Şimdi Ara

EVOTAB Müşteri memnuniyeti süper

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
1
Favori
2.326
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Kliksa'dan ağustos 13 de sanırım belki 1-2 gün oynama olabilir EVOTAB T7-HD tablet aldım 10-12 gün sonra tablet açılmadı bende ürünü evotabamı yoksa kliksayamı göndermem gerektiğine dair evotab'ın sitesine mail attım yaklaşık 10 gün oldu belki dahada fazla ve ne maile bir cvp geldi nede arayan soran oldu bu arada ben deneme amaçlı cep telefonunun kablosunu evotab'şarj aletine takarak denedim,baktım şarj oluyor ve tablet açıldı sorunun kısaca kablodan olduğunu anladım.İşin açıkcası çocuklarımın ders çalışması için pekte üstüne düşmedim tablet kenarda duruyor bugün az evvel telefon açayım dedim ve evotab'ın sitesinden aldığım 0 216 518 27 07 numarayı aradım sorunu ve ürünü yeni aldığımı belirttim telefondaki arkadaş okadar profesyonelki dakika sürmeden sorunu çözdü bana kabloyu alıp bir bilgisayarcı veya elektrikçiye gitmem gerektiğini ve 1 tane kablo almamı söyledi.Ben bukadar hızlı arıza giderebilen bir teknik servis vs görmedim henüz sizlerede tavsiye ederim evotab ürününü özellikle teknik servis açısından mükemmel çözümleri var iletişim mail ile değil telefon ile yapmanız durumunda tabiki.Zaman ayırıp okuyan herkese teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KORKMAZ60 -- 5 Eylül 2013; 10:52:08 >







  • Özet: Evotab müşteri hizmetleri git elektrikcide tamir ettir diyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tarîhçî

    Özet: Evotab müşteri hizmetleri git elektrikcide tamir ettir diyor.

    Tamir ettir dese gine iyi yenisini al kablonun diyor :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KORKMAZ60

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tarîhçî

    Özet: Evotab müşteri hizmetleri git elektrikcide tamir ettir diyor.

    Tamir ettir dese gine iyi yenisini al kablonun diyor :)

    bide cinden neden alıyonuz diyor bizde garanti var diyorlar yerim garantisini 300lira ucuza alırım cinden alırım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Leaderjack1

    quote:

    Orijinalden alıntı: KORKMAZ60

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tarîhçî

    Özet: Evotab müşteri hizmetleri git elektrikcide tamir ettir diyor.

    Tamir ettir dese gine iyi yenisini al kablonun diyor :)

    bide cinden neden alıyonuz diyor bizde garanti var diyorlar yerim garantisini 300lira ucuza alırım cinden alırım

    Daha ürünü alalı 1 ay olmamış kablosu arızalanmış adamın özür dilyeip yenisini gönderelim demesi gerekirken bana bilgisayarcıya yada elektrikçiye kabloyla beraber git al diyor.Akıl veriyor arkadaş sanki ben kablonun nerelerde satıldığını bilmiyorum,bana deseki efendim ufacık bir kablo için en az 5 lira kargo isterler biz yollarız isterseniz ama siz temin etseniz en azından kargo ücreti ödemezsiniz dese anlıycam adam doğru söylüyor 5 liralık kabloya 5 lirada kargomu veriyim derim ama konuşma tarzı ve akıl vermesi beni sinir etti.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KORKMAZ60

    quote:

    Orijinalden alıntı: Leaderjack1

    quote:

    Orijinalden alıntı: KORKMAZ60

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tarîhçî

    Özet: Evotab müşteri hizmetleri git elektrikcide tamir ettir diyor.

    Tamir ettir dese gine iyi yenisini al kablonun diyor :)

    bide cinden neden alıyonuz diyor bizde garanti var diyorlar yerim garantisini 300lira ucuza alırım cinden alırım

    Daha ürünü alalı 1 ay olmamış kablosu arızalanmış adamın özür dilyeip yenisini gönderelim demesi gerekirken bana bilgisayarcıya yada elektrikçiye kabloyla beraber git al diyor.Akıl veriyor arkadaş sanki ben kablonun nerelerde satıldığını bilmiyorum,bana deseki efendim ufacık bir kablo için en az 5 lira kargo isterler biz yollarız isterseniz ama siz temin etseniz en azından kargo ücreti ödemezsiniz dese anlıycam adam doğru söylüyor 5 liralık kabloya 5 lirada kargomu veriyim derim ama konuşma tarzı ve akıl vermesi beni sinir etti.

    cinden pipo m6 aldım yaklaşık 2 ay önce 1ay gibi bir zaman sonra şarj aleti düzgün sarj etmemeye başladı aliexpressdeki satıcıya söyledim eleman bana yeni bir sarj aleti göndermiş kargo ücreti dahi ödemedim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Leaderjack1

    quote:

    Orijinalden alıntı: KORKMAZ60

    quote:

    Orijinalden alıntı: Leaderjack1

    quote:

    Orijinalden alıntı: KORKMAZ60

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tarîhçî

    Özet: Evotab müşteri hizmetleri git elektrikcide tamir ettir diyor.

    Tamir ettir dese gine iyi yenisini al kablonun diyor :)

    bide cinden neden alıyonuz diyor bizde garanti var diyorlar yerim garantisini 300lira ucuza alırım cinden alırım

    Daha ürünü alalı 1 ay olmamış kablosu arızalanmış adamın özür dilyeip yenisini gönderelim demesi gerekirken bana bilgisayarcıya yada elektrikçiye kabloyla beraber git al diyor.Akıl veriyor arkadaş sanki ben kablonun nerelerde satıldığını bilmiyorum,bana deseki efendim ufacık bir kablo için en az 5 lira kargo isterler biz yollarız isterseniz ama siz temin etseniz en azından kargo ücreti ödemezsiniz dese anlıycam adam doğru söylüyor 5 liralık kabloya 5 lirada kargomu veriyim derim ama konuşma tarzı ve akıl vermesi beni sinir etti.

    cinden pipo m6 aldım yaklaşık 2 ay önce 1ay gibi bir zaman sonra şarj aleti düzgün sarj etmemeye başladı aliexpressdeki satıcıya söyledim eleman bana yeni bir sarj aleti göndermiş kargo ücreti dahi ödemedim

    Valla helal olsun ozaman adamlara müşteriyi memnun ediyorlar daha ne olsun,bizde burada paramızla rezil oluyoruz.




  • benim başıma da benzeri geldi, çin den toplu sipariş arasında gelen kart okuyucu çalışmayınca,adamalar (dealextreme)3 dolarlık ürünü beleş kargo ile gönderdiler.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.