Şimdi Ara

Easytronic Püf Noktaları (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
1
Favori
8.347
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • opellerde genel olarak geri vites 1. vitesin yanındadır. easytroniclerde geri vites bir opel standartı değilde reno standartında olduğu gibidir:))
    birde don juan yazmış sanırsam yokuş yukarı bırakınca 1de yokuş aşağı bıraknca geride bırakın diye. hayır en büyük dişliyi seçin yani 1mi geri mi daha büyük ona bakın teknik tablolardan ona göre hep ya 1 de bırakın yada hep geride. sonuçta kompresyonda kaçırmaması için en üçlü vites lazım ileri geri bişi farketmez sonuçta motor hep aynı yönde çalışıyor şanzıman yokuş aşağı 1 de de durabilir araba.

    quote:

    Orjinalden alıntı: ilgazi

    Bence diye başlayayım isterseniz. Her nekadar otomatik (Honda) şanzuman tecrübem yeterli olsa da easytroniz tecrübem hiç olmadı ( Astra ile test sürüşleri hariç).

    1. Opelin (Astra) Easytronic şanzuman topuzu en sexilerden biri hatta en sexi si,

    2. Vites geçilerinde otomatik kadar konforlu değil ancak yakıt ekonomisi düşünüldüğünde mantıklı,

    3. Topuzun yada joystiğin hemen yanında harf ve benzeri işaretlerin bulunmaması olayı çok daha gizemli ve çekici yapıyor, (Göstergelerin yanındaki mod gösterici fazlaca yeterli),

    4. Arka vitese takma işleminin standart vites hareketiyle aynı olması çok şık,

    5.....Ne yazı ama, devamı arabam gelince

    Saygılarımla




  • merhaba arkadaşlar
    ben altı aydır 2006 corsa 1.3 easytronik kullanıyorum.Yaklaşık 12bin km yaptım.genel olarak izlenimlerimi ğaylaşmak istiyorum.
    -arac yakıt tüketimini düşürmek için mümkün olan en yüksek vitesi seçiyor.eğer ani hızlanmaya ihtiyacınız olursa gaza fazla basıp aracın vites küçültmesini sağlıyorsunuz, sorun olmuyor.
    -bir de şunu belirteyim ben artık neredeye ayağımla vites değiştirebiliyorum, yani şu anlamda, güce ihtiyacınız fazla ise araba siz gaza bastıkça hemen vites yükseltmiyor, yüksek devirde vites yükseltiyor.
    -TiFoSi_BJK "uzun eğimli yokuş inip çıkarken manuele at diğer zamanlar otomatik işini görür" demiş ama arac yokuş inerken yavaşlama eğilimindeysen kendisi vites küçültüp sana yardımcı oluyor.Aynı şeyi yokuş çıkarken de yapıp gene yardımcı oluyor.yani bence manuele almaya gerek kalmıyor.
    -aracı manuelde kullanırsanız sürekli yakıt tüketimi de tabi ki manuel bir aracla aynı olur(bir arkadas sormustu)
    -bende yokus kalkış desteği yok (takılabilr mi bilmiyorum, ben de merak ettim ve servise soracağım)ancak çok dik yokuşlar haricinde el freni kullanmıyorum.diper durumlarda ise aracın geriye kayma durumu kabul edilebilir ölçüde (tabi bu biraz da araca alışmakla orantılı)

    ben genel olarak memnunum ve tavsiye ederim.




  • arkadaşlar bende birtane corsa 1.3 cdti eastronic alacagım galiba. hiç otomatik araba kullanmadım bugune kadar. bu arabayı almaktan çekiniyorum biraz. vites sorun çıkartırsa basımı agrıtır diye. 2006 ve öncesi corsalarda eastronic vitesle ilgili ciddi sorun yaşayanlar oldumu acaba ?
  • bizdede sedan cosmo var super bısı bu easytronic vites helede aracı spor surusde kullanınca dıreksıyona hakım olmak gercekten zorlasıyo :D
  • quote:

    Orjinalden alıntı: 1Devil1

    bizdede sedan cosmo var super bısı bu easytronic vites helede aracı spor surusde kullanınca dıreksıyona hakım olmak gercekten zorlasıyo :D


    Araç patinaja düşmediği sürece direksiyon hakimiyeti çok güzel. Ama patinaja düştüğün anda direksiyonu sabit tutmak çok zorlaşıyor. Başıma geldi felaket bişey.
  • Bi dakika ya. TiFoSi 1.3'lerde Easytronic vites kalkmadı mı? Öyle demiştim Megane DCİ otomatik konusunda.
  • benim araba manuel ama 1.3 cdti 90 hplik motorlarda var hala easytronic. yengemin ve çok yakın bir arkadaşımın corsaları easytronic. ikside eski kasa ikisini de kullanmışlığım var.
    hala iddaa ediyorum araba hızlı bir şekilde hafif eğimli bir yola girerse 2. veya 3. viteste mesela %70 vites küçültmeyi akıl edemiyor ve en sonunda tam motor bayılacakken vites küçültüyor oda biraz sarsıyor halbuki manuele alıp bayılmadan kontrollü bir şekilde vites küçültse manuel olarak hiç sarsmayacak debriyaja ekstra kavrama yükü binmeyecek.
  • Hayır onu demiyorum. Astra 1.3'lerde kaltı diyordun sen.


    quote:

    Orjinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    biraz yanlış bir yaklaşım. neden astra sedan 1.3 cdti da easytronic yok kaldırmadığı için.
    megane dci otomatik iyi hoşta 4 vites tiptronic olsa noolur. corsa da da astrada da hala 4 ileri otomatik sistemler var. 1.8 astra için konuşuyorum. artık 6-7 vites makbul 4 vitesli kutulardan artık kurtulma vakti geldi bence
    quote:

    Orjinalden alıntı: Ünal Korkmaz

    Düz kaldırıyorsa otomatikte kaldırır haliyle.

    Ancak otomatik olduğu için yakıyor deniyor ki fabrika verileride bunu destekler nitelikte.


  • iyi akşamlar arkadaşlar, bende astra 1.6 enjoy easytronic var, şehir içi kullanımla 1 depo benzin (135 ytl) en fazla 400 km gidiyor, normal mi?

    bu arada araç 2004 model, H kasa, 30.000 km'de
  • quote:

    Orjinalden alıntı: xolaires

    iyi akşamlar arkadaşlar, bende astra 1.6 enjoy easytronic var, şehir içi kullanımla 1 depo benzin (135 ytl) en fazla 400 km gidiyor, normal mi?

    bu arada araç 2004 model, H kasa, 30.000 km'de


    Nasıl 135 YTL ya. Biz 160 170'e dolduruyoruz. Depoda bırakıyor musun benzin almadan önce?

    Normal değil anormal. 550'yi görmesi lazım. Ama İstanbul'daysan ve sıkışık trafikteysen orası ayrı.
  • yoo genelde kırmızı yanana kadar kullanıyorum, 135e doluo, 400 km ancak gidebiliyorum ama sürekli dur-kalk

    zaten basımıza acmadığı iş kalmamıştı, ilk aldığımızda benzin göstergesi boşken bile yarım depo gösteriodu, defalarca servise gitti, düzeltemediler, araç değişimi istedik, gedizler kabul etmedi, aylarca serviste kaldı, sonunda yaptılar

    bi kac ay önce de motor arıza ışığı yandı, motor beyni bozulmuş olabilir, 2000 ytl ye değiştiririz dediler, güvenmediğimiz için yaptırmadık, kendiliğinden düzeldi, şimdi de acaba arıza yüzünden çok mu yakıyor diyorum
  • sedanlarda yok hblerde hala var
    quote:

    Orjinalden alıntı: Ünal Korkmaz

    Hayır onu demiyorum. Astra 1.3'lerde kaltı diyordun sen.


    quote:

    Orjinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    biraz yanlış bir yaklaşım. neden astra sedan 1.3 cdti da easytronic yok kaldırmadığı için.
    megane dci otomatik iyi hoşta 4 vites tiptronic olsa noolur. corsa da da astrada da hala 4 ileri otomatik sistemler var. 1.8 astra için konuşuyorum. artık 6-7 vites makbul 4 vitesli kutulardan artık kurtulma vakti geldi bence
    quote:

    Orjinalden alıntı: Ünal Korkmaz

    Düz kaldırıyorsa otomatikte kaldırır haliyle.

    Ancak otomatik olduğu için yakıyor deniyor ki fabrika verileride bunu destekler nitelikte.








  • quote:

    Orjinalden alıntı: xolaires

    iyi akşamlar arkadaşlar, bende astra 1.6 enjoy easytronic var, şehir içi kullanımla 1 depo benzin (135 ytl) en fazla 400 km gidiyor, normal mi?

    bu arada araç 2004 model, H kasa, 30.000 km'de


    son derece normal (33 ykrş/lt)

    sanırım sizinki 105 hp olan motordan
  • Bendeki de 1,3 CDTi Corsa Essentia 2004. Kasko değeri 16250 görünüyor.

    Easytronic arabayı merak ediyorum. Hem eşim de rahat edecek. Bir iki bin lira fark ödeyip aynı model ve kilometrede, ya da bütçeyi biraz daha artırıp üst model, üst donanım almak mantıklı mı?

    Yoksa sıfıra mı girmeli?

    .oO°Oo.
  • Teşekkürler

    evet 105 hp,

    neyse demek ki sorun yok, hayır arabayı değiştireyim diyorum ama daha güzeli yok ki


    quote:

    Orjinalden alıntı: cengiz112


    quote:

    Orjinalden alıntı: xolaires

    iyi akşamlar arkadaşlar, bende astra 1.6 enjoy easytronic var, şehir içi kullanımla 1 depo benzin (135 ytl) en fazla 400 km gidiyor, normal mi?

    bu arada araç 2004 model, H kasa, 30.000 km'de


    son derece normal (33 ykrş/lt)

    sanırım sizinki 105 hp olan motordan

  • quote:

    Orjinalden alıntı: Mesudum

    Bendeki de 1,3 CDTi Corsa Essentia 2004. Kasko değeri 16250 görünüyor.

    Easytronic arabayı merak ediyorum. Hem eşim de rahat edecek. Bir iki bin lira fark ödeyip aynı model ve kilometrede, ya da bütçeyi biraz daha artırıp üst model, üst donanım almak mantıklı mı?

    Yoksa sıfıra mı girmeli?

    .oO°Oo.


    Sıfıra girmek temizdir.
  • 0a girmek temizde 0 corsa alıcak min 90 hplik dizel almalı easytronic alabilmek için oda min enjoy donanımında oluyor. hoş 1.2 easytronicte seçilebilir mazot fiyatları malum uçtu 6 ay önce çıkaydı şimdi opc ye biniyor olabilirdim veya 1.6 turbo gtcye sırf az yaksın ki o zamanlar yarıyarıyaydı die dizel araba aldım
  • peki abi 2004 -2005 kasalarda otomatik iyimi çok titreme yapıyomu o elfreninee gerek duyuyormu ben 1.6 Njoy 16 valf alcam düzmü alim otomatikmi şimdi korktum kayması bi yana elfrenii sağlam değilmi hiil holder ne işe yarıyor
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.