Şimdi Ara

Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler (246. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8.976
Cevap
186
Favori
302.644
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
53 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 244245246247248
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARroWCoLT

    Son üretimlerde ambalaj tipini değiştirmişler, T8 lerin köpükleri de aynı ve üzerinde jelatin yok. Ecovacs'a mail attım bakalım cevap gelecek mi?

    Aynen bu şekilde 2.40 daki gibi bir kutu karşılıyor bizi.

  • kartel1 K kullanıcısına yanıt

    Tamamdır hocam bakacağım şu an ilk şarj süresinde yerinden kaldırmak istemiyorum

  • ARroWCoLT kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler hocam, cevap gelirse bizi de bilgilendirirsiniz

  • meox12 M kullanıcısına yanıt

    Cevap çok çabuk geldi, aşağı olduğu gibi yapıştırıyorum. Tahmin ettiğimiz gibi jelatin üretim tarihi ile ilgiliymiş.


    Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARroWCoLT

    Cevap çok çabuk geldi, aşağı olduğu gibi yapıştırıyorum. Tahmin ettiğimiz gibi jelatin üretim tarihi ile ilgiliymiş.


    Hocam aynı yere üretim tarihini nasıl öğrenebiliriz diye bir soru sorabilirmisin?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kartel1 -- 19 Şubat 2021; 23:31:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Wow bayağı hızlı oldu. Teşekkürler hocam tekrardan

  • kartel1 K kullanıcısına yanıt

    Sordum, ek olarak hangi tarihten sonra böyle üretilmeye başlandı dedim.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARroWCoLT

    Sordum, ek olarak hangi tarihten sonra böyle üretilmeye başlandı dedim.

    Sizden önce bende sordum henüz bana da cevap gelmedi. Bakalım ne diyecekler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kartel1

    Sizden önce bende sordum henüz bana da cevap gelmedi. Bakalım ne diyecekler.



    Alıntıları Göster

    Sormak için bana gelen e-postayı cevapladım, ulaşmadı sanırım. Hala cevap yok...

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARroWCoLT

    Sormak için bana gelen e-postayı cevapladım, ulaşmadı sanırım. Hala cevap yok...



    Alıntıları Göster

    Ben hem uygulama üzerinde açılan mail adresine hemde manuel olarak usa contact mail adresine ayrı ayrı mail attım bana da dönüş yapan olmadı. Size gelen ilk mailden anladığım kadarıyla ecovacs ın bulunduğu merkez amerikanın orta bölgesinde çünkü gelen mail adresindeki saat bilgisi orta amerikaya ait doğusunun saati 1 saat ileri batısınınkisi 1 saat geç şuanda.

    Edit: customerservice@ecovacs.com buadres amerika ecovacs sitesindeki iletişim adresi

    customercare@service.ecovacs.com bu da uygulama destek biriminin yönlendirdiği mail adresi

    ikisş de henüz dönüş yapmadı




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kartel1 -- 20 Şubat 2021; 0:33:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • kartel1 K kullanıcısına yanıt

    Cevap geldi, üretim tarihini cihazın altındaki etikette yazdığını söylüyor, ayrıca özür dileyerek fabrikanın paketlemeyi ne zaman değiştirdiği kaydını bulamadıklarını, ancak hasarsız ve iyi bir şeklide paketlendiğini teyit ettiklerini belirtiyorlar.


    Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARroWCoLT

    Cevap geldi, üretim tarihini cihazın altındaki etikette yazdığını söylüyor, ayrıca özür dileyerek fabrikanın paketlemeyi ne zaman değiştirdiği kaydını bulamadıklarını, ancak hasarsız ve iyi bir şeklide paketlendiğini teyit ettiklerini belirtiyorlar.


    Benim dediğime geldik cihazlarda bir sıkıntı yok. Benim cihaz ekim 2020 üretimi.

    Siz hangi adrese mail atıyorsunuz bana 2 yerden de cevap gelmedi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • kartel1 K kullanıcısına yanıt

    Doğrudan ecovacs.com sitesi üzerinden ticket açtım, evet ABD den cevap geliyor.

  • 2.haritayı çıkartıktan sonra ve detaylı temizlik için kapatıyoruz ve her seferinde aynı problemi yaşıyoruz. Daha önceki sayfalardada lazım olur birine diye paylaşmıştım.

    Robotu kapatın başka bir odaya gidip koyun, açın ve location butonuna tıklayın ve direkt temizliğe yollayın hallolacaktır. En azından biz her defasında bu şekilde çözüyoruz.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARroWCoLT

    Doğrudan ecovacs.com sitesi üzerinden ticket açtım, evet ABD den cevap geliyor.

    Zahmet olmazsa linkini de atarmısınız birde benimkilerle karşılaştırayım. Bu arada gecenin bu saatinde yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mayhemx

    2.haritayı çıkartıktan sonra ve detaylı temizlik için kapatıyoruz ve her seferinde aynı problemi yaşıyoruz. Daha önceki sayfalardada lazım olur birine diye paylaşmıştım.

    Robotu kapatın başka bir odaya gidip koyun, açın ve location butonuna tıklayın ve direkt temizliğe yollayın hallolacaktır. En azından biz her defasında bu şekilde çözüyoruz.

    Sadece bilgi amaçlı soruyorum hocam bu location butonu nedir?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kartel1 K kullanıcısına yanıt
  • kartel1 K kullanıcısına yanıt

    Multi flor açık ise auto da sol üstte harita ikonu gibi bir buton var. Ona bastığımızda konumunu algılıyor ve düzenleme yapıyor.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARroWCoLT

    Bir mail daha gönderdim bakalım bana ne diyecekler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mayhemx

    Multi flor açık ise auto da sol üstte harita ikonu gibi bir buton var. Ona bastığımızda konumunu algılıyor ve düzenleme yapıyor.

    Benim evim daire yani çok katlı değil benimde bu multi floor ayarını açmam mı gerekiyor? Bu konunun ilk mesajında sanki böyle bir zorunluluk varmış gibi yazılmış ama ben açmayı düşünmüyordum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 244245246247248
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.