel servise gönderiyorduk.
  • Yerinizde olsam verdiğim fotokopileri geri almadan ordan ayrılmazdım. Gerekirse polis çağırırdım. Test sürüşü yaptırmak için sizden ehliyet fotokopisi alıyor ama yaptırmıyor, o durumda aldığı fotokopiyi geri verecek.
  • Mıçılar mıçtı demek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vozer

    Yerinizde olsam verdiğim fotokopileri geri almadan ordan ayrılmazdım. Gerekirse polis çağırırdım. Test sürüşü yaptırmak için sizden ehliyet fotokopisi alıyor ama yaptırmıyor, o durumda aldığı fotokopiyi geri verecek.

    o anda aklımıza gelmedi işte birde utanmadan altına numaralarımız alınıyor ve ararlarsa şu modeli test ettik diyin diyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2


    quote:

    Orijinalden alıntı: vozer

    Yerinizde olsam verdiğim fotokopileri geri almadan ordan ayrılmazdım. Gerekirse polis çağırırdım. Test sürüşü yaptırmak için sizden ehliyet fotokopisi alıyor ama yaptırmıyor, o durumda aldığı fotokopiyi geri verecek.

    o anda aklımıza gelmedi işte birde utanmadan altına numaralarımız alınıyor ve ararlarsa şu modeli test ettik diyin diyor


    Utanmazlığın, dik alası. Arkadaşınızdan da ehliyet istemese, hadi olabilir diyeceğim. Cin olmuş, adam çarpmaya çıkmış, eleman.




  • Taner abi sen ben kerem muhtesem 3 lü olarak bir daha ziyaret edelimmi dersin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: connectgücü

    Taner abi sen ben kerem muhtesem 3 lü olarak bir daha ziyaret edelimmi dersin

    iyi olur aslında hatta semihte gelsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2


    quote:

    Orijinalden alıntı: connectgücü

    Taner abi sen ben kerem muhtesem 3 lü olarak bir daha ziyaret edelimmi dersin

    iyi olur aslında hatta semihte gelsin



    4 lü baskından sonra italyadan heyet bile gelir mıçılara




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2


    quote:

    Orijinalden alıntı: connectgücü

    Taner abi sen ben kerem muhtesem 3 lü olarak bir daha ziyaret edelimmi dersin

    iyi olur aslında hatta semihte gelsin


    Ben geldikten sonra İtalya'dan heyet kesin gelir.




  • Fiat'ın ana çağrı merkezi iyi çalışıyor. Daha önce bende bir takım servis şikayetlerimi bildirdim gerçekten iyi ilgilendiler. Kusura bakmayın ama bu olayda biraz sizinde hatanız var. Sanırım bayanı görünce hormonlarınız devreye girdi. Şaka bir yana, ne demek telefonla ararlarsa "Evet yaptım deyin" Bu söz gerçekten hakaret gibi birşey.

    Bence siz biran önce basın oraları.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FreezeTheLife -- 31 Mart 2010; 20:41:00 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Oğuzhan AŞAR

    Fiat'ın ana çağrı merkezi iyi çalışıyor. Daha önce bende bir takım servis şikayetlerimi bildirdim gerçekten iyi ilgilendiler. Kusura bakmayın ama bu olayda biraz sizinde hatanız var sanırım bayanı görünce hormonlarınız devreye girdi. Şaka bir yana, ne demek telefonla ararlarsa "Evet yaptım deyin" Bu söz gerçekten hakaret gibi birşey.

    Bence siz biran önce basın oraları.

    yok be kadın güzel değildi zaten keşke fotosunu çekse idim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2


    quote:

    Orijinalden alıntı: Oğuzhan AŞAR

    Fiat'ın ana çağrı merkezi iyi çalışıyor. Daha önce bende bir takım servis şikayetlerimi bildirdim gerçekten iyi ilgilendiler. Kusura bakmayın ama bu olayda biraz sizinde hatanız var sanırım bayanı görünce hormonlarınız devreye girdi. Şaka bir yana, ne demek telefonla ararlarsa "Evet yaptım deyin" Bu söz gerçekten hakaret gibi birşey.

    Bence siz biran önce basın oraları.

    yok be kadın güzel değildi zaten keşke fotosunu çekse idim

    Fiat çağrı merkezini aradıysanız tahminimce birkaç gün içerisinde geri dönüş olur ve servise ağır yaptırımlar uygularlar. Ne demek ben sana test aracı vereyim sen benim müşterimi mağdur et. Canlarını okurlar adamın. Benim yaşadığım bir olay vardı kabaca anlatayım Balıkesir'e gittim orada yanlış bir yola saptım saatlerce 40-50 km/h'yi geçemeden 30 derecelik havada ilerledim şehir merkezine vardığımda araç marş almamaya başladı GPS ile yakında servis bulup gittim 200 tl ücret gerek kontak bozuk dediler bende kendi ilimdeki servise göstereceğim dedim oradan ayrıldım. Balıkesir'de bir arkadaşla görüştüm onun arabasındada bazen sıcak havalarda yavaş gidince bu sorun oluyormuş. (Clio HB) Neyse şehrime vardım aracı birkaç gün dinlendirdim sorun morun kalmadı. Buradaki servise gösterdim sorun yok dedi. Bende haliyle isyan ettim tabi Fiat çağrı merkezini aradım şasi no vs. istediler bilgileri verdim size döneceğiz dediler ve dönüş yaptılar birkaç gönül alma muhabbetinden sonra başka bir sorununuz varmı dedi bende aldığım gazla orada bana çay, kahve ikram etmediklerini ailemi ayak üstü beklettiklerini bile şikayet ettim. Onun için bile özür dilediler. Telefonu kapattım birkaç gün sonra Balıkesir servisinin yetkilisi beni aradı, "Efendim keşke direk bana söyleseydiniz, Fiat puanımı düşürdü çok çok özür dilerim" (artık ne işe yarıyorsa puan düşürmek) vs. dedi. Aldığım gazla onada isyan edip telefonu kapattım. Yani Fiat gerçekten işin arkasını boş bırakmıyor. Sizler daha iyi bilirsiniz ne yaptırımı var bilemem ama puanlarını düşürttüm.

    Ekleme şimdi aklıma geldi: Çağrı merkezine servisin bu davranışından sonra kimseye Fiat markasını tavsiye etmeyeceğimi, beni mağdur ettiklerini söyleyeceğimi bildirdim. Biraz da yalan söyledim Hyundai servisinden araba alan arkadaşım ile ilgili sahte bir seneryo uydurdum, Hyundai aracının arkasında siz ise dolandırma peşindesiniz vs. dedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FreezeTheLife -- 31 Mart 2010; 20:52:51 >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.