Şimdi Ara

EVLENEYİMMİ?

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
65
Cevap
0
Favori
1.607
Tıklama
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    bu DH forumu da olmasa hiç gülemiyecez...
    |
    |
    _____________________________
    ** Au nom d'Allah, le Tout Miséricordieux, le Très Miséricordieux.
    ** C'est Toi [Seul] que nous adorons, et c'est Toi [Seul] dont nous
    implorons secours.
    ** Guide-nous dans le droit chemin
  • Binbaşı
    1388 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: LA_FRANCE

    bu DH forumu da olmasa hiç gülemiyecez...


    fransadakilere anlat onlarda gülsünler

    _______________________________________

    Bu soruyu foruma soruyorsan evlenme arkadaşım.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    6719 Mesaj
    Gerçekten aşık olduğun birine ewlen
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    SEN KIZ İLE EVLENMEK İSTEMİYORSUN... EĞER GERÇEKTEN SEVSEYDİN VE EVLENMEK İSTESEYDİN, BUNU FORUMA YAZMAYA GEREK KALMAZDI..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mit Ajanı -- 13 Ağustos 2006; 19:26:39 >
    |
    |
    _____________________________
    Ameno...
  • Yarbay
    8902 Mesaj
    Benim Anlamadigim Olay.Direk gidip evlenmemi teklif edeceksin?

    Biriyle birlikte olmanin Baska Evreleri yok mu ? yani Insan Sozlenir 2 sene bekler nisan takar bekler yani. Once birbirinizi Taniyin illa ilk goruste ask olacak diye birsey yok. Yeterince Tanidiktan sonra da Artik Gonlunuz nasil isterse.


    Bizede Hayirlisi olsun demek duser.
    |
    |
    _____________________________
    Sapere aude!
  • Teğmen
    103 Mesaj
    eğer içine sinmiyosa sonu iyi olmaz....bi yerlerden patlak verir
    |
    |
    _____________________________
    Eğer bir dış etken seni üzerse, duyduğun acı , o şeyin kendisinden değil,senin ona verdiğin değerden geliyordur. Onu da her an ortadan kaldırma gücün vardır.
  • Binbaşı
    1382 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: robespierre

    En ufak bir tereddütün varsa vazgeç.
    Bu işler çocuk oyuncağı değil.
    Foruma sorup da evilik yapılmaz.
    Gönül işidir bu.
    Bir ömrü beraber geçireceğinizi düşün.
    Sonra hem kendin hem hanımın hem de çoluk çocuğun perişan olursunuz.

    p.s. 33 yaşında evli ve bir çocuk babası olarak tavsiyemdir.

    +99999
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    329 Mesaj
    Aşık olduğun biriyle evlen.Sonuçta hergun goreceksın onu.
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    62 Mesaj
    evlenme!!
























    ...desem evlenmicek misin??böyle işler foruma mı sorulur
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    64 Mesaj
    Hocam evlendiniz mi?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • yapmadım de o hatayı yapmadım dee
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    50 Mesaj
    Bedava sex işte evlen (trolüm ciddiye almayın)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Ölüm dediğin nedir ki gülüm?Ben senin için yaşamayı göze almışım.
  • Binbaşı
    1468 Mesaj
    Güzellik boş.Mesleği olan atanmış bir öğretmen kişiliği de güzelse zamanla güzel gelmeye başlar.Ama acele etme yani bir tane kız buldum diye 30 yaş derdin falan yoksa biraz daha tek tabanca takıl kafana çok yatmazsa
    |
    |
    _____________________________
    El Cartel De Konu Dışı
  • Yarbay
    2582 Mesaj
    forum dh ye evlenmeli miyim? diye soru sormak

    ne bileyim garip valla

    oha ohaaa 11 yıllık konu. evlendi mi acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gran Turismo 7 -- 12 Aralık 2017; 19:8:26 >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1956 Mesaj
    11 yıl sonraaaaaa sıkı durun ben geldim :)

    (ulan böyle bir konu açtığımı hiç hatırlamıyorum ama açmışım bildirim gelince gördüm)

    11 yıl önce ne yazmışım bir bakalım.


    yaşım 25
    kamu personeliyim
    yeni bir yere tayin oldum
    şimdi bir kızla tanıştım
    öğretmen 23 yaşında
    ama kız bana pek güzel gelmiyor yani içime sinmiyor
    ama diğer taraftanda bu kızı kaçırmak istemiyorum
    eee zamanda geçiyor fazla düşünecek vaktimde yok

    ne yapmalı...........................


    şu an yaşım 36
    başka bir kamu kurumunda başka bir şehirde yine kamu personeliyim


    eveeeettt şimdi cevaba geliyorum

    o kişi ile yani hayat arkadaşım ile evlendim dostlar

    hiiiç ama hiççççççççççççç pişman değilim şu an dünyanın en güzel kızıda olsa kim olursa olsun dünyalara değişmem onu, insanlığı ile bana hayatı öğretti hayata bakış açımı değiştirdi şu an farklı bir insanım

    2 tane kızım var biri 8 yaşında birisi 9 aylık bebek

    demek ki foruma sorularak evlenmeyecekmişim çünkü herkez evlenme demiş :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fakir-bir-kul -- 12 Aralık 2017; 21:50:6 >
    _____________________________
    İNSANI İKİ ŞEY YIKAR; DOSTUNDAN GELEN İHANET DÜŞMANINDAN GELEN MERHAMET




  • Teğmen
    165 Mesaj

    Vay be...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    fakir-bir-kul kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    5215 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: fakir-bir-kul

    11 yıl sonraaaaaa sıkı durun ben geldim :)

    (ulan böyle bir konu açtığımı hiç hatırlamıyorum ama açmışım bildirim gelince gördüm)

    11 yıl önce ne yazmışım bir bakalım.


    yaşım 25
    kamu personeliyim
    yeni bir yere tayin oldum
    şimdi bir kızla tanıştım
    öğretmen 23 yaşında
    ama kız bana pek güzel gelmiyor yani içime sinmiyor
    ama diğer taraftanda bu kızı kaçırmak istemiyorum
    eee zamanda geçiyor fazla düşünecek vaktimde yok

    ne yapmalı...........................


    şu an yaşım 36
    başka bir kamu kurumunda başka bir şehirde yine kamu personeliyim


    eveeeettt şimdi cevaba geliyorum

    o kişi ile yani hayat arkadaşım ile evlendim dostlar

    hiiiç ama hiççççççççççççç pişman değilim şu an dünyanın en güzel kızıda olsa kim olursa olsun dünyalara değişmem onu, insanlığı ile bana hayatı öğretti hayata bakış açımı değiştirdi şu an farklı bir insanım

    2 tane kızım var biri 8 yaşında birisi 9 aylık bebek

    demek ki foruma sorularak evlenmeyecekmişim çünkü herkez evlenme demiş :)




    Vay be..

    Allah mesut etsin



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Çavuş
    78 Mesaj

    Tebrikler hocam. Mutlu bir ana tanik olmak cidden guzel bir sey.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    fakir-bir-kul kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    146 Mesaj

    allah mutluluğunun devamını nasip etsin mümin kardeşim.
    |
    |
    fakir-bir-kul kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    3641 Mesaj
    ekşide gördük geldik. mutluluklar dilerim dostum
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
kolayoto.com
Sohbet
SEO
Canlı Tv izle
bankalar.org
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
1,109
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.