Şimdi Ara

F30 BMW 320i ED SATIŞTA hepimize hayırlı olsun!!!!!! (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.171
Cevap
33
Favori
155.261
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: medulla24

    Biraz once arkadasimin aldigi 320i ed yi test ettim yok boyle bir hizlanma.... Ve araca 17' jant taktirdi hic bir sikinti yok titresim vs...

    Arkadaşınıza hayırlı olsun. Arkadaşınızın 3.20i ED'sinin fiyat ve donanım bilgileri ile yapılan indirim oranı hakkında bilgi verebilir misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sea_wolf

    quote:

    Orijinalden alıntı: medulla24

    Biraz once arkadasimin aldigi 320i ed yi test ettim yok boyle bir hizlanma.... Ve araca 17' jant taktirdi hic bir sikinti yok titresim vs...

    Arkadaşınıza hayırlı olsun. Arkadaşınızın 3.20i ED'sinin fiyat ve donanım bilgileri ile yapılan indirim oranı hakkında bilgi verebilir misiniz?

    dostum
    320i ed modern lıne
    metalık beyaz
    tecno , konfor paket
    sunroof
    arka guneslık
    sanırım ve fıyat 52000 euro...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: milest

    quote:

    Orijinalden alıntı: prof78

    quote:

    Orijinalden alıntı: milest

    quote:

    Orijinalden alıntı: pinkfloyd1

    Yukarıda belirtildiği gibi 3.20i ED sürtünme katsayısını düşürme amaçlı olarak standart F30 a göre
    alçaltılmış olarak üretiliyor,

    Standart 16 inch jantları tüketim kaygısıyla içe dönük olarak tasarlanmış,
    Kısacası araçta herşey tüketimi düşük tutma amaçlı.

    Çok merak ediyorum tüm bunlar gerçek yol koşullarına ne kadar yansıyacak,
    şehiriçi tüketim 3.16i den ne kadar düşük olacak.

    Yakın bir zamanda öğreneceğiz..

    116i ve 118i tüketimlerinde 170hp lik 118i daha fazla yakıt tüketimine sahip,ancak 320ed 316i den daha az tüketiyor?????
    Bana kalırsa sondişli oranı 316i den daha büyük olduğundan vede yazılım ve downpipe değişikliğinden 320ed 0-100 de 316i den daha hızlı (9.2 ye 7.6) gerçek 316i degeri 8.5 dikkat!!!
    ancak ort. tüketim daha düşük (0.4) ????? yani hem etli hem sütlü.... nasıl oluyor???
    muhtemelen şanzumanda 6 yada 7. vitesten itibaren oranlar daha düşük buda fab. verilerini doğru kılıyor ama gerçek hayatta şehiriçinde 320ed daha fazla yakar bence...
    Bu arada yurtdışı forumlarda dyno ile yapılan testlerde 116i 163-164 beygir, 118i lerde 211hp olarak ölçülmüş...Bilgilerinize

    163 ve 211 hp lik güçler bence chip tuningten sonraki veriler(tuningcilerin vaadettiği ortalama değerler bunlar çünkü), standart motorlarda bazen fabrika verisinden 3-5 beygir hadi bilemediniz 10hp fazla güç üretebilir ama 30-40 beygirde şaşmaz diye düşünüyorum.

    örneğin: http://www.speed-buster.de/en/chiptuning-box-bmw-316i-f30/f31100-kw-136-ps/a-1928419977/

    İnanın Degil....

    Gerçekler:

    http://f20.1addicts.com/forums/attachment.php?attachmentid=720090&d=1342111330
    http://i26.photobucket.com/albums/c135/BimmerR/Modifieddyno2.jpg
    (üstteki linklerde tekerlekten alınan güç ölçülmüştür)
    http://f20.1addicts.com/forums/attachment.php?attachmentid=713427&d=1340822496





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi milest -- 21 Nisan 2013; 22:45:44 >




  • Merhaba arkadaşlar, daha önce bir jant firmasında çalışmış biri olarak bir araçta ilk dikkatimi çeken şeylerden biri jant tasarımı ve ebadının aracın kasası ile uyumudur.
    Özellike F30'da kalın bir lastik yanağı (60) ve arkadan bakınca ince bir lastik (205) görmek beni mutsuz eder. 17" e çıkılmış hali ile bile yanakların 55 olacağını düşünürsek konfor anlamında yada lastik sağlığı anlamında yollarda herhangi bir sıkıntı yaşanacağını düşünmüyorum ki bence 55 yanak hala çok kaba kaçacaktır. Konforun yeterliliği 17" 45 yanak lastikli bir araç kullanan biri olarak tecrübem ile sabittir. ED olduğu için yakıt ekonomisi anlamında lastik izinin dar olması da mantıklı... gende de bu aracı alacak olsam ilk iş aftermarket'tan bir jant+lastik seti çekmek olurdu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: <borabora>

    Merhaba arkadaşlar, daha önce bir jant firmasında çalışmış biri olarak bir araçta ilk dikkatimi çeken şeylerden biri jant tasarımı ve ebadının aracın kasası ile uyumudur.
    Özellike F30'da kalın bir lastik yanağı (60) ve arkadan bakınca ince bir lastik (205) görmek beni mutsuz eder. 17" e çıkılmış hali ile bile yanakların 55 olacağını düşünürsek konfor anlamında yada lastik sağlığı anlamında yollarda herhangi bir sıkıntı yaşanacağını düşünmüyorum ki bence 55 yanak hala çok kaba kaçacaktır. Konforun yeterliliği 17" 45 yanak lastikli bir araç kullanan biri olarak tecrübem ile sabittir. ED olduğu için yakıt ekonomisi anlamında lastik izinin dar olması da mantıklı... gende de bu aracı alacak olsam ilk iş aftermarket'tan bir jant+lastik seti çekmek olurdu.

    modern line f30 316i sahibi olarak canlı gördüğüm 320ied nin 1 cm. daha alçak olduğunu düşünürsek ( bana alçak araçlar sportifliği hatırlatır hep),sanki 16 inç jantlar bizim yüksek 316i veya 320d lerden daha da yakışmamış.(spor süspansiyonlu M pakette 16 jant gibi)




  • quote:

    genede de bu aracı alacak olsam ilk iş aftermarket'tan bir jant+lastik seti çekmek olurdu.


    Uyumsuzluk-titreme sorunundan korkanda var. Sizin gibi birşey olmaz diyen de var.
  • 3.20i ED nin performansının çok iyi olduğundan şüphem yok,
    Ancak tüketimini çok merak ediyorum.

    3.20i ED lerini yeni alanlar yada test sürüşü yapanlar tüketimi
    Paylaşırlarsa çok yararlı olur..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: egeliefe

    quote:

    genede de bu aracı alacak olsam ilk iş aftermarket'tan bir jant+lastik seti çekmek olurdu.


    Uyumsuzluk-titreme sorunundan korkanda var. Sizin gibi birşey olmaz diyen de var.

    Sn. Egeliefe,
    bir alıntı paylaşmak isterim:

    "Aracınıza uygun çap ve genişlikte jant alınız.
    Uzun ömürlü ve sağlıklı bir kullanım için, orjinal jant ölçülerinizin çap ve genişliğini 2" den fazla büyütmenizi önermiyoruz.

    Jant genişliği ve çapını büyütmenin olumlu etkileri;
    Görüntü
    Direksiyon tepkileri netleşir.
    Kuru ve kaygan olmayan zeminde yol tutuşu artar.
    Virajda araç daha az yatar.
    Yüksek performans lastikleri kullanılabilir.

    Jant genişliği ve çapını büyütmenin olumsuz etkileri;
    Jant çapı büyüdükçe lastik yanak kalınlığı, dolayısı ile sürüş konforu da bir miktar düşer.
    Lastik genişliği arttıkça ıslak ve kaygan zeminde yola tutunma azalır.

    Jant çapını ve genişliğini tavsiye edilenden fazla büyütmenin etkileri;
    Lastiklerin yanak kalınlığı çok inceleceği için jantınızın darbe alması ve eğilmesi riski artacaktır.
    Sürüş konforu çok düşecektir.
    Araç iz genişliğinin artması durumunda direksiyon ağırlaşabilir.
    Araç iz genişliğinin artması durumunda araç dönüş çapı büyür.
    Debriyaj sistemi ve yakıt tüketimine olumsuz etkileri olabilir."

    buradan da anlaşılacağı üzere bir takım handikapları olsa da uyumsuzluk ve titreme sorunlarının jantın çapı ile ilgisi doğrudan yoktur.
    Geniş izli ve geniş çaplı lastiklerde yoldaki problemleri direksiyonu tutan elinizde hissetmeniz dolaylı olarak bir titreme sorunu olarak kabul edilebilir tabii ki ancak bunun 18 ve üstü 40 yanak lastikli araçlarda daha çok olacağını tahmin diyorum.




  • bugün borusandan aldığım 3.20i ed indirimli fiyatlar:

    modern line +comfort+tekno opak beyaz 46.650 euro
    luxury +comfort+tekno+bej sansetec opak siyah 47.550
    linesız comfort+tekno+sunroof metalik gri (mineral) 49.350
    luxury +comfort+tekno+sunroof+bej sansetec metalik beyaz 50.700
    (jantlar tüm araçlarda standart 16")

    Mayıs üretim Haziran teslim araçlar. bir fikir verir diye umuyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kerrami

    Mayıs üretim Haziran teslim araçlar. bir fikir verir diye umuyorum.

    modern line +comfort+tekno opak beyaz 46.650 euro

    linesız comfort+tekno+sunroof metalik gri (mineral) 49.350

    Bu iki araç arasında fiyat farkı ilginç. Line olmayan araç sırf metalik ve sunroof ile pahalıya gelmiş.
    Ya da daha az indirim yapıyorlar diyelim.
  • Dün Kosifler'e gittim. @Kerrami'nin yazdığı gibi Haziran'a kadar ucuz araç yok. Şu an var olan bir kaç araç hepsi 50.000 euro üzerinde fiyatları.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kerrami

    Mayıs üretim Haziran teslim araçlar. bir fikir verir diye umuyorum.

    modern line +comfort+tekno opak beyaz 46.650 euro

    linesız comfort+tekno+sunroof metalik gri (mineral) 49.350

    Bu iki araç arasında fiyat farkı ilginç. Line olmayan araç sırf metalik ve sunroof ile pahalıya gelmiş.
    Ya da daha az indirim yapıyorlar diyelim.

    arada bir de sansetec deri var, modern line olanda o da yok. yanlış hatırlamıyorsam metalik renk farkı 800 euro, sunroof da 1200 euro civarı (vergisiz).

    luxury alınca sadece kaplamalarda fark ediyor, jantlar aynı olduğu için. üstüne bir de sansetec deri alınması lazım bence, dolayısıyla modern beğenenler için daha avantajlı luxury e göre. tabi illa line olsn isteniyorsa.




  • Dün 320i ED test sürüşü yaptım. Araç daha önce anlatıldığı gibi yerinde durmuyor. Bir arkadaş 316 ya göre daha alçak geldiğini söylemişti bu yüzdende adaptif suspansiyon alınamıyacagını belirtmişti. Fakat yetkili böyle bir şeyin olmadığını ve ayrıca konfigürasyonda adaptif suspansiyon seçilebildiğini belirtti. Aracın şimdi peşinatı verirsek teslimatı Haziran sonunda olacağını ve kesinlikle may festen yararlanamayacağını söyledi. May fest için ayrılan araçlar alındığı takdirde may fest kampanyası geçerli olacakmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alaaddinay

    Dün 320i ED test sürüşü yaptım. Araç daha önce anlatıldığı gibi yerinde durmuyor. Bir arkadaş 316 ya göre daha alçak geldiğini söylemişti bu yüzdende adaptif suspansiyon alınamıyacagını belirtmişti. Fakat yetkili böyle bir şeyin olmadığını ve ayrıca konfigürasyonda adaptif suspansiyon seçilebildiğini belirtti. Aracın şimdi peşinatı verirsek teslimatı Haziran sonunda olacağını ve kesinlikle may festen yararlanamayacağını söyledi. May fest için ayrılan araçlar alındığı takdirde may fest kampanyası geçerli olacakmış.

    Mayfest için ayrılan araçları görebiliyorlar mı acaba? tarih ve yapılacak indirim oranı hakkında bilginiz var mı? teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: egeliefe

    Dün Kosifler'e gittim. @Kerrami'nin yazdığı gibi Haziran'a kadar ucuz araç yok. Şu an var olan bir kaç araç hepsi 50.000 euro üzerinde fiyatları.

    Araç yeni gelmiş, biraz silkeleme olacak tabi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kerrami

    quote:

    Orijinalden alıntı: alaaddinay

    Dün 320i ED test sürüşü yaptım. Araç daha önce anlatıldığı gibi yerinde durmuyor. Bir arkadaş 316 ya göre daha alçak geldiğini söylemişti bu yüzdende adaptif suspansiyon alınamıyacagını belirtmişti. Fakat yetkili böyle bir şeyin olmadığını ve ayrıca konfigürasyonda adaptif suspansiyon seçilebildiğini belirtti. Aracın şimdi peşinatı verirsek teslimatı Haziran sonunda olacağını ve kesinlikle may festen yararlanamayacağını söyledi. May fest için ayrılan araçlar alındığı takdirde may fest kampanyası geçerli olacakmış.

    Mayfest için ayrılan araçları görebiliyorlar mı acaba? tarih ve yapılacak indirim oranı hakkında bilginiz var mı? teşekkürler.

    En pahalı 54000 € 'lük araç may festte görünüyor. Ama kampanya hakkında bilgi vermediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • benim test ettiğim aracın değeride 54990 euro idi, heralde benzer donanımda bir araç...
  • quote:

    Ama kampanya hakkında bilgi vermediler.


    Ya gerçekten myfest olup-olmayacağını bilmiyorlar ya da 2.Mayıs.2013 Perşembeye kadar bişi açıklamamaya yeminliler herhalde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: egeliefe

    quote:

    Ama kampanya hakkında bilgi vermediler.


    Ya gerçekten myfest olup-olmayacağını bilmiyorlar ya da 2.Mayıs.2013 Perşembeye kadar bişi açıklamamaya yeminliler herhalde.

    ben de sordum bugün. Mayıs'ın ilk haftasından önce bilemeyiz bize söylenmiyor dediler. biraz daha bekleriz napalım
  • peki geçen sene may fest ne oranlarda indirimler yapıldı hatırlayan var mıdır?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.