Şimdi Ara

Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler (391. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8.981
Cevap
186
Favori
304.211
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
53 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 389390391392393
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • üç f Ü kullanıcısına yanıt

    Bende kullanıyorum aynı cihazı Cleaning Schedule' yı hiç denemedim.

    telefon dilini ve uygulamayı da ingilizce yaptım kullanıyorum. Mop olayını hanım da çok beğenmedi ama bu sonuçta bir eşya 4 4 lük bazı işleri yapamayabilir. Benim kişisel kanaatim evi robota göre biraz düzenlemek gerekiyor onu gördüm. Bizde de balkon camları sıfır olduğu için balkonları görüyor. İlk haritalandırma da camları kağıtla kapattık sonra tekrar gördü yine ekledi haritaya. hatta bulaşık makinesinin kapağında yansıma olmuş orayı da ekledi sonraki süpürmede tekrar düzeltti.

  • msb_bjk kullanıcısına yanıt

    hocam cihazı başka bir tanıdığınızın evinde bir deneseniz.

  • Almak istediğimden değil de tamamen meraktan soruyorum @Hepsirobot bey sizce Roborock S7 MaxV Ultra mı yoksa OMNI X1 mi daha iyi?

  • üç f Ü kullanıcısına yanıt

    Omni X1 tabii ki.

    Roborock MaxV bir türev, Omni tamamen farklı bir yapı ve geleceğin platformu.

  • Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler


    Merhabalar. Birkaç fikir danışmak istiyorum.


    1- T9 u önceki gün teslim aldık ve haritalama yaptık. Alt bölümde çarpı yaptığım bölüm oda 7 ve oda 8 aslında olmamalı. Salon camımız yere kadar olduğundan sanırım o bölümleri 2 ayrı oda olarak görmüş ve numaralandırmış. Bunun olmaması için stor perdeleri indirip yeniden haritalama yaparsam acaba düzelir mi?

    2- Oda 2 olarak geçen bölüm banyo ve koridoru kapsıyor. Yani banyoyu ve koridoru ayrı ayrı bölmemiş, bir olarak kabul etmiş. Bu normal bir durum mudur?


    3- oda 6 nın üstündeki gri renkli alan yatak odası. Haritalama esnasında oraya da girdi. Ancak orayı ayrı bir oda olarak isimlendirmedi acaba neden?


    4- Dün haritada sağa doğru bir kayma oldu sebebini anlayamadım.


    5- toplamda robota 3 defa farklı zamanlarda temizlik için görev verdik. Mesela bir görevde oda 6 ya girmedi. Başka bir görevde genel banyoya (oda 2) girmedi. Ve salondaki camların önünden geçmedi. Perdeler kenarlara çekilmiş vaziyetteydi.


    Bunların dışında bir defa da şarj istasyonunu bulamadı. Üç dört deneme yaptım ve tesadüfen buldu. Salonda pufun yerini değiştirmiştim bir ihtimal ondandır diye düşünüyorum.


    Ve bu sabah uygulamayı açtığımda odaları göremedim bir müddet. Aylar önce harita kaybolma şikayetleri yapan arkadaşların şikayeti gibi. Ama robotu otomatik çalıştırdık yine de. Temizliği yaparken ne olduysa kendi kendine geri geldi harita.


    Fikirlerinizi merak ediyorum arkadaşlar.


    Ek bilgi :Telefon xiaomi mi note 3 Android.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • cimifuloydhezılbenk kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    1) Ghost map yani hayalet harita tüm lidarlı cihazlarda yaygındır, lidar sisteminin doğasından gelir. Yansıma yüzeylerinde gönderilen ışının düzgün algılanamamasından oluşur. Storları yere indirip yeniden harita yapsanız dahi sonraki temizlik çevrimlerinde oraları ekleyecektir. Tek çaresi 150mm yüksekliğe kadar renkli film veya kağıt ile sürekli olarak kapatmaktır.


    2) Oda 2de bölmeyi kendiniz ekleyebilirsiniz.

    3) Oda 6da da bölmeyi kendiniz ekleyebilirsiniz.

    4) Tüm kaymalar cihazın bir yerde tökezleyip anlık yön değiştirmesine veya kaymasına bağlıdır. Haritayı bozduğu noktada zeminde bir sorun /engel olup olmadığını kontrol ediniz.

    5) Eşyaların yerlerinin değişimine göre şarj istasyonunu bulamaması olmaz. Şarj istasyonu ana referanstır. Temizlik sırasında istasyonun yerinin değişmemesine özen gösteriniz. Pencere önleri çok aydınlık veya direkt güneş ışığı alıyor şekilde ise lidar sisteminin yanılması normaldir, bu bölgelerde uzaklık tahmini yapamayacağı için haritada sorun yaşayabilir.


    Uygulamada harita kaybı internet bağlantısı ve/veya sunuculardaki kısa süreli kopukluk/yoğunluk sebebi ile olur. Genelde geçici sorunlardır. IOS uygulama çok daha kararlı çalışır, android makineler doğasından dolayı bu tür dinamik yazılımlar ile daha zor anlaşırlar.


    İyi günlerde kullanınız.


    Saygılarımla





  • Ecovacs Ozmo 950 batarya değişimi




    Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgelerHepsirobotyoutube
    Ülkemizde en çok satan temizlik robotlarından olan Ecovacs Ozmo 950 modelinin bataryasını değiştirmek çok kolay. Bir tornavida ile robotunuzun alt kapağını açabilir ve Hepsirobot.com sayfalarından satın alabileceğiniz standart veya yüksek kapasitedeki yeni bataryanızı takabilirsiniz. İyi günlerde, keyif ve huzur içinde kullanınız.
    https://www.youtube.com/watch?v=J-4ixU7mnpk&feature=youtu.be
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    Günaydın. Bilgilendirmeleriniz için çok teşekkür ederim. Bunları dikkate alıp uygulamaya çalışacağım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Günaydın


    Ecovacs Ozmo950 ve T serileri ile uyumlu bataryalarımız standart ve geliştirilmiş kapasiteli olarak iki farklı tipte satışa sunulmuştur.


    Saygılarımla



    Ecovacs Ozmo standart kapasite batarya


    Ecovacs Ozmo yüksek kapasiteli batarya




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hepsirobot -- 18 Haziran 2022; 6:53:40 >




  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Ali bey merhaba n3 max için de yüksek kapasiteli batarya yapacaktınız, bu konu hakkında bir gelişme var mı? ayrıca t serisi için dediğiniz için bu bataryayı T8 aivi için de kullanabiliyorum değil mi?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ZevkiSefa kullanıcısına yanıt

    T8 sorunuz olumlu, tabii ki kullanabilirsiniz.

    N3Max'e henüz sıra geliyor.

    Her biri için ayrı ayrı bms kartı tasarlayıp üretmek zorundayız ve bu konuda firmalar hiç destek vermiyorlar.

  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Ne kadar sürer tahmini Ali bey, N3 max almıştık iki yıl önce bir arkadaşa bayaryasından şikayetçi. Yüksek kapasiteli batarya bekliyor sizden :)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ZevkiSefa kullanıcısına yanıt

    İnanın cevap verebilmek çok zor. Şu an 360 serilerini geliştiriyoruz, Robogil ile de çalışmalarımız sonlanmak üzere.

    Bugün Roborock için yeni bir ara seri çıkardık 6000mAH kapasitede.


    Ecovacs sanırım bir ay içinde vs olabilir.


    Saygılarımla

  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    tamamdır Ali bey haber bekliyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Hocam selamlar. Bildiğiniz gibi kronik bir batarya şarj olmuyor sorunu yaşayanlar agirlikta Ecovacs Ozmo 950 seri sahipleri. Bu sorunu yakında çözeceğiz demiştiniz. Bu yeni batarya ile sorun çözülüyor mu, deneme fırsatınız oldu mu.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • goktufan G kullanıcısına yanıt
    Merhaba
    Evet, bir grupta tamamen çözüldü. Bir haftadır sorunsuz çalışan makineler var artık.
    Ancak bu tamamı demek değil, batarya tam bitmeden yani kapasitesi çok düşmeden değiştirilmesi gerekiyor diye bir yorum aldık Ecovacs tarafından.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    batarya kapasitesini kullanıcıların görme ihtimali yok bildiğim kadarıyla değil mi Ali bey? neye göre değişim yapacağız? eskiye nazaran daha hızlı bitmesi mi kriter olacak?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ZevkiSefa kullanıcısına yanıt

    Çalışma süresi 30 dakikalara düşen cihazlarda batarya ölüyor kabul edilir.

    Haklısınız, mesajıma bunu eklemem gerekirdi. Uyarınız için teşekkür ederim.


    Saygılarımla

  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    estağfurullah Ali hocam uyarı ne demek, merakımdan sordum, asıl saygılar benden efendim.

    Şundan dolayı sordum aslında, sanki bir anda batarya bitiyor şarj olmuyor hatası oluyordu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ZevkiSefa -- 19 Haziran 2022; 20:23:32 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ZevkiSefa kullanıcısına yanıt

    Bana gelen şikayetlerin hemen hepsinde batarya zaten zayıflamış oluyordu efendim - en azından konuşup arızanın hikayesini dinlediğimde bunu öğrendim.

    Zaten Ecovacs'ın bu denli aciz kalmasının sebebi de bu. Arıza kesin değil, farklı sebepleri olabiliyor.

  • 
Sayfa: önceki 389390391392393
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.