Şimdi Ara

Fiat 500L alınır mı? (Alınmazmış) (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
131
Cevap
2
Favori
22.564
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dusau


    quote:

    Orijinalden alıntı: ercandrsn

    Yaklaşık aynı bütçe ile bende araç bakıyorum 500L için yazılması gerekenler yazılmış zaten siz de fikrinizi belirtmişsiniz :)
    2012 Tiguan 4x2 Bluemotion çok az km de araç bulabilirsiniz bende bu modeli araştırıyorum. Keskin hatlarım oluşmadı daha sıfır km Jetta siparişi de verebilirm bu pazar VW ye gidicem :)
    Dizel tercih sebebiyse Nissan QQ çok tutulan model ne kadar sevmesemde 500L kadar zarar ettireceğini düşünmüyorum



    Qashqai kasa değiştirecek bu aralar uzak durmak lazım. Bence 60.000 jettaya bağlanmaz. Az daha koysanız passat avensis vs alırsınız. Jetta yerine focus bakın bence aradaki farkı göreceksiniz. Ayrıca 45 civarına 1.6 invite lancer veriyorlar 15.000 cebinizde kalır jettaya göre.

    Doğru diyorsunuz dediğiniz modelleri de inceliyorum avensise bakmadım ama bu dönemlerde araç almak çok zor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker67

    Tasarımıyla özel bir araç ve böyle bir aracı düşünen kişi Golf, Astra ya da Ibiza ile mutlu olmaz.

    İlker hocama katılmakla beraber;

    Ayrıca Clio opsiyonlar eklenince 60500 oluyor.Tavsiyem her ne kadar fiyat yüksek olsa da buradaki aracı sanal alemde inceleyenlere kulak asmadan gidip bayide incelemeniz hocam.Ayrıca MINI den daha buyuk bir araç.Ve bence kaliteli bir araç.Yaşayacağınız tek problem ön takımının nazik olmasıdır hocam.Saygılar

     Fiat 500L alınır mı? (Alınmazmış)
     Fiat 500L alınır mı? (Alınmazmış)
     Fiat 500L alınır mı? (Alınmazmış)
     Fiat 500L alınır mı? (Alınmazmış)
     Fiat 500L alınır mı? (Alınmazmış)




  • Merhaba arkadaşlar,

    Dayımla görüştüm, arabanın çok ufak olması ve marka algısından dolayı vazgeçtik. Yorum yapan herkese teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    Merhaba arkadaşlar,

    Dayımla görüştüm, arabanın çok ufak olması ve marka algısından dolayı vazgeçtik. Yorum yapan herkese teşekkürler.

    Hocam marka algısı olabilir hak veririm de eğer VOGUE düşünmüyorsanız bu araç çokta küçük sayılmaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NEYZEN61

    quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    Merhaba arkadaşlar,

    Dayımla görüştüm, arabanın çok ufak olması ve marka algısından dolayı vazgeçtik. Yorum yapan herkese teşekkürler.

    Hocam marka algısı olabilir hak veririm de eğer VOGUE düşünmüyorsanız bu araç çokta küçük sayılmaz

    Bende aynı şeyi düşünüyorum, ama dayıma göre küçük bir araç olarak sınıfta kaldı. Birazda fiyatından dolayı etkili oldu, "60.000 TL'ye Avensis alabilirsin" dediğimde dayımında cevabı "Haklısın" şeklinde oldu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    quote:

    Orijinalden alıntı: NEYZEN61

    quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    Merhaba arkadaşlar,

    Dayımla görüştüm, arabanın çok ufak olması ve marka algısından dolayı vazgeçtik. Yorum yapan herkese teşekkürler.

    Hocam marka algısı olabilir hak veririm de eğer VOGUE düşünmüyorsanız bu araç çokta küçük sayılmaz

    Bende aynı şeyi düşünüyorum, ama dayıma göre küçük bir araç olarak sınıfta kaldı. Birazda fiyatından dolayı etkili oldu, "60.000 TL'ye Avensis alabilirsin" dediğimde dayımında cevabı "Haklısın" şeklinde oldu.

    avensis dururken benzinli golfe de 60 verilmez o zaman bu mantıkla

    dizel mpv aile arabası ile benzinli avensis kıyaslamak bana göre doğru değil

    fiat ın marka algısı da gayet iyi olmakla beraber bu sınıftaki araçların fiyatları böyle. Renault captur un falan fiyatlarına baktınız mı

    sınıfına göre gayet kaliteli olan bu araç rakibi mini countrman den oldukça ucuz (üstelik dizel otomatik seçeneği de var)

    doblo ya benzetip dandik yorumları yapan komedyenlerin de bayiye gidip içine dahi oturmadığından eminim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    quote:

    Orijinalden alıntı: NEYZEN61

    quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    Merhaba arkadaşlar,

    Dayımla görüştüm, arabanın çok ufak olması ve marka algısından dolayı vazgeçtik. Yorum yapan herkese teşekkürler.

    Hocam marka algısı olabilir hak veririm de eğer VOGUE düşünmüyorsanız bu araç çokta küçük sayılmaz

    Bende aynı şeyi düşünüyorum, ama dayıma göre küçük bir araç olarak sınıfta kaldı. Birazda fiyatından dolayı etkili oldu, "60.000 TL'ye Avensis alabilirsin" dediğimde dayımında cevabı "Haklısın" şeklinde oldu.

    Aynı soruyu bana da sorsan bende haklısın derdim hocam.Bencede Avensis almak daha mantıklı.500L gerçekten sıra dışı bir araç diye düşünüyorum




  • Sevgili akifsari arkadaşım,

    Herkesin tercihi farklı yönde oluyor ve bu farklılığa göre de farklı bir mantık ile yola çıkılıyor. 500L, tasarımı ve sınıfına göre oldukça ideal bir model, ama ebatları ve B sınıfı üzerine konuşlandırılmış bir model oluşundan ötürü, dayımın ve dayım gibi düşünen birçok kullanıcı içinde gereksiz bir model olarak lanse ediliyor.

    Türkiye'de bir otomobilin büyüklüğü ile verdiğin fiyatın doğru orantılı gitmesi gibi bir mantık var, katılmasam da bazı zamanlarda bu mantığın bu şekilde yürütülmesine destek verenlerden oluyorum. Başka kullanıcıların -özellikle yurt dışı- işine gelen, onların istek ve beklentilerini karşılayacak olan modelleri ile bizim istek ve beklentilerimizi karşılayabilecek olan modeller başka, bunları da hesaba katmak lazım. C sınıfına verilen paraları da aşırı pahalı buluyorum, şahsen benzinli Golf gibi sıradan C sınıfı bir modele 50.000 TL vermedim, vereceğimi de düşünmüyorum.

    Renault Captur modelini de inceledik, ama aradığımızı bulamadık desem yeridir. O modelin tipini de beğenmedim, 500L daha sempatik ve sportif hatları taşıyan bir model, ama bu fiyat aralığında D sınıfına bakmayı daha cazip görüyoruz; daha doğrusu dayım görüyor.




  • Stand Alone kullanıcısına yanıt
    B sınıfına 60 bin
    Herhalde tamponları altından

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    Sevgili akifsari arkadaşım,

    Herkesin tercihi farklı yönde oluyor ve bu farklılığa göre de farklı bir mantık ile yola çıkılıyor. 500L, tasarımı ve sınıfına göre oldukça ideal bir model, ama ebatları ve B sınıfı üzerine konuşlandırılmış bir model oluşundan ötürü, dayımın ve dayım gibi düşünen birçok kullanıcı içinde gereksiz bir model olarak lanse ediliyor.

    Türkiye'de bir otomobilin büyüklüğü ile verdiğin fiyatın doğru orantılı gitmesi gibi bir mantık var, katılmasam da bazı zamanlarda bu mantığın bu şekilde yürütülmesine destek verenlerden oluyorum. Başka kullanıcıların -özellikle yurt dışı- işine gelen, onların istek ve beklentilerini karşılayacak olan modelleri ile bizim istek ve beklentilerimizi karşılayabilecek olan modeller başka, bunları da hesaba katmak lazım. C sınıfına verilen paraları da aşırı pahalı buluyorum, şahsen benzinli Golf gibi sıradan C sınıfı bir modele 50.000 TL vermedim, vereceğimi de düşünmüyorum.

    Renault Captur modelini de inceledik, ama aradığımızı bulamadık desem yeridir. O modelin tipini de beğenmedim, 500L daha sempatik ve sportif hatları taşıyan bir model, ama bu fiyat aralığında D sınıfına bakmayı daha cazip görüyoruz; daha doğrusu dayım görüyor.

    Aynen doğru. 500 L test ettim sürücü için ergonomik değil koltukları rahat değil ve de bu sebeplerle içime sinmedi zaten fiyat olarak 1.4 panaromic edition + lpg + ruhsata işletme trafik sigortası vs 50.000 fiyat çektiler. Şimdi panaromic cam tavan var ama açılmayan cam tavanı ben ne yapayım ? hele güney illerinde yaşayan birisi için ? Yine aynı şekilde golf e o fiyatlardan bakmam vw premium bir araba değil. Dolayısıyla muadili focus ve astra. C sınıfı araba alacak olsam gider 1.6 invite lancer alırım 45 e daha sonra elimde patlar ama en azından 7-8 yıl rahat binerim. Suv tipi araba alacak olursamda ASX bakarım small overlap testleri ortada.(bu dediklerim f/p olarak düşünülürse yoksa cebinde sınırsız para olsa elbette premium arabalara bakılır). 60.000 içinde iki seçenek var birisi Toyota Avensis 1.6 + lpg diğeri Mitsubishi asx ha bunlar dışındaki araçlar zevk için alınır ne gibi derseniz Alfa romeo giulietta 1.6 prog plus dizeli yada 1.4 tb distinctive gibi kesinlikle 500 L den iyidir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jour

    B sınıfına 60 bin
    Herhalde tamponları altından

    Aynen, park sensörü yerine elmas kullanmışlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    Sevgili akifsari arkadaşım,

    Herkesin tercihi farklı yönde oluyor ve bu farklılığa göre de farklı bir mantık ile yola çıkılıyor. 500L, tasarımı ve sınıfına göre oldukça ideal bir model, ama ebatları ve B sınıfı üzerine konuşlandırılmış bir model oluşundan ötürü, dayımın ve dayım gibi düşünen birçok kullanıcı içinde gereksiz bir model olarak lanse ediliyor.

    Türkiye'de bir otomobilin büyüklüğü ile verdiğin fiyatın doğru orantılı gitmesi gibi bir mantık var, katılmasam da bazı zamanlarda bu mantığın bu şekilde yürütülmesine destek verenlerden oluyorum. Başka kullanıcıların -özellikle yurt dışı- işine gelen, onların istek ve beklentilerini karşılayacak olan modelleri ile bizim istek ve beklentilerimizi karşılayabilecek olan modeller başka, bunları da hesaba katmak lazım. C sınıfına verilen paraları da aşırı pahalı buluyorum, şahsen benzinli Golf gibi sıradan C sınıfı bir modele 50.000 TL vermedim, vereceğimi de düşünmüyorum.

    Renault Captur modelini de inceledik, ama aradığımızı bulamadık desem yeridir. O modelin tipini de beğenmedim, 500L daha sempatik ve sportif hatları taşıyan bir model, ama bu fiyat aralığında D sınıfına bakmayı daha cazip görüyoruz; daha doğrusu dayım görüyor.

    Ben tercihlerinizde hatalısınız demiyorum zaten

    fiat 500 L yi rakipleri ile kıyaslayın diyorum sadece.

    fiyatları aynı olan araçlar değil aynı sınıf araçlar kıyaslanır .yanlış mı?

    bu araç iç hacim olarak birçok c sınıfı araçtan ferah tam bir aile aracı. boyutları da hiç b segment gibi değil.dizel otomatik cam tavanlı full 60 bin olması da rakiplerine göre normal

    hatta daha önce dediğim gibi mini countryman in yanında bedava




  • 1.4 FIRE 95 HP POP 41.950
    1.4 FIRE 95 HP POPSTAR47.550
    Pop a birkaç donanım eklenebilir,veya direkt popstar alınabilir.
    gerisini geçiniz.
    Verilecek en baba para 45 bin bu arabaya.
  • ben aracı inceledim, sagini solunda kurcaladım. o para o arabaya verilmez. koltuklar fiorinodan arak. işçilik kaliteside yerlerde. 40 olsa bile almazdım ben o aracı. içde öyle ferah falan değil. benm görüşüm tabi bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    1.4 FIRE 95 HP POP 41.950
    1.4 FIRE 95 HP POPSTAR47.550
    Pop a birkaç donanım eklenebilir,veya direkt popstar alınabilir.
    gerisini geçiniz.
    Verilecek en baba para 45 bin bu arabaya.

    Vazgeçtik zaten, bence de 45.000 TL'den fazlası verilmez.
  • Öncelikle 500L kalitesiz bir araç değil.

    Duruşu ve havası bambaşka bir araç. Zevk meselesi tabi ama dikkat çekici olmak isteyenler tarafından tercih edilebilir. Fazla satılmasa daha iyi olur, çünkü her tarafta görülen bir araba artık dikkat çekici olmaktan çıkar.
  • Hocam hiçbir FİAT sıfır alınmaz. Geçen hafta sordum 1.3.mj 75hp punto 43.000TL diyor..
    1 sene sonra aldığın fiyatın 10K TL altına zor satarsın.Dayın direkten dönmüş.Senin gibi iki tane yeğenim olsa tükkan açar başına koyarım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GUNMETAL -- 4 Ekim 2013; 19:27:15 >
  • Stand Alone kullanıcısına yanıt
    Arkadaşlar 45 000 deyip okadarda yere düşürmeyin, 50.000 55.000 arası idealdir hem dizel hem otomatik hem havalı belki koltuklar biraz yetersiz, panoramik tavan açilmasa bile bu haliyle bi harika. sonuç olarak bu aracın fiyatı her geçen gün artmakta bu talep sonucu oluşmakta, zevkler ve renkler farklılık gösterir bu aracı beğenmemek için çok daha kaliteli araçları kullanmış olmak lazım, hyundai accentin 50.000tl yi devirmiş olduğu şu piyasada bu araç için verilen para inanın bedava en azından eura ncapten 5 yıldız almış bi araç, yazdıklarımdan anlaşılacağı üzere bende 500L kullanıcısıyım inanın keyfi bi başka, kabul çok kaliteli değil ama bugün kaliteyi ön plana aldığında en az 65.000 i gözden çıkarman lazım fakat aynı sınıf ile kıyaslandığında, tabiki bi gulietta veya avensis vs.. ile kıyaslanamaz ama bi captur veya c-max vs.. ile görünüş ve tarz olarak geride bırakır....
  • Araç sadece satmak değildir değerli arkadaşlar binici adam sıfır alsın bir sene sonra satacaksan niye sifir alıyorsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GUNMETAL

    Hocam hiçbir FİAT sıfır alınmaz. Geçen hafta sordum 1.3.mj 75hp punto 43.000TL diyor..
    1 sene sonra aldığın fiyatın 10K TL altına zor satarsın.Dayın direkten dönmüş.Senin gibi iki tane yeğenim olsa tükkan açar başına koyarım


    Merhaba GUNMETAL arkadaşım,

    Haklısınız, Fiat markasında değer kaybı fazla oluyor. Punto içinde fazla fiyat istiyorlar, 35.000 TL'ye kadar yolu var ama 43.000 TL'yi Punto için gereksiz görüyorum. Aynı durumu Brava içinde söyleyebiliriz ki, o araba için de 60.000 TL gibi fiyatlardan bahsediliyor.

    Güzel düşünceleriniz içinde teşekkür ederim,

    Sevgi ve saygılarımla.




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.