|
Fenerbahçe Kulübü Başkanı Ali Koç, Suudi Arabistan'da yarın oynanacak Turkcell Süper Kupası'nı kazanmak istediklerini belirtti. Koç, bu maçta hem orta hakemin hem de VAR hakeminin yabancı olması gerektiğini savundu. |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






