Şimdi Ara

Faturalı Platinum 10 gb ilk 3 ay 59 Tl (mayıs 15 e kadar uzatıldı) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
1.360
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.can.tas


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nétwork


    quote:

    Orijinalden alıntı: K.can.tas


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nétwork


    quote:

    Orijinalden alıntı: K.can.tas


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nétwork


    quote:

    Orijinalden alıntı: K.can.tas


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nétwork


    quote:

    Orijinalden alıntı: K.can.tas


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nétwork

    Konuya yazarak mı başvuruyoruz nedir ayrıntı...

    Müşteri hizmetlerinden veriliyor teklif.

    Alternatif teklifler var mı yoksa sadece bu mu mevcut. Platinum düşünüyorumda havaş ve sinema esnekliğinden dolayı.

    Platinum paketlerde sadece bu teklif mevcut.

    Bu ayın 31 ine kadar teklif.

    Taahhüt 1 sene mi?
    Ve mevcut taahhütüm varsa, onu devam ettirebilirler mi yoksa sıfırdan başlatmaları şart mı? Bi ara Turkcell öyle yapıyordu. Mevcut kontrat devam ederek paket değiştiritiyordu daha iyi oluyordu.

    Hayır ek olarak sözleşme sürenizi uzatmanız gerekmiyor



    Tarife geçişini yaptım fakat şöyle bi durum var,
    Fatura kesim tarihi malum, ayın 10'u.
    Geçiş yapıldı fakat tarife başlangıcı 30 Mart 2017 olarak girildi. Yani 10 Nisan faturasına kadar 11 gün Platinum kullanıyorum.
    59 TL'den değerlendirilecek.
    10 Haziran 2017'de ise 3 aylık 59 TL sürecim doluyor.
    Şayet 9 Nisan'da bunu yapabilseydim ya da 9 Nisan'dan sonra kampanya aktif olacak şekilde devam etseydi ben 10 Temmuz tarihine kadar platinum olmuş olacaktım.

    Sözün özü 20 gün daha az süre Platinum oldum sanırım. Burada bi hata var mı? Önceki kontratım bozulmasın diye mi böyle yapıldı?

    Eğer internet paketiniz vs. bitmişse önceki kullandığınız paketten fatura kesim tarihine kadar internetsiz kalmamanız için anında aktiflemiş olabilirler.

    dk, sms, internet hepsi mevcuttu hocam ama direkt kampanyaya dahil ettiler. Şubat ayında 12 aylık kalma sözü vermiştim, o bozulmasın diye yaptılar sanıyorum. Çünkü sabah mesaj geldi önceki kontratımı bozmadan geçtiğim için, eğer bu kontratı bozarsam 89 TL ücret yansırmış önceki tarifemim indirim bedellerinden.

    Şubat'a kadar kullanacağımı düşünürsek 10 fatura dönemi mi ne kullanacağım. 3 fatura dönemi 59 TL, kalan 7 fatura 79 TL yansıyor.
    En az 2 ayda 2 kere havaş kullanırsam tarifemi amorti ediyorum.

    10 Nisan faturasından sonra aktif olacak şekilde niye yapmadı bilemedim hala. Tek mantıklı açıklaması önceki kontratı bitirmemek ve daha az kalma sözüyle 79 TL platinum kullanmak sanırım.

    Sizin mevcut sözleşmeniz devam ederken yılda 1 defa alt pakete sınırsız olarak üst pakete geçiş imkanınız var.Bunlardan kaynaklı cayma bedeli yansımaz.Paket değişikliğini anında veya fatura kesim tarihinde gerçekleşmesi için onay vermek cayma bedelinin yansıması için sebep değil.

    O zaman platinum paketim 10 Nisan tarihinde aktif edilebilirdi, benim için bi mahsuru olmazdı. Bende ekstradan 1 ay daha platinum 59 TL'ye kullanmış olurdum (bu ay 20 gün geçti zaten) doğru mu?

    Bundan önce hep tarifelerim fatura kesimiyle değişmişti. Şimdi neden geçmişe dönük işlem yapıldı madem sorun yoksa anlamadım.

    Bu arada üst pakete geçtim. Önceki paketim 45 TL'lik bi paketti.

    Ekleme: Turkcell ile görüştüm, 20 gün platinum kullanmadım buna rağmen bu ay faturam 1 aylık platinum gibi 59 TL gelecek dedim. Ben bu 20 günlük süreçte hem havaş, hem sinema kullandım ve platinum olmadığım için hizmetlere direkt ödeme yaptım. Önceki faturamda 45 TL'ydi. Sağolsunlar yardımcı oldular faturamda 14 TL indirim yaptılar.
    Böylece 1 ay eksik 59 TL kullanmış olsamda o ay 65 TL'ye kullanmış gibi olacağım.

    Yaklaşık 14 senedir operatörlerden hizmet alıyorum, bunun 11 senesi Turkcell'di. Müşteri hizmetleriyle her konuştuğumda geçen 3 senemin diğer operatörlerde heba olduğunu anlıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nétwork -- 31 Mart 2017; 19:42:45 >




  • K.can.tas kullanıcısına yanıt
    Emniyet paketi kullanıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nétwork


    quote:

    Orijinalden alıntı: K.can.tas


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nétwork


    quote:

    Orijinalden alıntı: K.can.tas


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nétwork


    quote:

    Orijinalden alıntı: K.can.tas


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nétwork


    quote:

    Orijinalden alıntı: K.can.tas


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nétwork


    quote:

    Orijinalden alıntı: K.can.tas


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nétwork

    Konuya yazarak mı başvuruyoruz nedir ayrıntı...

    Müşteri hizmetlerinden veriliyor teklif.

    Alternatif teklifler var mı yoksa sadece bu mu mevcut. Platinum düşünüyorumda havaş ve sinema esnekliğinden dolayı.

    Platinum paketlerde sadece bu teklif mevcut.

    Bu ayın 31 ine kadar teklif.

    Taahhüt 1 sene mi?
    Ve mevcut taahhütüm varsa, onu devam ettirebilirler mi yoksa sıfırdan başlatmaları şart mı? Bi ara Turkcell öyle yapıyordu. Mevcut kontrat devam ederek paket değiştiritiyordu daha iyi oluyordu.

    Hayır ek olarak sözleşme sürenizi uzatmanız gerekmiyor



    Tarife geçişini yaptım fakat şöyle bi durum var,
    Fatura kesim tarihi malum, ayın 10'u.
    Geçiş yapıldı fakat tarife başlangıcı 30 Mart 2017 olarak girildi. Yani 10 Nisan faturasına kadar 11 gün Platinum kullanıyorum.
    59 TL'den değerlendirilecek.
    10 Haziran 2017'de ise 3 aylık 59 TL sürecim doluyor.
    Şayet 9 Nisan'da bunu yapabilseydim ya da 9 Nisan'dan sonra kampanya aktif olacak şekilde devam etseydi ben 10 Temmuz tarihine kadar platinum olmuş olacaktım.

    Sözün özü 20 gün daha az süre Platinum oldum sanırım. Burada bi hata var mı? Önceki kontratım bozulmasın diye mi böyle yapıldı?

    Eğer internet paketiniz vs. bitmişse önceki kullandığınız paketten fatura kesim tarihine kadar internetsiz kalmamanız için anında aktiflemiş olabilirler.

    dk, sms, internet hepsi mevcuttu hocam ama direkt kampanyaya dahil ettiler. Şubat ayında 12 aylık kalma sözü vermiştim, o bozulmasın diye yaptılar sanıyorum. Çünkü sabah mesaj geldi önceki kontratımı bozmadan geçtiğim için, eğer bu kontratı bozarsam 89 TL ücret yansırmış önceki tarifemim indirim bedellerinden.

    Şubat'a kadar kullanacağımı düşünürsek 10 fatura dönemi mi ne kullanacağım. 3 fatura dönemi 59 TL, kalan 7 fatura 79 TL yansıyor.
    En az 2 ayda 2 kere havaş kullanırsam tarifemi amorti ediyorum.

    10 Nisan faturasından sonra aktif olacak şekilde niye yapmadı bilemedim hala. Tek mantıklı açıklaması önceki kontratı bitirmemek ve daha az kalma sözüyle 79 TL platinum kullanmak sanırım.

    Sizin mevcut sözleşmeniz devam ederken yılda 1 defa alt pakete sınırsız olarak üst pakete geçiş imkanınız var.Bunlardan kaynaklı cayma bedeli yansımaz.Paket değişikliğini anında veya fatura kesim tarihinde gerçekleşmesi için onay vermek cayma bedelinin yansıması için sebep değil.

    O zaman platinum paketim 10 Nisan tarihinde aktif edilebilirdi, benim için bi mahsuru olmazdı. Bende ekstradan 1 ay daha platinum 59 TL'ye kullanmış olurdum (bu ay 20 gün geçti zaten) doğru mu?

    Bundan önce hep tarifelerim fatura kesimiyle değişmişti. Şimdi neden geçmişe dönük işlem yapıldı madem sorun yoksa anlamadım.

    Bu arada üst pakete geçtim. Önceki paketim 45 TL'lik bi paketti.

    Ekleme: Turkcell ile görüştüm, 20 gün platinum kullanmadım buna rağmen bu ay faturam 1 aylık platinum gibi 59 TL gelecek dedim. Ben bu 20 günlük süreçte hem havaş, hem sinema kullandım ve platinum olmadığım için hizmetlere direkt ödeme yaptım. Önceki faturamda 45 TL'ydi. Sağolsunlar yardımcı oldular faturamda 14 TL indirim yaptılar.
    Böylece 1 ay eksik 59 TL kullanmış olsamda o ay 65 TL'ye kullanmış gibi olacağım.

    Yaklaşık 14 senedir operatörlerden hizmet alıyorum, bunun 11 senesi Turkcell'di. Müşteri hizmetleriyle her konuştuğumda geçen 3 senemin diğer operatörlerde heba olduğunu anlıyorum.

    Platinum paketlerin en avantajlı tarafı platinum müşteri hizmetleri zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lithium87

    Emniyet paketi kullanıyorum.

    Emniyet paketi bu tekliften yararlanamıyor maalesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • K.can.tas kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler bilgi için.
    1 ay sonra taahhütüm bitiyor. Tarifem 65 liraya çıkıyor.
    Bende bu sebepten platinium düşünüyordum. Yakın zamanda bir kampanya çıkar mı?
  • Lithium87 kullanıcısına yanıt
    Çıkarsa başlık açarım hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • K.can.tas kullanıcısına yanıt
    Valla hocam platinum öncesinde de aynı muamele vardı. Diğer hattım yanlışlıkla 80 sms göndermiş, paket yoktu ama geçmişe dönük paket tanımladılar. İnternetimi aşmış ekstra paket yüklenmiş, iptal ettiler geçmişe dönük daha ucuz paket tanımladılar. Faturada şu fazla gelmiş diyorum indirim yapıyorlar. Anlatıyorum dinliyorlar, en güzeli anlıyorlar. Anlamaları benim için çok önemli çünkü diğer operatörlerde yüzünü görmek istemediğin arkadaş muamelesi gösteriyorlar.

    Platinum'a geçerken bile adam dedi "doğruya doğru şimdi paket pahalı, ama ilk 3 aydan sonra iptal edin isterseniz ekstra ücret yok. o zamana kadar bazı avantajları var işinizi görür. platinum pahalı paketler zaten keyfine düşkün olanlar kullanıyor genelde." diyen temsilcisi varsa o operatör benim için kutsaldır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nétwork -- 31 Mart 2017; 23:54:21 >




  • başlığa FATURALI hatlar için yazılsın
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.