Şimdi Ara

Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler (22. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8.970
Cevap
187
Favori
297.448
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
53 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ebrarkenan E kullanıcısına yanıt
    Pardon, bu ekran T8 arıza ekranı, o yüzden yazmıştım.
    950 için bu şekilde bir hata detayın rastlamadım.
    Kontrol edeceğim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ramses88 R kullanıcısına yanıt
    25mm düşme sensörleri için tanıma sınırıdır, gerçi oval eşik demişsiniz, bu yüzden olabilir.
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    şuanda mutfak kapısının eşiğinde kapanmış olarak beni bekliyor. işin ilginci haritasını çıkardığımda oraya hiç takılmadan geçiyordu.
  • Twinkie35 T kullanıcısına yanıt
    Amazondan alan da var, aliexpressden alan da var.
  • ebrarkenan E kullanıcısına yanıt
    Cevabınızı beklerim , çok teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba

    Cihazimin kurulumunu yaptim auto mpdda calistirdim ve kurulumu tamamladi ama map managment kisminda haritayi goremiyorum ve numaralandirmiyor. Auto kisminda gorebiliyorum ayrica custom modunda belirledigim alana gonderebiliyorum. Desteginizi bekliyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Mertcoach M kullanıcısına yanıt
    Merhaba
    Forumun ilk mesajını imcelemenizi öneriyorum.
    Orada detayları ile kuruşum ve ilk haritalandırma var.
    Gerekiyorsa ilk haritalandırmayı tekrarlayın.
    Bazı kurulumlarda sorun olabiliyor ama tekrarlayınca düzeliyor
    Saygılarımla

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhabalar. Ecovacs Home uygulamasına güncelleme gelmiş. Bir değişiklik gören var mı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • erdalkesgin E kullanıcısına yanıt
    Genel olarak uygulamanın Ayarlar kısmına eklemeler yapılmış. "About" ve "Additional Settings" adı altında ulaşabilirsiniz.

    "Kullanıcı Politikaları", "Gizlilik Sözleşmesi", "Bildirimleri Ayarları", "Gizlilik Ayarları" gibi alanlar eklenmiş.

    Kullanıma direkt etkisi olan bir değişiklik göremedim.
  • merhaba bu cihaa şöyle sağlam bir reset nasıl atılıyor. haritası geçen gün sapıttı sildim haritaları ama tekrar çıkaramadı. ya daha çnce takılmadan geçtiği yerlerde takılıyor ya da dockunu bulamadığı için haritayı kaydetmiyor. fabrika ayarlarına döndürürsem belki düzelir diye düşünüyorum
  • ramses88 R kullanıcısına yanıt
    En temizi bataryayı çıkartmak

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    garanti dışı kalır mı bu durumda. vida filan sökmek lazım sanırım
  • ramses88 R kullanıcısına yanıt
    Garanti zaten yok :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ramses88 R kullanıcısına yanıt
    Hayır hayır, batarya değişimi müşteri işlemidir, garanti ile ilgisi yok

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • sakarank S kullanıcısına yanıt
    Amazon’dan alınanların garantisi var

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    90 gün?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ___scream___ _ kullanıcısına yanıt
    Yanılmıyorsam 1 sene, kargo dahil

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    nasıl yapıyoruz peki. yarın son bir şans vereceğim olmazsa sökerim
  • ramses88 R kullanıcısına yanıt
    Batarya bölümünün vidalarını açıp bataryayı soketinden ayırın, en az 15 dakika bekleyin, yeniden takın ve çalıştırın.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.