Şimdi Ara

EuroNcap'den SON DAKİKA sonuçları! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
1
Favori
1.075
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Kia Sorento'yu beğendim
  • Yetişkin korumada %86 alan Nissan note, dört yıldız aldığı için eleştirilmişti.Kriterler eskisi gibi değil.

    http://tr.euroncap.com/tr/results/nissan/note/540.aspx
  • quote:

    Orijinalden alıntı: öcüü..

    quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..

    Bence hayal kırıklığı...Özellikle MINI

    hocam hayal kırıklığımı yoksa 4 yıldız normal mi... 5 yıldız için fazladan donanım mı gerekli mesela kör nokta uyarı sistemi yada şerit takip asistanı vs vs..

    4 yıldız, 1-2 sene öncesinin 5 yıldızından çok da farklı değil. Kriterler değişti, Geçen sene 5 yıldız almış bir araç, aynı güvenlik ekipmanlarına sahip Cactus'ten daha güvenli manasına gelmiyor yani, başka bir deyişle Cactus geçen sene bu teste girse 5 yıldız alacaktı.. Tabi yıl olacak 2015, artık her araçta her türlü güvenlik donanımı bulunmalı.




  • Bmw'ye neler oluyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..


    quote:

    Orijinalden alıntı: öcüü..

    quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..

    Bence hayal kırıklığı...Özellikle MINI

    hocam hayal kırıklığımı yoksa 4 yıldız normal mi... 5 yıldız için fazladan donanım mı gerekli mesela kör nokta uyarı sistemi yada şerit takip asistanı vs vs..

    Hocam Corsa yi bahsettiğin donanimlardan mazur görebiliriz ama Mini kalite ve fiyat olarak bence 5 yıldız almalıydi diye düşünüyorum...

    o konuda çok haklısın dacıa 3 değil 2 alsa olur fiyatı belli derim ama mini çok abes olmuş..




  • Koşullar değişti dedik, ilk araçların arasında cactus var dedik inandıramadık. Halbuki cactus koruma anlamında çok iyiydi, sadece yeni eklenen fren asistanı gibi şeyleri içermediğinden 4 yıldız aldı.
  • yıl olmuş 2014 o 3 yıldız nedir ya.

    Bu resmen tüketicinin muhtaçlığından faydalanmak. Tamam Dacia'nin fiyat olarak rakibi yok. Bulunduğu sınıfta en ucuza sahip olabiliyorsun.

    Ama bu resmen insan hayatına değer vermemek. Az paramız var diye tabuta binmek zorunda değiliz. Bu adamlar resmen modern Tofaş. Modern kuş grubu.

    Arka koltukları opsiyonel yap ama şu lanet olası şasiyi biraz daha kaliteli yap. ZAten motor dışında her yerden çalıyorsun.

    Yani çok gücüme gidiyor bu durum. Hadi daha öncekiler 3 yıldız aldı sıkıntı yok ama artık bir çeki düzen ver kazanacağın kadar kazandın zaten.

    Reno grubunun patronları ellerinde viski bardağı ile fakirlerin(yani bizim) ölmesini mi izliyorlar acaba
  • Smart ve mini ler hayal kirikligi. Dacia opel ler eh iste.

    Diğerleri olması gereken zaten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetyilmaz77 -- 4 Aralık 2014; 9:40:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    quote:

    Orijinalden alıntı: 0z0z

    Euro ncap small overlap testleri hikayedir, 60 km hızla düz duvara çarpışma sadece bir kaza şeklidir, oysa trafikte kafa kafaya, yanlama takla atma vs vs bir sürü değişik fizik kuralının geçerli olduğu kaza şekilleri yaşanmaktadır. Bu testler sadece "biraz" fikir verebilir zaten dünyada ncap üreticiler tarafından son zamanlards eskisi kadar reklam ve özellik argümanı olarak kullanılmadığı açık.

    Ben gerçek hayattan örnek vereyim.

    2005 Opel Corsa ile (Corsa C - NCAP 3 yıldız) çevre yolunda 100 civarı hızla giderken yanıp sönen ışıklardan hızlanıp geçmek gibi bir aptallık ettim. Gaza daha da asıldım.. Tahminen 110 gibi hızla ışıklardan geçeceğim sırada kavşakta ışıkları beklemeyen ve direk yola giren 2004 model Ford Fiesta'ya yandan frensiz vurdum.

    18mt sürüklendik ve trafik lambasını devirip öyle durduk.

    Benim opel corsanın ön camı bile kırılmadı, ön farlardan biri sağlamdı.. hava yastıkları patladı (emniyet kemerlerimiz takılıydı ve hiçbirişe yaramadılar). Burnumuz bile kanamadı. Diğer araçtakilerin de burnu bile kanamadı.

    2 araba da pert oldu.

    Opel Corsamı ön şasi direkleri herşeyi sapasağlam kaldı.. Hatta aracı perte ayırmadanservis benden satın aldı, tamir etti ve başkasına sattılar.

    Uzun lafın kısası.. Ncap 4-5 yıldız alan araçları çok da hafife almamak lazım bence.. Bu testler sayesnde üreticiler daha sağlam araçlar yapmaya zorlanıyorlar.. Gerçi Corsa bu sefer 4 yıldız almış ama sebebi bazı destek donanımlarının olmaması sanırım.

    Başıma gelen bu olay 2009 yılında oldu.

    Eğer size yandan vursalardi sonuç ne olurdu acaba. Bence bu söylediklerinin daha çok fiesta adına olumlu bisey.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetyilmaz77 -- 4 Aralık 2014; 9:49:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.