Şimdi Ara

EKRAN KARTI ALDIM GERİ İADE EDEBİLİRMİYİM (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
62
Cevap
0
Favori
4.239
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: çeçenlideri

    ARKADAŞLAR 08.01.2009 TARİHİNDE EKSEN BİLGİSAYARDAN POWERCOLOR 4850 ALDIM AMA GERİ İADE ETMEK İSTİYORUM KARTTAN MEMNUN DEĞİLİM KARTIN HİÇ BİR KUSURU YOK .
    BU KART 1986 MHZ BEN 2286 MHZ SANIYORDUM BU YÜZDEN KARTI İADE ETMEK İSTİYORUM.
    EKSEN BİLGİSAYARI ARADIM BANA KARTIN BİR AYIBI YOKSA İADE ALMIYORUZ DEDİ BENİM BİLDİĞİM KADARIYLA AYIBI OLMASADA TÜKETİCİ İSTEDİĞİ TAKTİRDE 30 GÜN İÇERİSİNDE İADE EDEBİLİR.BÖYLE BİR HAKKIM VARMI BİLGİSİ OLAN CEVAP veREBİLİRMİ




    1 Ay içinde iade edebiliyorsak o zaman hiç boş yere pc parçalarına
    para ödemeyelim ! Her ay 1 mağazanın kartını kullanıp iade edersek
    mis gibi en üst sınıfı parçalar kullanırız nasıl olsa para falan vermiyoruz
    verdiğimizide 1 ay sonra alıyoruz !!!




  • quote:

    Orjinalden alıntı: HyperActive

    1 Ay içinde iade edebiliyorsak o zaman hiç boş yere pc parçalarına
    para ödemeyelim ! Her ay 1 mağazanın kartını kullanıp iade edersek
    mis gibi en üst sınıfı parçalar kullanırız nasıl olsa para falan vermiyoruz
    verdiğimizide 1 ay sonra alıyoruz !!!




    Bencede yani.. Eğer öyle olsaydı ohooo 1 kere para verirdik sonra hadi bakalım...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: flow


    quote:

    Orjinalden alıntı: revenger11


    quote:

    Orjinalden alıntı: Hirotaro

    Üründe hatalı yada anormal bir durum yoksa,malı iade almak zorunda değil.Bazıları ne güzel bol keseden sallamış.
    Ancak iade satıcının insiyatifine kalmıştır.Ayıplı değilse iade almak zorunda DEĞİLDİR


    aynen katılıyorum.

    bu kafayla gıdersenız zaten ıade edemessınzı kanun var arkadasım kımse bol keseden atmıyo

    kanun maddesine dayanarak söylüyorum.
    Bilmediğin halde "yavuz hırsız ev sahibini bastırır" mantığıyla ne güzel üstte çıkmaya çalışmışsın.Bari bilmiyorsun.Konuşma o zaman

    Adam gitmiş almış ekrankartını daha dikkatli olacaktı,araştıracaktı.Netten almadığına göre



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hirotaro -- 12 Ocak 2009; 18:51:58 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: flow


    quote:

    Orjinalden alıntı: revenger11


    quote:

    Orjinalden alıntı: Hirotaro

    Üründe hatalı yada anormal bir durum yoksa,malı iade almak zorunda değil.Bazıları ne güzel bol keseden sallamış.
    Ancak iade satıcının insiyatifine kalmıştır.Ayıplı değilse iade almak zorunda DEĞİLDİR


    aynen katılıyorum.

    bu kafayla gıdersenız zaten ıade edemessınzı kanun var arkadasım kımse bol keseden atmıyo


    bilmeden bol keseden atıyorsun kanunu okuhttp://www.sanayi.gov.tr/webedit/gozlem.aspx?sayfano=952




  • O eski kafalar yüzünden nekadar şeyim boşa gitti. Yok illa bozuk olacakmış. Beğenmedim arkadaşım geri verecem. Bence bu bile yetmeli
  • quote:

    Orjinalden alıntı: flow


    quote:

    Orjinalden alıntı: revenger11


    quote:

    Orjinalden alıntı: Hirotaro

    Üründe hatalı yada anormal bir durum yoksa,malı iade almak zorunda değil.Bazıları ne güzel bol keseden sallamış.
    Ancak iade satıcının insiyatifine kalmıştır.Ayıplı değilse iade almak zorunda DEĞİLDİR


    aynen katılıyorum.

    bu kafayla gıdersenız zaten ıade edemessınzı kanun var arkadasım kımse bol keseden atmıyo


    ne yazık ki kimsenin bol keseden attığı ettiği yok. evet ülkede kanun var ve bu kanun hak hukuk senin için varsa satıcı için de var. kanunda açıkca belirtilmekte. mesafeli ve kapıdan satışlar dışında zevki iade şansımız yok. bu sadece bazı firmaların müşteri memnuniyeti politikası kapsamında almış olduğu kararlar doğrultusunda değişir ve iade hakkı doğar. ama çoğu firma da böyle birşeyi yapmaz hele ki konu elektronik gibi pahalı birşey olursa.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mene -- 12 Ocak 2009; 22:28:21 >




  • bende golddan ekran kartı almıstım ertesi gün gittim iade yaptım iade sebebini sorduklarında başka kart alıcagımı söledim bana parayı aynen iade ettiler senınde paranı eksen geri vermeli bence... vermiyorsada hukuki yollara başvur
  • quote:

    Orjinalden alıntı: rambursman

    bende golddan ekran kartı almıstım ertesi gün gittim iade yaptım iade sebebini sorduklarında başka kart alıcagımı söledim bana parayı aynen iade ettiler senınde paranı eksen geri vermeli bence... vermiyorsada hukuki yollara başvur

    anlatamıyoruz galiba, kapıdan ve mesafeli a.verişler dışında alınmışsa, hukuki yollara başvurmak sadece hukuku yorar
  • "K.Kahriman" kardeş senin ekran kartı ilk çıkan versiyon mu.Yoksa o overclock u nasıl yaptın.Kart yanar maazallah?? Hem PSU ansıl yetiyo.Oyunlarda ne akdar FPS artısı gördün.Çok ses yapmıyo mu??Ne iştir bu???
  • quote:

    Orjinalden alıntı: rambursman

    bende golddan ekran kartı almıstım ertesi gün gittim iade yaptım iade sebebini sorduklarında başka kart alıcagımı söledim bana parayı aynen iade ettiler senınde paranı eksen geri vermeli bence... vermiyorsada hukuki yollara başvur


    elbette şansını denesin gitsin eksen'e iade etmeye çalışsın geri iade alabilirler de fakat almayız deseler birşey yapamaz çünkü hukuki yollar bu konuda kapalı.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: revenger11


    quote:

    Orjinalden alıntı: Hirotaro

    Üründe hatalı yada anormal bir durum yoksa,malı iade almak zorunda değil.Bazıları ne güzel bol keseden sallamış.
    Ancak iade satıcının insiyatifine kalmıştır.Ayıplı değilse iade almak zorunda DEĞİLDİR


    aynen katılıyorum.



    siz birbirinize katıladurun

    arkadaşım hiçbiyere gitme , beni dinle tlf et tekrar tüketici olarak yasal hakkının olduğunu araştırdığını ve öğrendiğini söğle, bunu duymalarına rağmen yardımcı olamıcaklarsa tşk et ve bunu dile getir : peki o halde hakem heyetine gidiyorum de , gercekten git işini yaparlar mahkeme masrafları falanda belediyeye kurumlara öderler




  • quote:

    Orjinalden alıntı: cavador


    quote:

    Orjinalden alıntı: revenger11


    quote:

    Orjinalden alıntı: Hirotaro

    Üründe hatalı yada anormal bir durum yoksa,malı iade almak zorunda değil.Bazıları ne güzel bol keseden sallamış.
    Ancak iade satıcının insiyatifine kalmıştır.Ayıplı değilse iade almak zorunda DEĞİLDİR


    aynen katılıyorum.



    siz birbirinize katıladurun

    arkadaşım hiçbiyere gitme , beni dinle tlf et tekrar tüketici olarak yasal hakkının olduğunu araştırdığını ve öğrendiğini söğle, bunu duymalarına rağmen yardımcı olamıcaklarsa tşk et ve bunu dile getir : peki o halde hakem heyetine gidiyorum de , gercekten git işini yaparlar mahkeme masrafları falanda belediyeye kurumlara öderler


    burda ne kadar yazsak boş, anlamak istemeyen anlamıyor,

    hukuki olarak mağazadan aldığı bir ürünü keyfi iade hakkı yok, mağazanın insiyatifine kalmış , ister alır ister almaz..
    Alışverişi mesafeli olarak (internetten yada kapıdan) yapmış olsaydı böyle bir hakkı tüketici yasası veriyordu..

    tam anlamıyla yavuz hırsız anlayışı bu olsa gerek.bizim insanımız kendine verilen hakkı suistimal etmeyi ne kadar çok seviyor değil mi? Bu konuya yazılan yorumlarda bunu çok iyi şekilde görüyoruz.Sonrada niye avrupa-amerika vs gibi tüketici korunmuyor, bende olsam bu zihniyetteki tüketiciyi korumazdım..

    Yukarda kanun maddesi 3-4 kere yazıldı hala saçma sapan konusanlar var.....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi revenger11 -- 13 Ocak 2009; 13:10:50 >




  • @revenger11

    +1

    anlayana sivrisinek saz anlamayana davul zurna az walla aynısı söyleyip duruyoruz ama milleti inandıramıyoruz ki.
  • Ben 15 gün Sapphire hd 4870 kulandım daha sonra kart sürekli sorun çıkardığından dolayı dilekeçe yazarak Hepsiburada.com a gönderdim kart 1 gün sonra ellerine ulaştı ertesi gün iade kabul ettiler :) 15 gün filan kulandım ama
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BroK€NSaf€ty

    Ben 15 gün Sapphire hd 4870 kulandım daha sonra kart sürekli sorun çıkardığından dolayı dilekeçe yazarak Hepsiburada.com a gönderdim kart 1 gün sonra ellerine ulaştı ertesi gün iade kabul ettiler :) 15 gün filan kulandım ama

    bak sorunun püf noktası burada,demişsin ki kart sürekli sorun çıkardığından dolayı.

    @cavador

    Sen anlamamakla inat ediyorsun.
    Ben sana bunu KANUN maddesine göre söylüyorum.Sen hala şehir efsaneleriyle kulaktan dolma bilgileri söylüyorsun.
    Mesafeli ve kapıdan a.verişler dışında,ilk 8 gün içinde iade almak zorunda DEĞİL. (üründe sorun vs... yoksa)
  • Şirketin müşteri memnuniyeti politikasına bağlı.. Para iadesi yapacaklarını sanmıyorum, ama kartı muadili bir ürünle değiştirebilirler biraz ısrar ederseniz..
  • Ben de atiden tırstığım için gtx 260 aldım.Bir x1950pro kullanmışlığım var arada bir vpu error catalyst cart curt hata veriyordu.
  • Tartışma var.
    Tüketici kanununda görerek alınmayan ürünün koşulsuz iadesi söz konusu değilse istediğiniz kadar sesinizi yükseltin istediğiniz kadar dominant olun iade şansınız firmanın insiyatifine kalmış demektir. Unutmayın her firmanın sizden daha dominant bir avukatı vardır, çünkü siz bir adet kart alıyorsunuz ama firma belki günde beşyüz adet kart satıyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: NefretZm

    O eski kafalar yüzünden nekadar şeyim boşa gitti. Yok illa bozuk olacakmış. Beğenmedim arkadaşım geri verecem. Bence bu bile yetmeli



    Birileri kanun yazarken sadece tüketicinin istediğine göre kanun yazmaz! Satıcıyı da düşünmek zorunda.
    1 hafta içinde al istediğin gibi kullan,ee ben bundan memnun kalmadım bana şunu ver. Alaln adam napacak onu başkasına satmaya çalışacak o da bakacak kullanılmş, bunu almam bana açılmamış yenisini ver diyecek, dolayısıyla adamın elinde zibil gibi 1 haftalık kartlar kalacak, yada bilmeyen biri bir hafta kullanılmış ürünü yeniymiş giibi alacak paşa paşa kullanacak. Böle biri de bu devirde 10 da 1 çıkacağından adamın elinde 1 haftalık kartlar birikecek ve dükkanı kapatacak, akıllı tüketici de ürün alacak firma bulamayacak kuzu kuzu yurtdışından getirtecek ve ne garanti olacak ne bir HAK.
    Bu işin sonu bu kafa ile buna gider..
    Yani bol keseden atmaktansa biraz düşünseniz her iki tarafa hak verseniz mantığını anlarsınız..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: serpantin

    Birileri kanun yazarken sadece tüketicinin istediğine göre kanun yazmaz! Satıcıyı da düşünmek zorunda.
    1 hafta içinde al istediğin gibi kullan,ee ben bundan memnun kalmadım bana şunu ver. Alaln adam napacak onu başkasına satmaya çalışacak o da bakacak kullanılmş, bunu almam bana açılmamış yenisini ver diyecek, dolayısıyla adamın elinde zibil gibi 1 haftalık kartlar kalacak, yada bilmeyen biri bir hafta kullanılmış ürünü yeniymiş giibi alacak paşa paşa kullanacak. Böle biri de bu devirde 10 da 1 çıkacağından adamın elinde 1 haftalık kartlar birikecek ve dükkanı kapatacak, akıllı tüketici de ürün alacak firma bulamayacak kuzu kuzu yurtdışından getirtecek ve ne garanti olacak ne bir HAK.
    Bu işin sonu bu kafa ile buna gider..
    Yani bol keseden atmaktansa biraz düşünseniz her iki tarafa hak verseniz mantığını anlarsınız..


    Yanlış anladın adamın dediğini, adam diyorki ben internet sitesinden araştırdım bu kartı orada 2286 Mhz yazıyor diye. O da mağazaya gitmiş
    sormuş mazağadakilere bu kart 2286 Mhz mi diye. Oradakiler evet demiş. Eve gelmiş kartı takmış 1986 mhz kart almış, yanlışlık olmuş adam 1 saat kullandı kartı. Bu durumda kartı geri iade edemez mi
    ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AC//DC -- 16 Ocak 2009; 22:17:42 >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.