Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

explorerla ilgili bi soru (üst resim)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
14
Cevap
0
Favori
144
Tıklama
Cevapla
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3896 Mesaj
    arkadaşlar ben genellikle mozilla firefox kullanıyorum ve sitelerin sekmelkerinin sol tarafında siteyle ilgili resim var örneğin dhninkinde gazete var bunu nerden ve nasıl ayarlıyabiliyoırz merak ettim...
    Bilen varsa lütfen paylaşsın...



    |
    |
    _____________________________

    PSN: FCBoyalca (FİFA20)
    thebogdanovic (NBA2k20)
  • Yarbay
    3677 Mesaj
    bu bir script. ve siteler yapıyor.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1223 Mesaj
    anlayamadım ?
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3677 Mesaj
    bildiğim kadarıyla ,sitenin kodları arasına bir script yazılıyor. ve explorer 'de domain isminin yanında logosu çıkıyor..
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3896 Mesaj
    o scripti nerden bulabilirmki zaaten script oldugunu biliyordumda yani araya yazılan bi kod oldugunu
    |
    |
    _____________________________

    PSN: FCBoyalca (FİFA20)
    thebogdanovic (NBA2k20)
  • Binbaşı
    1223 Mesaj
    akşama okuldan eve gelince weririm. hade ben kaçtım
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3896 Mesaj
    tm tmr msnde olucam
    |
    |
    _____________________________

    PSN: FCBoyalca (FİFA20)
    thebogdanovic (NBA2k20)
  • Yarbay
    3677 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: ByRd

    akşama okuldan eve gelince weririm. hade ben kaçtım

    Buraya da yazarsan sevinirim. yada bana "PM" atarsan. lazım da.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3896 Mesaj
    burayA yazman daha makbul olur herkes için
    |
    |
    _____________________________

    PSN: FCBoyalca (FİFA20)
    thebogdanovic (NBA2k20)
  • Yarbay
    3896 Mesaj
    byrd hala yazmadın dostum?
    |
    |
    _____________________________

    PSN: FCBoyalca (FİFA20)
    thebogdanovic (NBA2k20)
  • Yarbay
    3530 Mesaj
    abi o favicon onu anasayfanın kurulu olduğu dizine favico.ico gibi bi şekilde atınca internet explorer kendiğiinde buluyodu
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1223 Mesaj
    http://www.html-kit.com/e/favicon.cgi gir buraya
    sitenin logosundan felan istediğin her resimi icon yapar sana
    sonra kodunu verir eklersin sitene
    ama o icon u kaydetmeyi unutma sağ tuşla.. :)
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1568 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Tyranid

    abi o favicon onu anasayfanın kurulu olduğu dizine favico.ico gibi bi şekilde atınca internet explorer kendiğiinde buluyodu

    Bende yemedi
    |
    |
    _____________________________
    Mini Cooper S R53 JCW & IPhone X kullanıcısı
  • Binbaşı
    1568 Mesaj
    yedi yedi cıkıo şimdi :D
    |
    |
    _____________________________
    Mini Cooper S R53 JCW & IPhone X kullanıcısı
  • Yarbay
    3896 Mesaj
    saolun arkdaslar gercekten cok işime yarayacak
    |
    |
    _____________________________

    PSN: FCBoyalca (FİFA20)
    thebogdanovic (NBA2k20)
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
haberler
Masal
SEO
son dakika
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,250
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.