Şimdi Ara

Erin Dijital Tutarsızlığı!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
459
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Geçenlerde sahibinden üzerinden mamiya 645 AFDIII dijital backli orta format ilanlarını gördüm, ilan daha yeni eklenmişti, ve hemen mesaj atıp ürün hakkında detaylı bilgi istedim. 2 Gün boyunca cevap alamayınca, ciddi alıcı olduğumu belirtip sorumu tekrarladım; "Murat bey dışarda dönünce cevaplar" dediler. Tamam dedim cevap bekliyorum. Tabiiki cevap vermediler, ertesi gün bir daha sorduğumda "Murat bey yurtdışında" dediler. Acil cevap beklediğimi tekrarlayan mesaj attım. Hani ürünün parası bile hazırdı sadece shutter sayısını ve kullanım süresini merak ediyordum. Bugün bi baktım ürün ilanı kaldırılmış, mesaj attığımda ürün REZERVE dediler!! VE şuan mesaj atamıyorum onlara ,büyük ihtimalle hesabımi engellemisler. Daha önce Erin dijitalle ilgili böyle bir sorun yaşayan oldumu, sizce elemanlardan mı kaynaklanıyor durum. Eğer firma ile ilgili sık karşılaşılan bir şeyse yukarıda yazdıklarımı tüm fotoğraf forumlarına ve gruplarına yazıp insanları uyarmaya çalışacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hakimichi-kun -- 6 Kasım 2013; 20:10:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • aslında izmirdeki doğru düzgün tek yerdir ama...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oem84

    aslında izmirdeki doğru düzgün tek yerdir ama...

    Hocam diğer konuyada yazdım buda olayın devamı "Şimdi bu yaptıklarının rezillik olduğunu söyleyen mesajıma yanıt geldi"Size satacak ürünümüz yok " diye bide kara listeye eklemişler , ulan para benim fotoğraf zevki benim , ürün satmıyormuşmuşlarmış . Neyse ben bunu bildiğim tanıdığım bütün fotoğraf forumlarına yapıştırayım bakalım, millet uyansın"

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Keşke telefonla arayıp işin aslını öğrenseydiniz. Hala arayıp patronları veya müdürleri ile görüşüp şikayet edebilirsiniz. Orada ki bir elemanın işgüzarlığı da olabilir.
  • Hakimichi-kun kullanıcısına yanıt
    dediğiniz gibiyse gerçekten ayıp yaptıkları
  • @Hakimichi-kun,
    Aranızdaki mesajlaşmanın ne noktadan başlayıp bittiğini, nasıl bu noktaya tırmandırıldığını bilmemiz imkansız, ancak ben konuya bir başka açıdan yaklaşacağım.
    "Erin Dijital rezilliği!!!" konu başlığı ile bir topic açarsanız ve bunu aynı tonda ve şekilde devam ettirirseniz, yani olayı aynı tarzda dallandırıp budaklandırıp başka forumlarda da tekrarlarsanız, durduk yere başınızı derde sokabilir, hakkınızda "Basın-yayın yoluyla hakaret ve firmayı rencide edici hilaf-ı hakikat beyanlarda bulunmaktan" dava açılabilir. Sonuçta firma bir ilan vermiş ve satıştan vazgeçmiş yada birine söz vermiş te olabilir. Aslında bu tip konularda bizzat telefonla görüşüp bilgi alıp sonra mala talip olmak bir çok tartışmayı veya yanlış anlamayıda önler. Bence başlığı en azından "Erin Dijital tutarsızlığı -haksızlığı" gibi suya sabuna dokunmayan bir başlığa hemde acilen çevirin derim. Zaten diğer mesajlarınızda neyi anlatmak istediğiniz kolayca anlaşılıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bipekkan -- 6 Kasım 2013; 18:30:57 >




  • dukkana girmişliğim vardır murat bey ve çalışanları iyi insanlardır. izmir insanının sıcaklığı vardır bana kazık attı diyen bir kişi görmedim. çalışanlarla alakalıdır umarım

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bipekkan

    @Hakimichi-kun,
    Aranızdaki mesajlaşmanın ne noktadan başlayıp bittiğini, nasıl bu noktaya tırmandırıldığını bilmemiz imkansız, ancak ben konuya bir başka açıdan yaklaşacağım.
    "Erin Dijital rezilliği!!!" konu başlığı ile bir topic açarsanız ve bunu aynı tonda ve şekilde devam ettirirseniz, yani olayı aynı tarzda dallandırıp budaklandırıp başka forumlarda da tekrarlarsanız, durduk yere başınızı derde sokabilir, hakkınızda "Basın-yayın yoluyla hakaret ve firmayı rencide edici hilaf-ı hakikat beyanlarda bulunmaktan" dava açılabilir. Sonuçta firma bir ilan vermiş ve satıştan vazgeçmiş yada birine söz vermiş te olabilir. Aslında bu tip konularda bizzat telefonla görüşüp bilgi alıp sonra mala talip olmak bir çok tartışmayı veya yanlış anlamayıda önler. Bence başlığı en azından "Erin Dijital tutarsızlığı -haksızlığı" gibi suya sabuna dokunmayan bir başlığa hemde acilen çevirin derim. Zaten diğer mesajlarınızda neyi anlatmak istediğiniz kolayca anlaşılıyor.


    Haklısınız hocam başlık yanıltıcı olabilir, uyarınız için teşekkürler. Bu arada olay yukarıda geçen kadardır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • En güzel telefon ile iletişim, Murat çok yoğun ondan sağlıklı bilgi alınamıyor mesaj ile ,dükkana gittiğinizde bile en az 5-10 dakika sıra bekliyorsunuz duruma göre.Ama bence ticaret vede alışveriş konusunda güvenilir bir firma.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mozeada -- 12 Kasım 2013; 14:38:06 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.