Şimdi Ara

F1™ 2013 CLASSIC EDITION [ANA KONU] (44. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.167
Cevap
11
Favori
105.670
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4243444546
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yavocka Y kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle biraz daha oynamam lazım. Yoldan çıkacağım, spin atacağım diye gaza yüklenemeyip, vasat zamanlar yapıyorum. Gerçi şuana kadar sadece bir yarış yaptım, o da berbattı zaten. Şimdi de televizyonu hanıma esir verdik. Yarına artık. Sağol hocam cevapların için.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sefahan1

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_1903_bjk

    quote:

    Orijinalden alıntı: sefahan1

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_1903_bjk

    arkadaşlar bi sorum olacak ama ben yeni başladım f1 2013 e ve kariyer oynuyorum. fakat young drive test bölümünde free dry run görevini bi türlü geçemiyorum. birinci oluyorum ama yine tik atmıyor. yardımcı olabilir misiniz ?

    Free run dry kuru havada serbest antrenman gorev degil o

    ama tik işareti gelmeyince young drive test bölümünü tamamlıyamıyorum ve normal kariyere geçemiyorum

    Dostum ona tik isareti gelmiyor zaten .oyuna girerken young drive test degil iki yanindaki kariyere tikla orada takimlar var birini sec ve basla kariyere.

    çok teşekkür ederim yardımın için. birşey daha sorabilirmiyim? tekerlek aşınmasının sürüşe etkisini nasıl azaltabilirim ?




  • Kariyerde Toro Rosso ile yarışacağım sanırım. Bütün yardımlar kapalı oynuyorum. En iyi vites kutusu, suspansiyon vs. ayarları nelerdir? Tavsiyeleriniz nedir?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrDissident

    Aynen öyle biraz daha oynamam lazım. Yoldan çıkacağım, spin atacağım diye gaza yüklenemeyip, vasat zamanlar yapıyorum. Gerçi şuana kadar sadece bir yarış yaptım, o da berbattı zaten. Şimdi de televizyonu hanıma esir verdik. Yarına artık. Sağol hocam cevapların için.

    Oynaya oynaya alışıcaksınız oyun yapısına nerde ne yapıp ne yapmamanız gerektiğini bu şekilde öğreniceksiniz. Bu da bir öğrenme aşaması aslında bakarsak yani zamanla olucak birşey. Pc sürümünde olsaydı oyununuz birlikte oynardık ama nasip değilmiş. Ne demek hocam bizim işimiz size ve konudaki bir çok arkadaşa elimizden geldiğince yardımcı olmak Aklınızda kalan bir nokta olursada pm yoluyla bana mesaj atabilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrDissident

    Kariyerde Toro Rosso ile yarışacağım sanırım. Bütün yardımlar kapalı oynuyorum. En iyi vites kutusu, suspansiyon vs. ayarları nelerdir? Tavsiyeleriniz nedir?

    Balance için ideal olan her pistte 1-11 Süsp için 1-1-11-11 Alingment için ilk iki değer en sol üç ve dördüncü değerlerde en sağ hocam. Fren dengesini 47-53 arasında ayarlamanızı tavsiye ederim. Fren basıncınız her pistte high olsun. Fren disk büyüklüğünüzüde pistteki rahatlığınıza göre ayarlamak size düşüyor. Vites kutusu yine size kalmış bir durum. Aero ise daha çok pisttin yapısına göre değişiyor. Mesela Kanada ve İtalya'da 1-1 2-1 şeklinde ayarlayabilirken Monaco'da 11-11 8-8 arası bir ayar yapılabiliyor. Onu da ayarlamak sizin nasıl rahat ettiğinizde hangisinden daha iyi performans aldığınıza kalıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yavocka

    quote:

    Orijinalden alıntı: MrDissident

    Kariyerde Toro Rosso ile yarışacağım sanırım. Bütün yardımlar kapalı oynuyorum. En iyi vites kutusu, suspansiyon vs. ayarları nelerdir? Tavsiyeleriniz nedir?

    Balance için ideal olan her pistte 1-11 Süsp için 1-1-11-11 Alingment için ilk iki değer en sol üç ve dördüncü değerlerde en sağ hocam. Fren dengesini 47-53 arasında ayarlamanızı tavsiye ederim. Fren basıncınız her pistte high olsun. Fren disk büyüklüğünüzüde pistteki rahatlığınıza göre ayarlamak size düşüyor. Vites kutusu yine size kalmış bir durum. Aero ise daha çok pisttin yapısına göre değişiyor. Mesela Kanada ve İtalya'da 1-1 2-1 şeklinde ayarlayabilirken Monaco'da 11-11 8-8 arası bir ayar yapılabiliyor. Onu da ayarlamak sizin nasıl rahat ettiğinizde hangisinden daha iyi performans aldığınıza kalıyor.

    Vites kutusunu; 1.vitesi, en düşüğe; 2.vitesi ondan 2 yüksek, 3'ü ondan 2 yüksek .... şeklinde yapıyorum. Faydalı olduğunu düşünüyorum. Dün gece yatmadan önce Grand Prix'te Rosberg ile oynadım Mercedes ile. Dönüşlerim berbat idi. Şöyle ki; Toro Rosso ile az fren ile dönüşümü yapabiliyordum. Ama Mercedes ile az fren bile yapsam, sanki dönüş sistemi kilitleniyormuş gibiydi. O yüzden hem boğa olmasından hem de young driver'da açabildiğim en iyi takım olması nedeniyle Toro Rosso ile oynayacağım. Bir de bilmiyorum çok cahilce olabilir ama hızlanmada Toro Rosso daha iyi gibi geldi bana. Kendimi daha rahat hissettim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BayCicik -- 12 Şubat 2014; 12:12:34 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrDissident

    quote:

    Orijinalden alıntı: yavocka

    quote:

    Orijinalden alıntı: MrDissident

    Kariyerde Toro Rosso ile yarışacağım sanırım. Bütün yardımlar kapalı oynuyorum. En iyi vites kutusu, suspansiyon vs. ayarları nelerdir? Tavsiyeleriniz nedir?

    Balance için ideal olan her pistte 1-11 Süsp için 1-1-11-11 Alingment için ilk iki değer en sol üç ve dördüncü değerlerde en sağ hocam. Fren dengesini 47-53 arasında ayarlamanızı tavsiye ederim. Fren basıncınız her pistte high olsun. Fren disk büyüklüğünüzüde pistteki rahatlığınıza göre ayarlamak size düşüyor. Vites kutusu yine size kalmış bir durum. Aero ise daha çok pisttin yapısına göre değişiyor. Mesela Kanada ve İtalya'da 1-1 2-1 şeklinde ayarlayabilirken Monaco'da 11-11 8-8 arası bir ayar yapılabiliyor. Onu da ayarlamak sizin nasıl rahat ettiğinizde hangisinden daha iyi performans aldığınıza kalıyor.

    Vites kutusunu; 1.vitesi, en düşüğe; 2.vitesi ondan 2 yüksek, 3'ü ondan 2 yüksek .... şeklinde yapıyorum. Faydalı olduğunu düşünüyorum. Dün gece yatmadan önce Grand Prix'te Rosberg ile oynadım Mercedes ile. Dönüşlerim berbat idi. Şöyle ki; Toro Rosso ile az fren ile dönüşümü yapabiliyordum. Ama Mercedes ile az fren bile yapsam, sanki dönüş sistemi kilitleniyormuş gibiydi. O yüzden hem boğa olmasından hem de young driver'da açabildiğim en iyi takım olması nedeniyle Toro Rosso ile oynayacağım. Bir de bilmiyorum çok cahilce olabilir ama hızlanmada Toro Rosso daha iyi gibi geldi bana. Kendimi daha rahat hissettim.


    Yok hocam estağfurullah cahillikle bi alakası yok da toro rosso'nun kamera açısıyla daha bi rahat etmişsinizdir. O yüzden daha iyi bir sürüş ortaya koyuyosunuzdur. Normal bir durum bu birde ben vites kutusundan pek anlamam o konuyla ilgili arkadaşım size yardım edicektir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yavocka

    quote:

    Orijinalden alıntı: MrDissident

    quote:

    Orijinalden alıntı: yavocka

    quote:

    Orijinalden alıntı: MrDissident

    Kariyerde Toro Rosso ile yarışacağım sanırım. Bütün yardımlar kapalı oynuyorum. En iyi vites kutusu, suspansiyon vs. ayarları nelerdir? Tavsiyeleriniz nedir?

    Balance için ideal olan her pistte 1-11 Süsp için 1-1-11-11 Alingment için ilk iki değer en sol üç ve dördüncü değerlerde en sağ hocam. Fren dengesini 47-53 arasında ayarlamanızı tavsiye ederim. Fren basıncınız her pistte high olsun. Fren disk büyüklüğünüzüde pistteki rahatlığınıza göre ayarlamak size düşüyor. Vites kutusu yine size kalmış bir durum. Aero ise daha çok pisttin yapısına göre değişiyor. Mesela Kanada ve İtalya'da 1-1 2-1 şeklinde ayarlayabilirken Monaco'da 11-11 8-8 arası bir ayar yapılabiliyor. Onu da ayarlamak sizin nasıl rahat ettiğinizde hangisinden daha iyi performans aldığınıza kalıyor.

    Vites kutusunu; 1.vitesi, en düşüğe; 2.vitesi ondan 2 yüksek, 3'ü ondan 2 yüksek .... şeklinde yapıyorum. Faydalı olduğunu düşünüyorum. Dün gece yatmadan önce Grand Prix'te Rosberg ile oynadım Mercedes ile. Dönüşlerim berbat idi. Şöyle ki; Toro Rosso ile az fren ile dönüşümü yapabiliyordum. Ama Mercedes ile az fren bile yapsam, sanki dönüş sistemi kilitleniyormuş gibiydi. O yüzden hem boğa olmasından hem de young driver'da açabildiğim en iyi takım olması nedeniyle Toro Rosso ile oynayacağım. Bir de bilmiyorum çok cahilce olabilir ama hızlanmada Toro Rosso daha iyi gibi geldi bana. Kendimi daha rahat hissettim.


    Yok hocam estağfurullah cahillikle bi alakası yok da toro rosso'nun kamera açısıyla daha bi rahat etmişsinizdir. O yüzden daha iyi bir sürüş ortaya koyuyosunuzdur. Normal bir durum bu birde ben vites kutusundan pek anlamam o konuyla ilgili arkadaşım size yardım edicektir.

    Hocam bir de genel olarak F1 ile ilgili bir soru soracağım. Ben F1'i uzun zamandır izlemiyorum. Bu KERS ve DRS ile ilgili çok fikir sahibi değilim. Ne olduklarını araştırdım. Öğrenmek ve teyit etmek istediklerim;
    1-) KERS, tur başına 7 saniye kullanılabilir. Frenlemedeki enerjiyi saklayan dinamo, ilk kullanımında boşaldıktan sonra tekrar doluyor, anladığım kadarıyla. Her bir turda, bir önceki turda dolanı kullanabilirim. Doğru muyum?
    2-) DRS, önümdeki aracın 1 saniye gerisinde olduğum durumlarda kullanılabilir. Dün bir yerde okumuştum "DRS'yi mümkün olan her an kullanın" diyordu. E bu durumda, önümde rakibim yok iken, ben nasıl DRS kullanabilirim? Ek olarak; önümdeki rakip benden 2 saniye önde ise ve ben kullansam, ceza alır mıyım?

    Not: KERS ve DRS ile ilgili kaçırdığım noktalar var ama

    Not2: Arkadaşlar sorularım komik olabilir ama en son 99 yılında F1 izlemiş ve oynamış biri olarak idare edin artık

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_1903_bjk

    quote:

    Orijinalden alıntı: sefahan1

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_1903_bjk

    quote:

    Orijinalden alıntı: sefahan1

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_1903_bjk

    arkadaşlar bi sorum olacak ama ben yeni başladım f1 2013 e ve kariyer oynuyorum. fakat young drive test bölümünde free dry run görevini bi türlü geçemiyorum. birinci oluyorum ama yine tik atmıyor. yardımcı olabilir misiniz ?

    Free run dry kuru havada serbest antrenman gorev degil o

    ama tik işareti gelmeyince young drive test bölümünü tamamlıyamıyorum ve normal kariyere geçemiyorum

    Dostum ona tik isareti gelmiyor zaten .oyuna girerken young drive test degil iki yanindaki kariyere tikla orada takimlar var birini sec ve basla kariyere.

    çok teşekkür ederim yardımın için. birşey daha sorabilirmiyim? tekerlek aşınmasının sürüşe etkisini nasıl azaltabilirim ?

    Çok tecrübeli değilim ama bu iş klavye yada joistik ile bayaga bi zor.Çünkü gazı freni tam ayarlayamıyorsun ve patinaj çekiyosun spin atıyosun buda lastiklere zarar veriyor.Ve birde yarış çizgiside önemli yarış çizgisinden çıkmamaya çalış.Zamanla kavrıyorsun hakim oluyorsun ben ilk başladığımda f1 direksiyon setimle 1.35 lik turlar atıyordum williamsla ama şimdi adapte oldum deneye deneye geliştirdim sürüşümü 1.30 atabiliyorum melbourne pistinde ki hala yavaş sayılırım.Webte 1.21 atanlar gördüm.Dediğim gibi çalışmak lazım dostum çook çalışmak lazım :)
    F1™ 2013 CLASSIC EDITION [ANA KONU]




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sefahan1

    Arkadaslar gearbox ayarlarıyla ilgili bir sorum olacaktı.Youtube dan ayarlara baktığım zaman örneğin;
    Malezya Pisti
    1.vites :87
    2.vites :109
    3.vites :128
    vs. giderken ben williams aracımda bu ayarları yapamıyorum.Birinci vites 130 dan aşagıya inmiyor.
    Sebebi nedir acaba yardımlarınızı bekliyorum. Simdiden tesekkurler.


    Arkadaşlar sorunum devam ediyor.
  • Vites kutusunu faydalı bulmanızın sebebi nedir? Bana kalırsa belli başlı dezavantajları var. İlk olarak düşük viteslerin oranları düşük olduğundan dolayı limitöre daha hızlı geliyorlar, dolayısıyla daha fazla patinaj riski var düşük viteslerde. Ayrıca vitesler çok daha fazla değiştiğinden vites değişim aralıklarındaki zaman kayıpları daha fazla oluyor. Aslında F1 araçlarında vites değiştirme süresi çok çok az olduğundan bunun direkt etkisi sadece 0.100-0.150 saniye arasında oluyor tur başına. Yükselen oranlı vites konfigürasyonunun diğer bir dezavantajı yüksek viteslere çok daha fazla yük binmesi. Yani araç yüksek hızlara yaklaştıkça doğal olarak ivme kaybediyor, bir de bunun üstüne daha fazla kmh aralığı yüklerseniz yüksek viteslere, daha da yavaş hızlanacaktır. Ama ilk vitesleri son viteslere makul bir şekilde yakın tutup son viteslerin üzerindeki yükü azaltırsanız hem viraj çıkışlarında hem de uzun düzlüklerde daha da hızlı olacaksınız. Bir taşla iki kuş olayı yani. Eğer detaylı vites konfigürasyonumu merak ediyorsanız mesajla açıklayabilirim.

    Mercedes'le rahat edememenizin sebebi aracın çok daha hızlı olması. Toro Rosso gibi bir araçta kendinizi daha rahat hissetmeniz normal. Genel olarak en hızlı araç ve özellikle en hızlı ayar sürücüyü pek de rahat hissettirmeyenlerdir. Çünkü araç sınırlarındadır ve onu hatasız sürdüğünüz zaman asıl hızını görürsünüz. Frenleri daha güçlüdür belki ya da siz sandığınızdan daha hızlı gidiyorsunuzdur, ondan frenlemede sıkıntı yaşadığınızı düşünüyorsunuzdur bana kalırsa. Mercedes çekiş bakımından Ferrari'den sonraki en iyi araç oyunda kişisel tecrübelerim ve gözlemlerim beni yanıltmıyorsa. Önceden de dediğim gibi, araç yavaş olduğundan ivmelenmesi daha düzenli ve rahat oluyor. Diğerinde ise altınızda gerçek anlamda bir canavar oluyor ve onu daha nazik ve hassas kullanmak zorunda kalıyorsunuz Kendi prensibim ve kendime hatırlattığım her zaman şudur: Direksiyonu mümkün olduğunca az hareket ettir ve mümkün olduğunca düz tut, gaza nazik ol ve patinajdan kaçın, frenleri ise mümkün olduğunca sınırda yap ve viraja girerken arka tarafın hafif bir şekilde kopmasını sağla ki araç çıkışta daha düz olsun. İlkini Vettel'den, ikincisini Alonso ve Raikkönen'den, üçüncüsünü ise Hamilton'dan almaya çalışıyorum. Yardımcı olabildiysem çok sevinirim. Kolay gelsin.




  • Furkan Özcan kullanıcısına yanıt
    Hocam öncelikle yazıp zahmete katlandığınız için teşekkür ederim.

    Vites kutusuyka ilgili ayarlarımın beni rahat hissettirmesi şöyle; default ayarlarda iken araç hem kalkış yaparken, hem de iyice yavaşladığımız virajlardan çıkarken gaz verişlerde, gaza az dokunmama rağmen, patinaj ve spin olayı çok oluyordu. Benim bahsettiğim ayarlarda ise, patinaj ve spin olayı azaldı ve hatta yok oldu. Artı olarak şuan çok acemiyim oyunda. Bu sebepten ötürü, çok yüksek hızlarda ve çok yüksek tempoda gidemiyorum. Virajlarda çok yavaşlıyorum, viraj çıkışlarında geç gazlıyorum vs.

    Bu anlamda daha sakin giden ve vites anlamında da, hissettiğim olarak, daha konforlu gelen ayarları yapmak işime geldi. Ki zaten 0.100-0.150 gibi zamanlar ile ŞUAN için bir hesabım yok. Oyunun mantığını, yolda kalmayı, yarış çizgisine uygun turlar atmayı halledeyim önce; ardından mutlaka ki o ince hesaplara gireceğim. Teknik bilgim olduğundan değil his olarak söylemiştim "avantajlı" diye. İlk hedefim yolda kalıp, mümkünse iyi bir sıralama yapmak. An itibariyle yarış kazanmayı hayal edemiyorum

    Ama mesajını alıp bir yerde not ettim. İş o aşamaya geldiğinde fazlaca istifade edeceğim.

    Toro Rosso hakkında söylediklerinizi katılıyorum aslında. Sanırım Mercedes çok hızlı geldi ve iki aracın fren mesafesi ve fren gücü aynı değil. Ve ben Toro Rosso'nunkine alıştığımdan (hem fren hem hız olarak) Mercedes'i altımda tutamadım. Ee ne demişler; alışmamış ... don durmazmış

    Sisteme biraz daha alışmam gerekecek. Tekrar teşekkür ederim bilgilendirmeniz için.

    Sizi arada sırada rahatsız edeceğim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sefahan1

    quote:

    Orijinalden alıntı: sefahan1

    Arkadaslar gearbox ayarlarıyla ilgili bir sorum olacaktı.Youtube dan ayarlara baktığım zaman örneğin;
    Malezya Pisti
    1.vites :87
    2.vites :109
    3.vites :128
    vs. giderken ben williams aracımda bu ayarları yapamıyorum.Birinci vites 130 dan aşagıya inmiyor.
    Sebebi nedir acaba yardımlarınızı bekliyorum. Simdiden tesekkurler.


    Arkadaşlar sorunum devam ediyor.

    Kardeş o mph üzerinden yapılmış bir ayar. Muhtemelen senin hız ayarın kph ayarlı. Kph'yi mph'ye çevirirsen sıkıntı yaşamazsın




  • yavocka Y kullanıcısına yanıt
    Tesekkurler dostum eve gecince derhal bakacagim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yavocka

    quote:

    Orijinalden alıntı: sefahan1

    quote:

    Orijinalden alıntı: sefahan1

    Arkadaslar gearbox ayarlarıyla ilgili bir sorum olacaktı.Youtube dan ayarlara baktığım zaman örneğin;
    Malezya Pisti
    1.vites :87
    2.vites :109
    3.vites :128
    vs. giderken ben williams aracımda bu ayarları yapamıyorum.Birinci vites 130 dan aşagıya inmiyor.
    Sebebi nedir acaba yardımlarınızı bekliyorum. Simdiden tesekkurler.


    Arkadaşlar sorunum devam ediyor.

    Kardeş o mph üzerinden yapılmış bir ayar. Muhtemelen senin hız ayarın kph ayarlı. Kph'yi mph'ye çevirirsen sıkıntı yaşamazsın

    Dostum tesekkurler yaptım oldu 1.28 le dondum bu ayarlarla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sefahan1

    quote:

    Orijinalden alıntı: yavocka

    quote:

    Orijinalden alıntı: sefahan1

    quote:

    Orijinalden alıntı: sefahan1

    Arkadaslar gearbox ayarlarıyla ilgili bir sorum olacaktı.Youtube dan ayarlara baktığım zaman örneğin;
    Malezya Pisti
    1.vites :87
    2.vites :109
    3.vites :128
    vs. giderken ben williams aracımda bu ayarları yapamıyorum.Birinci vites 130 dan aşagıya inmiyor.
    Sebebi nedir acaba yardımlarınızı bekliyorum. Simdiden tesekkurler.


    Arkadaşlar sorunum devam ediyor.

    Kardeş o mph üzerinden yapılmış bir ayar. Muhtemelen senin hız ayarın kph ayarlı. Kph'yi mph'ye çevirirsen sıkıntı yaşamazsın

    Dostum tesekkurler yaptım oldu 1.28 le dondum bu ayarlarla

    Yok hocam estağfurullah. Sevindim ayarı doğru şekilde ayarlayabildiğinize




  • arkadaslar bi sorum olucak player name değişmio fix varmış bu calısıomu artı nokta ve eşittir tuşları da calısmıor menulerde altta secımlerde kullanamıyorum herkesdemı boyle ? rld torrnt indirmiştim

    spinler azalmıs 2012 berbattı o yonden daha bi oynanır olmus soyliyim bu arada
  • arkadaslar f1 2012 hiç sarmamıstı f1 2011 cok guzeldi keyıf veriodu 2013te oynanıs olarak cekiyor.

    bişi sormak istiyorum update 6 olmus rld paketi indirip kursak değişen bişi oyunu etkileyen herhangi ne gibi bi yenılık var acaba?

    6 update gelmıs sanırsam
  • beyler bi sorum daha olucak anlamadım kariyere girdim toro rosso baya yavas kalıo sanırım neyse sorun o değil.

    yakıt karısımı quick menu upla rich standart oluodu yarısta rich secıcem acılmıo bişi tyre ve brake değişio bu ne ya?

    artı lastıklerde asınmıo anlamadım gitti

    ham reloaded cektım o yuzdenmı kı updatelerı mı kuruim anlamadım lutfen ytorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çakırizmir

    beyler bi sorum daha olucak anlamadım kariyere girdim toro rosso baya yavas kalıo sanırım neyse sorun o değil.

    yakıt karısımı quick menu upla rich standart oluodu yarısta rich secıcem acılmıo bişi tyre ve brake değişio bu ne ya?

    artı lastıklerde asınmıo anlamadım gitti

    ham reloaded cektım o yuzdenmı kı updatelerı mı kuruim anlamadım lutfen ytorum

    Kardeş o kadar çok şey yazmışın ki kafam karıştı

    Player Name nasıl değişmiyor onu anlamadım. Normal de options'dan değişmesi lazım ve nokta ve eşittir tuşları mevzusunu anlamadım konuyu biraz daha açmanı rica ediyorum. 2012 berbattı demişsin. 2012'nin oyun yapısıyla 2013'ün oyun yapısı birbirinden çok farklı zaten. 2012 daha bir zordu bu oyunda bir çok şeyi daha kolaylaştırdılar. Genel bir bilgi olarak da geçeyim şu durumu. 2010 ile 2012 ve 2011 ile 2013 oyunlarının arasında oyun yapısı ve dinamikleri açısından bir bağlantı ve benzerlik var. Update konusuna gelirsek. Oyun ilk yayınlandığı zaman 1-2 sn civarı daha hızlıydı ve fps avantajına benzer şeyler vardı. En son kaçıncı update indi bilmiyorum ama istersen indirebilirsin update. Bir zararını görmezsin yani. Toro Rosso'nun yavaş kalması normal bir durum zaten. Sanırsam oyunun korsan olduğu için mix ayarlarıyla ilgili sıkıntı yaşıyo olabilirsin. Geçen F1 2012 oyununu korsan edinen arkadaşlarda flashback yapınca motorları patlıyodu. Korsan oyunlarda böyle sıkıntılar olabiliyor. F1 2012 oyununda geldi o brake olayı. Tam olarak ne işe yaradığını bende bilmiyorum ama ön veya arkaya daha fazla ağırlık veriyosun o seçenekle heralde. Onboard kamerlarda fark etmişindir belki gerçek F1'de sürücüler lastik aşınmalarına karşı o fren sistemini aktif bir şekilde kullanıyolar ama codemaster bu sistemi oyuna oturtmayı pek becerememiş o yüzden ona kafayı yormaya gerek yok. Tyre zaten her oyunda vardı pite girmeden önce lastik tercihini o yolla yapıyorsun. Lastikler nasıl aşınmaz onu da anlamadım. Senin indirdiğin crack veya oyun baya bir sıkıntılı heralde. Yani oyun kodlarıyla oynamadan lastik aşınmasının değişmesi imkansız. Hatta birileri bu konuda paylaşmıştı kodlarla oynarak lastik aşınmasını etkilemeyi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yavocka -- 13 Şubat 2014; 23:51:55 >




  • 
Sayfa: önceki 4243444546
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.