Şimdi Ara

f1 tarzı vites (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
33
Cevap
0
Favori
6.896
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Corollada da bu opsiyon var. Mitsubishi Lancer Intense(1.8) lerde standart.
  • Tamamen zevk işi benim hoşuma gidiyor f1 vites.
  • kulakçığı hiç kullanmamış kimselerin gereksiz demesi inanılmaz saçma...
    araç manuel ya da otomatik modunda iken vitese müdahele edebiliyorunuz elinizi direksiyondan ayırmadan..
    C4 HB'de kullanıyorum ve başka araca bindiğim zaman ellerim kulakçık arıyor sollarken ya da yokuş aşağı inerken.........
  • Mercedes'in AMG paketli olan modellerinde direksiyondan F1 vites mevcut. C ,E ,S..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: keus35

    kulakçığı hiç kullanmamış kimselerin gereksiz demesi inanılmaz saçma...



    Nerden biliyorsun?
  • benim aracimda var fakat birkere bile kullanmasimdir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lonely_man

    Sebep? Sonuçta zevk işi. Şahsen ben kendi aracımda olsun isterim yani.


    Sebebi çok basit:
    Satın alacağınız otomobilde en iyi ihtimalle vites değiştirmede kullanabileceğiniz 4000-4500 devir aralığı olacaktır. Bu kadar dar devir aralığında direksiyondaki kulakçıkları keyifle kullanamazsınız. Bir noktadan sonra kullanmak zor gelir, D modunda devam edersiniz. Bu durum tecrübeyle sabittir.

    Ama derseniz ki benim Audi R8 V10 aracım var, saygı duyarım. 6 ileri şanzıman ve kullanılabilecek 7500 devir aralığında direksiyondaki kulakçıklar olmazsa olmazdır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hunlu

    quote:

    Orijinalden alıntı: lonely_man

    Sebep? Sonuçta zevk işi. Şahsen ben kendi aracımda olsun isterim yani.


    Sebebi çok basit:
    Satın alacağınız otomobilde en iyi ihtimalle vites değiştirmede kullanabileceğiniz 4000-4500 devir aralığı olacaktır. Bu kadar dar devir aralığında direksiyondaki kulakçıkları keyifle kullanamazsınız. Bir noktadan sonra kullanmak zor gelir, D modunda devam edersiniz. Bu durum tecrübeyle sabittir.

    Ama derseniz ki benim Audi R8 V10 aracım var, saygı duyarım. 6 ileri şanzıman ve kullanılabilecek 7500 devir aralığında direksiyondaki kulakçıklar olmazsa olmazdır.

    devir aralığıyla bunun bir ilgisi yok, limitte dönülen bir viraj içinde / çıkışında eli direksiyondan kaldırmadan vites değiştirmek hem avantaj hem de keyif.

    ayrıca eğer devir aralığı çok önemliyse turbo beslemeli araçlar size istediğiniz geniş devir aralığını da sunacaktır.

    kulakçıkların anlamlı olması için şanzumanın çok hızlı olması gerek, aracın değil




  • quote:

    Orijinalden alıntı: can bora

    devir aralığıyla bunun bir ilgisi yok, limitte dönülen bir viraj içinde / çıkışında eli direksiyondan kaldırmadan vites değiştirmek hem avantaj hem de keyif.

    ayrıca eğer devir aralığı çok önemliyse turbo beslemeli araçlar size istediğiniz geniş devir aralığını da sunacaktır.

    kulakçıkların anlamlı olması için şanzumanın çok hızlı olması gerek, aracın değil


    Hızlı vites değişimi sunduğu iddia edilen Audi S-Tronic'te de benzer durum var. Sorun tamamen devir aralığının azlığından.

    Kendi aracımda da M moduna aldığımda 5500 devirde kendiliğinden atıyor. Motorun homurdanmasını zaten 4000 devirde duyulmaya başlanıyor, 5500 devirde de bir üst vitese geçildiği için devir düşüyor. Arada keyif alabileceğiniz 1500 devir(cik) kalıyor.
    Üzgünüm ama durum bu şekilde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hunlu -- 28 Kasım 2010; 19:20:08 >




  • üzgün olacak birşey yok

    şanzuman hızlıysa kulakçık bir avantaj ve keyiftir. gerisi; homurtu zırıltı devir vs. başka konular sapla samanı birbirine karıştırmamak lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kalsiyum 17 -- 28 Kasım 2010; 20:54:06 >
  • ban yediğimden olayı bir süre cevap atamadım sanırım siz direksiyon üzerinden bahsediyorsunuz değilmi.
    yada bana direk olarak bir örnek atarmısınız.
    bakıyorum sahibindene 45 bin tane motor seçeneği arabalarla çok aram olmadığından hangi modeli seçeceğimi bulamadım.
  • http://www.s2ki.com/forums/index.php?act=module&module=gallery&cmd=viewimage&img=749480

    silecek ve sinyal kolunun olduğu noktaya dikkat et, solda ve sağda üstünde sırayla " - " ve "+" yazan butonlar vites kulakçıkları.

    istediğinde o kulakçıklar ile de vitesi değiştirebilirsin, titpronic özellikli şanzumanlarda.

    binek model olarak bir sürü, piyasadakilerin yarısında var.

    golf'ünden auris' ine, a4' ten passat' a ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kalsiyum 17 -- 7 Aralık 2010; 19:09:17 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus


    quote:

    Orijinalden alıntı: keus35

    kulakçığı hiç kullanmamış kimselerin gereksiz demesi inanılmaz saçma...



    Nerden biliyorsun?


    nerden mi..ne gerek var dedikten sonra aracımı kullanıp
    "abi süper bişey bu" diyenler yüzünden..
    yukarıda yüksek devirlerden bahsedilmiş..
    ben aracımı her an pistte yarışır gibi sürmüyorum..
    4000-4500 devirlerde gezmiyorum aracım zaten dizel, devir bandı belli..
    ama 2000devir civarı ilerlerken sollama yapacağım zaman gaza yüklenip vites değiştirmesi yerine bazen "-"
    kulaçığa dokunuyorum, şeridime dönerken de sağdaki "+" kulakçığa dokunuyorum ellerimi direksiyondan ayırmadan..
    yükseltmemin de sebebi araç otomatik modda iken siz vitesi düşürürseniz hızlanma ihtiyacınız olduğunu düşünerek
    daha üst devirlerde ve daha geç bir üst vitese geçiyor.
    redline civarında gezeceksem de manuel moda alıyorum yine direksiyondan ayrılmadan istediğim viteste istediğim
    devirde gidiyorum.. vites değişim süresi de spor ya da normal modda olmanıza göre 0,4 ile 0,8saniye arasında
    değişiyor. (6 ileri)
    vitesi milisaniyeler içinde değiştirebilme becerisinde olan, buna sürekli ihtiyaç duyup olmazsa psikolojileri bozulan arkadaşlar da
    ferrari tarzı araçlar alsınlar ama orta sınıf bir araçtan da böyle kerametler beklemesinler..




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.