Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler (408. sayfa)




-
-
Kronik sorunu
-
Garantisi daha bitnedi ne yapmami onerirsiniz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Amazon ise iade edin bence
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Balkon gibi robotun çıkamayacgı yerlere robotu bırakmak ve temizlik sonrası alarak docka götürmek şeklinde yapıyorum. Genel olarak sorun oluşturur mu?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Oluşturmaz
-
Merhaba, deebot ozmo 950 de harita son temizlemede birbirine karıştı. Bunu düzeltmenin bir yolu var mıdır?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ecovacs T9 aivi yedek fırça, hepa filtre gibi aksesuarları nereden alıyorsunuz (orjinali) arkadaşlar
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Daha önce Marcs'dan aldığımız t8 aivi kullanıcı adı ve şifresini unuttum, yeni telefona ekleyemiyorum nasıl bi yol izlemeliyim sizce? @Hepsirobot
Güncelleme: Marcs yeni bilgileri gönderdi sağolsun :)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi elementry -- 27 Eylül 2022; 9:52:26 > -
Dünya devi bir markada kronik sorun = düşme sensörleri mi way be, başka markalarda olsa al aşağı kampanyası başlatılırdı.
-
Ecovacs T9 aivi yedek fırça, hepa filtre gibi aksesuarları nereden alıyorsunuz (orjinali) arkadaşlar, Ali ekspres satıcı önerisi de alabilirim
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
@Hepsirobot Ali bey merhabalar. Mayıs 2020 Ozmo 950 Amazon.de üzerinden almıştım.O zamandan beri desteklerinizle ilerledik ama son 1 haftadır robotum da çeşitli sorunlar oldu. Yukarılara doğru okudum ama benzer sorun yazan göremedim.
1-Robotu temizliği kesip doca yollamak istediğimde tekrar temizliğe başlıyor.
2-Görevi iptal et deyip öyle doca dön dediğimde bulunduğu yerden şarjda olduğunu söylüyor
3-Her hareket öncesi sanki doctan ayrılır gibi önce 30 cm geri hareket ediyor
Bu sorunların kaynağı ne olabilir be çözümü var mıdır?
Anladığım kadarıyla Amazon iadesi mümkün değil, sizin öneriniz ne olurdu.
Şimdiden çok teşekkür ederim.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Merhaba,
Bu tip sorunlarla ilk defa karşılaştığımı itiraf etmeliyim. Ama geneline bakınca sanki bir lidar sorunu var gibi görünüyor.
-
Teşekkür ediyorum Ali bey.
Lidar sorununun çözümü ile ilgili bir öneriniz var mı?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Dilerseniz gönderin, diagnostik incelemesini yapalım.
Duruma göre karar verirsiniz
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ben de buna cevap bekliyorum düz T9 içinquote:
Orijinalden alıntı: Covannii
Ecovacs T9 aivi yedek fırça, hepa filtre gibi aksesuarları nereden alıyorsunuz (orjinali) arkadaşlar
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Abyrga -- 3 Ekim 2022; 15:17:42 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
2 defa yazdım, cevap bekliyorum ama kimse yazmıyor maalesef...
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Teşekkür ederim Ali bey. Kusura bakmazsanız hiç bilgim yok robotu size nasıl ulaştırabilirim?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Özelden yanıtladım efendim .
-
Merhaba ben ecovacs n8 pro cihaza sahibim. Dün süpürme yaptırırken haritanın kaymış olduğunu fark ettim. Sınırlar filan değişmişti. Bugün haritayı silip tekrar kurmayı denedim. Ama yine bildiğiniz haritadaki çizgiler yamuk çıkıyor. Sizce neden olabilir ne yapmam lazım?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X