Şimdi Ara

FD6 CIVIC'DEN SONRA.. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
0
Favori
786
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Disconnectus_Erectus

    Hocam 2.0 motor neden düşünmüyorsunuz ? 2.0 dizel d sınıfı güzel araçlar var.
    1.6 dizeller genelde 110 hp civarı olur sizin bütçeyle ; yokuşta vs güzel gider ama civicten bariz artısı olmaz.
    1.4 veya 1.6 turbo benzinliler ise yakıt konusunda üzebilir. Örneğin 1.6T insignianın çok yaktığı bilinir.
    Bu konuda 1.4 astra , golf , giu tarzı araçlar belki tüketim olarak da üzmez .
    Ben büyük şehirde yaşasaydım sizin şartlarda giu'yu ilk sıraya , astrayı ve golfü 2. sıraya koyardım .

    Gerek vergilerden gerek yurdum insanından ötürü 1.6 üstü motor düşünmüyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Amadeus_M

    quote:

    Orijinalden alıntı: Disconnectus_Erectus

    Hocam 2.0 motor neden düşünmüyorsunuz ? 2.0 dizel d sınıfı güzel araçlar var.
    1.6 dizeller genelde 110 hp civarı olur sizin bütçeyle ; yokuşta vs güzel gider ama civicten bariz artısı olmaz.
    1.4 veya 1.6 turbo benzinliler ise yakıt konusunda üzebilir. Örneğin 1.6T insignianın çok yaktığı bilinir.
    Bu konuda 1.4 astra , golf , giu tarzı araçlar belki tüketim olarak da üzmez .
    Ben büyük şehirde yaşasaydım sizin şartlarda giu'yu ilk sıraya , astrayı ve golfü 2. sıraya koyardım .

    Gerek vergilerden gerek yurdum insanından ötürü 1.6 üstü motor düşünmüyorum

    hem zaten 2.0 motorlu araçlarında şehir içinde 1.6t insignia dan az yakacağını sanmıyorum. ondan dolayı vergi avantajı var insignia nın.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.