Şimdi Ara

Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler (408. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8.981
Cevap
186
Favori
303.969
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
53 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 406407408409410
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar arkadaslar.
    Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler


    Ilgili arizayi bir turlu kaldiramiyorum dolayisiyla robotu calistiramiyorum. Bir oneriniz varmi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • stormaxi kullanıcısına yanıt

    Kronik sorunu

  • Garantisi daha bitnedi ne yapmami onerirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • stormaxi kullanıcısına yanıt
    Amazon ise iade edin bence

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Balkon gibi robotun çıkamayacgı yerlere robotu bırakmak ve temizlik sonrası alarak docka götürmek şeklinde yapıyorum. Genel olarak sorun oluşturur mu?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • MUHAT M kullanıcısına yanıt

    Oluşturmaz

  • Merhaba, deebot ozmo 950 de harita son temizlemede birbirine karıştı. Bunu düzeltmenin bir yolu var mıdır?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ecovacs T9 aivi yedek fırça, hepa filtre gibi aksesuarları nereden alıyorsunuz (orjinali) arkadaşlar

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Daha önce Marcs'dan aldığımız t8 aivi kullanıcı adı ve şifresini unuttum, yeni telefona ekleyemiyorum nasıl bi yol izlemeliyim sizce? @Hepsirobot



    Güncelleme: Marcs yeni bilgileri gönderdi sağolsun :)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi elementry -- 27 Eylül 2022; 9:52:26 >
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    Dünya devi bir markada kronik sorun = düşme sensörleri mi way be, başka markalarda olsa al aşağı kampanyası başlatılırdı.

  • Ecovacs T9 aivi yedek fırça, hepa filtre gibi aksesuarları nereden alıyorsunuz (orjinali) arkadaşlar, Ali ekspres satıcı önerisi de alabilirim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • @Hepsirobot Ali bey merhabalar. Mayıs 2020 Ozmo 950 Amazon.de üzerinden almıştım.O zamandan beri desteklerinizle ilerledik ama son 1 haftadır robotum da çeşitli sorunlar oldu. Yukarılara doğru okudum ama benzer sorun yazan göremedim.
    1-Robotu temizliği kesip doca yollamak istediğimde tekrar temizliğe başlıyor.
    2-Görevi iptal et deyip öyle doca dön dediğimde bulunduğu yerden şarjda olduğunu söylüyor
    3-Her hareket öncesi sanki doctan ayrılır gibi önce 30 cm geri hareket ediyor

    Bu sorunların kaynağı ne olabilir be çözümü var mıdır?
    Anladığım kadarıyla Amazon iadesi mümkün değil, sizin öneriniz ne olurdu.
    Şimdiden çok teşekkür ederim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • drfk D kullanıcısına yanıt

    Merhaba,

    Bu tip sorunlarla ilk defa karşılaştığımı itiraf etmeliyim. Ama geneline bakınca sanki bir lidar sorunu var gibi görünüyor.

  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ediyorum Ali bey.
    Lidar sorununun çözümü ile ilgili bir öneriniz var mı?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • drfk D kullanıcısına yanıt
    Dilerseniz gönderin, diagnostik incelemesini yapalım.
    Duruma göre karar verirsiniz

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Covannii

    Ecovacs T9 aivi yedek fırça, hepa filtre gibi aksesuarları nereden alıyorsunuz (orjinali) arkadaşlar
    Ben de buna cevap bekliyorum düz T9 için



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Abyrga -- 3 Ekim 2022; 15:17:42 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 2 defa yazdım, cevap bekliyorum ama kimse yazmıyor maalesef...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim Ali bey. Kusura bakmazsanız hiç bilgim yok robotu size nasıl ulaştırabilirim?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • drfk D kullanıcısına yanıt

    Özelden yanıtladım efendim .

  • Merhaba ben ecovacs n8 pro cihaza sahibim. Dün süpürme yaptırırken haritanın kaymış olduğunu fark ettim. Sınırlar filan değişmişti. Bugün haritayı silip tekrar kurmayı denedim. Ama yine bildiğiniz haritadaki çizgiler yamuk çıkıyor. Sizce neden olabilir ne yapmam lazım?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 406407408409410
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.