Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Eskişehir'liler; ve Eskişehir'de yaşayanlar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir Kullanıcı, 3 Masaüstü Kullanıcı
6.478
Cevap
49
Favori
371.576
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Eskişehir'liler; ve Eskişehir'de yaşayanlar
Giriş
Mesaj
  • Emekli Yönetici
    16215 Mesaj
    yanıyo eskişehir yanıyo


    Bu arada Arifiye mahalle nere ve yasin iş hanı. kesin geçmişimdir önünden ama isim olarak dediler mi bilemiyorum
    |
    |
    _____________________________

    Egemenlik kayıtsız şartsız milletindir
    Ne mutlu Türküm Diyene

  • Yarbay
    3013 Mesaj
    eskişehir fotoğrafı isteyenler burada bol miktarda var..
    isteyenler copy/paste yapsınlar

    http://www.wowturkey.com/forum/viewforum.php?f=14

    ahanda bi tane daha eskişehir fotolarının olduğu site adresi...

    http://www.ibayrak.com/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Muzonun_Mekanı -- 7 Ağustos 2006; 12:55:36 >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    181 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: esdum

    nie olmadı olsun o zmn



    yok yok eskişehirde buluşma falan olmaz ,
    bir günleri bile boş olmuyor burdakilerin...
    buluşalım dio herkes , fakat sonra herkesin işi çıkıyor birden
    |
    |
    _____________________________
    ASUS P5PL2 LGA775 945PL DDR2 SATA LAN PCI.EXP anakart || P4 3.0 Ghz || 2x1Gb DDR RAM Kingston || 256mb Ati Radeon X550XT || LG DVD-WR || LG MULTI DVD-WR usb çıkışlı || 200GB HDD SeaGate || 17'' Philips 170S LCD || Logitech Mx517 Mouse || Creative İnspire 7+1
  • Binbaşı
    1337 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: GUNDAM

    quote:

    Orjinalden alıntı: esdum

    nie olmadı olsun o zmn



    yok yok eskişehirde buluşma falan olmaz ,
    bir günleri bile boş olmuyor burdakilerin...
    buluşalım dio herkes , fakat sonra herkesin işi çıkıyor birden


    forumda buluşuyoruz ya
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    4606 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: penguin

    forumda buluşuyoruz ya





    @penguin forum rektörü süprizinden beri seni merak ediyorum

    hem daha durun Engin abi gelmedi
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    997 Mesaj
    taşköprü caddesine dsi ye gelin buluşalım. hafta içi saat 8-12 ve 13:30-17:30 arası dsi 31. şubedeyim. yalnız gelmeden önce telefon edin araziye gitmiş olabilirim.
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    162 Mesaj
    pazar günleri demi işiniz var
    ya herkes buluşuo aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3013 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: esdum

    pazar günleri demi işiniz var
    ya herkes buluşuo aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

    pazar günleri işimiz yok genelde ama düğünler çok yav okadar dedik gelin buluşak tanış olak dedik ama kimse dinlemedi herkes yan çizdi.. ben bu insanları anlamış değilim sanırım işlerinin olduğundan değil tanışmak istemediklerinden gelmiyorlar
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3013 Mesaj
    serseri engin abin tatilde onun yerine ben varım
    bişey varsa telefonla iletirim ona
    quote:

    Orjinalden alıntı: serseri


    quote:

    Orjinalden alıntı: penguin

    forumda buluşuyoruz ya





    @penguin forum rektörü süprizinden beri seni merak ediyorum

    hem daha durun Engin abi gelmedi
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    3013 Mesaj
    hadinnnnn heyyyy milleeetttt engin abiiz tatilde diye topiği gerilere düşürmeyinnnn bak bana soruyo telefonda ne yapıyorlar diyo hepsine selam söyle diyo erken kaldır çok uyumasınlar diyo
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    181 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Muzonun_Mekanı

    hadinnnnn heyyyy milleeetttt engin abiiz tatilde diye topiği gerilere düşürmeyinnnn bak bana soruyo telefonda ne yapıyorlar diyo hepsine selam söyle diyo erken kaldır çok uyumasınlar diyo


    wow Reis :D

    sende selam sule muzo ;) kagenin selamı var de
    |
    |
    _____________________________
    ASUS P5PL2 LGA775 945PL DDR2 SATA LAN PCI.EXP anakart || P4 3.0 Ghz || 2x1Gb DDR RAM Kingston || 256mb Ati Radeon X550XT || LG DVD-WR || LG MULTI DVD-WR usb çıkışlı || 200GB HDD SeaGate || 17'' Philips 170S LCD || Logitech Mx517 Mouse || Creative İnspire 7+1
  • Emekli Yönetici
    1784 Mesaj
    Slm arkadaşlar, bir buluşma olayı vardı o ne oldu?

    Bu arada ben de Yeni Bağlar Mah. de oturuyorum, buradan kimse var mı?
    |
    |
    _____________________________
    Benim yaradılışımda bir fevkalâdelik varsa, o da Türk olarak dünyaya gelmemdir.
    Mustafa Kemal Atatürk
  • Binbaşı
    1005 Mesaj
    Ben ağustosun sonuna doğru diye biliyodum..Yanılıyomuyum?
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1337 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: serseri
    @penguin forum rektörü süprizinden beri seni merak ediyorum

    ben balık yemeyi seven bir penguen im işte o kadar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi penguin -- 9 Ağustos 2006; 17:14:43 >
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    0 Mesaj
    merhaba arkadaşlar ben osmangazi üni. inşaat mühendisliğini yazmayı düşünüyorum.bisene yurtta kalıcam.yurtlar hakkında muhendislik fakültesi hakkında bilgi verirseniz çok sevinirim.geçende kocaeliye gittim tam bi hayal kırıklığıydı prefabriktendi bölümler.yardımcı olursanız çok sevinirim...
    |
    |
  • Yarbay
    15721 Mesaj
    volkan okur'a selamlarımı söylersin.Kendisi geoteknik anabilim dalının öğretim üyesidir.En sevdiğim hocamdı okulda.Bence sende OGU ye yerleş.sende çok seveceksin Volkan Hoca yı.Volkan hoca baba adamdır.
    Sonra gelelim Fatih Eser'e ondan 100 almak imkansız gibi bişeydir.Gözünü korkutmak gibi olmasın ama sağlam sorar(kendisi Betonarme uzmanıdır) BETONARME den geçmek biraz yürek işi.
    sonra gelelim Nevzat Kıraç'a; kendisi acaip ilgilidir öğrencisiyle(branşı yapı dinamiği ve statiktir) ben baya zorlanmış idim onda.çok karışık sorar ama temelini kavraysan işi bitirirsin.

    Sonuçta OGU-İnşaat Müh.liğine yazmanı tavsiye ederim

    quote:

    Orjinalden alıntı: tanjant

    merhaba arkadaşlar ben osmangazi üni. inşaat mühendisliğini yazmayı düşünüyorum.bisene yurtta kalıcam.yurtlar hakkında muhendislik fakültesi hakkında bilgi verirseniz çok sevinirim.geçende kocaeliye gittim tam bi hayal kırıklığıydı prefabriktendi bölümler.yardımcı olursanız çok sevinirim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hirotaro -- 10 Ağustos 2006; 0:31:40 >
    |
    |
    _____________________________




  • Er
    0 Mesaj
    yazdım yolladım tercihleri.tavsiyelerin içinde teşekkür ederim.
    |
    |
  • Yarbay
    15721 Mesaj
    ogu inşaat müh.liğini yazdın değil mi. dediğim gibi mükemmel bir ortam var.
    quote:

    Orjinalden alıntı: tanjant

    yazdım yolladım tercihleri.tavsiyelerin içinde teşekkür ederim.
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    0 Mesaj
    evet en kötü ihtimal ikinci öğretime girerim.
    |
    |
  • Yarbay
    15721 Mesaj
    hayırlı olsun.umarım OGU'lü olursun
    quote:

    Orjinalden alıntı: tanjant

    evet en kötü ihtimal ikinci öğretime girerim.
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
haberler
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
üniversite
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,359
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.