9 Mayıs cumartesi günü fastpayden kartsız para çekmeye çalıştım. Kodu denizbank atm ye girdim. Atm döndü döndü işlem gerçekleştirilemedi dedi parayı vermedi. hesabımdan 200 tl eksiye düştü çekilmiş gibi. müşteri hizmetlerini aradım iki saat kayıt açtılar 1 gün sonra başka bir isimle msj geldi işleminiz inceleniyor diye. İsim farklı olunca tekrar aradım kayıt oluşturmamış müşteri temsilcisi. yeniden oluşturdular, güvenlik kamerasınıda inceleyin dedim bugün (15 Mayıs) gelen cevap atm de fazla paraya rastlanılmamıştır diyerek 200 tl nin üzerine yattılar. Fastpay denizbank pişmanlıktır. Müşteri temsilcileri bilgisiz banka ilgisiz. ilk defa böyle bir şey yaşıyorum.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme