Şimdi Ara

E92 3 COUPE HAKKINDA (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
0
Favori
11.189
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Scirocco R alabiliyosan scirocco her yönden iyi olur alamıyosan e92, e92 hakkında fikrim yok çevremdeki ler hep e46ya bindiler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cihat_,

    Scirocco R alabiliyosan scirocco her yönden iyi olur alamıyosan e92, e92 hakkında fikrim yok çevremdeki ler hep e46ya bindiler

    Sciroccom vardı tekrar R da olsa almam artık birde araç önerisinden ziyade 3 coupe hakkında bilgi istiyorum ben
  • 170'lik coupe dahi Scirocco ve CooperS'e göre yavaştır. 156'lık motor kendi çapında gider ancak kapışmalık yarışmalık bir araç değil. Günümüz 140-150 hp üstü turbolu araçları karşısında işi zor.
    http://www.zeperfs.com/en/match4198-3584-2417-3443.htm

    3 aracın karşılaştırmasına burdan bakabilirsiniz.
    0-180 verileri herşeyi açıkça ortaya koyuyor.
    Tabi tüm bu veriler e92'nin en güzel araç olduğu gerçeğini değiştirmiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    170'lik coupe dahi Scirocco ve CooperS'e göre yavaştır. 156'lık motor kendi çapında gider ancak kapışmalık yarışmalık bir araç değil. Günümüz 140-150 hp üstü turbolu araçları karşısında işi zor.
    http://www.zeperfs.com/en/match4198-3584-2417-3443.htm

    3 aracın karşılaştırmasına burdan bakabilirsiniz.
    0-180 verileri herşeyi açıkça ortaya koyuyor.
    Tabi tüm bu veriler e92'nin en güzel araç olduğu gerçeğini değiştirmiyor.

    4 aracı siz seçerek bu linki verdiyseniz 3.20cd yerine 156 lık 3.20ci koyup tekrar link verebilir misiniz?
    Bu hali bile çok güzel oldu çok teşekkürler ayrıca.
    Ve gerçekten en güzelleri açık ara e92 ama sadece bu yeter mi diye düşündürüyor.


    EDİT: Nasıl yapıldığını buldum çok teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cilloo -- 21 Şubat 2014; 0:02:40 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cilloo

    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    170'lik coupe dahi Scirocco ve CooperS'e göre yavaştır. 156'lık motor kendi çapında gider ancak kapışmalık yarışmalık bir araç değil. Günümüz 140-150 hp üstü turbolu araçları karşısında işi zor.
    http://www.zeperfs.com/en/match4198-3584-2417-3443.htm

    3 aracın karşılaştırmasına burdan bakabilirsiniz.
    0-180 verileri herşeyi açıkça ortaya koyuyor.
    Tabi tüm bu veriler e92'nin en güzel araç olduğu gerçeğini değiştirmiyor.

    4 aracı siz seçerek bu linki verdiyseniz 3.20cd yerine 156 lık 3.20ci koyup tekrar link verebilir misiniz?
    Bu hali bile çok güzel oldu çok teşekkürler ayrıca.
    Ve gerçekten en güzelleri açık ara e92 ama sadece bu yeter mi diye düşündürüyor.


    EDİT: Nasıl yapıldığını buldum çok teşekkürler.

    320 benzinli sadece 170'lik motorun verileri var.
    170'lik 0-180'de Cooper'a göre 8-10sn Scirocco'ya göre 5 sn kadar daha yavaş.
    156'lık ta fark büyük. E92 diğer araçlara göre görsel ve imaj olarak daha ağır bir araç bence. Ancak alındıktan sonra performans adına yapılabilecek bir şey de yok. Yazılım vs. yükleme yapmakta mümkün değil. Performans önemli ise tercih edilmemeli.
    177'lik veya 184'lik dizel araştırılabilir. Km biraz daha yüksek olur biraz daha pahalı olur ama yine satarken daha kolay satılır ve pompada üzmez.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    quote:

    Orijinalden alıntı: cilloo

    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    170'lik coupe dahi Scirocco ve CooperS'e göre yavaştır. 156'lık motor kendi çapında gider ancak kapışmalık yarışmalık bir araç değil. Günümüz 140-150 hp üstü turbolu araçları karşısında işi zor.
    http://www.zeperfs.com/en/match4198-3584-2417-3443.htm

    3 aracın karşılaştırmasına burdan bakabilirsiniz.
    0-180 verileri herşeyi açıkça ortaya koyuyor.
    Tabi tüm bu veriler e92'nin en güzel araç olduğu gerçeğini değiştirmiyor.

    4 aracı siz seçerek bu linki verdiyseniz 3.20cd yerine 156 lık 3.20ci koyup tekrar link verebilir misiniz?
    Bu hali bile çok güzel oldu çok teşekkürler ayrıca.
    Ve gerçekten en güzelleri açık ara e92 ama sadece bu yeter mi diye düşündürüyor.


    EDİT: Nasıl yapıldığını buldum çok teşekkürler.

    320 benzinli sadece 170'lik motorun verileri var.
    170'lik 0-180'de Cooper'a göre 8-10sn Scirocco'ya göre 5 sn kadar daha yavaş.
    156'lık ta fark büyük. E92 diğer araçlara göre görsel ve imaj olarak daha ağır bir araç bence. Ancak alındıktan sonra performans adına yapılabilecek bir şey de yok. Yazılım vs. yükleme yapmakta mümkün değil. Performans önemli ise tercih edilmemeli.
    177'lik veya 184'lik dizel araştırılabilir. Km biraz daha yüksek olur biraz daha pahalı olur ama yine satarken daha kolay satılır ve pompada üzmez.

    Hocam birde tanıdıktan mpaket ekransız 3.25 var kmsi 100.000 civarında onuda düşünmeye başladım. 3.25ler nasıldır sizce? Yakıtı baya yüksektir muhtemelen ama 6 silindir olmasıda ayrı bir hava sağlıyor bence.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cilloo

    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    quote:

    Orijinalden alıntı: cilloo

    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    170'lik coupe dahi Scirocco ve CooperS'e göre yavaştır. 156'lık motor kendi çapında gider ancak kapışmalık yarışmalık bir araç değil. Günümüz 140-150 hp üstü turbolu araçları karşısında işi zor.
    http://www.zeperfs.com/en/match4198-3584-2417-3443.htm

    3 aracın karşılaştırmasına burdan bakabilirsiniz.
    0-180 verileri herşeyi açıkça ortaya koyuyor.
    Tabi tüm bu veriler e92'nin en güzel araç olduğu gerçeğini değiştirmiyor.

    4 aracı siz seçerek bu linki verdiyseniz 3.20cd yerine 156 lık 3.20ci koyup tekrar link verebilir misiniz?
    Bu hali bile çok güzel oldu çok teşekkürler ayrıca.
    Ve gerçekten en güzelleri açık ara e92 ama sadece bu yeter mi diye düşündürüyor.


    EDİT: Nasıl yapıldığını buldum çok teşekkürler.

    320 benzinli sadece 170'lik motorun verileri var.
    170'lik 0-180'de Cooper'a göre 8-10sn Scirocco'ya göre 5 sn kadar daha yavaş.
    156'lık ta fark büyük. E92 diğer araçlara göre görsel ve imaj olarak daha ağır bir araç bence. Ancak alındıktan sonra performans adına yapılabilecek bir şey de yok. Yazılım vs. yükleme yapmakta mümkün değil. Performans önemli ise tercih edilmemeli.
    177'lik veya 184'lik dizel araştırılabilir. Km biraz daha yüksek olur biraz daha pahalı olur ama yine satarken daha kolay satılır ve pompada üzmez.

    Hocam birde tanıdıktan mpaket ekransız 3.25 var kmsi 100.000 civarında onuda düşünmeye başladım. 3.25ler nasıldır sizce? Yakıtı baya yüksektir muhtemelen ama 6 silindir olmasıda ayrı bir hava sağlıyor bence.

    Şahsi fikrim 2.0 atmosferik alacağıma 2.5 litre atmosferik alırım. Arada elbette vergi farkı var ama arabayı arabadan keyif almak için satın alan biri için buna değer diye düşünüyorum. Performans anlamında otomatikman klasman atlatıyor.
    320dizeller 320 benzinlilerden açık ara öndeyken devir çeviren atmosferiik bir 2.5 litre benzinli dizel falan dinlemez. Tüketim ne kadar değişir net bir fikrim yok.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-marina-yacht-motors-3.25-ci-153350540/detay
    Şöyle bir araç sanırım aynı ayardaki 2.0 litrelerle aşağı yukarı aynı paraya alınabiliyor. Jantları direkt değiştirirdim o ayrı...
    2.5 vergisi çok mantıksız, 2.5 çok yakar mantıksız, 2.5 zor satılır mantıksız diye düşünülebilir. Dedim ya şahsi fikrim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    quote:

    Orijinalden alıntı: cilloo

    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    quote:

    Orijinalden alıntı: cilloo

    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    170'lik coupe dahi Scirocco ve CooperS'e göre yavaştır. 156'lık motor kendi çapında gider ancak kapışmalık yarışmalık bir araç değil. Günümüz 140-150 hp üstü turbolu araçları karşısında işi zor.
    http://www.zeperfs.com/en/match4198-3584-2417-3443.htm

    3 aracın karşılaştırmasına burdan bakabilirsiniz.
    0-180 verileri herşeyi açıkça ortaya koyuyor.
    Tabi tüm bu veriler e92'nin en güzel araç olduğu gerçeğini değiştirmiyor.

    4 aracı siz seçerek bu linki verdiyseniz 3.20cd yerine 156 lık 3.20ci koyup tekrar link verebilir misiniz?
    Bu hali bile çok güzel oldu çok teşekkürler ayrıca.
    Ve gerçekten en güzelleri açık ara e92 ama sadece bu yeter mi diye düşündürüyor.


    EDİT: Nasıl yapıldığını buldum çok teşekkürler.

    320 benzinli sadece 170'lik motorun verileri var.
    170'lik 0-180'de Cooper'a göre 8-10sn Scirocco'ya göre 5 sn kadar daha yavaş.
    156'lık ta fark büyük. E92 diğer araçlara göre görsel ve imaj olarak daha ağır bir araç bence. Ancak alındıktan sonra performans adına yapılabilecek bir şey de yok. Yazılım vs. yükleme yapmakta mümkün değil. Performans önemli ise tercih edilmemeli.
    177'lik veya 184'lik dizel araştırılabilir. Km biraz daha yüksek olur biraz daha pahalı olur ama yine satarken daha kolay satılır ve pompada üzmez.

    Hocam birde tanıdıktan mpaket ekransız 3.25 var kmsi 100.000 civarında onuda düşünmeye başladım. 3.25ler nasıldır sizce? Yakıtı baya yüksektir muhtemelen ama 6 silindir olmasıda ayrı bir hava sağlıyor bence.

    Şahsi fikrim 2.0 atmosferik alacağıma 2.5 litre atmosferik alırım. Arada elbette vergi farkı var ama arabayı arabadan keyif almak için satın alan biri için buna değer diye düşünüyorum. Performans anlamında otomatikman klasman atlatıyor.
    320dizeller 320 benzinlilerden açık ara öndeyken devir çeviren atmosferiik bir 2.5 litre benzinli dizel falan dinlemez. Tüketim ne kadar değişir net bir fikrim yok.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-marina-yacht-motors-3.25-ci-153350540/detay
    Şöyle bir araç sanırım aynı ayardaki 2.0 litrelerle aşağı yukarı aynı paraya alınabiliyor. Jantları direkt değiştirirdim o ayrı...
    2.5 vergisi çok mantıksız, 2.5 çok yakar mantıksız, 2.5 zor satılır mantıksız diye düşünülebilir. Dedim ya şahsi fikrim.

    3.25 vergi problemi yok pek 2007 olduğu için düştü vergisi benimde tek derdim yakıt ve satmasının zorluğu olucak. Yakıt çok aşırı problem değil aslında ama satması çok problemli olucaktır muhtemelen.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cilloo

    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    quote:

    Orijinalden alıntı: cilloo

    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    quote:

    Orijinalden alıntı: cilloo

    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    170'lik coupe dahi Scirocco ve CooperS'e göre yavaştır. 156'lık motor kendi çapında gider ancak kapışmalık yarışmalık bir araç değil. Günümüz 140-150 hp üstü turbolu araçları karşısında işi zor.
    http://www.zeperfs.com/en/match4198-3584-2417-3443.htm

    3 aracın karşılaştırmasına burdan bakabilirsiniz.
    0-180 verileri herşeyi açıkça ortaya koyuyor.
    Tabi tüm bu veriler e92'nin en güzel araç olduğu gerçeğini değiştirmiyor.

    4 aracı siz seçerek bu linki verdiyseniz 3.20cd yerine 156 lık 3.20ci koyup tekrar link verebilir misiniz?
    Bu hali bile çok güzel oldu çok teşekkürler ayrıca.
    Ve gerçekten en güzelleri açık ara e92 ama sadece bu yeter mi diye düşündürüyor.


    EDİT: Nasıl yapıldığını buldum çok teşekkürler.

    320 benzinli sadece 170'lik motorun verileri var.
    170'lik 0-180'de Cooper'a göre 8-10sn Scirocco'ya göre 5 sn kadar daha yavaş.
    156'lık ta fark büyük. E92 diğer araçlara göre görsel ve imaj olarak daha ağır bir araç bence. Ancak alındıktan sonra performans adına yapılabilecek bir şey de yok. Yazılım vs. yükleme yapmakta mümkün değil. Performans önemli ise tercih edilmemeli.
    177'lik veya 184'lik dizel araştırılabilir. Km biraz daha yüksek olur biraz daha pahalı olur ama yine satarken daha kolay satılır ve pompada üzmez.

    Hocam birde tanıdıktan mpaket ekransız 3.25 var kmsi 100.000 civarında onuda düşünmeye başladım. 3.25ler nasıldır sizce? Yakıtı baya yüksektir muhtemelen ama 6 silindir olmasıda ayrı bir hava sağlıyor bence.

    Şahsi fikrim 2.0 atmosferik alacağıma 2.5 litre atmosferik alırım. Arada elbette vergi farkı var ama arabayı arabadan keyif almak için satın alan biri için buna değer diye düşünüyorum. Performans anlamında otomatikman klasman atlatıyor.
    320dizeller 320 benzinlilerden açık ara öndeyken devir çeviren atmosferiik bir 2.5 litre benzinli dizel falan dinlemez. Tüketim ne kadar değişir net bir fikrim yok.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-marina-yacht-motors-3.25-ci-153350540/detay
    Şöyle bir araç sanırım aynı ayardaki 2.0 litrelerle aşağı yukarı aynı paraya alınabiliyor. Jantları direkt değiştirirdim o ayrı...
    2.5 vergisi çok mantıksız, 2.5 çok yakar mantıksız, 2.5 zor satılır mantıksız diye düşünülebilir. Dedim ya şahsi fikrim.

    3.25 vergi problemi yok pek 2007 olduğu için düştü vergisi benimde tek derdim yakıt ve satmasının zorluğu olucak. Yakıt çok aşırı problem değil aslında ama satması çok problemli olucaktır muhtemelen.

    Bazı araçlar var aldığın gibi ilana koyup satılana kadar binilir.
    Asla bir Scirocco gibi gitmez. Hele 2.5 litre duyunca insanlar korkarak bakıyorlar. Meraklısının denk gelmesi lazım. Kısmet işleri bunlar.
    Bir süre önce kuzenime RX8 aldık. Ben üstüne 5 bin koy ilan aç müşteri çıkana kadar binersin diyorum ama beni dinlemiyor. Ben x lira zararı göze aldım keyfini çıkarıcam diyor. Böyle düşünmek lazım ama herkesin şartları başka para kolayda kazanılmıyor bunu göz ardı etmemek lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    quote:

    Orijinalden alıntı: cilloo

    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    quote:

    Orijinalden alıntı: cilloo

    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    quote:

    Orijinalden alıntı: cilloo

    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    170'lik coupe dahi Scirocco ve CooperS'e göre yavaştır. 156'lık motor kendi çapında gider ancak kapışmalık yarışmalık bir araç değil. Günümüz 140-150 hp üstü turbolu araçları karşısında işi zor.
    http://www.zeperfs.com/en/match4198-3584-2417-3443.htm

    3 aracın karşılaştırmasına burdan bakabilirsiniz.
    0-180 verileri herşeyi açıkça ortaya koyuyor.
    Tabi tüm bu veriler e92'nin en güzel araç olduğu gerçeğini değiştirmiyor.

    4 aracı siz seçerek bu linki verdiyseniz 3.20cd yerine 156 lık 3.20ci koyup tekrar link verebilir misiniz?
    Bu hali bile çok güzel oldu çok teşekkürler ayrıca.
    Ve gerçekten en güzelleri açık ara e92 ama sadece bu yeter mi diye düşündürüyor.


    EDİT: Nasıl yapıldığını buldum çok teşekkürler.

    320 benzinli sadece 170'lik motorun verileri var.
    170'lik 0-180'de Cooper'a göre 8-10sn Scirocco'ya göre 5 sn kadar daha yavaş.
    156'lık ta fark büyük. E92 diğer araçlara göre görsel ve imaj olarak daha ağır bir araç bence. Ancak alındıktan sonra performans adına yapılabilecek bir şey de yok. Yazılım vs. yükleme yapmakta mümkün değil. Performans önemli ise tercih edilmemeli.
    177'lik veya 184'lik dizel araştırılabilir. Km biraz daha yüksek olur biraz daha pahalı olur ama yine satarken daha kolay satılır ve pompada üzmez.

    Hocam birde tanıdıktan mpaket ekransız 3.25 var kmsi 100.000 civarında onuda düşünmeye başladım. 3.25ler nasıldır sizce? Yakıtı baya yüksektir muhtemelen ama 6 silindir olmasıda ayrı bir hava sağlıyor bence.

    Şahsi fikrim 2.0 atmosferik alacağıma 2.5 litre atmosferik alırım. Arada elbette vergi farkı var ama arabayı arabadan keyif almak için satın alan biri için buna değer diye düşünüyorum. Performans anlamında otomatikman klasman atlatıyor.
    320dizeller 320 benzinlilerden açık ara öndeyken devir çeviren atmosferiik bir 2.5 litre benzinli dizel falan dinlemez. Tüketim ne kadar değişir net bir fikrim yok.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-marina-yacht-motors-3.25-ci-153350540/detay
    Şöyle bir araç sanırım aynı ayardaki 2.0 litrelerle aşağı yukarı aynı paraya alınabiliyor. Jantları direkt değiştirirdim o ayrı...
    2.5 vergisi çok mantıksız, 2.5 çok yakar mantıksız, 2.5 zor satılır mantıksız diye düşünülebilir. Dedim ya şahsi fikrim.

    3.25 vergi problemi yok pek 2007 olduğu için düştü vergisi benimde tek derdim yakıt ve satmasının zorluğu olucak. Yakıt çok aşırı problem değil aslında ama satması çok problemli olucaktır muhtemelen.

    Bazı araçlar var aldığın gibi ilana koyup satılana kadar binilir.
    Asla bir Scirocco gibi gitmez. Hele 2.5 litre duyunca insanlar korkarak bakıyorlar. Meraklısının denk gelmesi lazım. Kısmet işleri bunlar.
    Bir süre önce kuzenime RX8 aldık. Ben üstüne 5 bin koy ilan aç müşteri çıkana kadar binersin diyorum ama beni dinlemiyor. Ben x lira zararı göze aldım keyfini çıkarıcam diyor. Böyle düşünmek lazım ama herkesin şartları başka para kolayda kazanılmıyor bunu göz ardı etmemek lazım.

    Ben aldığım zaman 2 3 sene binmek istiyorum bundan önce hep en fazla 1 senede aracımı değiştiriyordum bıktım artık öyle yapmaktan alıp binmek istiyorum ama bu 3.25 in 2 senede ne kadar değer kaybetceğinide düşünmek lazım sonuçta max 10.000 değer kaybı olursa çok önemli değil ama daha fazlası beni sıkıntıya sokar.
    Birde 2 yıl sonra 2.0ların performansı iyice kötü olucak bu arada çıkan yeni araçlara göre ama 3.25 2500 motor 6 silindiriyle hala çok performaslı bir araç olucaktır daha çok talep edilcektir şu an bilinmiyor gibide düşünüyor insan:)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cilloo

    Ben aldığım zaman 2 3 sene binmek istiyorum bundan önce hep en fazla 1 senede aracımı değiştiriyordum bıktım artık öyle yapmaktan alıp binmek istiyorum ama bu 3.25 in 2 senede ne kadar değer kaybetceğinide düşünmek lazım sonuçta max 10.000 değer kaybı olursa çok önemli değil ama daha fazlası beni sıkıntıya sokar.
    Birde 2 yıl sonra 2.0ların performansı iyice kötü olucak bu arada çıkan yeni araçlara göre ama 3.25 2500 motor 6 silindiriyle hala çok performaslı bir araç olucaktır daha çok talep edilcektir şu an bilinmiyor gibide düşünüyor insan:)

    4 serisi geldi E92'ler eski kasa oldu ama fiyatları tam oturmadı.
    Durum tam bir muamma. Zarar kesin ama ne kadar olacağı konusunda bir şey söylemek zor. E46 325 fiyatları kıstas alınabilir belki. 2-3 yıl içinde 4 serileri ikinci elde daha alınabilir seviyelere geldiğinde E92'ler ne kadar değer kaybeder onu düşünmek lazım.
    Ancak bir taraftan bakınca BMW BMW'dir. DÜzgün bir E46 görünce hala hayranlıkla bakarım ve temizi hala piyasaya göre iyi para eder. Aynı şey E92 içinde geçerli olacaktır. 2-3 yılda eskiyecek araba değil. Performans konusundaki düşüncende tamamen katılıyorum sana.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    quote:

    Orijinalden alıntı: cilloo

    Ben aldığım zaman 2 3 sene binmek istiyorum bundan önce hep en fazla 1 senede aracımı değiştiriyordum bıktım artık öyle yapmaktan alıp binmek istiyorum ama bu 3.25 in 2 senede ne kadar değer kaybetceğinide düşünmek lazım sonuçta max 10.000 değer kaybı olursa çok önemli değil ama daha fazlası beni sıkıntıya sokar.
    Birde 2 yıl sonra 2.0ların performansı iyice kötü olucak bu arada çıkan yeni araçlara göre ama 3.25 2500 motor 6 silindiriyle hala çok performaslı bir araç olucaktır daha çok talep edilcektir şu an bilinmiyor gibide düşünüyor insan:)

    4 serisi geldi E92'ler eski kasa oldu ama fiyatları tam oturmadı.
    Durum tam bir muamma. Zarar kesin ama ne kadar olacağı konusunda bir şey söylemek zor. E46 325 fiyatları kıstas alınabilir belki. 2-3 yıl içinde 4 serileri ikinci elde daha alınabilir seviyelere geldiğinde E92'ler ne kadar değer kaybeder onu düşünmek lazım.
    Ancak bir taraftan bakınca BMW BMW'dir. DÜzgün bir E46 görünce hala hayranlıkla bakarım ve temizi hala piyasaya göre iyi para eder. Aynı şey E92 içinde geçerli olacaktır. 2-3 yılda eskiyecek araba değil. Performans konusundaki düşüncende tamamen katılıyorum sana.

    Hem 4 serileri çok yüksek fiyatlardan giriş yaptı 3 coupeler bu fiyatlara satılmıyordu sıfırken. Ve kesinlikle size katılıyorum bende güzel temiz bir e 46 gördüğümde inanılmaz hoşuma gidiyor. Siz bu araçların bakım fiyatlarıyla ilgili bişey biliyor musunuz? Bide sık arızalanacak araçlar mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cilloo

    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    quote:

    Orijinalden alıntı: cilloo

    Ben aldığım zaman 2 3 sene binmek istiyorum bundan önce hep en fazla 1 senede aracımı değiştiriyordum bıktım artık öyle yapmaktan alıp binmek istiyorum ama bu 3.25 in 2 senede ne kadar değer kaybetceğinide düşünmek lazım sonuçta max 10.000 değer kaybı olursa çok önemli değil ama daha fazlası beni sıkıntıya sokar.
    Birde 2 yıl sonra 2.0ların performansı iyice kötü olucak bu arada çıkan yeni araçlara göre ama 3.25 2500 motor 6 silindiriyle hala çok performaslı bir araç olucaktır daha çok talep edilcektir şu an bilinmiyor gibide düşünüyor insan:)

    4 serisi geldi E92'ler eski kasa oldu ama fiyatları tam oturmadı.
    Durum tam bir muamma. Zarar kesin ama ne kadar olacağı konusunda bir şey söylemek zor. E46 325 fiyatları kıstas alınabilir belki. 2-3 yıl içinde 4 serileri ikinci elde daha alınabilir seviyelere geldiğinde E92'ler ne kadar değer kaybeder onu düşünmek lazım.
    Ancak bir taraftan bakınca BMW BMW'dir. DÜzgün bir E46 görünce hala hayranlıkla bakarım ve temizi hala piyasaya göre iyi para eder. Aynı şey E92 içinde geçerli olacaktır. 2-3 yılda eskiyecek araba değil. Performans konusundaki düşüncende tamamen katılıyorum sana.

    Hem 4 serileri çok yüksek fiyatlardan giriş yaptı 3 coupeler bu fiyatlara satılmıyordu sıfırken. Ve kesinlikle size katılıyorum bende güzel temiz bir e 46 gördüğümde inanılmaz hoşuma gidiyor. Siz bu araçların bakım fiyatlarıyla ilgili bişey biliyor musunuz? Bide sık arızalanacak araçlar mı?

    4 serileri hem ötv hem euro artışına denk geldi. Klasik olacak ama 1.6 dizellerin 90 bine geldiği piyasada premium 2.0dizel 4 serisi Coupe 150 liradan satılamazdı. Araba fiyatları parada devalüasyon yaşattı.
    Bakım olarak garantisi bitmiş bir BMW alsam yetkili servise gitmezdim. Bir çok BMW ve Mercedes sahibinin sanayilerde güvendikleri servisleri oluyor ve bakım vs. durumları kolaylıkla hallediliyor. Ocak ayında 320D aldık. Maslak sanayide özel servise 150 liraya ekspertiz yaptırarak aldık. Bakımına daha var. O yüzden net bir şey söylemem zor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    quote:

    Orijinalden alıntı: cilloo

    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    quote:

    Orijinalden alıntı: cilloo

    Ben aldığım zaman 2 3 sene binmek istiyorum bundan önce hep en fazla 1 senede aracımı değiştiriyordum bıktım artık öyle yapmaktan alıp binmek istiyorum ama bu 3.25 in 2 senede ne kadar değer kaybetceğinide düşünmek lazım sonuçta max 10.000 değer kaybı olursa çok önemli değil ama daha fazlası beni sıkıntıya sokar.
    Birde 2 yıl sonra 2.0ların performansı iyice kötü olucak bu arada çıkan yeni araçlara göre ama 3.25 2500 motor 6 silindiriyle hala çok performaslı bir araç olucaktır daha çok talep edilcektir şu an bilinmiyor gibide düşünüyor insan:)

    4 serisi geldi E92'ler eski kasa oldu ama fiyatları tam oturmadı.
    Durum tam bir muamma. Zarar kesin ama ne kadar olacağı konusunda bir şey söylemek zor. E46 325 fiyatları kıstas alınabilir belki. 2-3 yıl içinde 4 serileri ikinci elde daha alınabilir seviyelere geldiğinde E92'ler ne kadar değer kaybeder onu düşünmek lazım.
    Ancak bir taraftan bakınca BMW BMW'dir. DÜzgün bir E46 görünce hala hayranlıkla bakarım ve temizi hala piyasaya göre iyi para eder. Aynı şey E92 içinde geçerli olacaktır. 2-3 yılda eskiyecek araba değil. Performans konusundaki düşüncende tamamen katılıyorum sana.

    Hem 4 serileri çok yüksek fiyatlardan giriş yaptı 3 coupeler bu fiyatlara satılmıyordu sıfırken. Ve kesinlikle size katılıyorum bende güzel temiz bir e 46 gördüğümde inanılmaz hoşuma gidiyor. Siz bu araçların bakım fiyatlarıyla ilgili bişey biliyor musunuz? Bide sık arızalanacak araçlar mı?

    4 serileri hem ötv hem euro artışına denk geldi. Klasik olacak ama 1.6 dizellerin 90 bine geldiği piyasada premium 2.0dizel 4 serisi Coupe 150 liradan satılamazdı. Araba fiyatları parada devalüasyon yaşattı.
    Bakım olarak garantisi bitmiş bir BMW alsam yetkili servise gitmezdim. Bir çok BMW ve Mercedes sahibinin sanayilerde güvendikleri servisleri oluyor ve bakım vs. durumları kolaylıkla hallediliyor. Ocak ayında 320D aldık. Maslak sanayide özel servise 150 liraya ekspertiz yaptırarak aldık. Bakımına daha var. O yüzden net bir şey söylemem zor.

    peki hocam çok teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cilloo
    Yardımcı olursanız çok sevinirim. İyi forumlar.


    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum
    Yazılım vs. yükleme yapmakta mümkün değil. Performans önemli ise tercih edilmemeli.



    E92 kullanıyorum şu anda.
    Yazılım + sprint booster + egzoz mevcut aracımda sormak istediklerinizi pm atarsanız yardımcı olayım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cilloo
    peki hocam çok teşekkürler.

    Rica ederim.

    @download
    Aracınız benzinli mi dizel mi?
  • Dizeli de kullandım ama şu anda benzinli kullanıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: download

    Dizeli de kullandım ama şu anda benzinli kullanıyorum.

    Atmosferik benzinlide turbolu araçlar kadar fiyat/performans verimi almak zor. Aslında anlatmak istediğim buydu.
    Eksoz, kat iptali, filtre vs. mümkün hatta yazılımda mümkün ama elde edilen veriler turbolu araçlara göre çok tatmin edici olmuyor. Atmosferik kullanıcısı olarak söylüyorum bunları. Gerçi artış çok fazla olmasa da aracın çok daha keyifli bir hale geldiği gerçek.
    Kaç hp aldınız ölçüm yaptınız mı?
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.