Şimdi Ara

..:::FACEBOOK AIRLINE MANAGER TUTKUNLARI:::.. (19. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
630
Cevap
7
Favori
79.995
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pamir90

    böyle bi oyunun oldunu bilmiyodum deniyecem tşk

    Alıntıları Göster
    su stock olayı nasıl oluyor arkadaslar benim havayolu gorunmuyor lişstede neden acaba ben kendimi mi goremiyorum sadece hisse satacam adam listede bulamamıs?

    aegean air airlines
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fez@33

    su stock olayı nasıl oluyor arkadaslar benim havayolu gorunmuyor lişstede neden acaba ben kendimi mi goremiyorum sadece hisse satacam adam listede bulamamıs?

    aegean air airlines

    Alıntıları Göster
    Daha önce hisse senedi aldıysan stock a basar basmaz ekrana aldıgın hısselerın çıkar......ama daha önce hisse senedi almadım şirletimin senetlerini satayım dersen öyle bir seçenek yok,senin senetlerin satıldığı zaman sana bir kar değil prestij kazandırır sadece.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umah

    Daha önce hisse senedi aldıysan stock a basar basmaz ekrana aldıgın hısselerın çıkar......ama daha önce hisse senedi almadım şirletimin senetlerini satayım dersen öyle bir seçenek yok,senin senetlerin satıldığı zaman sana bir kar değil prestij kazandırır sadece.

    Alıntıları Göster
    Yeni gelen uçaklar içerisinde iki tanesi önemli
    5m yolcu taşıma bonusuna çabuk ulaşmak için şu uçağı almanızı öneririm.
    Dassault Mercure
    maliyeti 813k
    günlük getirisi 1193k
    günde 12 sefer yapıp toplam 1842 yolcu taşıyabiliyor,nerdeyse 12m luk IL-86 kadar
    tek dezavantajı mesafesi kısa olduğundan her 2 saatte bir uçağı havalandırmanız gerekmekte...

    ikincisi ise B747-400 ler kadar günlük kazancı olan (3.5m $) ancak nerdeyse yarı fiyatına bir uçak (40.5 m $)
    Ilyushin IL-96-400
    yakıt sorununuz yoksa ve B747-400 alacak kadar paranız müsait değilse bu uçak günlük kazanç bakımından bir hayli avantajlı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umah

    Daha önce hisse senedi aldıysan stock a basar basmaz ekrana aldıgın hısselerın çıkar......ama daha önce hisse senedi almadım şirletimin senetlerini satayım dersen öyle bir seçenek yok,senin senetlerin satıldığı zaman sana bir kar değil prestij kazandırır sadece.

    Alıntıları Göster
    Ben yaklaşık bir aydır oynuyorum. Naçizhane birkaç taktiğimi sizlerle paylaşmak istedim.

    Öncelikle 1 numaralı kural sabırlı olmak :) Yani hemen filonuzdaki uçakları arttırmaya kalkmayın. Unutmayın her yeni uçak yeni havalimanı vergisi, yeni bir çalışan ve yakıt masrafı demek. Bu da olaya geniş açıdan baktığınızda size zarar ettiriyor.

    2. kural: REKLAM... Reklam dediğimde de billboard'dan başkasına rağbet etmeyin. Ben ilk başta acemilikle gazete tv reklamı verdim yüzde 5 ile yüzde 10 boşluk oranlarında uçtum. Yani reklama az para vereyim derken aslında zarar ettim. Billboardları takip edin advertising bölümünden. Bazen 5000'e kadar düşüyor. 5000 olduğu anda hemen 5 günlük bir reklam verin elinizdeki tüm rotalar için. Ama bazen de 40000'e kadar çıkıyor. O günlerde de 1 günlük verin ama mutlaka billboard reklamı yapın.

    3. Uçak Seçimi. Elinizdeki imkanlarla olabilidiğince çok yolcu taşıyan ve olabildiğince uzun mesafeli uçaklara yönelin. İlk başlayanlar 120-130 koltuğun altı için pek para harcamayın paranızı biriktirin derim. İlk başlarda b-737 edinmeye çalışın. B-737-100,B-737-200, B-737-400, B-737-500 ve B-737-800 gibi uçakları bütçeniz yettiğince alabilirsiniz. İlk başlarda zorlanacaksınız para az gelecek ama zamanla bu uçakları filonuza katmaya başladığınızda iş oldukça keyifli bir hal alacak. İlerleyen seviyelerde yani günlük kazancınız 4-6 milyon dolar civarına geldiğinde size şiddetle tavsiye edeceğim bir uçak var:

    Mc Donnell Douglas DC-10-10, mesafe: 6436 km, Yolcu kapasitesi: 250. Fiyatı sadece 6 M dolar civarında. Bir uçuş yaklaşık 7 saat sürüyor 650 bin dolar civarında kar bırakıyor. Bu da saat başına 90 bin dolardan fazla kar demek. İlk başlarda paranız yettiği anda bu uçaktan alın. Bundan sonraki aşamada yani günlük kazancınız 6-9 M dolar civarına geldiğindeyse yöneleceğiniz uçak şu:

    Ilyushin Il-86, mesafe: 3800 km, yolcu kapasitesi: 350 ve sadece 11 M dolar civarında. Bir uçuş yaklaşık 4,5 saat sürüyor ve yaklaşık 550 bin dolar kar bırakıyor yani saat başına yaklaşık 120 bin dolar... Tek dezavantajı kısa mesafe olduğu için gün içinde düzenli olarak ilgilenilmesi gerekliliği. Onun dışında harika. Benim günlük kazancım şu an 35-40 M dolar civarında ve yeni bir favori uçağım var:

    Ilyushin Il-96-400... Mesafe: 10000 km, yolcu kapasitesi: 436. Fiyatı 40 M dolar civarında. Bir uçuş yaklaşık 11,5 saat sürüyor. Ortalama kar 1,9-2 M dolar civarında. Bu saat başına yaklaşık 160 bin dolarlık bir kar demek. Üstelik mesafe uzun olduğu için günde 2 kere bakmanız kafi oluyor. Uçak para basıyor :)

    4. önemli nokta ROTA SEÇİMİ. Yeni bir uçak aldığınızda menziline bakın. Daha sonra "find route" kısmına giderek ordaki listede demand yazan yere tıklayın. Demand talep demek, demand'e tıkladığınızda liste talebin yüzde 99 olduğu yerlerden başlayarak yeniden düzenlenecektir. Daha sonrawww.airlinemanager.co.cc adresine gidin. Bu adreste önce distance kısmına uçağınızın menzilini yazın. Daha sonra talebin en yüksek olduğu yerlerden birini seçip departure kısmından onu bulun. Gönder butonuna bastığınızda uçağınızın menzilinde o şehirden gidilebilecek yerler listelenir. Burda hemen en uzun mesafeye atlamayın. Çünkü gidilen her iki yönün de talebinin yüksek olması gerekir. (Demand'in yüzde 95'in altında olduğu yerlere rağbet etmeyin) Uygulamalı olarak anlatayım.

    Elimde bir Ilyushin Il-86 var. mesafesi 3800 km. Find route dedim önüme bir liste çıktı. Demand'e tıkladım liste talebin en yüksek olduğu şehirlere göre sıralandı.(Bu arada find route'a bir daha sağ tıkladım ve onu yeni bir sayfada tekrar açtım. Çünkü gidilecek şehrin talebine bakmam için listeden kontrol etmem gerek) İlk sırada Cranbrook var. söylediğim siteye girdim. Distance'a 3800 yazdım, departure'dan Cranbrook'u buldum (bazı şehirler bulunamayabiliyor, site güncellendikçe ekleniyor yeni şehirler). Gönder butonuna tıkladım. Listenin en başında Ixtapa-Zihuatanejo var. 3776 km... Gayet güzel. Bakalım oranın talebi nasıl. Yeni sayfada açtığım rota listesine gidiyorum. Ordaki arama kısmına Ixta yazıp (birkaç harfini yazmam yetiyor) search diyorum. Talep yüzde 96 çok şanslıyım. (ama talep 92-93'ün altında olsa bir alttaki şehir için bu işlemleri tekrarlardım)hemen new route diyip Cranbrook-Ixtapa-Zihuatanejo hattını seçiyorum reklamı da yaptıktan sonra gelsin paralar :D.

    SAKIN NEW ROUTE SEÇENEĞİNDE "SUGGEST ROUTE" SEÇENEĞİNİ SEÇMEYİN. ARAYIN KENDİNİZ BULUN DEDİĞİM YÖNTEMLE.

    5. Benzin Alımı. Bunu yaparken de reklama benzer bir taktik izleyin. Eğer 600'ün üstündeyse kesinlikle sadece ihtiyacınız kadarını alın. 400'e indiği anları yakalayın o anda da gücünüz yettiğince alın. O anda 1 milyon lbs benzin alırsanız bu size 400 bin dolara mal olur. Aynı miktarı 2,100 iken alırsanız ödeyeceğiniz bedel 2 milyon 100 bin dolar olur aman dikkat :)

    6. Uçakların bakımı. Aklınıza geldikçe Maintenance kısmına gidin. Orada otomatik olarak bakım yapılması seçeneği var sanırım. Bunu seçmenizi tavsiye ederim. Böylece uçakların sık sık arızalanmasının önüne geçmiş olursunuz. Uzun vadede de uçaklar belli bir zaman uçtuktan sonra rutin bakımları var bunları takip edin.

    7. Çalışanlar.. Staff kısmını aklınıza geldikçe kontrol edin. Çalışanlarınızın mutlu olması önemli. Eğer çalışanlarınız içinde halinden memnun olmayan varsa mesela pilotlar için "talking in the corners" yazıyorsa hemen pilotlara 200 dolar zam yapın. Ne olursa olsun asla kesinti yapmayın :)

    8. Kargo istekleri. Uğraşmayın :D:D:D 3 kuruş para kazanacağım derken taşıdığınız mal uyuşturucu çıkabilir :)

    9. Hisse senetleri. Sadece "investor" achievement'larını elde etmek için birilerinin hisselerini alabilirsiniz.

    Şimdilik aklıma gelen bunlar. Aklına sorular takılan olursa özelden ulaşabilir bana. Elimden gelirse yardımcı olurum :). İyi uçuşlar...

    SPIDREXXX HAVAYOLLARI ile DÜNYA KANATLARINIZIN ALTINDA...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: spidrexxx

    Ben yaklaşık bir aydır oynuyorum. Naçizhane birkaç taktiğimi sizlerle paylaşmak istedim.

    Öncelikle 1 numaralı kural sabırlı olmak :) Yani hemen filonuzdaki uçakları arttırmaya kalkmayın. Unutmayın her yeni uçak yeni havalimanı vergisi, yeni bir çalışan ve yakıt masrafı demek. Bu da olaya geniş açıdan baktığınızda size zarar ettiriyor.

    2. kural: REKLAM... Reklam dediğimde de billboard'dan başkasına rağbet etmeyin. Ben ilk başta acemilikle gazete tv reklamı verdim yüzde 5 ile yüzde 10 boşluk oranlarında uçtum. Yani reklama az para vereyim derken aslında zarar ettim. Billboardları takip edin advertising bölümünden. Bazen 5000'e kadar düşüyor. 5000 olduğu anda hemen 5 günlük bir reklam verin elinizdeki tüm rotalar için. Ama bazen de 40000'e kadar çıkıyor. O günlerde de 1 günlük verin ama mutlaka billboard reklamı yapın.

    3. Uçak Seçimi. Elinizdeki imkanlarla olabilidiğince çok yolcu taşıyan ve olabildiğince uzun mesafeli uçaklara yönelin. İlk başlayanlar 120-130 koltuğun altı için pek para harcamayın paranızı biriktirin derim. İlk başlarda b-737 edinmeye çalışın. B-737-100,B-737-200, B-737-400, B-737-500 ve B-737-800 gibi uçakları bütçeniz yettiğince alabilirsiniz. İlk başlarda zorlanacaksınız para az gelecek ama zamanla bu uçakları filonuza katmaya başladığınızda iş oldukça keyifli bir hal alacak. İlerleyen seviyelerde yani günlük kazancınız 4-6 milyon dolar civarına geldiğinde size şiddetle tavsiye edeceğim bir uçak var:

    Mc Donnell Douglas DC-10-10, mesafe: 6436 km, Yolcu kapasitesi: 250. Fiyatı sadece 6 M dolar civarında. Bir uçuş yaklaşık 7 saat sürüyor 650 bin dolar civarında kar bırakıyor. Bu da saat başına 90 bin dolardan fazla kar demek. İlk başlarda paranız yettiği anda bu uçaktan alın. Bundan sonraki aşamada yani günlük kazancınız 6-9 M dolar civarına geldiğindeyse yöneleceğiniz uçak şu:

    Ilyushin Il-86, mesafe: 3800 km, yolcu kapasitesi: 350 ve sadece 11 M dolar civarında. Bir uçuş yaklaşık 4,5 saat sürüyor ve yaklaşık 550 bin dolar kar bırakıyor yani saat başına yaklaşık 120 bin dolar... Tek dezavantajı kısa mesafe olduğu için gün içinde düzenli olarak ilgilenilmesi gerekliliği. Onun dışında harika. Benim günlük kazancım şu an 35-40 M dolar civarında ve yeni bir favori uçağım var:

    Ilyushin Il-96-400... Mesafe: 10000 km, yolcu kapasitesi: 436. Fiyatı 40 M dolar civarında. Bir uçuş yaklaşık 11,5 saat sürüyor. Ortalama kar 1,9-2 M dolar civarında. Bu saat başına yaklaşık 160 bin dolarlık bir kar demek. Üstelik mesafe uzun olduğu için günde 2 kere bakmanız kafi oluyor. Uçak para basıyor :)

    4. önemli nokta ROTA SEÇİMİ. Yeni bir uçak aldığınızda menziline bakın. Daha sonra "find route" kısmına giderek ordaki listede demand yazan yere tıklayın. Demand talep demek, demand'e tıkladığınızda liste talebin yüzde 99 olduğu yerlerden başlayarak yeniden düzenlenecektir. Daha sonrawww.airlinemanager.co.cc adresine gidin. Bu adreste önce distance kısmına uçağınızın menzilini yazın. Daha sonra talebin en yüksek olduğu yerlerden birini seçip departure kısmından onu bulun. Gönder butonuna bastığınızda uçağınızın menzilinde o şehirden gidilebilecek yerler listelenir. Burda hemen en uzun mesafeye atlamayın. Çünkü gidilen her iki yönün de talebinin yüksek olması gerekir. (Demand'in yüzde 95'in altında olduğu yerlere rağbet etmeyin) Uygulamalı olarak anlatayım.

    Elimde bir Ilyushin Il-86 var. mesafesi 3800 km. Find route dedim önüme bir liste çıktı. Demand'e tıkladım liste talebin en yüksek olduğu şehirlere göre sıralandı.(Bu arada find route'a bir daha sağ tıkladım ve onu yeni bir sayfada tekrar açtım. Çünkü gidilecek şehrin talebine bakmam için listeden kontrol etmem gerek) İlk sırada Cranbrook var. söylediğim siteye girdim. Distance'a 3800 yazdım, departure'dan Cranbrook'u buldum (bazı şehirler bulunamayabiliyor, site güncellendikçe ekleniyor yeni şehirler). Gönder butonuna tıkladım. Listenin en başında Ixtapa-Zihuatanejo var. 3776 km... Gayet güzel. Bakalım oranın talebi nasıl. Yeni sayfada açtığım rota listesine gidiyorum. Ordaki arama kısmına Ixta yazıp (birkaç harfini yazmam yetiyor) search diyorum. Talep yüzde 96 çok şanslıyım. (ama talep 92-93'ün altında olsa bir alttaki şehir için bu işlemleri tekrarlardım)hemen new route diyip Cranbrook-Ixtapa-Zihuatanejo hattını seçiyorum reklamı da yaptıktan sonra gelsin paralar :D.

    SAKIN NEW ROUTE SEÇENEĞİNDE "SUGGEST ROUTE" SEÇENEĞİNİ SEÇMEYİN. ARAYIN KENDİNİZ BULUN DEDİĞİM YÖNTEMLE.

    5. Benzin Alımı. Bunu yaparken de reklama benzer bir taktik izleyin. Eğer 600'ün üstündeyse kesinlikle sadece ihtiyacınız kadarını alın. 400'e indiği anları yakalayın o anda da gücünüz yettiğince alın. O anda 1 milyon lbs benzin alırsanız bu size 400 bin dolara mal olur. Aynı miktarı 2,100 iken alırsanız ödeyeceğiniz bedel 2 milyon 100 bin dolar olur aman dikkat :)

    6. Uçakların bakımı. Aklınıza geldikçe Maintenance kısmına gidin. Orada otomatik olarak bakım yapılması seçeneği var sanırım. Bunu seçmenizi tavsiye ederim. Böylece uçakların sık sık arızalanmasının önüne geçmiş olursunuz. Uzun vadede de uçaklar belli bir zaman uçtuktan sonra rutin bakımları var bunları takip edin.

    7. Çalışanlar.. Staff kısmını aklınıza geldikçe kontrol edin. Çalışanlarınızın mutlu olması önemli. Eğer çalışanlarınız içinde halinden memnun olmayan varsa mesela pilotlar için "talking in the corners" yazıyorsa hemen pilotlara 200 dolar zam yapın. Ne olursa olsun asla kesinti yapmayın :)

    8. Kargo istekleri. Uğraşmayın :D:D:D 3 kuruş para kazanacağım derken taşıdığınız mal uyuşturucu çıkabilir :)

    9. Hisse senetleri. Sadece "investor" achievement'larını elde etmek için birilerinin hisselerini alabilirsiniz.

    Şimdilik aklıma gelen bunlar. Aklına sorular takılan olursa özelden ulaşabilir bana. Elimden gelirse yardımcı olurum :). İyi uçuşlar...

    SPIDREXXX HAVAYOLLARI ile DÜNYA KANATLARINIZIN ALTINDA...

    Alıntıları Göster
    yenı baslayanlar ıcın guzel bı calısma tebrık ederım ama il 86 okdar ıyı deıl bnce..yenı baslayanlara yakıt onemlı dedık ama ıl 86 nın 23 lbs olması lazı yakıt harcaması var.bence asırı fazla..kargoyla ben ugrasıyorum valla bı zahmetı yok bu ara ıyı teklıfler gelmeyede basladı..ne oldugunu bılmedıgın seyı tasımazsan sorun olmaz..yenı baslayanlar ıcın stock olayı cok gerksız cunku yeterınce alınamıyor fazla stok..ılerde buyuk sırketlerden saglam stock alınırsa haftada 20 30 m kar elde etmek mumkun hatta daha bıle fazla kar elde edılebılr..

    yınede guzel calısma elıne saglık.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cem_k12

    yenı baslayanlar ıcın guzel bı calısma tebrık ederım ama il 86 okdar ıyı deıl bnce..yenı baslayanlara yakıt onemlı dedık ama ıl 86 nın 23 lbs olması lazı yakıt harcaması var.bence asırı fazla..kargoyla ben ugrasıyorum valla bı zahmetı yok bu ara ıyı teklıfler gelmeyede basladı..ne oldugunu bılmedıgın seyı tasımazsan sorun olmaz..yenı baslayanlar ıcın stock olayı cok gerksız cunku yeterınce alınamıyor fazla stok..ılerde buyuk sırketlerden saglam stock alınırsa haftada 20 30 m kar elde etmek mumkun hatta daha bıle fazla kar elde edılebılr..

    yınede guzel calısma elıne saglık.

    Alıntıları Göster
    Cem teşekkür ederim öncelikle. Evet haklısın Il-86 hakkında yakıt harcaması, atladığım bir detay olmuş. Ancak saat başına getirdiği kar/uçağın fiyatı dengesi açısından bakıldığında bence o eksisini fazlasıyla kapatıyor. Kargo olayına bir kere bulaştım başıma iş açıldı o yüzden bir daha bulaşmadım ve o konuda biraz önyargılıydım haklısın :) Stock olayına daha fazla bulaşmadım biraz daha takip edeceğim:) Saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: spidrexxx

    Cem teşekkür ederim öncelikle. Evet haklısın Il-86 hakkında yakıt harcaması, atladığım bir detay olmuş. Ancak saat başına getirdiği kar/uçağın fiyatı dengesi açısından bakıldığında bence o eksisini fazlasıyla kapatıyor. Kargo olayına bir kere bulaştım başıma iş açıldı o yüzden bir daha bulaşmadım ve o konuda biraz önyargılıydım haklısın :) Stock olayına daha fazla bulaşmadım biraz daha takip edeceğim:) Saygılar...

    Alıntıları Göster
    valla kardesım malı durumun ıyıyse ki iyidir bnce stock olayına gir..ama sabırlı olmak lazım bgun alıp yarın satmakla para kazanılmaz..bugun al 2 hafta snra sat mesela saglam hısse alırsan ıı para kaldırırsın bence..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cem_k12

    valla kardesım malı durumun ıyıyse ki iyidir bnce stock olayına gir..ama sabırlı olmak lazım bgun alıp yarın satmakla para kazanılmaz..bugun al 2 hafta snra sat mesela saglam hısse alırsan ıı para kaldırırsın bence..

    Alıntıları Göster
    As an addition to our TOS, we have added e few extra lines:
    By using automated scripts, or similar to perform tasks on Airline Manager, you automaticly disagree with our TOS.
    We use many recourses to identify users who are either cheating or using automation.
    Users who use these will be suspended and cannot be unsuspended again

    script kullananlar yandı...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: konex

    As an addition to our TOS, we have added e few extra lines:
    By using automated scripts, or similar to perform tasks on Airline Manager, you automaticly disagree with our TOS.
    We use many recourses to identify users who are either cheating or using automation.
    Users who use these will be suspended and cannot be unsuspended again

    script kullananlar yandı...

    Alıntıları Göster
    http://www.airlinemanager.info
    adresinden havaalanları arası uzaklıklara, uçuş sürelerine, uçakların bilgilerine vs bakabilirsiniz.

    herkese iyi oyunlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BORA22

    http://www.airlinemanager.info
    adresinden havaalanları arası uzaklıklara, uçuş sürelerine, uçakların bilgilerine vs bakabilirsiniz.

    herkese iyi oyunlar...

    Alıntıları Göster
    guzel bi site tesekkurler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cem_k12

    guzel bi site tesekkurler..

    Alıntıları Göster
    401 uçuş rotasından fazlasına izin vermiyor oyun arkadaşlar aklınızda bulunsun ......nasıl bir stateji uygulamak gerekır acaba diyenler için;benim aklıma gelen şunlar

    * A380-800 lere yönelmeye çalışıyorum artık ....en fazla ve en karlı onlar gibi
    * 400 saat i dolan uçaklarıda zaman içinde atıl duruma çekecem,satınca firme deger kaybediyor...gerçi daha bunların gunluk masraflarını felan nasıl hesaplayacagımı bılmedıgımden en azından mantıklı gelen bu

    farklı yorum ve önerileri olan arkadaşlardan yorumlarını beklıyorum...keyifli uçuşlar ;)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umah

    401 uçuş rotasından fazlasına izin vermiyor oyun arkadaşlar aklınızda bulunsun ......nasıl bir stateji uygulamak gerekır acaba diyenler için;benim aklıma gelen şunlar

    * A380-800 lere yönelmeye çalışıyorum artık ....en fazla ve en karlı onlar gibi
    * 400 saat i dolan uçaklarıda zaman içinde atıl duruma çekecem,satınca firme deger kaybediyor...gerçi daha bunların gunluk masraflarını felan nasıl hesaplayacagımı bılmedıgımden en azından mantıklı gelen bu

    farklı yorum ve önerileri olan arkadaşlardan yorumlarını beklıyorum...keyifli uçuşlar ;)

    Alıntıları Göster
    aynı rotada 3 ucakla uculabılıo sanırım..max 401 ıse bı rotaya 3 ucak koyarsan farklı ucuslarla tabı 1203 ucus yapabılrsın..401 den fazla rota olmaz blkı ama aynı rotaya 3 kez ucak koyarsan olur bnce..cunku hıghscores a bakınca mılletın 700 800 tane a380 ı var..401 olsa alamazlardı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cem_k12

    aynı rotada 3 ucakla uculabılıo sanırım..max 401 ıse bı rotaya 3 ucak koyarsan farklı ucuslarla tabı 1203 ucus yapabılrsın..401 den fazla rota olmaz blkı ama aynı rotaya 3 kez ucak koyarsan olur bnce..cunku hıghscores a bakınca mılletın 700 800 tane a380 ı var..401 olsa alamazlardı

    Alıntıları Göster
    her rotaya en fazla 2 tane uçak koyabiliyorsun ama gidiş dönüş yaparsan 4 uçak koyuluyormuş ama bunlarında her biri ayrı uçuş olarak listeleniyor
    Oyun birincisinin 600küsür uçagı var ama 401 ratayı geçen kimseyi göremedim hıghscores da ;)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi umah -- 10 Aralık 2009; 19:35:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: spidrexxx


    Mc Donnell Douglas DC-10-10, mesafe: 6436 km, Yolcu kapasitesi: 250. Fiyatı sadece 6 M dolar civarında. Bir uçuş yaklaşık 7 saat sürüyor 650 bin dolar civarında kar bırakıyor. Bu da saat başına 90 bin dolardan fazla kar demek. İlk başlarda paranız yettiği anda bu uçaktan alın. Bundan sonraki aşamada yani günlük kazancınız 6-9 M dolar civarına geldiğindeyse yöneleceğiniz uçak şu:




    verdiğiniz bilgiler yeni başlayanlar için yararlı, iyi güzel de, DC-10-10 için fiyatını 6 m dolar civarında demişsiniz ki o uçak 6.8 milyon dolar. bu nasıl bir civar oluyor? biraz fazla yuvarlamışsınız.

    dahası bu uçağı günlük kazancı 6 m dolar olanlara tavsiye etmişsiniz. ancak günlük 5-6 m dolar olanlar için gün içinde daha sık start vermek şartıyla daha uygun ve karlı uçaklar mevcut. atr-42-600, yak42d veya crj-200 gibi uçaklar masrafsız ve getirisi yüksek. mesela YAK42D kendisini bir günde amorti etme yeteneğine sahip. bu tür uçaklar göze hitap edip ego tatmini de sağlıyor.

    hızlı büyüme için en uygun yol küçük uçaklarla çok sayıda rota sahibi olmak. tabi kademeli olarak uçakları büyütmek de bir sonraki önemli aşamadır.

    kademeli olarak uçak alımı için tavsiye edeceğim uçaklar sırasıyla; ATR42-600, CRJ-200, YAK 42D, ERJ-190-100AR, A319-200, B757-300, DC 10-10, A321-200, B757-200, B787-8, B787-3, A330-300, B747-300... sonrası keyfi tatminler için yoruma açıktır.

    teyyare007 airlines 320 uçak ve günlük 500 milyon dolardan fazla geliriyle iyi uçuşlar diler.

    DÜZELTME; BİR ZAMANLAR teyyare007 AİRLİNES İSMİNDEYDİ ŞİRKETİM. PAX BONUS İLE İSMİ DEĞİŞTİRDİM; istanbulsince1453 airlines.


    />



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anadolu007 -- 25 Aralık 2009; 10:40:02 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: anadolu007

    quote:

    Orijinalden alıntı: spidrexxx


    Mc Donnell Douglas DC-10-10, mesafe: 6436 km, Yolcu kapasitesi: 250. Fiyatı sadece 6 M dolar civarında. Bir uçuş yaklaşık 7 saat sürüyor 650 bin dolar civarında kar bırakıyor. Bu da saat başına 90 bin dolardan fazla kar demek. İlk başlarda paranız yettiği anda bu uçaktan alın. Bundan sonraki aşamada yani günlük kazancınız 6-9 M dolar civarına geldiğindeyse yöneleceğiniz uçak şu:




    verdiğiniz bilgiler yeni başlayanlar için yararlı, iyi güzel de, DC-10-10 için fiyatını 6 m dolar civarında demişsiniz ki o uçak 6.8 milyon dolar. bu nasıl bir civar oluyor? biraz fazla yuvarlamışsınız.

    dahası bu uçağı günlük kazancı 6 m dolar olanlara tavsiye etmişsiniz. ancak günlük 5-6 m dolar olanlar için gün içinde daha sık start vermek şartıyla daha uygun ve karlı uçaklar mevcut. atr-42-600, yak42d veya crj-200 gibi uçaklar masrafsız ve getirisi yüksek. mesela YAK42D kendisini bir günde amorti etme yeteneğine sahip. bu tür uçaklar göze hitap edip ego tatmini de sağlıyor.

    hızlı büyüme için en uygun yol küçük uçaklarla çok sayıda rota sahibi olmak. tabi kademeli olarak uçakları büyütmek de bir sonraki önemli aşamadır.

    kademeli olarak uçak alımı için tavsiye edeceğim uçaklar sırasıyla; ATR42-600, CRJ-200, YAK 42D, ERJ-190-100AR, A319-200, B757-300, DC 10-10, A321-200, B757-200, B787-8, B787-3, A330-300, B747-300... sonrası keyfi tatminler için yoruma açıktır.

    teyyare007 airlines 320 uçak ve günlük 500 milyon dolardan fazla geliriyle iyi uçuşlar diler.

    DÜZELTME; BİR ZAMANLAR teyyare007 AİRLİNES İSMİNDEYDİ ŞİRKETİM. PAX BONUS İLE İSMİ DEĞİŞTİRDİM; istanbulsince1453 airlines.


    />


    Alıntıları Göster
    Sevgili Anadolu007 DC-10-10'u en son yazıyı yazmadan 15 gün önce almıştım. O yüzden fiyatı sadece o 6'sıyla aklımda kalmış. Birazcık fazla yuvarlama olmuş haklısın. Yak-42d, Atr-42-600 gibi uçakları tavsiye etmişsin ancak bu uçakları ortalama 2,5-3 saatte bir kaldırmak gerekiyor. Bunun eksileri:

    1) Getirisi çok düşük uçaklar. Bu uçaklar kalkış başına yaklaşık 60 ile 80 bin civarında geitiriyor. Mesela Yak-42d kendini amorti ediyor demişsin. Bu uçak bir uçuşta 70-75 bin civarında getiri sağlıyor(Uçağı aldım denedim). Yolculuk yaklaşık 3 saat sürüyor. Bu da şu demek: HİÇ UYUMASAN günde en fazla 8 kere kaldırabilirsin bu uçağı. Bu da seferi maksimum 75 bin'den günde 600 bin yapar. Bu uçağın değeri 984 bin. Peki nasıl bir amortidir bu söyler misin. (Hiç uyumamak kısmını tekrar hatırlatıyorum)

    2) Zaman sıkıntısı: Senin dediğine göre bilgisayar başından hiç kalkmamak gerekiyor. Ne iş güç, ne uyku... Herkes işsiz güçsüz değil (yanlış anlama sana bir şey söylemiyorum). Biliyorsun insan 24 saatin bir kısmını da başka şeylere ayırıyor...

    3) Rota ayarlama sıkıntısı: Biliyorsun ki oyunda "demand" yani talepler oldukça değişken. Bir gün yüzde 99 olan bir şehir 2 gün içerisinde yüzde 80'lere düşebiliyor. Peki bunca uçağın rotalarındaki talepler sürekli değişirken bunca kısa mesafeli uçuşun rotalarını yeniden ayarlamak için nasıl bir hamallık gerekiyor bunu düşünebiliyor musun?

    4) Gereksiz masraf: Her bir uçak yeni bir ekip, yeni bir reklam, yeni bir tamir masrafı demek. Bunları da göz ardı etmişsin bence.

    SONUÇ: 320 uçakla günlük 500 milyon dolar gelirin olduğunu söylemişsin. Ne kadar zamanda bu filoyu kurduğunu merak ediyorum. Epey uzun zaman geçmiş olmalı. Dürüstçe ne zamandır oynadığını söylersen sevinirim. Ben 50-55 gündür oynuyorum. 27 uçağım var (senin yaklaşık 12'de 1'in kadar) ve günlük gelirim yaklaşık 110-115 m dolar. Şu an için 2 günde bir, bir tane A380-800 alıyorum ve gelirim günlük olarak ortalama 6-8 m dolar civarında artmakta. Yakın bir zamanda her gün bir A380-800 alacak duruma geleceğim. Ben dediğimi tekrarlıyorum: Elinizdeki imkanlarla alabileceğiniz en uzun menzilli ve en yüksek yolcu kapasiteli uçakları seçin. Böylece hem günde birkaç kez ilgilenerek tüm uçakları kaldırıyorsunuz. Hem sürekli şehirlerin talepleriyle uğraşmak zorunda kalmıyorsunuz, hem de parayı kaldırıyorsunuz :D

    Bu arada yanlış anlamazsan bir şey söyleyeceğim. teyyare007 airlines'i oyunda aradım ama bulamadım. Neden acaba?

    Spidrexxx Airlines ile Dünya Kanatlarınızın Altında...






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi spidrexxx -- 24 Aralık 2009; 21:12:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: spidrexxx

    Sevgili Anadolu007 DC-10-10'u en son yazıyı yazmadan 15 gün önce almıştım. O yüzden fiyatı sadece o 6'sıyla aklımda kalmış. Birazcık fazla yuvarlama olmuş haklısın. Yak-42d, Atr-42-600 gibi uçakları tavsiye etmişsin ancak bu uçakları ortalama 2,5-3 saatte bir kaldırmak gerekiyor. Bunun eksileri:

    1) Getirisi çok düşük uçaklar. Bu uçaklar kalkış başına yaklaşık 60 ile 80 bin civarında geitiriyor. Mesela Yak-42d kendini amorti ediyor demişsin. Bu uçak bir uçuşta 70-75 bin civarında getiri sağlıyor(Uçağı aldım denedim). Yolculuk yaklaşık 3 saat sürüyor. Bu da şu demek: HİÇ UYUMASAN günde en fazla 8 kere kaldırabilirsin bu uçağı. Bu da seferi maksimum 75 bin'den günde 600 bin yapar. Bu uçağın değeri 984 bin. Peki nasıl bir amortidir bu söyler misin. (Hiç uyumamak kısmını tekrar hatırlatıyorum)

    2) Zaman sıkıntısı: Senin dediğine göre bilgisayar başından hiç kalkmamak gerekiyor. Ne iş güç, ne uyku... Herkes işsiz güçsüz değil (yanlış anlama sana bir şey söylemiyorum). Biliyorsun insan 24 saatin bir kısmını da başka şeylere ayırıyor...

    3) Rota ayarlama sıkıntısı: Biliyorsun ki oyunda "demand" yani talepler oldukça değişken. Bir gün yüzde 99 olan bir şehir 2 gün içerisinde yüzde 80'lere düşebiliyor. Peki bunca uçağın rotalarındaki talepler sürekli değişirken bunca kısa mesafeli uçuşun rotalarını yeniden ayarlamak için nasıl bir hamallık gerekiyor bunu düşünebiliyor musun?

    4) Gereksiz masraf: Her bir uçak yeni bir ekip, yeni bir reklam, yeni bir tamir masrafı demek. Bunları da göz ardı etmişsin bence.

    SONUÇ: 320 uçakla günlük 500 milyon dolar gelirin olduğunu söylemişsin. Ne kadar zamanda bu filoyu kurduğunu merak ediyorum. Epey uzun zaman geçmiş olmalı. Dürüstçe ne zamandır oynadığını söylersen sevinirim. Ben 50-55 gündür oynuyorum. 27 uçağım var (senin yaklaşık 12'de 1'in kadar) ve günlük gelirim yaklaşık 110-115 m dolar. Şu an için 2 günde bir, bir tane A380-800 alıyorum ve gelirim günlük olarak ortalama 6-8 m dolar civarında artmakta. Yakın bir zamanda her gün bir A380-800 alacak duruma geleceğim. Ben dediğimi tekrarlıyorum: Elinizdeki imkanlarla alabileceğiniz en uzun menzilli ve en yüksek yolcu kapasiteli uçakları seçin. Böylece hem günde birkaç kez ilgilenerek tüm uçakları kaldırıyorsunuz. Hem sürekli şehirlerin talepleriyle uğraşmak zorunda kalmıyorsunuz, hem de parayı kaldırıyorsunuz :D

    Bu arada yanlış anlamazsan bir şey söyleyeceğim. teyyare007 airlines'i oyunda aradım ama bulamadım. Neden acaba?

    Spidrexxx Airlines ile Dünya Kanatlarınızın Altında...





    Alıntıları Göster
    sevgili spidrexxx,

    küçük uçakları zaten, GÜN İÇİNDE SIK SIK BAŞLATMAK ŞARTIYLA diyerek tavsiye etmiştim. yani oyuncu kendi durumuna göre tercihini yapar. meşgul biriyse senin dediğin gibi uzun menzilli uçakları almaya bakar.

    yak42d uçağı yaklaşık 3 saat demişsin ama yaklaşık 3 saat değil, 2,4- 2,5 saattir. bu da günlük 10 uçuş yapar. benzin(1000 lbs*400 dolardan hesaplarsak uçuş başı benzin götürüsü 7000 civarında) masrafını da çıksak 10 yak42d günlük 900.000 gelir yapıyor. hadi bir günde amorti etmesin de bir buçuk günde amorti etsin. bu küçük bir ayrıntı.

    bu tavsiyeleri insanların meşguliyetlerini göz ardı ederek veriyoruz. çünkü kimin ne iş yaptığını bilemeyiz. onun için sıfır meşguliyet kabul ediyoruz. işi olan, yoğun insanlar da kendi vaktine göre tercihini yapar, KARARINI VERİR.


    birkaç gün önce pax ponus ile şirketimin ismini değiştirdim. teyyare007 iken istanbulsince1453 yaptım. onun için oyunda bulamamışsın. yeni isimle aratabilirsin.

    NE KADAR ZAMANDIR OYNADIĞIMI MERAK ETMİŞSİN. SEN SORUNCA FACEBOOK PROFİLDEN DUVAR KISMINA BAKTIM. HANİ UÇAK SATIN ALINCA DUVARDA PAYLAŞ FALAN BİR ŞEY DİYOR. 4 KASIM TARİHİNDE 7 UÇAK VARMIŞ. STOCK İSE 0.11 DOLAR. ZATEN HATIRLADIĞIM KADARIYLA 30-31 EKİM TARİHLERİNDE BAŞLAMIŞTIM. BU DA 57-58 GÜN FALAN YAPIYOR. YANİ SENİNLE AYNI BAŞLAMIŞIZ.

    ÜSTTEKİ SON MESAJIMDA 320 UÇAK DEMİŞİM.(11 ARALIKTA)


    ŞİRKETİMİN SON HALİ ŞÖYLE;

    385 UÇAK, GÜNLÜK GELİRİ TAM HESAPLAMADIM. STOCK DEĞERİM; 162.38 DOLAR. 385 ROTAM VAR, BUNLARIN EN AZ 340 TANESİNİN DEMANDI % 90 IN ÜSTÜNDE OLDUĞUNU GARANTİ EDERİM. %90 ALTINDA DEMAND TOPLASAN 30-40 TANE ANCAK VARDIR. KESİNTİSİZ VE DÜZENLİ OLARAK BİLBOARD REKLAMLARI DA VERİYORUM.


    istanbulsince1453 AIRLINES İYİ UÇUŞLAR DİLER.


     ..:::FACEBOOK AIRLINE MANAGER TUTKUNLARI:::..





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anadolu007 -- 25 Aralık 2009; 10:57:54 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: anadolu007

    sevgili spidrexxx,

    küçük uçakları zaten, GÜN İÇİNDE SIK SIK BAŞLATMAK ŞARTIYLA diyerek tavsiye etmiştim. yani oyuncu kendi durumuna göre tercihini yapar. meşgul biriyse senin dediğin gibi uzun menzilli uçakları almaya bakar.

    yak42d uçağı yaklaşık 3 saat demişsin ama yaklaşık 3 saat değil, 2,4- 2,5 saattir. bu da günlük 10 uçuş yapar. benzin(1000 lbs*400 dolardan hesaplarsak uçuş başı benzin götürüsü 7000 civarında) masrafını da çıksak 10 yak42d günlük 900.000 gelir yapıyor. hadi bir günde amorti etmesin de bir buçuk günde amorti etsin. bu küçük bir ayrıntı.

    bu tavsiyeleri insanların meşguliyetlerini göz ardı ederek veriyoruz. çünkü kimin ne iş yaptığını bilemeyiz. onun için sıfır meşguliyet kabul ediyoruz. işi olan, yoğun insanlar da kendi vaktine göre tercihini yapar, KARARINI VERİR.


    birkaç gün önce pax ponus ile şirketimin ismini değiştirdim. teyyare007 iken istanbulsince1453 yaptım. onun için oyunda bulamamışsın. yeni isimle aratabilirsin.

    NE KADAR ZAMANDIR OYNADIĞIMI MERAK ETMİŞSİN. SEN SORUNCA FACEBOOK PROFİLDEN DUVAR KISMINA BAKTIM. HANİ UÇAK SATIN ALINCA DUVARDA PAYLAŞ FALAN BİR ŞEY DİYOR. 4 KASIM TARİHİNDE 7 UÇAK VARMIŞ. STOCK İSE 0.11 DOLAR. ZATEN HATIRLADIĞIM KADARIYLA 30-31 EKİM TARİHLERİNDE BAŞLAMIŞTIM. BU DA 57-58 GÜN FALAN YAPIYOR. YANİ SENİNLE AYNI BAŞLAMIŞIZ.

    ÜSTTEKİ SON MESAJIMDA 320 UÇAK DEMİŞİM.(11 ARALIKTA)


    ŞİRKETİMİN SON HALİ ŞÖYLE;

    385 UÇAK, GÜNLÜK GELİRİ TAM HESAPLAMADIM. STOCK DEĞERİM; 162.38 DOLAR. 385 ROTAM VAR, BUNLARIN EN AZ 340 TANESİNİN DEMANDI % 90 IN ÜSTÜNDE OLDUĞUNU GARANTİ EDERİM. %90 ALTINDA DEMAND TOPLASAN 30-40 TANE ANCAK VARDIR. KESİNTİSİZ VE DÜZENLİ OLARAK BİLBOARD REKLAMLARI DA VERİYORUM.


    istanbulsince1453 AIRLINES İYİ UÇUŞLAR DİLER.


     ..:::FACEBOOK AIRLINE MANAGER TUTKUNLARI:::..




    Alıntıları Göster
    Sevgili anadolu007 öncelikle düzgün üslubun için teşekkür ederim. Çoğu insan fikirlerine yapılan eleştirileri kişisel kabul edip çirkinleşiyor öyle olmasından korkuyordum.

    Gel gelelim yak42d konusunda hala ısrarlıyım :) Sırf merakımdan uçağı aldım denedim :) Yolculuk süresi 2 saat 54 dk idi(bu da 2,9 saat yapar :) ), günde 10 kere de kaldırılmaz tekrar ediyorum uyuyan bir insansa kişi :) Aslında ikimiz de kendimize göre haklıyız gördüğüm kadarıyla. Sen vakti olmak kaydıyla insanların küçük uçaklarla uğraşmasını tavsiye ediyorsun ben de özellikle çalışan ve bu işlerle belli saat aralıklarında ilgilenebilecek kişiler için uzun menzillileri tavsiye ediyorum ve evet haklısın mesele tercih meselesi.

    Ne kadardır oynadığını sorarken altında bir kinaye yoktu zira cevabını büyük harflerle yazmışsın açıklama yapayım dedim :) Bu kadar kısa zamanda olmasını beklemiyordum ama açıkçası, ne diyeyim tebrik etmek gerek. Ama hala zaman bile olsa bu kadar az gelirli uçakla uğraşmanın hamallık olduğu konusundaki fikrim değişmiş değil. Sen farklı bakıyorsun tabii saygı duyuyorum buna da. Ama bir süre sonra bıkma ihtimalini de arttırıyorsun bence. O kadar uçakla uğraş uğraş nereye kadar :)

    Şirketini bulamadım derken de yine bir kinaye yoktu emin ol sadece yazım hatası olabileceğini düşünmüştüm. Bu arada bu pax bonus bende de var 310. Nasıl oluyor nelerde kullanılıyor bilgi verirsen sevinirim.

    Biz yine büyük uçaklarla devam senin anlayacağın. Verdiğin samimi cevap için de teşekkür ederim. Güzel günler...

    Spidrexxx Airlines ile Dünya Kanatlarınızın Altında...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: spidrexxx

    Sevgili anadolu007 öncelikle düzgün üslubun için teşekkür ederim. Çoğu insan fikirlerine yapılan eleştirileri kişisel kabul edip çirkinleşiyor öyle olmasından korkuyordum.

    Gel gelelim yak42d konusunda hala ısrarlıyım :) Sırf merakımdan uçağı aldım denedim :) Yolculuk süresi 2 saat 54 dk idi(bu da 2,9 saat yapar :) ), günde 10 kere de kaldırılmaz tekrar ediyorum uyuyan bir insansa kişi :) Aslında ikimiz de kendimize göre haklıyız gördüğüm kadarıyla. Sen vakti olmak kaydıyla insanların küçük uçaklarla uğraşmasını tavsiye ediyorsun ben de özellikle çalışan ve bu işlerle belli saat aralıklarında ilgilenebilecek kişiler için uzun menzillileri tavsiye ediyorum ve evet haklısın mesele tercih meselesi.

    Ne kadardır oynadığını sorarken altında bir kinaye yoktu zira cevabını büyük harflerle yazmışsın açıklama yapayım dedim :) Bu kadar kısa zamanda olmasını beklemiyordum ama açıkçası, ne diyeyim tebrik etmek gerek. Ama hala zaman bile olsa bu kadar az gelirli uçakla uğraşmanın hamallık olduğu konusundaki fikrim değişmiş değil. Sen farklı bakıyorsun tabii saygı duyuyorum buna da. Ama bir süre sonra bıkma ihtimalini de arttırıyorsun bence. O kadar uçakla uğraş uğraş nereye kadar :)

    Şirketini bulamadım derken de yine bir kinaye yoktu emin ol sadece yazım hatası olabileceğini düşünmüştüm. Bu arada bu pax bonus bende de var 310. Nasıl oluyor nelerde kullanılıyor bilgi verirsen sevinirim.

    Biz yine büyük uçaklarla devam senin anlayacağın. Verdiğin samimi cevap için de teşekkür ederim. Güzel günler...

    Spidrexxx Airlines ile Dünya Kanatlarınızın Altında...

    Alıntıları Göster
    benim de an itibariyle uçak sayım 399. bunların 317 tanesi A380. bir tane B747-400, 12 tane B787-8, 69 tane B767-200ER var ekstra olarak.
    şirket değerim an itibariyle 11,123,881,806 $, hisse değerim de 111,24 $. eğer oyunla ilgili sorusu falan olan varsa ben de yardımcı olmaya çalışırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deimos

    benim de an itibariyle uçak sayım 399. bunların 317 tanesi A380. bir tane B747-400, 12 tane B787-8, 69 tane B767-200ER var ekstra olarak.
    şirket değerim an itibariyle 11,123,881,806 $, hisse değerim de 111,24 $. eğer oyunla ilgili sorusu falan olan varsa ben de yardımcı olmaya çalışırım.

    Alıntıları Göster
    Ben de oyun 3 gün oldu başlayalı. Açıkçası yeni başlayanlar için YAK42D önerisine katılıyorum. ilk başladığımda 747'yi satıp 5 tane DC-9-10 almıştım. Sonrasında mecburiyetten 900k'ya benzin aldım (DC-9-10'ların benzin sarfiyatı yüksek!) sonra durumu toparlayıp 1 adet YAK42D aldım ve az önce 1 tane daha aldım. Orta mesafeli ve yakıt cimrisi bir uçak, filodaki eski uçaklarında yardımı ile günde 1 adet YAK42D alabilirim diye düşünüyorum. Peki nereye kadar? Tüm uçakları kaldırdığımda elime geçen rakam 2m'yi geçene kadar. Rota ayarlaması gerçekten çok önemli. Üşenmeyip tüm yardımcı siteler ve mesafe hesaplamaları ile kontrol edilmeli. Getiri/götürü oranını çok ciddi derecede etkileyebiliyor. Tek sorum var. Bu pax bonusu nasıl kazanılıyor? Şuana kadar 311pax bonusu yapabildim. Bir de kargo görevleri mailden mi geliyor?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: spidrexxx

    Sevgili anadolu007 öncelikle düzgün üslubun için teşekkür ederim. Çoğu insan fikirlerine yapılan eleştirileri kişisel kabul edip çirkinleşiyor öyle olmasından korkuyordum.

    Gel gelelim yak42d konusunda hala ısrarlıyım :) Sırf merakımdan uçağı aldım denedim :) Yolculuk süresi 2 saat 54 dk idi(bu da 2,9 saat yapar :) ), günde 10 kere de kaldırılmaz tekrar ediyorum uyuyan bir insansa kişi :) Aslında ikimiz de kendimize göre haklıyız gördüğüm kadarıyla. Sen vakti olmak kaydıyla insanların küçük uçaklarla uğraşmasını tavsiye ediyorsun ben de özellikle çalışan ve bu işlerle belli saat aralıklarında ilgilenebilecek kişiler için uzun menzillileri tavsiye ediyorum ve evet haklısın mesele tercih meselesi.

    Ne kadardır oynadığını sorarken altında bir kinaye yoktu zira cevabını büyük harflerle yazmışsın açıklama yapayım dedim :) Bu kadar kısa zamanda olmasını beklemiyordum ama açıkçası, ne diyeyim tebrik etmek gerek. Ama hala zaman bile olsa bu kadar az gelirli uçakla uğraşmanın hamallık olduğu konusundaki fikrim değişmiş değil. Sen farklı bakıyorsun tabii saygı duyuyorum buna da. Ama bir süre sonra bıkma ihtimalini de arttırıyorsun bence. O kadar uçakla uğraş uğraş nereye kadar :)

    Şirketini bulamadım derken de yine bir kinaye yoktu emin ol sadece yazım hatası olabileceğini düşünmüştüm. Bu arada bu pax bonus bende de var 310. Nasıl oluyor nelerde kullanılıyor bilgi verirsen sevinirim.

    Biz yine büyük uçaklarla devam senin anlayacağın. Verdiğin samimi cevap için de teşekkür ederim. Güzel günler...

    Spidrexxx Airlines ile Dünya Kanatlarınızın Altında...



    üslup ve anlayış için ben de teşekkür ederim.


    uzun mesafe-kısa mesafe tercihlerinin kişisel olduğu konusunda anlaşmışız sanırım.

    yak42d falan dediysem de o ilk zamanlar içindi. şu an filomda 5-6 saatlik uçağın altında bir zaman yok. yani en sık günde 3-4 kez bakmam yeterli oluyor, ki bu da hamallık sayılmaz. hatta kendimi kasmıyorum illa ki uçakları kaldıracağım diye. 2-3 kez bakıyorum, topluca başlatıyorum. mesela şu an elimdeki erj190 ları 10 ar 10 ar satıp B747-300, B747-8 ya da B777 lere çeviriyorum. yani yakında elimde 9-10 saatin altında uçak kalmayacak.

    Pax bonus olayına gelince, pax bonuslar sen yolcu taşıdıkça artıyor. bir nevi kredi kartlarındaki para-puan gibi bir şey. A. M. anasayfasının altında görünen küçük linklere göz atarsan PAX BONUS linkini göreceksin. o sayfada, pax bonusların karşılığında sana verdiği seçenekler var. mesela 500 pax bonus ile şirketinin ismini değiştirebilirsin. 4.000 pax bonus ile 2 adet A380 veriyor sana bedavadan. bir de achiviments için pax bonus biriktirmenin önemi var. hepsi bu kadar.

    sağlıcakla kal.

    istanbulsince1453 airlines.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anadolu007 -- 26 Aralık 2009; 12:30:05 >




  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.